bi-schierig

08-11-2011 13:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben een meid van in de 20 en ik ben bi-schierig...ik vraag me echt af hoe het is om met een vrouw te vrijen. Mijn beste vriendin vraagt zich dit eigenlijk ook af en ik voel dat ze dit wil proberen, maar zoiets zeg je niet vlakaf tegen elkaar he :D



Wie heeft ervaring met bi-schierigheid omzetten in het echt doen? Hoe was dat? Is vrijen met een vrouw nu zoveel intenser dan met een man?
Alle reacties Link kopieren
Weet je vriend/man hier ook van?
Alle reacties Link kopieren
google hiernaast op bi-schierig en je krijgt veel al bestaande topics te zien. Hopelijk haal je daar wat informatie uit.
Alle reacties Link kopieren
Met een vrouw intenser dan met een man?



Appels met peren vergelijken

noem ik dat!

Maargoed wat heb je aan al onze meningen ...

ik zou zeggen probeer het



succes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 jaar en fantaseer wel eens hoe het zou zijn om met een vrouw te vrijen. Dus ook ik ben nieuwsgierig. Heb het echter nog nooit gedaan met een vrouw. Ga dit topic wel volgen.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Beste vriendin lijkt me niet de beste optie.
Alle reacties Link kopieren
Het is bisgierig (net zoals het ook nieuwsgierig is, en niet nieuwschierig).
Alle reacties Link kopieren
bi-gierig dan
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het bij eventueel biseksueel
Inderdaad ster. Waarom mag het niet gewoon biseksueel heten? Of klinkt dit onschuldiger/interessanter?



TO, heb je een vriend?
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 08 november 2011 @ 14:30:

eventueel biseksueel







onomwonden opgewonden

relaxed oversexed

...
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonjaspers schreef op 08 november 2011 @ 14:26:

Het is bisgierig (net zoals het ook nieuwsgierig is, en niet nieuwschierig).

"Bischierig" is net zo'n raar woord als "digibeet". Het slaat nergens op (het woord slaat nergens op, dat zegt niets over de geaardheid).



Nieuwsgierig = gierig naar nieuws.

Bischierig is, eh... schierig naar bi(seksueel)? Maar wat is schierig? Heeft het iets te maken met een schier? Schier als bijvoeglijk naamwoord betekent bijna. Misschien bijna bi? Misschien klopt dat wel. Hij/zij die bischierig is is nog niet per definitie ook biseksueel.



Een zijstraat:

Analfabeet = niet kunnende lezen en schrijven. An- = niet. Alfabeet slaat op alfabet. Dus analfabeet = geen alfabet. Dus dat kan ik nog begrijpen.

Digibeet is eh... digi- = vinger of digitaal misschien. Maar beet betekent letter b. Een vinger en een letter b... daar kan ik echt geen chocola van maken. Het is weer zo'n onwoord. Wie heeft dat idiote woord bedacht?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
gelukkig blijven we on-topic
Alle reacties Link kopieren
Nog niets serieus gehoord. Jammer.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Interessante analyse, Hans. Ik moet hier even diep over nadenken...



On topic: als je het wil proberen, doen. Ik zou het alleen nooit met mijn beste vriendin doen, want als het mis gaat ben je je vriendin kwijt. Maar da's mijn mening.

Verder vind ik bisgierig helemaal niet zo'n vervelend woord (al vind ik het wel lelijk). Soms is biseksueel nog net een brug te ver, dan heb je een andere term nodig.

En of het intenser is dan met een man...Valt niet te vergelijken, wat mij betreft. Het is gewoon anders. Als je wilt weten hoe het eraan toe gaat zijn er genoeg topics en sites waar je ervaringen kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren
Als je het wil proberen moet je het proberen. Beste vriendin zou niet zo verstandig zijn. Meer advies is er niet te geven.
Alle reacties Link kopieren
Hajhaj..

Ik ben 21, tikje bi, ook wel eens geprobeerd.. Ik zeg: Gewoon doen!

Tegenwoordig is het gewoon maatschappelijk geaccepteerd, dus go for it ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op dinsdag 08 november 2011 13:47 Weet je vriend/man hier ook van?is dit belangrijk nav de vraag??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het net ff andersom. Als lesbo ben ik bi-curious naar een man.



Beste vriend of vriendin lijkt mij niet verstandig.



Een vrouw is inderdaad heerlijk, sensueel, zacht qua lichaam etc etc

Ben benieuwd naar het lichaam van een man. Andere spieren, behendigeid etc etc
Alle reacties Link kopieren
Hai,



jou verhaal klinkt mij erg bekend in de oren..

Ik zit er namelijk zelf ook mee.. ik fantaseer vaak over vrijen met een vrouw. Ik zou het erg graag willen proberen, alleen is het moeilijk om erachter te komen met vrouwen die dat ook willen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seks gehad met een vrouw. Is een vriendin van mij. We hebben het er wel eens over gehad en bleef een keer logeren bij haar en toen gebeurde het spontaan. Was leuk, spannend, lekker maar voor mij is 1 x genoeg zij dacht er hetzelfde over. Wilde alle twee weten hoe het zou zijn met een vrouw. Ik vond het heel teder en zacht. Leuke ervaring!
Alle reacties Link kopieren
quote:girl_interrupted schreef op 08 november 2011 @ 17:05:

Ik ben het net ff andersom. Als lesbo ben ik bi-curious naar een man.



Beste vriend of vriendin lijkt mij niet verstandig.



Een vrouw is inderdaad heerlijk, sensueel, zacht qua lichaam etc etc

Ben benieuwd naar het lichaam van een man. Andere spieren, behendigeid etc etcik moet hier een bekentenis doen,, ik voel regelmatig een aantrekkingskracht bij lesbieenes , vraag me niet wat precies , maar ik het een opwindende gedachte... sorry maar moest dit even kwijt..
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriendin heeft een tijdje terug een nogal stevige sexrelatie gehad met een vrouwelijke collega, met mijn goedkeuring.



Voor mijn vriendin was het een leuke ervaring om het eens met een vrouw te proberen. Het is toch wel heel anders.



Ik vond het ook erg leuk - mijn vriendin werd er extra vrolijk en opgewonden van. Verder vond ik de verhalen erg spannend.



Ik denk dat het in principe geen probleem is om het met een beste vriendin te doen, als je allebei erg nuchter bent. Als je allebei erg gevoelig bent lijkt het me minder verstandig. Als het goed bevalt is je beste vriendin toch wel een leuke om zoiets mee te delen!



Groet!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon uitproberen met je vriendin ja waarom niet als jullie het beide willen.



Ik vind het fijn sex met een vrouw en heb dat ook regelmatig in clubs en ja het is anders als met een man.

Beide lekker maar niet te vergelijken vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon ontdekken gaan! Dat is de enige remedie.



Voor de terminologie discussie opper ik:

Biventueel



Waarom zijn er altijd meer vrouwen nieuwsgierig naar de homosexuele ervaring dan mannen eigenlijk? Ik zelf heb me daar ook nog nooit op kunnen betrappen moet ik bekennen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven