Casual Seks goed idee

26-06-2016 18:40 50 berichten
Wat vinden jullie van seks hebben met een bekende waar je geen relatie mee hebt en geen relatie wil.

Natuurlijk denken jullie: "waarom is boeiend wat wij vinden?"



Nou nu is de situatie dat ik geen losbol ben, nooit geweest. Mijn vriendinnen vinden dat ik meer moet gaan leven.

Daarbij is er aanbod van een aantrekkelijke man, maar geen relatiepotentieel is.

1 en 1 = 2 zou je zeggen, maar ik weet eigenlijk niet of ik dit wel zo een goed idee vind.

Ik vind het niet zo gebruikelijk om met iemand het bed te delen, waar je eigenlijk helemaal geen "emotionele waarde" aan hecht.



Vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie perspectief

Seks met een vriend/bekende/studiegenoot kan:

Totaal aantal stemmen: 83

WEL (51%)
NIET (25%)
WEL, maar MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS (24%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er zelf geen probleem mee hebben maar als jij zelf twijfelt zou ik het in jou geval (nog) niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nog steeds niet waarom het boeiend is wat wij vinden, De enige leidraad is wat jouw eigen gevoel zegt.
Lastig stemmen. Ik kan het zelf niet maar vind het prima als anderen het doen.
Alle reacties Link kopieren
Als het voor jou niet okay voelt, moet je het niet doen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik heb daar geen moeite mee, maar dat is voor iedereen anders. Ik zou in dit geval zeggen, bij twijfel misschien (nog) maar niet doen? Niet iedereen wil of kan het. En daar is niks mee.
Alle reacties Link kopieren
jij twijfelt, dus moet je het niet doen.



Ik zou het wel doen
Meeste stemmen gelden?
Alle reacties Link kopieren
Die man wil jou dus 'gebruiken' voor sex mits jij dat ook wilt. Dat is waar het op neer komt. Als je toch vrijgezel bent en hem aantrekkelijk vindt, ja hoor dan zou ik t doen. Waarom niet? Jij kunt m dan ook goed gebruiken voor je eigen gezelligheid, ja toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'wel' gestemd. Ik heb nl. liever een vaste SV dan een relatie.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 juni 2016 @ 18:49:

Meeste stemmen gelden?



De poll is niet goed genoeg daarvoor.

Het kan prima, maar niet als je er zelf niet achter staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defrona schreef op 26 juni 2016 @ 18:51:

Die man wil jou dus 'gebruiken' voor sex mits jij dat ook wilt. Dat is waar het op neer komt. Als je toch vrijgezel bent en hem aantrekkelijk vindt, ja hoor dan zou ik t doen. Waarom niet? Jij kunt m dan ook goed gebruiken voor je eigen gezelligheid, ja toch?Waarom zou hij haar willen gebruiken?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Je moet dus de prostituee spelen.

Ik snap best dat je twijfelt.

Ik zou er geld voor vragen...
quote:mariel1989 schreef op 26 juni 2016 @ 18:54:

[...]





De poll is niet goed genoeg daarvoor.

Het kan prima, maar niet als je er zelf niet achter staat.Ja uh, ze vraagt het toch? Ze kan blijkbaar zelf niet beslissen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 juni 2016 @ 18:55:

Je moet dus de prostituee spelen.

Ik snap best dat je twijfelt.

Ik zou er geld voor vragen...Wat een rare opmerking. Dus seks hebben me iemand staat gelijk aan je prostitueren?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist. Van te voren weten dat je geen moeite hoeft te doen (want op de lange termijn is het toch niks) lekker alleen maar leuke dingen en seks, soms best hoognodig.

Waarom niet? Waarom zou je op een droogje gaan zitten omdat je de "juiste" man nog niet bent tegengekomen. Leef een beetje joh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 26 juni 2016 @ 18:57:

[...]



Wat een rare opmerking. Dus seks hebben me iemand staat gelijk aan je prostitueren?Als je sommige topics hier mag geloven wel ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 juni 2016 @ 18:58:

[...]



Als je sommige topics hier mag geloven wel ja. O echt? Die lees ik dan nooit denk ik.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 juni 2016 @ 18:55:

Je moet dus de prostituee spelen.

Ik snap best dat je twijfelt.

Ik zou er geld voor vragen...

Shit.

Dit had ik eerder moeten weten.

Ik heb namelijk jarenlang een sv gehad en er nooit 1 cent voor gekregen.

Beetje dom van me dus
Alle reacties Link kopieren
Casual seks staat niet gelijk aanleven. Het heet ont-moeten. Je moet niets. Misschien balen je vriendinnen dat er over jou niets te roddelen valt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 26 juni 2016 @ 18:54:

[...]



Waarom zou hij haar willen gebruiken?Wat is er mis met een beetje gebruiken van elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, had ik kunnen stoppen met werken ondertussen
wij slapen nooit.
Ik zou het raar vinden om seks te hebben met een vriend of bekende - al is het laatste een nogal vraag begrip - terwijl ik graag casual seks heb. Degene met wie ik dergelijke activiteiten onderneem kies ik toch liever uit de enorme schare onbekenden.
Dus je twijfelt.

Maar als iedereen hier zegt Doen!""dan ga je met hem naar bed?
Mij zegt het niets.

Maar ik hou jou niet tegen ...





Zorg wel voor dubbele bescherming (pil + condoom), want je zit niet op een kind of een SOA te wachten uit zoiets los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven