Camper?, Camping?, gelijkgezinden

05-10-2015 11:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een koppel uit limburg. En helemaal nieuw in de swing scene. 0,0 ervaring. Hebben vaker kamasutrabeurzen bezocht, echter nooit verder “durven”gaan.



Wij zoeken ervaringen die ons over die drempel durven heen te helpen.



Wij zijn in het bezit van een Camper waarmee veel trips in binnen en buitenland maken. Ivm gebrek aan privacy ( lees kids)zijn wij dan vaak gedwongen om “buiten te spelen” Wat dan weer erg spannend is. Zijn er plekken (campings/camperplaatsen) die door gelijkgezinden bezocht worden??



Wie helpt ons verder in het wereldje??
Alle reacties Link kopieren
Dus je voert je hobby uit als er kinderen in de buurt zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 05 oktober 2015 @ 12:06:

Dus je voert je hobby uit als er kinderen in de buurt zijn?Zoals gezegd 0,0 ervaring. Ga je natuurlijk ook niet doen met de kids in de buurt. Zowiezo zijn kids de ultieme "moodkiller"
Alle reacties Link kopieren
Swingcampings oid? In Frankrijk (cap d'age) heb je zoiets maar in NL ken ik dat helemaal niet. Het is ook best mogelijk dat het er best is (of een parkeerplaatsje hier of daar) maar dat zal dan "publiek geheim" zijn onder swingers ofzo. Heb je wel eens op SDC gekeken? Misschien staan daar wel eens georganiseerde dingen op dit gebied.
...
Alle reacties Link kopieren
Jee, neem 'n hotel met een aparte kamer voor de kinderen zeg als je wil neuken, ipv je kinderen in je neukzooi te laten slapen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ook wij waren twee jaar teug helemaal nieuw in deze wereld. We hebben toen de stoute schoenen aangetrokken en hebben de Kids een nachtje weg gebracht. Zijn naar een parenclub geweest. Dat was erg leuk en bovendien: je mag er vanalles maar je moet er niets.

Inmiddels hadden we een acount aangemaakt op een site voor swingers. Fijne hieraan is dat je vanuit thuis kunt kijken of het je bevalt. Wij hebben zo ook enkele dates gehad. En dat is zeker voor herhaling vatbaar.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 05 oktober 2015 @ 12:24:

Jee, neem 'n hotel met een aparte kamer voor de kinderen zeg als je wil neuken, ipv je kinderen in je neukzooi te laten slapen.En altijd zijn er die mensen die niks beters te doen hebben dan zeuren en commentaar geven. Chapeau!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Lees anders eens de ervaringen op het topic parenclubs, swingen etc.



In de winter zijn clubs aangenamer dan een campingplek.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wellicht een idee voor iemand die op zich zelf wil beginnen.... swingers camping of zelfs swingers hotel/ resort.

Ik boek al!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Die bestaan hoor. . Ik ken iemand die naar Ran du Chabrier bij Barjac in Frankrijk is geweest; dat is een swingers camping. Maar er zullen er toch wel meer zijn?
Ik probeer me het animatieteam voor te stellen.....
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de reacties!

Ik zal mij eens verdiepen in de aangegeven topics (had al wat meegelezen)



En, camping, hotel, B&B beginnen?? Hadden wij al aan gedacht (en onderzocht) alleen gericht op motorrijders. Misschien combineren?



En ja, leen65 clubs zijn misschien confortabeler, echter campings/camperplekken zij spannender



Ik snap zowiezo niet dat er niet meer gebruik word gemaakt van camperplekken? zijn meestal goed afgelegen, staat soms helemaal alleen, in een (meestal) mooie omgevings. Ideaal voor een //nl.wikipedia.org/wiki/Rendezvous

Rendez-vous
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de reacties!

Ik zal mij eens verdiepen in de aangegeven topics (had al wat meegelezen)



En, camping, hotel, B&B beginnen?? Hadden wij al aan gedacht (en onderzocht) alleen gericht op motorrijders. Misschien combineren?



En ja, leen65 clubs zijn misschien confortabeler, echter campings/camperplekken zij spannender



Ik snap zowiezo niet dat er niet meer gebruik word gemaakt van camperplekken? zijn meestal goed afgelegen, staat soms helemaal alleen, in een (meestal) mooie omgevings. Ideaal voor een //nl.wikipedia.org/wiki/Rendezvous

Rendez-vous
Alle reacties Link kopieren
Swing campings als in Campings met schommels voor de kids?
You only live once!
Alle reacties Link kopieren
Wow, Ik en mijn man en zoeken al jaren naar zo'n plek.

Ik hoop dat ze er ook goede kinderopvang hebben
Don't call it a dream call it a plan.
Alle reacties Link kopieren
Interessante profielnaam! Vraag me af of ik je wel serieus moet nemen.

Vreemd ook dat jeje kinderen mee wilt nemen naar een swingersgebeuren.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 10 oktober 2015 @ 11:11:

Interessante profielnaam! Vraag me af of ik je wel serieus moet nemen.

Vreemd ook dat jeje kinderen mee wilt nemen naar een swingersgebeuren.



Mbt profielnaam HDbiker heeft betrekking tot mijn favoriete bezigheid->motorrijden



En nee nemen kids niet mee naar uberhaubt een gebeuren waar kinderen niet thuishoren. Maar het leven bestaat niet alleen uit werken en Kids. Gaan regelmatig ook met ons tweetjes weg. Het leven is veel te kort om bij de pakken neer te zitten. Proberen het maximale eruit te halen. Voor je het weet is het om.
Dat van leen over de profielnaam sloeg op reoHtuK naar ik aanneem, helemaal ook omdat die het over kinderen had.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ook. Ik vraag me af hoe groot je eigenwaarde is als je jezelf naar een kuthoer verbasterd!
...
Misschien vindt zij zichzelf het tegenovergestelde en schrijft ze het daarom andersom?
Alle reacties Link kopieren
quote:HDbiker schreef op 12 oktober 2015 @ 13:55:

[...]





Mbt profielnaam HDbiker heeft betrekking tot mijn favoriete bezigheid->motorrijden



En nee nemen kids niet mee naar uberhaubt een gebeuren waar kinderen niet thuishoren. Maar het leven bestaat niet alleen uit werken en Kids. Gaan regelmatig ook met ons tweetjes weg. Het leven is veel te kort om bij de pakken neer te zitten. Proberen het maximale eruit te halen. Voor je het weet is het om.Ik bedoelde je helemaal niet hoor . Ik had het over reohtuk. Het was mij al duidelijk dat jullie met zijn tweetjes er op uitgaan. Net als wij overigens!
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven