Bilspleet van man ontharen?

03-06-2007 13:15 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb misschien een hele rare vraag maar zijn er mannen die hun bilspleet ontharen? Mijn vriend kroop laatst naakt onder het bed om iets te zoeken en toen zag ik dus zijn behaarde bilspleet......bah



Hij zegt dat ik niet tussen zijn billen moet kijken maarja je nieuwsgieigheid overwint het toch.



Verder is mijn vriend geschoren en getrimd in de schaamstreek en ook zijn oksels houdt hij kort. Is het dom als ik vraag of mij vriend zijn bilspleet wil waxen?
Alle reacties Link kopieren
Haha waxen nog wel!! Daar trapt-ie maximaal één keer in!:D
Alle reacties Link kopieren
ten eerste, als je aan t vrijen bent of knuffeld merk je toch al dat daar haar zit? ten tweede, zie ik niet in (zolang het schoon is) wat er vies aan is, en ten derde ben je niet lekker als je je bil spleet gaat waxen (AUW! in 10voud)

als je het 'vies'  vind, kan je samen douchen en het voor hem doen (als een soort voorspel) of je kunt hem vragen het zelf te scheren.
Heb jij daar geen haar dan? Wax eerste je eigen bilspleet, kijk daarna maar of je het hem nog durft te vragen!
Alle reacties Link kopieren
hoe wil je dat gedeelte uberhaupt gaan waxen, er bij komen met een scheermesje o.i.d is al lastig genoeg !
Alle reacties Link kopieren
Haha waxen nog wel!! Daar trapt-ie maximaal één keer in!:D
Vraag dan ook even  gelijk of hij zijn anus wil bleken...dat kan dan gelijk in 1 behandeling.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een plukje haar dat net boven zijn bilspleet eruit springt. De rest van zijn bilspleet zal ook wel vol haar zitten :). Elke keer als we samen douchen stoor ik me aan dat plukje. Zelf scheer ik alles, oksels, schaamstreek en sinds kort ook tussen mijn billen ja. Onder de douche gaat dat makkelijk, oefening baart kunst.

Maar goed, ik zou dus ook willen dat mijn vriend eens tussen zijn billen ging scheren, heb er al terloops op een grappige manier wat van gezegd maar nog geen resultaat :(. Ik vind dat plukje echt niet mooi.



Ik vind het al heel wat dat jouw vriend de rest wel scheert. Ook dat doet mijn vriend niet. Oksels, schaamhaar, alles groeit en bloeit maar, het stoort hem niet.
Alle reacties Link kopieren


 Is het dom als ik vraag of mij vriend zijn bilspleet wil waxen?



Overigens, waxen zou ik hem niet vragen! Wat is er mis met scheren?
Alle reacties Link kopieren
Waxen zal ik dan maar niet doen :), als dat te veel pijn doet. Ik heb zelf geen haar tussen mijn bilspleet, ik heb nogal weinig lichaamsbeharing, als ik mijn oksels niet zou scherenheb ik maar 3 haartjes ofzo.



Mijn vriend heeft donker stug haar, behalve dat bilspleethaar heeft hij gelukkig geen rughaar of bossen borsthaar. Ballen zijn kaal en rest is getrimd. Misschien inderdaad maar niet meer tussen zijn billen kijken of anders hem eens uitgebreid schren onder de douche. Maar inderdaad tussen je billen scheren is erg moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij daar geen haar dan? Wax eerste je eigen bilspleet, kijk daarna maar of je het hem nog durft te vragen!


:D



Ik heb het vermoeden dat babes back down there over het algemeen minder haar hebben in hun spleetje dan guys (correct me if I'm wrong).

Maar waxen lijkt me ook niet plezant.

Ik neem dat plekje altijd mee met mijn wekelijkse scheerbeurt met de tondeuse (baardje/oksels/edele delen). Om te zien wat ik doe (is wel handig om te voorkomen dat je met de tandjes van de tondeuse in je sterretje hapt, dat doet nog au-er dan waxen denk ik :D) hurk ik dan boven een spiegel die ik op de grond leg. Betrekkelijk geniaal toch?

Visueel ziet het er aantrekkelijker uit, en zeker als je er vingeraal, oraal en/of (al dan niet kunst- :D)penaal aan de gang wilt, is het ook handiger en frisser.
Alle reacties Link kopieren




quote: pruttel reageerde



Heb jij daar geen haar dan? Wax eerste je eigen bilspleet, kijk daarna maar of je het hem nog durft te vragen! :D

Ik heb het vermoeden dat babes back down there over het algemeen minder haar hebben in hun spleetje dan guys (correct me if I'm wrong).

Maar waxen lijkt me ook niet plezant.

Ik neem dat plekje altijd mee met mijn wekelijkse scheerbeurt met de tondeuse (baardje/oksels/edele delen). Om te zien wat ik doe (is wel handig om te voorkomen dat je met de tandjes van de tondeuse in je sterretje hapt, dat doet nog au-er dan waxen denk ik :D) hurk ik dan boven een spiegel die ik op de grond leg. Betrekkelijk geniaal toch?

Visueel ziet het er aantrekkelijker uit, en zeker als je er vingeraal, oraal en/of (al dan niet kunst- :D)penaal aan de gang wilt, is het ook handiger en frisser.
Beste Frank, hier in Nederland kan je babes ook gewoon vrouwen noemen. Ik vind babes nogal denigrerend overkomen. Bij jou in de omgeving zijn er kennelijk alleen babes...wat die ook moge zijn....
Alle reacties Link kopieren
Bronny, volgens mij is dat juist heel positief. Frank vindt gewoon álle vrouwelijk babes, maw: elke vrouw is mooi!:D 



Frank komt juist over als iemand die iedereen in z'n waarde laat, dus ik stoor me niet aan z'n 'babes':P



On topic: Ik vind zo'n fluffy bilspleet ook niet echt mooi. Daar kun je best wel iets aan doen lijkt me. Ik loop toch ook niet rond met een tapijt daar beneden? Ik scheer het trouwens ook, als je zwartharig bent heb je nu eenmaal pech in het haardepartement..
Alle reacties Link kopieren
*alle VROUWEN*
Alle reacties Link kopieren
Ik noem mijn eigen babe en andere dinnetjes altijd babe, in Engelstalige landen is dat een compliment in de zin van lekker ding, in mijn omgeving ervaren de meeste dames dat ook zo, en het is minder denigrerend dan "vrouwtje" :D
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk iemand die me begrijpt: Persbabe: *;
Alle reacties Link kopieren


Bronny, volgens mij is dat juist heel positief. Frank vindt gewoon álle vrouwelijk babes, maw: elke vrouw is mooi!:D 



Frank komt juist over als iemand die iedereen in z'n waarde laat, dus ik stoor me niet aan z'n 'babes':P



On topic: Ik vind zo'n fluffy bilspleet ook niet echt mooi. Daar kun je best wel iets aan doen lijkt me. Ik loop toch ook niet rond met een tapijt daar beneden? Ik scheer het trouwens ook, als je zwartharig bent heb je nu eenmaal pech in het haardepartement..
Als ik "babes" google, dan komen er alleen maar sites tevoorschijn over bimbo's, chicks en hotties en dergelijke.

En uit het Engels vertaald betekent het "schatjes"

Vind ik een beetje denigrerend en vandaag stoorde ik me eraan. Je kan toch niet alle vrouwen zomaar schatje noemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik noem mijn eigen babe en andere dinnetjes altijd babe, in Engelstalige landen is dat een compliment in de zin van lekker ding, in mijn omgeving ervaren de meeste dames dat ook zo, en het is minder denigrerend dan "vrouwtje" :D
Maar dan nog vind ik het denigrerend...het doet mij denken dat jij altijd op een bepaalde manier naar vrouwen kijkt en ze ziet als lekker ding of chick of

schatje maar niet als vrouw.

Ik dacht : laat ik het eens in de groep gooien.:)
Alle reacties Link kopieren
Nou er zijn wel een paar uitzonderingen hoor van wie ik denk van nou nee al zou ik geld toe krijgen dan zou ik er nog geen verkering mee willen... Maar de meeste vrouwen hebben toch wel "iets" dat ze aantrekkelijk maakt. Thanks God he created women! :D
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk iemand die me begrijpt: Persbabe: *;
Persbabe krijg ik dan weer rare beelden bij:D



Bron, je moet juist uitkijken voor die kerels die zogenaamd zoooo respectvol de vrouwen 'dames' en 'het sterke geslacht' noemen. Die denken écht maar aan één ding en willen een wit voetje (en wel meer..) bij de 'dames' halen:D
Alle reacties Link kopieren


Maar dan nog vind ik het denigrerend...het doet mij denken dat jij altijd op een bepaalde manier naar vrouwen kijkt en ze ziet als lekker ding of chick of

schatje maar niet als vrouw.

Ik dacht : laat ik het eens in de groep gooien.:)
Nee hoor integendeel, ik kan brains net zozeer appreciëren als looks. Maar ik speel gewoon graag met taal en bedenk graag alternatieve termen voor wat dan ook, en de ene keer heb ik daar meer "last" van dan de andere keer.
Alle reacties Link kopieren




quote: frank24 reageerde



Eindelijk iemand die me begrijpt: Persbabe: *; Persbabe krijg ik dan weer rare beelden bij:D



Bron, je moet juist uitkijken voor die kerels die zogenaamd zoooo respectvol de vrouwen 'dames' en 'het sterke geslacht' noemen. Die denken écht maar aan één ding en willen een wit voetje (en wel meer..) bij de 'dames' halen:D



Hoezo? Denken niet alle mannen dan maar aan één ding? :D
Alle reacties Link kopieren
Back on topic: overmatig behaarde edele delen en bilspleten bij dames en heren, vind ik er niet alleen minder atractief uitzien, het is ook minder hygiënisch. Dat er in the front eens een druppeltje blijft hangen is nog tot daar aan toe, maar als je bedenkt wat er back there aan kan blijven plakken en de hele dag gaat zitten broeien...
Alle reacties Link kopieren
minder atractief lijkt mij een dubbeloppigheidje frank

Meld je het zelf bij de engel of zal ik het doen;)?
Alle reacties Link kopieren
Heey hehe eidnelijk mensen die het begrijpen :), zoals frank en persephone.



Ik vraag me af: zouden homo's of hetero's die van anaal houden daar inderdaad niets aan doen dowh there .............
Alle reacties Link kopieren
Zowel mijn vriend als ik houden onze billen enigzins glad. Hoe mijn vriend het doet weet ik eerlijk gezegd niet eens (scheermesje of tondeuse) maar ik doe het met ontharingscreme. Is inderdaad frisser en voelt wat lekkerder!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven