borsten

09-04-2012 15:25 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ladys,





mijn dame heeft 2 heel sterk verschillende maten, enerzijds A en anderzijds een C,



als ik over borstvergroting begin knapt ze sebiet af, wil ze gelijk niet van horen. als we sex hebben is er ook geen borstgedeelte of tepelgedeelte dat er aan te pas komt

,



iemand hulp?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21 schreef op 09 april 2012 @ 15:41:

[...]





Dan wil ze het dus niet echt. Alleen om jouw te plezieren lijkt mij geen goed argument om zoiets drastisch te doen. Logisch dat het er niet van komt. Je zou haar duidelijk moeten maken dat je haar mooi vindt, in plaats van het te hebben over borstvergrotingen.dat doe ik ook , en veel zelfs, en haar tweelingzus is nu 7 maand zwanger en die haar borsten zijn nu uiteraard sterk gezwollen en daar is ze nu jaloers op en "ze zou dit ook wel willen,", maar ....
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:36:

scheelschaap, ik denk niet dat het de bedoeling is op een forum om u zo uit te spreken, als je je zo maar kan vormen is het best om u van het forum te verwijderen, en serieuze mensen te laten doenU moet maar weer over de grens vertrekken en mevrouw Liekens opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat ze een pyjama blijft dragen tijdens seks, geeft toch aan dat zij er zelf in ieder geval ook moeite mee heeft. Daar zou het toch eerst eens over moeten gaan, niet meteen over borstvergrotingen e.d...



Zou jij het eens met haar kunnen bespreken, en dan niet vanuit jouw oogpunt (dat er niets van over schiet...), maar vanuit het hare? (schaamt ze zich? vindt ze het lelijk? is ze tevreden met ze zoals ze zijn? Schaamt ze zich voor jou? durft ze je wel te vertrouwen?)



Vergelijk het eens met jouw penis: als zij zou zeggen dat er wel een vergroting overheen zou mogen, wat zou jij dan denken?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Jurgen, waarom ben jij over een borstvergroting begonnen.



Zie jij dat ze het moeilijk heeft met 2 verschillende borsten?



Hebben jullie het samen weleens gehad over haar verschillende borsten (ook zonder te praten over borstvergroting)?



En hebben jullie er weleens over gepraat waarom haar borsten een no-go-area zijn?
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:42:

[...]





dat doe ik ook , en veel zelfs, en haar tweelingzus is nu 7 maand zwanger en die haar borsten zijn nu uiteraard sterk gezwollen en daar is ze nu jaloers op en "ze zou dit ook wel willen,", maar ....



En die maar, die doet 't 'm. Ze wil het dus niet.



Je klinkt in je reacties teleurgesteld dat ze geen borstvergroting wil. Dat zou ook een van de minst belangrijke punten zijn op dit moment. Zorg er eerst voor dat je samen met haar erachter komt waarom ze zich niet uit wil kleden tijdens de seks. Dat lijkt mij een belangrijk aspect op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
wat is nou het hele punt dan? als ze het wil komt ze er zelf wel mee
Alle reacties Link kopieren
typisch
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is dat ze zich onzeker voelt over haar borsten. Op het moment dat jij je richt op een borstvergroting dan bevestig je het alleen maar. De geremdheid tijdens de seks blijft hetzelfde of wordt erger.



Opmerkingen als "bij verkleining blijft er al helemaal niks meer over" zeggen veel over jou als persoon.



Ik vind het niet gek dat je vriendin zich schaamt als jij dat soort dingen zegt!
Alle reacties Link kopieren
Wie of wat je bent, zit niet alleen in je borsten, maar dat snappen hersenloze kerels zoals jou niet,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
sommige mensen slaan er toch maar in om je de grond in te boren, ipv je goed raad te geven. naar dergelijke mensen ben ik helemaal niet op zoek
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:49:

sommige mensen slaan er toch maar in om je de grond in te boren, ipv je goed raad te geven. naar dergelijke mensen ben ik helemaal niet op zoekwww.kooshersenloos.nl



Hier vind je mischien wel medestanders,veel plezier!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:49:

sommige mensen slaan er toch maar in om je de grond in te boren, ipv je goed raad te geven. naar dergelijke mensen ben ik helemaal niet op zoekOK...Ik denk dat je vriendin hier ook niet naar op zoek is. Zie in dat ze met zo iemand wel een relatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:scheelschaapje schreef op 09 april 2012 @ 15:34:

vind je het gek dat je haar borsten niet mag zien/aanraken als je haar vraagt een borstoperatie te ondergaan?



wanneer komen ze nu eens met hersenvergrotingen voor mannen als jij....







En jurgen schaap heeft echt een punt. Misschien moet je hier op het forum de volgende vraag stellen:



wat kan ik doen om mijn vriendin op haar gemak te stellen en hoe kan ik haar duidelijk maken dat haar ongelijke borsten voor mij niet belangrijk zijn. Dat ondanks dat ik haar borsten nog graag wil aanraken om haar te plezieren en uiteindelijk daar ook zelf plezier aan heb.



Het gaat niet om de borstvergroting maar om het feit dat je vriendin zich ongemakkelijk voelt.
Alle reacties Link kopieren
Zeg je wel eens iets positiefs over haar borsten?
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:49:

sommige mensen slaan er toch maar in om je de grond in te boren, ipv je goed raad te geven. naar dergelijke mensen ben ik helemaal niet op zoekAls iedereen hier hetzelfde zegt, zou het dan niet zo kunnen zijn dat jij dit verkeerd benaderd? Misschien iets om over na te denken. Misschien zou je je meer moeten verplaatsen in je vriendin/vrouw, die kennelijk erg onzeker is over haar borsten. Door te beginnen over een borstvergroting heb je het probleem nog groter gemaakt. Praat met haar!
Alle reacties Link kopieren
quote:readyfortheworld schreef op 09 april 2012 @ 15:51:

Zeg je wel eens iets positiefs over haar borsten?ja regelmatig en we gaan dan samen shoppen om gepaste kledij te kopen, en veelal dingen die ze dan juist niet graag ziet, maar dan toch koopt omdat ze dan toch eigenlijk wel heel goed gaan en haar beter laten uitkomen enzo. ik doe echt mijn best hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:49:

sommige mensen slaan er toch maar in om je de grond in te boren, ipv je goed raad te geven. naar dergelijke mensen ben ik helemaal niet op zoek

Waarom moet ik jou advies geven?

Jouw vriendin wil geen vergroting, slotje, topic klaar. Er is geen advies.



Voor jouw vriendin heb ik wel een advies. Dump die loser die alleen maar denkt aan een borstvergroting want hij wil ze wel perfect hebben en ook nog de grootste maat want hij moet er wat aan hebben.



Dat je topic op sex staat zegt mij al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Je bent in ieder geval eerlijk, jurgen.



Doe jezelf en je vriendin een plezier en ga op zoek naar een vrouw met perfecte borsten. Jij blij, (ex) vriendin blij, want dan gaat ze erachter komen dat er ook mannen zijn die hier geen punt van maken en haar mooi vinden zoals ze is.
Alle reacties Link kopieren
Scamp,





ik denk niet dat het hier de bedoeling is om mensen die al 7 jaar getrouwd zijn, gelukkig getrouw zijn, en 2 kinderen hebben zomaar uit elkaar te gaan drijven, met uw reactie lost ge zeker niets op.



ik zou u dan ook willen danken voor uw bijdrage en vragen om u niet meer te willen moeien,



dank u

ik krijg liever echte raad van mensen die de situatie wel begrijpen
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:39:

[...]





zelf heeft ze het er al wel eens over gehad, maar dan wil ze terug niet en dan zou ze het wel doen om mij een plezier te doen, maar na 3 jaar komt er toch nog altijd niks vanOm jou een plezier te doen!? Jij spoort niet. Jullie kunnen dat geld beter uitgeven aan brainsurgery voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Scamp. Mag ik nu ook niet meer reageren?
Is het een optie om de andere te laten verkleinen??



Qua kleding kun je bijvoorbeeld eens googlen op kleding na borstamputatie, daar is een speciale lijn voor. Ook een speciale bh kan helpen, of gewoon een push-up waarbij het up-deel aan de grote kant eruit gehaald wordt.



Wat betreft de sex, tja, is het een probleem voor jou of voor haar. Dat ze grotere borsten zou willen is op zich niets abnormaals, mijn dochter wil dat ook. Maar ik persoonlijk moet ook niet veel hebben van ´tepelwerk´, simpelweg omdat ik dat niet fijn vind. Dus de vraag is dan; schaamt ze zich of vindt ze het gewoon niet prettig?



Het gesprek aangaan is misschien het handigst. En dan niet tijdens de sex, maar bijv tijdens het shoppen, als je samen in een lingerie-winkel staat of gewoon tijdens het avondeten.
Alle reacties Link kopieren
je doet je best zeg je, maar waarom dan over een vergroting beginnen? laat het gewoon zo, zij wil het niet, het is haar keus.klaar. het gaat niet om de borsten als het goed is
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:53:

[...]





ja regelmatig en we gaan dan samen shoppen om gepaste kledij te kopen, en veelal dingen die ze dan juist niet graag ziet, maar dan toch koopt omdat ze dan toch eigenlijk wel heel goed gaan en haar beter laten uitkomen enzo. ik doe echt mijn best hoorAllemaal leuk en aardig, maar je legt de focus, net als bij die borstvergroting, op hoe haar borsten er leuk(er) uit kunnen zien. Ok, dan voelt ze zich misschien mooier met kleren aan? Oplossing is er niet meer als ze haar kleren uit doet. De focus moet niet liggen op hoe ze haar borsten mooier kan maken of beter uit laten komen, maar op ACCEPTATIE.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 15:55:

Scamp,





ik denk niet dat het hier de bedoeling is om mensen die al 7 jaar getrouwd zijn, gelukkig getrouw zijn, en 2 kinderen hebben zomaar uit elkaar te gaan drijven, met uw reactie lost ge zeker niets op.



ik zou u dan ook willen danken voor uw bijdrage en vragen om u niet meer te willen moeien,



dank u

ik krijg liever echte raad van mensen die de situatie wel begrijpen

Ik schrijf waar ik wil Jurgen.



Jij wist ook waar je aan begon 7 jaar geleden.



Vrouwen proberen hun eigen lijf te accepteren en ik word echt boos van mannen die zo kortzichtig over het lijf van hun , in dit geval, vrouw zeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven