Buurman

14-09-2015 15:11 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al heel lang in hetzelfde dorp, een dorp waar de meeste mensen elkaar kennen en waar geregeld buurtborrels gehouden worden.



Er is altijd een bepaalde buurman bij (getrouwd, maar vrouw komt nooit mee). Hij probeert mij al jaren te versieren en gaat er dan de hele avond over door.



Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk. Door de jaren heen heb ik wel twee keer een partner gehad, die er dan ook bij was, dus meestal vatte ik het maar op als een grapje en dacht ik er niet serieus over na.



Nu ben ik alweer 4 maanden single, en de laatste tijd trek ik mij meer aan wat hij doet. Ik ben een mens, heb ook behoeftes, en ik begin er over te fantaseren hoe het zou zijn.



Alleen zegt mijn verstand dat dit heel fout zou zijn, hij is getrouwd en is 20 jaar ouder dan mij. Ook denkt hij waarschijnlijk dat ik helemaal geen interesse heb, heb dat natuurlijk ook nooit laten blijken.



In mijn omgeving kan ik dit niet bespreken, dat begrijpen jullie vast wel, dus daarom vraag ik hier advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iekx schreef op 14 september 2015 @ 15:32:

[...]





Nee dat maakt inderdaad niet uit. Of misschien wel... Als je 45 bent heb je vaak meer interessants te vertellen... ;)



En verder weet je zelf ook wel dat het een no go is, deze man. Wil je straks onderwerp van roddel worden in dat dorp van je?

Tja, daar heeft ie zijn vrouw al voor he!

Mijn ervaring is dat dat soort mannen het reuze interessant vinden wat een 20-jarige te vertellen heeft.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Beetje needy ben je wel he? Je krijgt een beetje aandacht van een vent van middelbare leeftijd en denkt meteen je benen te gaan spreiden.
Maar wat doet hij dan wat zo'n indruk op je maakt? Heb je het daarbij over het flirten?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:34:

Nee dat wil ik niet, maar ik weet niet of ik het volhoudt om dit te omzeilen

Want je bent een willoos slachtoffer zonder eigen mening? Stel je niet zo aan zeg.



O, en eerste persoon enkelvoud krijgt altijd alleen de stam zonder t. Neem anders eens een paar lesjes Nederlands, dat zorgt misschien voor een beetje afleiding van je jeukende doos.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:34:

Nee dat wil ik niet, maar ik weet niet of ik het volhoudt om dit te omzeilenAch wat een onzin zeg! Als je het wilt 'volhouden' dan kun je dat... Zet em op....
Alle reacties Link kopieren
"Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk."



Nee VIVA_DIVA, je bent niet de leukste en aantrekkelijkste omdat je 25 jaar bent, dat is de grootste onzin. Ik denk eerder dat je de meest naïeve en dus makkelijkste prooi voor hem bent. Hij heeft met zijn ervaring al lang door wie hij kan krijgen en waar hij daarna weer makkelijk vanaf komt . Dat hij gelijk heeft, blijkt ook uit je reactie.
Alle reacties Link kopieren
Recept voor ellende. Ga met iemand anders flirten.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn vingers er niet aan branden, zeker niet als je zo'n hechte band met de buurt hebt.



Dat argument van 'hij is getrouwd en daar moet jij met je fikken vanaf blijven' vind ik altijd een beetje moeizaam; dat is zijn taak, niet de jouwe; vanuit jou is het hooguit netjes als je nee zegt. Desondanks kun je op een hoop problemen rekenen als zijn vrouw erachter komt, het aan de buren doorbrieft, en voor je het weet ben je de dorpsslet.



Echt, niet doen, en lekker op Tinder een vreemde zoeken.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:34:

Nee dat wil ik niet, maar ik weet niet of ik het volhoudt om dit te omzeilenAls je lekker wil flirten en/of seks wil, kun je toch beter iemand van je eigen leeftijd aan de haak slaan? Er zullen genoeg (redelijk) leuke, single mannen van in de twintig zijn. Hoeft niets serieus te zijn, gewoon voor een keer of een paar keer. Laat die ouwe maar vooral GETROUWDE man met rust. Beter voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maechtje schreef op 14 september 2015 @ 15:56:

Ik zou mijn vingers er niet aan branden, zeker niet als je zo'n hechte band met de buurt hebt.



Dat argument van 'hij is getrouwd en daar moet jij met je fikken vanaf blijven' vind ik altijd een beetje moeizaam; dat is zijn taak, niet de jouwe; vanuit jou is het hooguit netjes als je nee zegt. Desondanks kun je op een hoop problemen rekenen als zijn vrouw erachter komt, het aan de buren doorbrieft, en voor je het weet ben je de dorpsslet.



Echt, niet doen, en lekker op Tinder een vreemde zoeken.En toen bleek de getrouwde buurman ook op Tinder rond te neuzen, op zoek naar een naïef dorpsmeisje...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk wel zo dat hij er zelf bij is. En ik val niet op mannen van mijn eigen leeftijd, altijd wat ouder. Maar jullie bevestigen mijn punt, ik doe het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 15:22:

[...]





Nee? Het maakt niet uit of je 25 bent of 45?



Jij zegt



quote:Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk.



Dat is gewoon onzin. Zat 45-jarigen die veel mooier, lekkerder en leuker zijn dan 25-jarigen en aan de andere kant ook weer zat 25-jarigen die inhoudelijk meer te melden hebben dan 45-jarigen. Te persoonsafhankelijk om zo iedereen over 1 kam te scheren.



(oh, en doe het niet)
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet de leukste omdat je de jongste bent. Die man heeft gewoon in de gaten dat je een makkelijke prooi bent.

Waarom bel je niet gewoon bij hem aan. Als zijn vrouw ook thuis is vraag je gewoon of je mee mag doen.
Alle reacties Link kopieren
Ze doet het niet dankzij alle goede adviezen, hier. Altijd fijn om weer een goede daad verricht te hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:duncha schreef op 14 september 2015 @ 16:14:

Je bent niet de leukste omdat je de jongste bent. Die man heeft gewoon in de gaten dat je een makkelijke prooi bent.

Waarom bel je niet gewoon bij hem aan. Als zijn vrouw ook thuis is vraag je gewoon of je mee mag doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:syenna schreef op 14 september 2015 @ 16:08:

[...]





En toen bleek de getrouwde buurman ook op Tinder rond te neuzen, op zoek naar een naïef dorpsmeisje... Oh, dit dacht ik ook al!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem op whatsapp trouwens, maar hij zegt nooit iets, hij belt meteen op als ik hem app
Alle reacties Link kopieren
Ben voor jou toch bang dat je met je 25 helemaal niet de leukste bent, gezien het feit dat er op de vele buurtborrels blijkbaar alleen maar een getrouwde man van twintig jaar ouder met je flirt en dat dat blijkbaar ook de enige is op wie je je kunt richten als je van je jeuk af wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 16:21:

Ik heb hem op whatsapp trouwens, maar hij zegt nooit iets, hij belt meteen op als ik hem appWaarom app je met hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 14 september 2015 @ 16:21:

Ik heb hem op whatsapp trouwens, maar hij zegt nooit iets, hij belt meteen op als ik hem app



Hij appt jou niet dus jij bent degene die toenadering zoekt via WhatsApp, wetende dat hij je daarna belt.

In je oproep schrijf je iets anders, namelijk dat jij nooit hebt laten blijken dat je geïnteresseerd bent.

Quote: Ook denkt hij waarschijnlijk dat ik helemaal geen interesse heb, heb dat natuurlijk ook nooit laten blijken.

Wat bespreken jullie dan allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Ga vanavond nog op 'tinder' dan heb je zo een sexdate. Laat die getrouwde buurman lekker aan jou voorbij gaan.
denk met je hoofd meid, niet met je poentje..
anoniem_252191 wijzigde dit bericht op 14-09-2015 16:54
Reden: thatdamnautocorrect..
% gewijzigd
Je verstand heeft gelijk. Hou het bij fantaseren, dat is echt voor iedereen beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven