Buurman

14-09-2015 15:11 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al heel lang in hetzelfde dorp, een dorp waar de meeste mensen elkaar kennen en waar geregeld buurtborrels gehouden worden.



Er is altijd een bepaalde buurman bij (getrouwd, maar vrouw komt nooit mee). Hij probeert mij al jaren te versieren en gaat er dan de hele avond over door.



Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk. Door de jaren heen heb ik wel twee keer een partner gehad, die er dan ook bij was, dus meestal vatte ik het maar op als een grapje en dacht ik er niet serieus over na.



Nu ben ik alweer 4 maanden single, en de laatste tijd trek ik mij meer aan wat hij doet. Ik ben een mens, heb ook behoeftes, en ik begin er over te fantaseren hoe het zou zijn.



Alleen zegt mijn verstand dat dit heel fout zou zijn, hij is getrouwd en is 20 jaar ouder dan mij. Ook denkt hij waarschijnlijk dat ik helemaal geen interesse heb, heb dat natuurlijk ook nooit laten blijken.



In mijn omgeving kan ik dit niet bespreken, dat begrijpen jullie vast wel, dus daarom vraag ik hier advies.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nu zo wanhopig op zoek naar seks dat je overweegt om jezelf aan je twintig jaar oudere, getrouwde buurman aan te bieden? Dat is wel erg ja.
Alle reacties Link kopieren
Je bent de jongste dus de leukste????
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht al dat het zo'n reactie zou worden. Nee, ik ben niet wanhopig, ik weet ook eigenlijk wel dat ik mensen van mijn eigen leeftijd kan krijgen. Het is wat hij doet, wat indruk op mij maakt.
Waarom denk je dat hij serieus is?

Wat nu als je ingaat op zijn zogenaamde avances en hij je daarna bulderend van het lachen een aai over je hoofd geeft en zegt: lieve schat, ik voel me gevleid, maar ik heb gewoon een vrouw thuis hoor.



En verder: waarom wil jij het aanleggen met een getrouwde buurman?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 14 september 2015 @ 15:14:

Je bent de jongste dus de leukste????Tuurlijk, zo denken mannen toch
Alle reacties Link kopieren
Je bent de leukste omdat jij de jongste bent op de buurtborrels



Serieus vraag je hier om advies om te rollebollen met een getrouwde man daar geef ik geen eens antwoord op
Alle reacties Link kopieren
Hij is getrouwd en daarmee is het DUS een no go.

Dat hij je zit te plagen zou ik niet te serieus opvatten.



Zoek lekker iemand die niet in een relatie zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:16:

[...]





Tuurlijk, zo denken mannen tochDacht het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:15:

Ja ik dacht al dat het zo'n reactie zou worden. Nee, ik ben niet wanhopig, ik weet ook eigenlijk wel dat ik mensen van mijn eigen leeftijd kan krijgen. Het is wat hij doet, wat indruk op mij maakt.

De geile oude bok die, terwijl hij getrouwd is, zit te azen op het jonge blaadje van de buren. En dat 'maakt indruk op je'? Echt waar?



Serieus, ga de kroeg in, sla een leuke jonge vrijgezelle gast van je eigen leeftijd aan de haak en ga een nacht eens goed los, want volgens mij sta je te lang droog.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 14 september 2015 @ 15:15:

Waarom denk je dat hij serieus is?

Wat nu als je ingaat op zijn zogenaamde avances en hij je daarna bulderend van het lachen een aai over je hoofd geeft en zegt: lieve schat, ik voel me gevleid, maar ik heb gewoon een vrouw thuis hoor.



En verder: waarom wil jij het aanleggen met een getrouwde buurman?Het gebeurt hier vaker, ik had een buurvrouw naast mij wonen die een relatie aanging met een buurman verderop, nu is deze man gescheiden en mag hij zijn kinderen niet meer zien. Nee, zo wil ik niet zijn denk ik dan. Maar het gebeurt dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Oh my dan heb jij je antwoord toch al !!!
Alle reacties Link kopieren
Snappen doe ik het niet, maar herkennen wel. Je hebt altijd van die mannen erbij lopen die aan het uitdagen zijn. Ach, zo lang het bij fantaseren blijft.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:16:

[...]





Tuurlijk, zo denken mannen tochNee.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 14 september 2015 @ 15:19:

Snappen doe ik het niet, maar herkennen wel. Je hebt altijd van die mannen erbij lopen die aan het uitdagen zijn. Ach, zo lang het bij fantaseren blijft.Ja dat is het, en hoe vaker dat nu gebeurt, hoe meer ik deze gevoelens krijg. Ik weet wel dat hij al eens eerder een 'vriendin' heeft gehad, dus hij is er wel toe in staat denk ik. Misschien krijg ik het idee wel dat het normaal is in deze buurt, maar dat het helemaal niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Och, je bent nu gewoon gevoelig voor flirten. Dat hij het nu is of iemand anders, dat maakt dan niet uit.



Maar gewoon niet doen omdat je alleen maar een grote bak ellende op je hals haalt. Daarnaast zijn er genoeg exemplaren te vinden die qua leeftijd en/of locatie veel beter geschikt zijn om ook met jou te flirten.



En ook al doet hij het al jaren, jij laat het ook toe en hij vindt het blijkbaar ook leuk om te doen, dan is het eerder een verstandhouding van het spelletje dat leuk blijft zolang geen van beide verder gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:17:

[...]





Het gebeurt hier vaker, ik had een buurvrouw naast mij wonen die een relatie aanging met een buurman verderop, nu is deze man gescheiden en mag hij zijn kinderen niet meer zien. Nee, zo wil ik niet zijn denk ik dan. Maar het gebeurt dus wel.

Nee hoor. Je verstand kan gewoon zeggen: vrouw, doe het gewoon maar niet. Je wil niet de affaire van de buurman zijn.

Ga gewoon op zoek naar een man van je eigen leeftijd, die ook single is. Als je jeuk hebt, ga je via Tinder zoeken. maar getrouwde buurmannen voor je jeuk is best triest te noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:17:

Het gebeurt hier vaker, ik had een buurvrouw naast mij wonen die een relatie aanging met een buurman verderop, nu is deze man gescheiden en mag hij zijn kinderen niet meer zien. Nee, zo wil ik niet zijn denk ik dan. Maar het gebeurt dus wel.Maar als jij je benen spreidt voor de buurman ben je dus wél zo'n buurvrouw die een gezin uit elkaar scheurt. Waarom zou je dat überhaupt serieus overwegen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Archibald schreef op 14 september 2015 @ 15:19:

[...]





Nee.Nee? Het maakt niet uit of je 25 bent of 45?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:22:

Nee? Het maakt niet uit of je 25 bent of 45?Iemand van 25 is niet automatisch leuker dan iemand van 45 hoor, al denk jij misschien dat dat wel zo is.
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:16:

[...]





Tuurlijk, zo denken mannen tochGrappig. Ik had het hier toevallig over met mijn man, die, zelf 35, dames van 40+ doorgaans interessanter vind dan 20ers.
Blijven fantaseren, niets met hem beginnen. Hij is duidelijk op zoek naar seks.



Wat doet hij dan, dat zo'n indruk op je maakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:21:

[...]





Ja dat is het, en hoe vaker dat nu gebeurt, hoe meer ik deze gevoelens krijg. Ik weet wel dat hij al eens eerder een 'vriendin' heeft gehad, dus hij is er wel toe in staat denk ik. Misschien krijg ik het idee wel dat het normaal is in deze buurt, maar dat het helemaal niet zo is.Je zoekt naar manieren om het goed te praten. Goh, die buurman/vrouw doet het ook, dus dan mag ik het ook. Wat een dom gebrabbel!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:22:

[...]





Nee? Het maakt niet uit of je 25 bent of 45?



Nee dat maakt inderdaad niet uit. Of misschien wel... Als je 45 bent heb je vaak meer interessants te vertellen... ;)



En verder weet je zelf ook wel dat het een no go is, deze man. Wil je straks onderwerp van roddel worden in dat dorp van je?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat wil ik niet, maar ik weet niet of ik het volhoudt om dit te omzeilen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven