Biseksueel ?

22-09-2015 17:43 31 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Waarom kunnen vrouwen in jouw beleving niet opgewonden raken van vrouwen? Moet je daar echt altijd man voor zijn denk je?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook dat vrouwen opgewonden kunnen raken van andere naakte vrouwen. Naar mijn mening vind ik dit normaal.
Waarom een nieuw topic over hetzelfde onderwerp?
Boarn ze zeggen dat vrouwen niet zo in elkaar steken ofzo.. Ik weet niet word er erg onzeker van en dan denk ik weer dat je mannelijk bent.
ikeaverslaafde zit er nog dagelijks mee
En wat hoop je dat dit topic je brengt wat het vorige topic je niet bracht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefxx schreef op 22 september 2015 @ 18:03:

Boarn ze zeggen dat vrouwen niet zo in elkaar steken ofzo.. Ik weet niet word er erg onzeker van en dan denk ik weer dat je mannelijk bent.Nou ik heb toch echt 2 borsten en een vagina en vind vrouwen super aantrekkelijk, sterker nog ik heb al jaren met 1 een relatie. En beloof me zij is echt op en top vrouw! :-D
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, ik had eerst even moeten loepen.



Meiske, misschien is het goed dat je eerst bij de GGZ aan je angsten gaat werken. Je zit jezelf zo in de weg. Bespreek dit met je therapeut. Het is niet alleen je geaardheid waar je mee worsteld, maar nog met heel veel andere dingen meer. Wees eens lief voor jezelf en ontdek eens rustig wie of wat je nu bent.
Boarn zou ik je miss een prive berichtje mogen sturen?
Ikeaverslaafde ik weet het niet.. Nog meer lotgenootjes treffen
Alle reacties Link kopieren
Het maakt je totaal niet mannelijk hoor zeker niet! Ik val ook op vrouwen en ben vrouwelijk en de meest vrouwelijkste vrouwen vallen ook op mij Het maakt je waarschijnlijk alleen wel bi/homoseksueel. Hoe kijk je over het algemeen tegen bi/homoseksualiteit aan? En val je in het "echte leven" ook op meiden of alleen op de halfnaakte van de tv?
Ja dat vind ik dus het lastige. Ik heb wel is in het echt dat ik me aangetrokken kan voelen. Maar heb dat ook bij mannen gehad. Alleen een naakte vrouw doet mij wel meer dan een naakt mannenlichaam
sandrasvw ik heb er helemaal niks op tegen, zijn niet anders dan hetero's. Maar waar ik me verdrietig om maak is als ik opgewonden raak van een vrouwenlichaam dat je dan mannelijk bent omdat het voor mannen zo geld ze zien een naakte vrouw en het doet hun iets. Dan denk ik weer dat heb ik ook aoms en ik ben een vrouw dus dat is mannelijk wat ik doe
Alle reacties Link kopieren
Schat dan hoef je je niet druk te maken want het maakt je niet mannelijk!! Als je opgewonden raakt van een vrouw heeft dat met je seksuele geaardheid te maken en niet met je mannelijk of vrouwelijkheid!! Je gaat er niet opeens meer voetbal van kijken of je als een man gedragen



Enne aan een gemiddeld naakt mannenlichaam is ook niet veel opwindends
TO kan toch niet gerustgesteld worden, ze wil alleen pb'en om te vragen hoe andere vrouwen opgewonden worden van vrouwen.
Ikeaverslaafde sorry hoor maar ik zit er echt mee.
sandrasvw ja dat is waar idd! Zou ik je miss een pb berichtje mogen sturen? X
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefxx schreef op 22 september 2015 @ 18:49:

Ikeaverslaafde sorry hoor maar ik zit er echt mee.

En waar zit je precies mee dan?

Zit er niet iets van een coc bij jou in de buurt ofzo of bestaat dat helemaal niet meer?



Het bestaat nog: http://www.coc.nl/
...
Wat wil je toch steeds met die privé berichten? Verder eens met ikea, je moet nodig iets aan je issues gaan doen hoor. Dan komt de rest van zelf.
In pb's wordt alleen gevraagd waarom vrouwen je opwinden. Alle tips die je geeft, daar wordt niets mee gedaan. (fap-fap-fap)
Ach so...duidelijk
Mens, duik een keer met een vrouw in bed. Dan ben je eruit. Het is allemaal niet zo complex hoor.
quote:Justmaartje123 schreef op 22 september 2015 @ 19:32:

Mens, duik een keer met een vrouw in bed. Dan ben je eruit. Het is allemaal niet zo complex hoor.Idd. Je maakt van een mug een olifant...
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefxx schreef op 22 september 2015 @ 18:21:

Boarn zou ik je miss een prive berichtje mogen sturen? Nee ik wil niet met je pb'en. Ik zie in je andere topic ook dat je dat steeds vraagt, maar wat levert je dat op? Ik kan jouw gedachtes niet veranderen. Zoek hulp bij een psycholoog en werk aan al je issues!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven