Binnendildo, vaginale eitjes etc.

29-04-2016 11:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Is er een dildo of een vaginale ei die je wel de HELE TIJD voelt zitten? Ik heb gisteren een vaginale eitje gekocht maar voel eerlijk gezegd helemaal niets terwijl ik veel loop. Tijdens het inbrengen is het leuk en aardig, maar meer doet het niet met me. Ik weet dat dildo's en vibrators er snel uit kunnen floepen, alleen zie ik op SM website's dat er 'binnen dildo's' bestaan, alleen het onderbroekje is van latex... ik zie het niet echt zitten.. is er een andere optie?
Alle reacties Link kopieren
Was 1 topic niet genoeg?
Als het goed is zie je die ook niet zitten
ik denk dat je een flinke dildo best wel de hele tijd voelt zitten. Lekker strak slipje aan en hij blijft best zitten hoor.
En bestaan buitendildo's ook?
quote:sandra1905 schreef op 29 april 2016 @ 11:19:

En bestaan buitendildo's ook?Ja, soms met een beetje geluk zie je ze lopen in het wild ! Los !
quote:[message=22618955,noline]Lumos schreef op 29 april 2016 @ 11:20[/message

Ja, soms met een beetje geluk zie je ze lopen in het wild ! Los !Volgens Freek gaat hier dan vaak over een kruising tussen een tamme en een wilde, maar dat terzijde.
quote:sandra1905 schreef op 29 april 2016 @ 11:19:

En bestaan buitendildo's ook?

Ja, ook wel voorbinddildo genoemd .



Maar je ziet niet zo vaak dat mensen die naar hun werk stiekem dragen omdat dat een fijn gevoel is
quote:Corona67 schreef op 29 april 2016 @ 11:31:

[...]



Ja, ook wel voorbinddildo genoemd .



Maar je ziet niet zo vaak dat mensen die naar hun werk stiekem dragen omdat dat een fijn gevoel is

Ah... Maar dan is het zo dat wat voor de een een buitendildo is voor de ander een binnendildo is.

En een voorbinddildo lijkt me wel apart onder een rokje..
quote:sandra1905 schreef op 29 april 2016 @ 11:44:

[...]



Ah... Maar dan is het zo dat wat voor de een een buitendildo is voor de ander een binnendildo is.

En een voorbinddildo lijkt me wel apart onder een rokje..





Ja, dat lijkt me ook een apart gezicht. Maar ik draag zelf dan nooit rokje. Wat op zich ook een apart gezicht zou zijn.
Een vibrator met afstandsbediening en dan de ab aan je collega geven een idee ?



Of een mannelijke forummer het op afstand laten bedienen online. Tegenwoordig is zoveel mogelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 29 april 2016 @ 11:19:

En bestaan buitendildo's ook?



Moest gelijk denken; 'Want buiten begint bij Bever' *fluit*

Misschien verkopen ze het wel
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
Alle reacties Link kopieren
Een buitendildo is natuurlijk een dildo die nat mag worden. Een binnendildo moet je droog houden. Niks voor mij, dat schuurt.



Maar ik denk dat iets dat gewoon stil zit erg snel went (tenzij het pijn doet natuurlijk, maar dat is vast niet de bedoeling). Variatie heb je nodig. Afstandsbediening of iets dat programmeerbaar is of vanzelf van standje wisselt.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Moet jij niet werken of naar school ofzo? Pfffff....
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 29 april 2016 @ 13:45:

Een buitendildo is natuurlijk een dildo die nat mag worden. Een binnendildo moet je droog houden. Niks voor mij, dat schuurt.



Maar ik denk dat iets dat gewoon stil zit erg snel went (tenzij het pijn doet natuurlijk, maar dat is vast niet de bedoeling). Variatie heb je nodig. Afstandsbediening of iets dat programmeerbaar is of vanzelf van standje wisselt.Boterhamzakkie met boter er omheen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 19:51:

[...]



Boterhamzakkie met boter er omheen.Kijk, daarom zit ik dus op dit forum. Echt hele handige tip!
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon zo'n voorbinddildo buitenste binnen dragen.

Zo'n tuigje is lekker luchtig en hij floept er niet uit.

Die heb je in alle maten dus zal er vast wel 1 bij zitten die je wel voelt.

Als je m wat losjes draagt en verend loopt, kan je er nog een hoop lol van hebben ook.

Plus je kan gewoon een rokje aan zonder dat je met een tent rondloopt.

Valt niet op aan de buitenkant en doet wat je wilt aan de binnenkant.

Probleem opgelost.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Nou goed, een kleine poging tot een serieus antwoord.

Je voelt alleen iets constant in je vagina zitten wanneer het te groot is of beweegt. Beiden lijkt me onplezierig.

Zo gevoelig is je vagina niet, tenminste, het grootste deel niet, op enige G spots, A spots en weet ik wat nog meer na.

Als ik iets draag (droeg moet ik eigenlijk zeggen) deed ik dat omdat het een leuk idee was, omdat hij die opdracht had gegeven. En hij vond het dan weer leuk dat ik dat opvolgde.

Maar stuiteren van joligheid? Nah.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven