Blote voeten fetisj

28-12-2012 14:13 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik ben een 37 jarige vrouw en ik heb iets met voeten. Komt vooral voort uit mijn jeugd. Vooral in wat speciale situaties. Bijvoorbeeld kan ik opgewonden worden als ik hoor van schoolgym op blote voeten. Vooral als het koud en stoffig is in de zaal. Ook bij een (school)arts, als je op blote voeten moet in een kille betegelde onderzoeksruimte. Ik ben zelf altijd wat verlegen op blote voeten en ik voel me dan ook naakt en kwetsbaar. Het is een soort masochisme, want het windt me ook op.



Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?
Schoolgym op blote voeten in een koude stoffige ruimte?



Gatverdegatver.



Ik staf even, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ieuwwwww.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:SeptemberGirl schreef op 28 december 2012 @ 14:19:

Schoolgym op blote voeten in een koude stoffige ruimte?



Gatverdegatver.



Ik stof even, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Zullen vast meerdere soortgenoten zijn hoor.



Alleen ben ik het niet.



Kan je een orgasme krijgen van voetje vrijen?

Zou wel lekka makkelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 28 december 2012 @ 14:19:

Schoolgym op blote voeten in een koude stoffige ruimte?



Gatverdegatver.



Ik staf even, sorry.Staffen? Waarom als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 28 december 2012 @ 14:19:

Schoolgym op blote voeten in een koude stoffige ruimte?



Gatverdegatver.



Ik staf even, sorry.Inderdaad een volwassen vrouw die opgewonden raakt van schoolgym....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er tientallen vrouwen zijn op dit forum die zich hier in herkennen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook zeker niet mijn kopje thee, maar hert staffen van SG snap ik dan weer even niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ga je ook echt bij een gymzaal staan te luisteren naar al die stampende blote voeten?
quote:Chartreuse schreef op 28 december 2012 @ 14:30:

[...]



Staffen? Waarom als ik vragen mag?Omdat het een heel gek onderwerp is, van iemand die hier voor het eerst post, onder een 'normale' naam (van iemand anders?).
Alle reacties Link kopieren
Schoolgym zijn toch meestal kinderen. Schoolarts dito. En dan een TO die opgewonden wordt van blote kindervoeten in gore gymzalen....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is of een pubertje die zich verveeld of een griezel die omdat het vakantie is hier wat verhaaltjes wil lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 28 december 2012 @ 14:33:

[...]





Omdat het een heel gek onderwerp is, van iemand die hier voor het eerst post, onder een 'normale' naam (van iemand anders?).

Dan nog snap ik het niet.

(en ik denk dat de Mods het ook niet snappen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 28 december 2012 @ 14:33:

Omdat het een heel gek onderwerp is, van iemand die hier voor het eerst post, onder een 'normale' naam (van iemand anders?).So what. Iemand die voor het eerst post mag alleen "normale" onderwerpen posten? (en jij bepaalt wel even wat normaal is?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2012 @ 14:30:

[...]

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het duidelijk is dat ik vooral put uit mijn eigen jeugdherinneringen put. Hier ligt de basis van mijn fetisj. Je hoeft het niet te begrijpen, maar ik wel er uiteindelijk wel eens met iemand over praten. Iemand die het herkent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 28 december 2012 @ 14:35:

Schoolgym zijn toch meestal kinderen. Schoolarts dito. En dan een TO die opgewonden wordt van blote kindervoeten in gore gymzalen....Haar eigen blote voeten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe je dat tegenwoordig met jouw fetish? Je hebt het over schoolkinderen. Wordt je ook opgewonden van blote voeten op een strand bijvoorbeeld?
Ik vind het vreemd dat je je naakt voelt op blote voeten. En dat je je enigzins schaamt op blote voeten?



Maar goed, veel mannen kicken op voeten. Bij vrouwen heb ik dit niet eerder gelezen. Dan zou het eerder een schoenenfetisj zijn..net als ik

Hoewel ik mijn poezelige voetjes graag zie in open killershoes



Alle reacties Link kopieren
door mijn ex ook wel aangespoord..kijk ook naar blote voeten, vooral van vrouwen en vind het wel fijn als ze verwent worden
Ow die voet met dat kettinkje is wel erg mooi zeg!! En ik heb niet eens een voetfetish!
Alle reacties Link kopieren
quote:xana schreef op 28 december 2012 @ 16:21:

Hoe doe je dat tegenwoordig met jouw fetish? Je hebt het over schoolkinderen. Wordt je ook opgewonden van blote voeten op een strand bijvoorbeeld?



Nee niet specifiek op het strand, daar is het min of meer normaal. Wel weer gewon op straat, ik doe dat wel eens.

Nog even voor de duidelijkheid: ik word niet opgewonden van schoolkinderen, maar van de situaties die ik zelf ook meegemaakt heb op school.
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd hetzelfde: een hoop "garbage" voordat iemand eindelijk recht heeft op een beetje begrip. Af en toe vraag ik mij af of wij in dit land zo tolerant zijn als wij het graag roepen....... Of misschien is dat het werk van altijd hetzelfde groepje.

Maar goed, Martha, ik weet wat een fetisj is (heb er zelf ook één), maar misschien kan je ons uitleggen wat jou zo opwindt: is dat het aanzien, het geluid, ...... anders is het voor anderen (zeker als ze geen fetisjist zijn) erg moeilijk te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alisio schreef op 30 december 2012 @ 22:44:

Het is altijd hetzelfde: een hoop "garbage" voordat iemand eindelijk recht heeft op een beetje begrip. Af en toe vraag ik mij af of wij in dit land zo tolerant zijn als wij het graag roepen....... Of misschien is dat het werk van altijd hetzelfde groepje.

Maar goed, Martha, ik weet wat een fetisj is (heb er zelf ook één), maar misschien kan je ons uitleggen wat jou zo opwindt: is dat het aanzien, het geluid, ...... anders is het voor anderen (zeker als ze geen fetisjist zijn) erg moeilijk te begrijpen.



Het was eigenlijk iets heel dubbels. Ik was altijd al heel verlegen als ik op blote voeten moest en anderen zagen dat. Dat heb ik altijd gehad, dus op blote voeten zijn heeft voor mij net zoiets als naakt zijn. Ik ben me heel bewust van mijn blote voeten. Ik wilde bijvoorbeeld vroeger bij schoolgym eigenlijk niet op blote voeten, maar ik moest dat wel. Dus een heel dubbel gevoel. Maar door gedwongen te worden (of later mijzelf te dwingen) het toch te doen, geeft een bepaalde frustratie. Die frustratie vond een uitlaatklep in mijn sexualiteit. Ook vind ik het onbegrijpelijk als ik hoor dat kinderen in de opvoeding nog steeds worden gedwongen op blote voeten te gymmen. Dat wel, maar het intrigeert me dan heel erg waarom ze het moeten en wat de reden is. Ik ervoer dit ook bij schoolartsen. Je moest altijd op blote voeten terwijl er vaak niet eens echt naar je voeten werd gekeken. Dus weer die frustratie waarom, want ik ben er al zo verlegen mee. Maar het prikkelde me daardoor ook weer sexueel. Als het op blote voeten gaan, dan ook nog samen gaat met "onaangename" gevoelens als kou (de vloer is heel belangrijk, gymvloer, koude tegels etc.) dan voel ik me des te meer kwetsbaar. Ik vind het ook allemaal zo streng dat ik dat moest, maar ik vind die discipline ook wel weer goed achteraf.

Ik hoop dat het een beetje duidelijker wordt. Het is lastig uit te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven