Clithood piercing

15-09-2015 17:48 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Wat ik me afvroeg, hoe reageren nieuwe sekspartners op een clithoodpiercing? Turn-off of turn-on?

Doet het eigenlijk veel pijn om het te laten zetten? Want ik wil er heel graag een en ben benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee toch!!!

Wat een ellende kan een mens zich toch vrijwillig aan doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij altijd af waarom mensen allemaal van dat ijzerwaar overal in wil hangen, en dan in dit soort delen
Alle reacties Link kopieren
Van mij hoeft het niet. Vindt het persoonlijk een tegenvaller.



Maar, doe vooral wat je niet laten kan, het is nu niet zo dat ik ermee geconfronteerd zal gaan worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik heb er al honderd jaar een. Iedereen reageert positief, het is een sieraard, voor mijzelf en mijn eventuele bedpartners. Niets meer niets minder.



Piercen deed nul pijn, ging op fiets weer naar huis (ja echt) en had dezelfde avond voorzichtig weer seks.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier dan maar zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Het laten zetten deed een halve seconde fukkinggruwelijkkut veel pijn, dat vond ik wel even een tegenvallertje. Verder is het wel leuk hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zetten ook niet heel pijnlijk. Wel heb ik de eerste maanden het gevoel gehad dat ik 'm af en toe 'even recht moest hangen'. Dat was dan soms even stiekem prutsen Ik heb 'm nu ongeveer 10 jaar en voel 'm echt helemaal nooit zitten.



Bedpartners hebben altijd positief gereageerd. Vonden het altijd mooi en geil. Zelf vind ik het ook nog steeds heel erg mooi.
Laten zetten vond ik erg mee vallen qua pijn, had het erger verwacht. Sekspartners hebben er altijd bijzonder positief op gereageerd

Helaas heb ik hem niet meer. Ik heb hem er voor mijn bevalling uit gehaald en te lang gewacht met terugsteken, het gaatje was al dichtgegroeit. Maar wie weet laat ik hem in de toekomst weet terugzetten.
Ik voel m idd totaaaaal niet. Nooit.

Bij de seks wel een leuk speledingetje maar overschat het niet.

Het is eerder geinig voor net oog dan dat het lust verhogend is qua gevoel. En in het begin was het gewoon wennen.
Alle reacties Link kopieren
Wat genant om zo in de tattoe shop te gaan liggen
Als jij een type bent dat into piercings/tattoos is, zul je waarschijnlijk ook hetzelfde type man aantrekken. Lijkt me logisch.



Ik zou er van gruwelen, maar ik ben wr dan ook geen type voor.
quote:Dubbus schreef op 15 september 2015 @ 19:11:

Als jij een type bent dat into piercings/tattoos is, zul je waarschijnlijk ook hetzelfde type man aantrekken. Lijkt me logisch.

Hoeft niet perse hoor. Ik ben dol op piercings en mijn vriend niet, hij gaat al zowat van zijn stokje als hij alleen al mij een piercingsierraad ziet wisselen. Maar piercings bij mij (o.a. tepel en clithood) heeft hij nooit een probleem mee gehad.
Grote Turn-on.
Die van mij rammelt wat met rennen maar vriend vind het leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 september 2015 @ 19:38:

Die van mij rammelt wat met rennen maar vriend vind het leuk.
quote:_blabla_ schreef op 15 september 2015 @ 19:24:

[...]





Hoeft niet perse hoor. Ik ben dol op piercings en mijn vriend niet, hij gaat al zowat van zijn stokje als hij alleen al mij een piercingsierraad ziet wisselen. Maar piercings bij mij (o.a. tepel en clithood) heeft hij nooit een probleem mee gehad.Dan vindt hij het toch leuk, dan is hij toch into piercings enzo. Ja niet voor zichzelf, maar hij vindt het leuk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 september 2015 @ 19:38:

Die van mij rammelt wat met rennen maar vriend vind het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Meeste mannen vinden het volgens mij wel geil.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 15 september 2015 @ 19:11:

Als jij een type bent dat into piercings/tattoos is, zul je waarschijnlijk ook hetzelfde type man aantrekken. Lijkt me logisch.



Ik zou er van gruwelen, maar ik ben wr dan ook geen type voor.Onzin. Ik vind tattoo's en piercings erg mooi, maar nog nooit boyfriendmaterial gehad die één van beide heeft.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Laat weten hoe het was?! Maar voor extra genot moet het dus niet?

Ik heb zo'n surface piercing en die deed ook een paar seconde héél erg pijn,

dus dat houdt me wat tegen nu.
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
Turn on!
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 19:48:

Meeste mannen vinden het volgens mij wel geil.



alleen vallen ze flauw als je over een piercing in hun edele delen begint



ik snap niet wat er mooi, leuk, geil of lekker aan is. not my cup of tea.

maar ik ben sowieso geen fan van piercings. kan er nou geen een verzinnen die ik mooi vind.
quote:missmisery schreef op 15 september 2015 @ 19:48:

Meeste mannen vinden het volgens mij wel geil.Ik ken er geeneen.
quote:cochise schreef op 15 september 2015 @ 19:57:

Turn on!



wat is er geil aan een stuk metaal door iemand d'r doos?

leg eens uit dan, want ik kan me er echt niets bij voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven