Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

03-11-2009 21:41 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren, ook op gebied van seks.



Enkele wat meer bijzondere voorkeuren:

- BDSM

- anaal

- trio's

- groepssex

- parenclubs

- swingers

- open relaties

- plassex

en zo zijn er nog wel 100-en te bedenken.



De beoefenaars en/of geïnteresseerden hebben over sommige van die voorkeuren een eigen topic hier. Uiteraard kun je daar ook met je vragen terecht.



Dit topic is bedoeld voor vragen en opmerkingen als:"Hoe kun je zoiets nou dóen? Dat is toch vies? Ik vind dat zó immoreel! Dan hou je toch niet van je partner als je dàt wil? Ik snap die mensen niet want..."

Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden wegblijven uit die specifiekere topics.



Mensen met ervaring zullen proberen je vragen te beantwoorden. Iedereen mag inspringen met vragen èn antwoorden.



Pittige discussies zullen niet geschuwd worden.



Máár! Mensen nemen de moeite je vragen te beantwoorden, je vooroordeel misschien weg te nemen, en er zijn ook mensen die dus de moeite nemen (en misschien wel al hun durf bij elkaar moeten rapen) om hun vraag te stellen en op die manier de kans bieden misverstanden en vooroordelen uit de weg te ruimen.

Laat elkaar dan ook in waarde, geen bashen, beledigen of provoceren.
Iets anders
Joh, die vraag is 'm al vier keer gesteld. Is de moeite van het antwoorden niet waard, blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 20 januari 2015 @ 17:59:

Joh, die vraag is 'm al vier keer gesteld. Is de moeite van het antwoorden niet waard, blijkbaar.



Nu komt het antwoordt op die vraag:

Waarom zou ik het aan de buitenwereld willen laten weten?



Dit is omdat ik hoop dat ik zo een vrouw tegenkom die dat bij mij wilt doen.

Mijn vriendin ziet dit zelf niet zitten, ze denkt dat ik dan pijn krijg.. maar dat is helemaal niet zo.

Tuurlijk je voelt het een klein beetje, maar meer ook niet.
Wat een geweldige reden. Fijn ook voor je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
De kans dat je zo'n vrouw in je directe omgeving tegen gaat komen acht ik nihil.



Jij hebt geen pijn als je in je ballen getrapt wordt? Wat is de lol er dan van?
Joh, die Stefan lult uit zijn nek. Net was hij in een ander topic 40, heeft dat hier gauw veranderd, en heeft ie al 15 jaar een relatie. Negeren die kerel.
Alle reacties Link kopieren
Nou ben al 2 vrouwen tegengekomen.

Maar ja ik kan het jullie niet echt uitleggen, ik ben echt een sub.

Vindt het gevoel alleen al lekker dat ik mijn benen spreid en dat ik dan knietjes krijg van een vrouw.



Tuurlijk je voelt het wel, maar het is gewoon lekker onderdanig..
quote:Stefan90361 schreef op 27 januari 2015 @ 13:54:

Nou ben al 2 vrouwen tegengekomen.

Maar ja ik kan het jullie niet echt uitleggen, ik ben echt een sub.

Vindt het gevoel alleen al lekker dat ik mijn benen spreid en dat ik dan knietjes krijg van een vrouw.



Tuurlijk je voelt het wel, maar het is gewoon lekker onderdanig..Want als sub heb je geen verstandelijke vermogens meer?
Alle reacties Link kopieren
Nee jullie begrijpen dat wereldje niet.

Jullie hebben niks met bdsm. Je weet niet wat het is..




Ik weet heel goed wat bdsm is. Misschien nog wel beter dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat het betekent misschien, maar niet hoe je het ervaart als sub of dom. Daar heb je geen ervaring in, anders reageerde je wel anders!
quote:Stefan90361 schreef op 27 januari 2015 @ 14:02:

Ja wat het betekent misschien, maar niet hoe je het ervaart als sub of dom. Daar heb je geen ervaring in, anders reageerde je wel anders!

Hoe weet jij nou of ik geen ervaring heb als sub of Dom?

Ik ben behoorlijk ervaren en kan uitstekend omschrijven wat bdsm bij mij doet en waarom ik het doe. Sub zijn tast mijn intelligentie niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Man hoepel op, ga bij je moeder de kachel uit plassen.
...
Roos
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 januari 2015 @ 14:05:

[...]



Hoe weet jij nou of ik geen ervaring heb als sub of Dom?

Ik ben behoorlijk ervaren en kan uitstekend omschrijven wat bdsm bij mij doet en waarom ik het doe. Sub zijn tast mijn intelligentie niet aan.



Nou gezien je reacties dan kun je het wel appreciëren als ik een sub ben. Ieder zo zijn ding.

Maar je reageert echt stom, terwijl ik bloedserieus ben.

Heb het idee dat je me gewoon zit uit te lachen om mijn fetish.

Maar waar gaat jou voorkeur naar uit, sub of dom?



Gegroet
quote:Stefan90361 schreef op 27 januari 2015 @ 14:11:

[...]





Nou gezien je reacties dan kun je het wel appreciëren als ik een sub ben. Ieder zo zijn ding.

Maar je reageert echt stom, terwijl ik bloedserieus ben.

Heb het idee dat je me gewoon zit uit te lachen om mijn fetish.

Maar waar gaat jou voorkeur naar uit, sub of dom?



Gegroet

Ik reageer normaal. Ik ben gewoon benieuwd naar het hoe en waarom en lach niemand uit. Dat zijn jouw eigen lange tenen.

Als je goed gelezen hebt weet je mijn voorkeur al.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dan is het goed.

Ik heb niet dit hele forum doorgelezen, maar volgens mij ben jij een echte sub.
quote:Stefan90361 schreef op 27 januari 2015 @ 14:18:

Oke, dan is het goed.

Ik heb niet dit hele forum doorgelezen, maar volgens mij ben jij een echte sub.

En dat ben ik omdat?

En geef nou eens antwoord op de vragen.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaf je aan in een van je vorige antwoorden:

Ik ben behoorlijk ervaren en kan uitstekend omschrijven wat bdsm bij mij doet en waarom ik het doe. Sub zijn tast mijn intelligentie niet aan.



Welke vragen? Wat wil je weten?
Goed zeg!



Waarom je in je ballen geschopt wil worden. Waarom je het om je heen wil vertellen. Wat je vriendin er van vindt en wat vindt zij er van dat jij jouw voorkeuren wereldkundig wil maken.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik nummer ze even voor het gemak.



1). Het geeft mij een zeer prettig gevoel. BDSM is gebaseerd op vertrouwen. Het gevoel dat ik mezelf blootstel vind ik echt heerlijk.

2). Zoals ik al had verteld wil ik graag een vrouw ontmoeten die dit een keer bij mij wil uittesten..

3). Mijn vriendin vindt het niet echt prettig, maar ze wil het zelf niet bij mij uitvoeren.

4). Ze vindt dat ik het bij mezelf moet houden, maar weet gewoon niet hoe ik anders dat kan laten verwezenlijken.. een Meesteres kost weer heel veel geld, dat vind ik zonde. Vindt het zelf ook moeilijk om daarmee om te gaan. Ik heb heel erg deze gevoelens.. om het zo te noemen, de gevoelens van een slaaf.
Ik vind het niet kunnen dat je zo over de grenzen van je vriendin heen gaat. Ik zou dat als ik haar was ook niet accepteren.

Er zijn zat bdsm datingstites, zoek daar je geluk ipv je omgeving en je vriendin er mee lastig te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Dan vind ik dat ze daar eerder mee moest aankomen.

We zijn nu 15 jaar samen.. en ik heb al 15 jaar die gevoelens.

Vindt het dan wel raar hoor..

Wat voor bdsm datingsites zijn er dan precies?
Google is je vriend.



Als zij nu aangeeft dit niet prettig te vinden heb je het te respecteren. Of je maakt een einde aan je relatie. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ah, je legt het bij haar neer, altijd makkelijker dan hand in eigen boezem steken.



Kom op Stefan, ben je vergeten je google abo te verlengen? Je kan zelf zoeken toch? Je bent een grote jongen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik gok zo dat ze daar ervaren in is en misschien zelf wel op zo´n site zit.

Heb je bepaalde voorkeuren voor sites als ik vragen mag?

Op sommige heb je denk ik te maken met veel fakers, vandaar mijn vraag,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven