Bloeden na seks na menstruatie

28-06-2016 14:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te persoonlijk. Ff aangepast
chanella1 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 20:57
Reden: Te persoonlijk.
95.97% gewijzigd
Ik heb altijd geleerd dat je bloedverlies na de seks even bij de huisarts moet laten checken op soa's en engere dingen.
anoniem_645218064b8e5 wijzigde dit bericht op 28-06-2016 14:45
Reden: Tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit kan baarhalsmoeder kanker zijn!! Zeker naar de huisarts! !
Mirror Mirror cant you See? What you Show is Killing Me
Alle reacties Link kopieren
We zijn beide al getest
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je nog een keer naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Oh we hebben veel seks hoor maar bloeden gebeurt alleen vlak na de menstruatie, met baarmoederhalskanker is dat toch niet het geval? Het is dus niet iets normaals?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreemd en zou terug gaan naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er voor de zekerheid een bezoekje aan de huisarts aan wagen, maar ik denk dat er gewoon nog een laatste restje bloed vrijkomt. Zeker als je een week later nergens last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 28 juni 2016 @ 14:51:

Oh we hebben veel seks hoor maar bloeden gebeurt alleen vlak na de menstruatie, met baarmoederhalskanker is dat toch niet het geval? Het is dus niet iets normaals? Je vind het raar genoeg om een topic te openen. Op naar de huisarts dus, dat is de enige die er iets zinnigs over kan zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nogsteedslelijk86 schreef op 28 juni 2016 @ 14:48:

Dit kan baarhalsmoeder kanker zijn!! Zeker naar de huisarts! !

Doe ff normaal zeg

Maak mensen niet onnodig bang

Tussentijds bloedverlies bij een normale regelmatige menstruatie daar moet je mee naar een huisarts

Maar mij klinkt dit als gewoon nog menstruatie bloed wat dan door de gemeenschap eruit komt .

En zoals TO zelf al zegt het is vlak na de menstruatie.
alles is energie
Ik heb dat ook weleens. Als ik bijv 4 dagen ongesteld ben geweest. Dag 5 niet meer dan seks heb gehad en erna als ik naar de wc ga nog wat bloed. Ik heb er normaal ook geen last van. Als je het niet vertrouwd naar de HA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook altijd net na mijn menstruatie. Heb me er eigenlijk nog nooit zorgen over gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Heb dat ook heel vaak gehad hoor TO, net alsof de seks nog iets "activeert". Vond het altijd wat onhygiënisch ten opzichte van mijn man, maar heb me er nooit zorgen over gemaakt, omdat het alleen na de menstruatie was
Alle reacties Link kopieren
quote:3121 schreef op 28 juni 2016 @ 15:03:

[...]



Doe ff normaal zeg

Maak mensen niet onnodig bang

Tussentijds bloedverlies bij een normale regelmatige menstruatie daar moet je mee naar een huisarts

Maar mij klinkt dit als gewoon nog menstruatie bloed wat dan door de gemeenschap eruit komt .

En zoals TO zelf al zegt het is vlak na de menstruatie.Onnodig bang maken? Baarmoederhals kanker bestaat echt hoor. En dit zou een symptoom kunnen zijn.
quote:wyandotje schreef op 28 juni 2016 @ 15:43:

[...]



Onnodig bang maken? Baarmoederhals kanker bestaat echt hoor. En dit zou een symptoom kunnen zijn.

Paniekzaaier, dan zou ze het toch niet alleen hebben als ze net ongesteld is geweest, maar ook de rest van de maand. Doe ff normaal.



Als je klaarkomt, trekken de spieren rond je baarmoeder en vagina samen. Mocht er nog een beetje menstruatiebloed aanwezig zijn, dan komt dat hierdoor naar buiten. Niks raars aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bloed je dan? Is het een klein beetje of heb echt weer een menstruatie dag?



Ik heb het namelijk wel eens gehad en die bloeding was zo anders dat ik wist dat het niks met menstrueren te maken had. En nee, dat gebeurde niet elke keer. Het is hooguit 2x gebeurd. Maar de bloedingen waren heel heftig.



Het kan van alles betekenen. Ik zou het in de gaten houden en eigenlijk even voor de zekerheid naar de huisarts gaan voor een uitstrijkje.
Alle reacties Link kopieren
ik herken dit wel, maar ik sta wel nog onder controle wegens een wat verhoogde kans op bmhk
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 28 juni 2016 @ 15:54:

[...]



Paniekzaaier, dan zou ze het toch niet alleen hebben als ze net ongesteld is geweest, maar ook de rest van de maand. Doe ff normaal.



Als je klaarkomt, trekken de spieren rond je baarmoeder en vagina samen. Mocht er nog een beetje menstruatiebloed aanwezig zijn, dan komt dat hierdoor naar buiten. Niks raars aan.De enige die uitsluitsel kan geven is de huisarts.
quote:wyandotje schreef op 28 juni 2016 @ 17:12:

[...]



De enige die uitsluitsel kan geven is de huisarts.Precies, dus hoef je hier niet met zo'n stelligheid een rampscenario neer te pennen wat zeer onwaarschijnlijk is. Dan ben je dus een paniekzaaier, wat ik al zei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 28 juni 2016 @ 17:22:

[...]



Precies, dus hoef je hier niet met zo'n stelligheid een rampscenario neer te pennen wat zeer onwaarschijnlijk is. Dan ben je dus een paniekzaaier, wat ik al zei.Welke stelligheid heb jij het over? En zeer onwaarschijnlijk? Jij bent dokter en to is je patiënt ofzo? De mogelijkheid bestaat nu eenmaal wel of wil je dat ook scharen onder paniekzaaien? Dus het beste advies is dus gewoon om naar de huisarts gaan. Zoals ik eerder al zei.
Je hebt gelijk, de stelligheid kwam niet van jou, maar van Nogsteedslelijk. Doordat jij verder ging op de baarmoederhalskanker heb ik dat verward.

HA kan nooit kwaad, maar wat bloedverlies doordat je spieren in dat gebied hebben samengetrokken, is echt geen grote alarmbel, zo vlak na je menstruatie. Daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 28 juni 2016 @ 18:43:

Je hebt gelijk, de stelligheid kwam niet van jou, maar van Nogsteedslelijk. Doordat jij verder ging op de baarmoederhalskanker heb ik dat verward.

HA kan nooit kwaad, maar wat bloedverlies doordat je spieren in dat gebied hebben samengetrokken, is echt geen grote alarmbel, zo vlak na je menstruatie. Daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te begrijpen.

Maar ik zou er toch een belletje naar de huisarts aan wagen. In mijn pilperiode heb ik dit ook een paar keer gehad, alleen vlak voor de menstruatie en erna, en ik moest direct komen voor een uitstrijkje. Maar bij mij lag het aan de pil.

Dus ik was toch blij dat ik was gegaan anders had ik mezelf maar zorgen gemaakt en het beïnvloedde ons seksleven ook.
Alle reacties Link kopieren
Als je je echt zorgen maakt is het nooit een slecht idee om even te bellen met je huisarts. Dat gezegd hebbende herken ik het zelf wel, en weet na dezelfde vraag eens in mijn vriend(innen)kring te hebben gesteld dat ik echt niet de enige was.

Vaak blijven er wat "restjes" achter en met name bij een orgasme kunnen die nog meekomen na seks (en ook na plassen).



Grappig vond ik dat degene die er het meest over klaagde ook degene bleken bij wie de menstruatie vaak heel heftig begon en dan langzaam afnam- met van die laatste dagen dat echt maandverband teveel van het goede was, maar het zonder inlegkruisje ook een troep werd zeg maar. Geen idee of het er echt mee te maken heeft maar het viel mij wel op.



Zolang het consequent na je menstruatie is, en niet ineens (terugkerend) midden in je cyclus, en het voornamelijk "oud" bloed is, zou ik me er niet al te druk om maken. Als je het echt ongemakkelijk vind is de makkelijkste oplossing om toch even een extra dagje te wachten met seks (toegegeven, niet de leukste oplossing haha).



Maar nogmaals, als het je echt niet lekker zit gewoon bellen en pas op met Google, zelfs als je een verkoudheidje hebt weet die wel een manier te vinden om aan te duiden dat je binnen 24 uur zal sterven aan de meest gruwelijke ziekte of dat je zwanger bent hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook hoor, dan is mijn stopweek al voorbij en bloed ik niet meer. Dus ik ga er vanuit dat de menstruatie over is, maar ik heb wel eens gehad dat ik dan nog wat na vloei tijdens de seks.

Niet echt sexy, dus ik heb liever geen seks vlak na de menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Haha bedankt voor de reacties. Ben weer wat meer gerust! Mijn vriend schrok er ook van, dacht dat hij te ruig was geweest. Hij was nogal intiem met me dus vind het nu best een vies idee dat het menstruatiebloed was waarmee hij te maken had :/ Hij heeft er verder niks geks over gezegd maar vind het zelf nogal een weeïge geur hebben normaal :( Zal dus voortaan nog even wachten met seks.. Wel blij dat het vaker voorkomt en het dus vast niks ernstigs is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven