Buitenseks. Do's en don'ts.

15-08-2013 13:52 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens over seks buiten de deur. Bos, auto, openbare plaats, strand, tuin.

Nu ben ik dus nieuwsgierig naar mensen die wel eens seks hebben (gehad) buiten, naar hun ervaringen. Waar zou je het zeker nog eens herhalen, waar niet? En waarom dan? Zijn er nog praktische tips?



Maw: waar, hoe, wanneer, met wie? En hoe kijk je er op terug?
Check altijd eerst even of er geen brandnetels staan voor je los gaat.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik jonger was wel buiten seks gehad. Maar in huis vind ik toch fijner. Overigens niet zo'n succes 1x viel ik in de brandnetels... en 2e keer waren we net klaar en zaten we in de auto, komt oom agent en vraagt aan mij 'ben jij hier vrijwillig bij hem meisje' awkward
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 augustus 2013 @ 13:53:

Check altijd eerst even of er geen brandnetels staan voor je los gaat.Aha
.
Alle reacties Link kopieren
Blijf uit de buurt van stilstaand water in de zomer (muggen!)
Alle reacties Link kopieren
Alles buiten is een dont. Doe het lekker thuis :/

Wat als iemand je ziet? Waarom moet je mensen dat aandoen?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 15 augustus 2013 @ 13:56:

Alles buiten is een dont. Doe het lekker thuis :/

Wat als iemand je ziet? Waarom moet je mensen dat aandoen?Zijn genoeg plekken waar op een bepaald tijdstip niemand komt. Maar ik ben ook voor binnen.
.
quote:isa__88 schreef op 15 augustus 2013 @ 13:55:

[...]





Aha



.



Mijn brandnetelervaring had trouwens niet zo zeer te maken met buitenseks als wel met een onstuitbare aandrang tot urineren. Maar het effect was hetzelfde, lijkt mij. Au.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger regelmatig (toen we elkaar net kenden en de weg naar huis nog te lang duurde).

Maar ik geef nu 100% de voorkeur aan mijn eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
Op het strand, neem een deken mee. Zand uit je playa en naad schrapen is niet fijn.



Misschien overbodig om te zeggen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2, als je het van plan bent in het bos te doen, let even goed op het aantal teekmeldingen. Mijn exman had zo een teek te pakken in zijn bilnaad 1 en bij zijn perineum. Heel eh lullig was dat. Gezien wij die bij perineum niet weg kregen, mijn schuld, ik draaide verkeerd waardoor het kopje bleef vastzitten en daarvoor naar de huisarts zijn geweest.



Oh en in het bos oppassen voor mieren, die klimmen nog wel eens massaal in bomen.



Verder ben ik een heel keurig meisje hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets moet in mijn ogen spontaan gebeuren, als je het gaat plannen, dan is de lol er wel vanaf.

Als tip misschien praktische kleding, dus liever een jurkje dan een skinny jeans.



Hou er rekening mee dat anderen vaak niet blij worden van jullie en als ze er wél blij van worden, moet je bedenken of jij dat dan weer leuk zou vinden.



Hou er ook rekening mee dat soa's ook in de buitenlucht gewoon overdraagbaar zijn
Alle reacties Link kopieren
Oh en eind augustus/ begin september niet op veel drukke plekken komen, de wesp is dan niet vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ga in het bos ook niet tegen een boom met klimop erom staan schuren (huiduitslag)
Alle reacties Link kopieren
Wel eens gedaan, in de winter, met onze jassen gewoon aan en ik in een jurk, waardoor je eigenlijk niets zag. Wel dachten we beschut te liggen, maar dat bleek niet zo te zijn. Dus kijk verder dan je neus lang is, kijk ook door de bosjes heen
Haha, leuk. Wij hebben een gedeelte in de tuin waar niemand ons ziet of hoort, verder dan dat zijn wij niet geweest en zullen wij waarschijnlijk ook niet komen.
Yup, ooit op het strand in een superklein dorpje in zuidspanje. Niemand heeft ons gezien. Stond daarna met blote voeten in de distels :( .
Alle reacties Link kopieren
Als er een camera hangt, zoek dan een ander plekje.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Onthou dat op elke telefoon tegenwoordig een camera zit. En voor je het weet sta je met je vriendje op de film en samen op een slechte sex site.



Tegenwoordig moeilijk om camera veilig buiten een beetje te seksen.
Beter te laat dan over tijd.
Dat doet me denken aan dat filmpje over die Belgische burgemeester die het op vakantie bovenop een toren deed. En de volgende dag stond het filmpje op youtube. Gtoot schandaal geweest bij de Zuiderburen.
Postbus 51 voor brandnetel, SOA en teek info. Gelijk na klokhuis lijkt me!
quote:liubi schreef op 15 augustus 2013 @ 16:01:

Dat doet me denken aan dat filmpje over die Belgische burgemeester die het op vakantie bovenop een toren deed. En de volgende dag stond het filmpje op youtube. Gtoot schandaal geweest bij de Zuiderburen.Met beveiligingscamera's overal is het een stuk lastiger buiten vizier te blijven.
quote:blinkie123 schreef op 15 augustus 2013 @ 14:36:

Onthou dat op elke telefoon tegenwoordig een camera zit. En voor je het weet sta je met je vriendje op de film en samen op een slechte sex site.



Tegenwoordig moeilijk om camera veilig buiten een beetje te seksen.Of nog erger, op Geenstijl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 15 augustus 2013 @ 13:56:

Alles buiten is een dont. Doe het lekker thuis :/

Wat als iemand je ziet? Waarom moet je mensen dat aandoen?



Jezus Christus zeg... Ben jij van suiker ofzo?



Denk je dat die mensen dat niet zullen overleven ofzo een vrijend stelletje?





We hebben het over de normaalste en oudste daad van de wereld!!



Waarom zo preuts zeg.. pfff
Alle reacties Link kopieren
Preuts? Ik zit er ook niet op te wachten om zomaar een stel te zien neuken buiten.
Ik heb op de meest rare plekken seks gehad en ben nog nooit betrapt.. Misschien toevallig, maar misschien komt het omdat we de juiste plekjes uitzochten. Zeker in de zomer, als de zon op je lichaam schijnt is het heerlijk. Makkelijke kleding, condoom mee, en niet te lang laten duren.. Gaat t prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven