Clithood piercing

15-09-2015 17:48 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Wat ik me afvroeg, hoe reageren nieuwe sekspartners op een clithoodpiercing? Turn-off of turn-on?

Doet het eigenlijk veel pijn om het te laten zetten? Want ik wil er heel graag een en ben benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oooh in dat geval maakt het niks uit.

Ik snap dat ze met een standaard piercing zetten, dat was bij oorbellen enzo ook.

Thanks,ik ben nieuwsgierig wat er allemaal op de site staat
Alle reacties Link kopieren
Ooh bij mij deed het zo'n pijn!! Maar dat is even, zo gauw ik op stond had ik niet eens het gevoel dat er iets gedaan was. Later een operatie gehad waarbij de piercings uit moesten. Niet meer aan gedacht hem er weer in te doen. Later dus weer opnieuw laten zetten, door het littekenweefsel heen. Poehhh toen ging ik echt door de grond.

Ik heb het laten doen gewoon omdat IK het mooi vind! Het idee dat alleen ik (en eventuele bedpartners) weten dat er wat zit is gewoon opwindend.
Never run faster than your guardian angel can fly.
quote:Leahellison schreef op 17 september 2015 @ 18:12:

Thanks voor alle reacties!

Ik ben eigenlijk nog nieuwsgierig naar een ding, waar halen/bestellen jullie het sierraad zelf zeg maar?



Als je hem laat zetten, zet de piercer er een (waarschijnlijk) ringetje in van medicinaal staal.

Als de piercing genezen is kun je er - in principe - in doen wat je wil. Je hebt sierraden in verschillende vormen

en van verschillende materialen.



Mijn vriendin een HCH en draagt in het dagelijks leven een ringetje. Als we op vakantie zijn, gaat er vaak een

ringetje met een "charm" in. Het kettinkje van de charm oxideert bij lang dragen en dat kan de vagina irriteren.





Ik bestel sierraden meestal bij all over piercings.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook het leuke eraan, dat je iets speciaals hebt wat alleen ik en mijn vriendje weten :P



Ik geloof dat deze piercer met titanium zet, geen idee of dat een ringetje is of iets van een staafje.

Als het kan neen ik een VCH, daar gaat in het algemeen een curved barbell/banana in van 1.6 mm toch?



Ik vind de sierraden van BVLA erg mooi, iemand toevallig zoiets tegen gekomen maar dan in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat ding er nou al eens in laten zetten?
...
quote:Leahellison schreef op 23 september 2015 @ 16:31:

Dat vind ik ook het leuke eraan, dat je iets speciaals hebt wat alleen ik en mijn vriendje weten :P



Ik geloof dat deze piercer met titanium zet, geen idee of dat een ringetje is of iets van een staafje.

Als het kan neen ik een VCH, daar gaat in het algemeen een curved barbell/banana in van 1.6 mm toch?



Ik vind de sierraden van BVLA erg mooi, iemand toevallig zoiets tegen gekomen maar dan in Nederland?



Er schijnen een aantal piercingshops in Nederland te zijn die BVLA verkopen, maar ik weet zo niet welke.

Anders kun je beter even account aanmaken op het piercingforum en daar vragen of iemand dat weet.

(dit topic gaat wel over een andere soort piercing, maar gezien het antwoord weet diegene die de vraag beantwoord wellicht wel welke shops BVLA verkopen http://www.piercingforum. ... -neuspiercing-met-blaadje)
Alle reacties Link kopieren
Er gaat niets standaard in. Sommige mensen willen een dun staafje en andere mensen willen een grote ring. Als je van te voren met je piercer overlegt dan kan die rekening houden met het sieraad wat je uiteindelijk erin wilt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb hem laten zetten :D



Ben alleen vergeten te vragen of het de bedoeling is dat je het soms draait of gewoon met rust laten?



Nou wachten tot er een ander sierraadje in kan, heel erg bedankt voor alle tips
Alle reacties Link kopieren
Was het even kiezen op elkaar?
Je mag hem gewoon met rust laten, hoef je niet aan te draaien (het is geen zweerknopje )



En viel het mee of tegen? Wat is het eigenlijk geworden VCH?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook benieuwd naar: hoeveel auwie deed het? Op een schaal van 1 tot 10?
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
quote:Leahellison schreef op 24 september 2015 @ 16:18:

Ja ik heb hem laten zetten :D



Ben alleen vergeten te vragen of het de bedoeling is dat je het soms draait of gewoon met rust laten?



Nou wachten tot er een ander sierraadje in kan, heel erg bedankt voor alle tips

Ik moest haar 2 keer daags wassen met lactacyd wasemulsie (etos volstaat ook trouwens) dus dan werd ze sowieso gedraaid. Goed droogmaken is heel belangrijk.

Mijn doorns vroegen waarom er ineens keukenrol in de badkamer stond. Oops.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja pff, deed wel even pijn, maar hij zei ook dat hij iets minder ruimte had voor z'n 'gereedschap' (niet voor de piercing zelf, anders had hij het niet gezet)

Maar daarna het sierraadje er doorheen voelde vervelend, maar het bleef niet pijnlijk ofzo, trok snel weg

Ik gok op..6, maar misschien ligt dat dus gewoon aan mij haha



Een VHC ja, vond dat wel het mooiste (en volgens mij ook het meest praktische xD)



Ik kreeg aangeraden lactacyd doekjes mee te nemen, voor gebruik bij openbare toiletten



Kan het eigenlijk ook ingroeien, zoals met een oorbel?
Alle reacties Link kopieren
Alles kan. Maar daar gaan we niet vanuit toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Haha precies xP
Alle reacties Link kopieren
In groeien eigenlijk niet. Uitgroeien zou kunnen maar komt met een VCH eigenlijk nooit voor.

Gefeliciteerd en veel plezier er van/ mee.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het ook een turn on. Het laten zetten viel erg mee, de clithood is ook maar een dun velletje. Mijn vriend geild er erg op.

Mijn schaamlippen zijn ook gepiercet. en worden gestretcht. Het is de bedoeling ook mijn tepels te piercen en ze daarna te stretchen.
Uhm stomme vraag misschien.. Maar als je een "afgesloten" vagina hebt dan zie je er toch niets van? Dus mooier als het wat meer "open" is? Ja het klinkt stom maar heb er ook wel eens aan gedacht maar leek me nogal onhandig en alleen zichtbaar als het hekwerk open ging
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 02 november 2015 @ 23:13:

Voor mij is het ook een turn on. Het laten zetten viel erg mee, de clithood is ook maar een dun velletje. Mijn vriend geild er erg op.

Mijn schaamlippen zijn ook gepiercet. en worden gestretcht. Het is de bedoeling ook mijn tepels te piercen en ze daarna te stretchen.Dit heb ik even moeten Googlen. Zelf een tepelpiercing, maar dat stretchen vind ik er echt afschuwelijk uit zien.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft zelf geen sierraad mee te nemen. Meestal is een staafje het makkelijkst voor het genezingsproces, rechte wond ->rechte staaf. Als je daarna wat anders wil is all over piercings de beste webshop in NL. Let wel altijd op materialen en diameters.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 02 november 2015 @ 23:22:

Uhm stomme vraag misschien.. Maar als je een "afgesloten" vagina hebt dan zie je er toch niets van? Dus mooier als het wat meer "open" is? Ja het klinkt stom maar heb er ook wel eens aan gedacht maar leek me nogal onhandig en alleen zichtbaar als het hekwerk open ging

Ik heb echt werkelijk geen idee waar je het over hebt?

Hekwerk? Open en gesloten? Bedoel je dat je het sieraad pas ziet zitten als je wijdbeens gaat ofzo? Bij mij zie je niks als ik gewoon door de sauna ofzo loop. Hoeft ook niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel mooi om te zien, maar weet dat smaken verschillen.

Volgens mijn vriendin werd traplopen een stuk leuker zo.
Geniet elke dag
Ik heb ook al jaren een clithoodpiercing. Ik weet nog wel dat ik tijdens het zetten, de piercer een trap wilde verkopen. Ik hou van piercings, heb er meerdere, en deze is juist speciaal. De bedpartners reageerden tot nu toe positief, ze vonden het geiler dan zonder. En vooral verrassend. Zelf merk ik niks van dat ding. Ben het zo gewend.



Ik zou ook wel een tepelpiercing willen, maar ben stiekem bang dat ik dan een grotere tepel ervan krijg. Want dat valt me wel op, dat ze vaak van die grote tepels hebben.
quote:Rooss4.0 schreef op 04 november 2015 @ 08:49:

[...]



Ik heb echt werkelijk geen idee waar je het over hebt?

Hekwerk? Open en gesloten? Bedoel je dat je het sieraad pas ziet zitten als je wijdbeens gaat ofzo? Bij mij zie je niks als ik gewoon door de sauna ofzo loop. Hoeft ook niet.Ja beetje onsamenhangend verhaal, ik bedoel als je een afgesloten vagina hebt dan zie je deze verder niet. Inderdaad wanneer je wijdbeens gaat? Of ligt dit aan het sieraad?
Bij mij zie je niks, alles zit netjes tussen de buitenste lippen. Maar ik heb die piercing voor mijzelf en voor degene waar ik wijdbeens voor lig ;)



Dat is juist het leuke,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven