borsten

09-04-2012 15:25 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ladys,





mijn dame heeft 2 heel sterk verschillende maten, enerzijds A en anderzijds een C,



als ik over borstvergroting begin knapt ze sebiet af, wil ze gelijk niet van horen. als we sex hebben is er ook geen borstgedeelte of tepelgedeelte dat er aan te pas komt

,



iemand hulp?
Alle reacties Link kopieren
Haha Jurgen Maak je eigen borstjes maar nat....
Haar wens respecteren dat ze geen borstvergroting wil. Snijden in een verder gezond lichaam is niet nodig, tenzij degene het zelf wil.



Heb je het met haar gehad over het missende tepelgedeelte/borstgedeelte tijdens de seks? Wat vindt zij daarvan?
Voor jou of voor je vriendin?



Als je vriendin er zelf geen/weinig moeite mee heeft wie ben jij dan om haar een borstvergroting aan te praten?



En als ze er wel moeite mee heeft maar niet (per se) een borstvergroting wil dan moet je haar steunen, en haar vooral laten merken dat je haar mooi vindt zoals ze is.



Vind je dat niet en je kan er niet mee leven verdient ze een andere vriend.



Dit zijn de opties.
Hulp met wat? Je 'dame' vastbinden zodat je er een borstvergroting overheen kan jassen?
Alle reacties Link kopieren
quote:VieVaaVee schreef op 09 april 2012 @ 15:27:

Haha Jurgen Maak je eigen borstjes maar nat....
Alle reacties Link kopieren
Met een borstverkleining kunnen ze ook gelijk worden. Of vind jij dat nou weer niks?
Alle reacties Link kopieren
Heb je het met haar gehad over het missende tepelgedeelte/borstgedeelte tijdens de seks? Wat vindt zij daarvan?[/quote]

zelf zegt ze er eigenlijk niet veel over, op het moment dat ik er al zou mogen aankomen, trekt ze zich meteen weg en gaat de pyama terug naar beneden, want die gaat zelfs niet uit tijdens de sex
Alle reacties Link kopieren
quote:Onderdezon schreef op 09 april 2012 @ 15:29:

Hulp met wat? Je 'dame' vastbinden zodat je er een borstvergroting overheen kan jassen?



Sorry.. Maar inderdaad, waarmee wil je geholpen worden dan? Als zij het niet wil, om wat voor reden dan ook, dan is dat haar keus. Deal with it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter02 schreef op 09 april 2012 @ 15:32:

Met een borstverkleining kunnen ze ook gelijk worden. Of vind jij dat nou weer niks?natuurlijk zou ik liever hebben dat ze groter worden, anders schiet er helemaal niks meer van over he
vind je het gek dat je haar borsten niet mag zien/aanraken als je haar vraagt een borstoperatie te ondergaan?



wanneer komen ze nu eens met hersenvergrotingen voor mannen als jij....
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:33:

[...]





natuurlijk zou ik liever hebben dat ze groter worden, anders schiet er helemaal niks meer van over heNou en? Het gaat om haar toch? Niet om jou.
Alle reacties Link kopieren
scheelschaap, ik denk niet dat het de bedoeling is op een forum om u zo uit te spreken, als je je zo maar kan vormen is het best om u van het forum te verwijderen, en serieuze mensen te laten doen
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:36:

scheelschaap, ik denk niet dat het de bedoeling is op een forum om u zo uit te spreken, als je je zo maar kan vormen is het best om u van het forum te verwijderen, en serieuze mensen te laten doen

Precies jurgen.

Daaahaag jurgen.
Jurgen, ik denk het wel
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:36:

scheelschaap, ik denk niet dat het de bedoeling is op een forum om u zo uit te spreken, als je je zo maar kan vormen is het best om u van het forum te verwijderen, en serieuze mensen te laten doennee, zeiken om een borstvegroting is wel normaal bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:25:



,



iemand hulp?Jij?!
Alle reacties Link kopieren
scheelschaap heeft wel een punt.. ik zou echt niet amused zijn als mijn vriend het over een borstvergroting voor mij had
Als jij tegen haar hebt gezegd dat een borstvergroting een goed idee kan zijn, dan zal zij denken dat jij haar lichaam op dit moment niet mooi vindt. Tenminste, zo zou ik het opvatten.



Het is in de eerste plaats haar lichaam, haar keuze. Als zij geen operatie wil, dan komt die er niet. Misschien is het een idee om haar te laten merken dat je haar prachtig vindt zoals ze nu is, zonder toespelingen te maken op een borstvergroting. Zorg dat ze zich zeker voelt, dat ze je vertrouwd. Pas dan kun je samen verder onderzoeken wat ze mogelijk wel of niet prettig vindt.
quote:Ste_ schreef op 09 april 2012 @ 15:28:

Voor jou of voor je vriendin?



Als je vriendin er zelf geen/weinig moeite mee heeft wie ben jij dan om haar een borstvergroting aan te praten?



En als ze er wel moeite mee heeft maar niet (per se) een borstvergroting wil dan moet je haar steunen, en haar vooral laten merken dat je haar mooi vindt zoals ze is.



Vind je dat niet en je kan er niet mee leven verdient ze een andere vriend.



Dit zijn de opties.Dat dus
Alle reacties Link kopieren
quote:readyfortheworld schreef op 09 april 2012 @ 15:38:

scheelschaap heeft wel een punt.. ik zou echt niet amused zijn als mijn vriend het over een borstvergroting voor mij hadzelf heeft ze het er al wel eens over gehad, maar dan wil ze terug niet en dan zou ze het wel doen om mij een plezier te doen, maar na 3 jaar komt er toch nog altijd niks van
Alle reacties Link kopieren
Vertel me dat dit niet echt is...
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:39:

[...]





zelf heeft ze het er al wel eens over gehad, maar dan wil ze terug niet en dan zou ze het wel doen om mij een plezier te doen, maar na 3 jaar komt er toch nog altijd niks vanOm jou een plezier te doen? Een knietje had je van mij kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:39:

[...]





zelf heeft ze het er al wel eens over gehad, maar dan wil ze terug niet en dan zou ze het wel doen om mij een plezier te doen, maar na 3 jaar komt er toch nog altijd niks vanwat een topreden ook! ze moet het voor haarzelf doen als ze wil, niet omdat jij daar op geilt. bah
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:39:

[...]





zelf heeft ze het er al wel eens over gehad, maar dan wil ze terug niet en dan zou ze het wel doen om mij een plezier te doen, maar na 3 jaar komt er toch nog altijd niks vanDan wil ze het dus niet echt. Alleen om jouw te plezieren lijkt mij geen goed argument om zoiets drastisch te doen. Logisch dat het er niet van komt. Je zou haar duidelijk moeten maken dat je haar mooi vindt, in plaats van het te hebben over borstvergrotingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven