Buitenseks. Do's en don'ts.

15-08-2013 13:52 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens over seks buiten de deur. Bos, auto, openbare plaats, strand, tuin.

Nu ben ik dus nieuwsgierig naar mensen die wel eens seks hebben (gehad) buiten, naar hun ervaringen. Waar zou je het zeker nog eens herhalen, waar niet? En waarom dan? Zijn er nog praktische tips?



Maw: waar, hoe, wanneer, met wie? En hoe kijk je er op terug?
Alle reacties Link kopieren
Hoe wil je dat t-shirt fatsoeneren met toiletpapier ?



On topic: Kijk uit voor loslopend wild. Op de Drentse hei landde een springende ree bijna op ons. We gingen net omhoog om te kijken waar dat poing-poing-geluid vandaan kwam, net een strak elastiekje. Geen idee wie harder schrok, dat beest of wij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Mijn geilste buitenseks ervaring was tijdens mijn vakantie vorig jaar.



Het was een afgelegen strandje rond het middaguur en er was verder niemand... Lekker in het water, wat een ervaring . Een half uur later kwamen er andere mensen en ik lag daar met een grijns op mijn gezicht (onbetaalbaar). Ik wil nog een keer nu ik er aan terug denk :)!
Ooit eens buitenseks met minnaar gehad in de duinen... Mmmm... Plekje gezocht, kleed mee genomen, het zonnetje erbij, de extra spanning om mogelijk gezien te worden... Het maakte allemaal dat het heerlijk was!

Alleen hadden we wat langer moeten zoeken naar een geschiktere plek want die vervelende distels zorgden ondanks het kleed, toch voor krassen op mijn enkels. Mijn vriendin vroeg de volgende dag hoe ik aan die krassen kwam...toevallig was ik ook met takken in de tuin bezig geweest.



Het strand staat nog op m'n verlanglijstje!!



Verder weleens met manlief een paadje in gefietst en op een afgelegen stuk grond gesekst, 's nachts op weg naar huis vanaf een feestje.
op een ligbed buiten in een swingershotel. Niets is lekkerder dan sexen in de zon en de wind. Dat er nog meer mensen met elkaar bezig zijn en naar je kijken maakt het nog spannender.

En ja ik zou het zo weer doen
het gaat in fantasie vaak iets makkelijker dan in het echt. ik zou nog een keer willen bij zo een klein vliegveld, met een hek langs de startbaan. en dan naakt tegen dat hek staan met een lekkere kerel die dan achter me staat en me flink te pakken neemt, precies wanneer er een vliegtuig langs komt. maar het blijft bij fantasie, want het is al niet echt uitvoerbaar en ik vind dat je altijd moet uitkijken wie het zou kunne zien. als er kinderen bij zijn is echt no go. dus mensen, kijk uit waar je het doet.
Alle reacties Link kopieren
Met minnaar paar keer buitenseks gehad, maar ik vind het behelpen. Heb er een paar schaafwonden van het schuren op het gras aan overgehouden en heel veel muggenbulten op confronterende plekken...



Geef mij maar een bed/bank!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me nu dat ik alleen aan buitenseks doe als het 'moet', omdat het binnen dus niet kan om wat voor reden dan ook... Zeker niet vanwege de spanning, dat doet me niet zoveel.
quote:cirrus schreef op 23 augustus 2013 @ 10:14:

Canarische eilanden? Veel gelegenheid? Wat bedoel je dan? Een bepaalde plek of zo?



Ik bedoel, wat maakt de Canarische anders dan andere (vakantie) lokaties?





De duinen vam Maspalomas staan bekend om de openbare seks.

Hier komen veel swingers en exhibitionisten, al zijn de rukkende mannen veruit in de meerderheid.
quote:evien schreef op 07 september 2015 @ 17:05:

op een ligbed buiten in een swingershotel. Niets is lekkerder dan sexen in de zon en de wind. Dat er nog meer mensen met elkaar bezig zijn en naar je kijken maakt het nog spannender.

En ja ik zou het zo weer doen



Waar was je evien?

Mijn vriendin en ik denken er ook wel eens over om naar een dergelijk hotel te gaan.
Dat was in hotel Oz in in Cap d'Agde
Alle reacties Link kopieren
Praktisch: draag een rokje/jurkje met kousen of blote benen en verder niks er onder. Dan kan je het praktisch staand doen. Liggend seks is alleen te doen met een kleed, o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je moet voorkomen dat er een gezin langs kan komen.

Vind het wel lekker in de zon.

Ergens in de duinen met de kans dat er mensen langs komen. Op een schooldag bijvoorbeeld.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Maïsveld is een mooie plek
Je leeft maar 1 keer
Mijn vriend en ik vinden het buiten heerlijk. Als je een beetje doet googlen komen er een heleboel plekjes tevoorschijn..



Wij houden ons wel aan een paar regels..

- niet op uren dat er ook kinderen kunnen lopen.

- niet op plekken waar je weet dat het druk is...

- over het algemeen gaan wij het bos in wanneer het schemerig/donker is..



ga eens naar het strand.. bijvoorbeeld bij vrouwenpolder.. daar is het zo aan het eind van de dag, wanneer de gezinnen naar huis gaan en de mensen die er niet van gediend zijn ook op huis gaan, erg gezellig in de duintjes... wij gaan er als het even kan om de week naartoe met zijn tweetjes.



Als je trouwens iemand bent die graag bekeken word... dan zou ik je toch een club aanbevelen.. daar kan het ook buiten in de tuin, en dan weet je zeker dat niet er aanstoot aan heeft..



have fun!
Alle reacties Link kopieren
Heeft wel wat brengt wat extra spanning met zich mee..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 15 augustus 2013 @ 13:56:

Alles buiten is een dont. Doe het lekker thuis :/

Wat als iemand je ziet? Waarom moet je mensen dat aandoen?Omdat het spannend is? Laatst op het dak van een hoog gebouw, was wel erg spannend en leuk.
-
Alle reacties Link kopieren
Door de uitbundige zon van vandaag begint het alweer wat te kriebelen..maar vandaag nog veel te koud natuurlijk

Ik kan weer erg naar de zomerzon verlangen, een kleedje mee, lekker naar buiten. Samen in een rustig park op een slim plekje zodat je nog wel de omgeving een beetje in de gaten kunt houden. Mijn vriendin die, met alleen een zomerjurkje aan, bovenop me komt zitten, alsof we aan het stoeien zijn, maar dankzij het jurkje dat precies lang genoeg is lijkt het allemaal heel onschuldig, maar ondertussen.... summertime, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm buitensex is leuk. Maar let op: tegenwoordig heeft iedereen een camara op zijn telefoon. Je staat zo op het www.

Op vakantie in zee, bij een naaktstrand vond ik het leukste.

minder leuk: in een grasveldje bij het water, er zat een rode mieren nest. Auw!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een keer met minnares na het werk op stil plekje op achterbank.

Net klaar toen de politie langs kwam.

Oeffff had geen 5 minuten eerder moeten zijn.

We kunnen er nu om lachen maar toen ff niet.
Don'ts: achterbank van een wagen, tenzij het een heel grote wagen is. Veel te krap en te onhandig om echt te genieten.



Do's: je locatie dubbelchecken, en driemaal checken (op zowel ongewenste stoorzenders en ongemakken).
Alle reacties Link kopieren
Beter in 't voorjaar/zomer dan in de winter. Meer begroeiing waar je je achter kunt verschuilen en beter uit te houden qua temperatuur.

Je kunt via google maps vaak al zien of een lokatie geschikt.



Ik zou het wc-papier willen vervangen door tissues ofe en keukenrol & you're good to go!
Honesty is better than sugar coated lies.
Alle reacties Link kopieren
Buitensex was voor mij altijd extra spanning, het gebeurde vaak spontaan, maar zijn ook weleens met de auto ergens heen gereden, verlate straat savonds laat. In het hoge gras raad ik af in de zomer, we hadden wel kleedje meegenomen maarja alles schuift op enzo en toen lagen we ook ineens tussen de brandnetels haha
Alle reacties Link kopieren
Niet in een weiland of langs de oever van een meer. Veel te veel muggen. Handigste was in een bootje op het meer. Geen onkruid, geen beestjes, plek zat.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me bij plukroos aan, heerlijk buitensex.

Spontaan in de zee even vlug, of in de duinen waar niemand komt.

Ook zijn er nog genoeg bossen in Nederland waar je niemand tegenkomt.

Wij vinden het ook spannend door elkaar op te winden met praten en dan max 10 seconden te penetreren, rokje en makkelijke broek, en dan weer door te lopen in het bos om het vervolgens verderop weer te doen!

Als je ergens opgewonden van raakt....
Alle reacties Link kopieren
Tropicana, opblaasbed in groot meer, park, sauna en op werk. Hou van de spanning.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven