Cock ring

21-01-2008 16:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil mijn man voor zijn verjaardag een cockring kado doen(Ook een beetje eigenbelang haha).

Heeft iemand hier ervaring mee,lijkt mij wel lekker voor hem.



Groetjes,

moppies
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



Toevallig kwam mijn vriend er van de week mee aan zetten..



Het was volgens mij nie echt een cockring maar een of ander soort elastiek waar die zijn ballen mee afbond ofzo.



Hij zei zelf dat die daardoor langer door kon gaan en ja was ook te merken hahaha voor herhaling vatbaar...Dus kopen zo''n ding!!
Alle reacties Link kopieren
Dames, het werkt zeker



deze is grappig om te zien en effectief...je krijgt er vleugeltjes van :-)



http://www.sugarandsweets.nl/images/smaller/E20507.jpg
Alle reacties Link kopieren
Peter, wlkke bedoel je? Ik tel er op jouw plaatje een stuk of vijf namelijk...
Alle reacties Link kopieren
Elastieken (of kunststof) cockringen vind ik niks. Betere ervaringen heb ik met de variant van RVS, te koop bij Christine Le Duc.
Alle reacties Link kopieren
Wat is eigenlijk het idee van zo'n cockring? Wat bereik je ermee?

En doet het niet pijn om er een strakke ring omheen te doen? Het ziet er nu niet echt comfortabel uit namelijk... :(
Alle reacties Link kopieren
Het is een leuk idee maar er zijn verschillende mogelijkheden. Om een cockring plezierig te gebruiken moet hij wel goed passen, niet te wijd maar ook niet te nauw. In het eerste geval zwabbert het ding tijdens het vrijen langs de penis, in het tweede geval wordt de stuwing in de penis pijnlijk. Cockringen kunnen verschillend geplaatst worden. Grotere ringen plaats je achter de balzak. In het liefdesspel kun jij hem de ring aandoen. Voorzichtig schuif je eerst zijn ballen door de ring en daarna schuif je zijn penis erdoor. Andersom gaat moeilijk omdat de penis flink stijf wordt en dan krijg je de ballen er niet meer door. Gebruik in eerste instantie een zachte rubberring, die geeft n.l. nog iets mee. Een overigens veel fraaiere stalen ring geeft niet mee en als dan de zwelling te pijnlijk wordt dan heb je een probleem. Kleinere ringen doe je alleen om de schacht van de penis, bij het vrijen gat die mee naar binnen. Sommige vrouwen vinden dat lekker, anderen niet. Stalen ringen werken het prettigst. Met twe ringen werken kan ook, een voor en een achter de balzak. Het plaatsen van de ringen, door hem zelf of door jouw is een fijn stukje voorspel. Hygiene is vereist, de ringen moeten altijd schoon worden opgeborgen. Voor hem is het zaak dat hij volledig geschoren is, penis en balzak moeten haarvrij zijn en boven zijn penis liefst ook nog een strook.

Koop een setje van dit soort producten en veel plezier ermee.
Alle reacties Link kopieren
Beste Mellina,



Bedankt voor je uitleg.

Ik weet nu wat ik mijn man kado ga doen,hier doen we volgens mij ons samen een plezier mee.

Je ziet het 30 jaar bij elkaar en we maken het nog spannend.

m.vr.gr.

moppies
Alle reacties Link kopieren
Na het verhaal van Mellina, hoe je hem om moet doen en welke het prettigst zitten, vraag ik me nog steeds af wat het doel is van zo'n cockring.



Stimuleert het de penis of zo? Het lijkt mij echt zwaar vervelend, zo'n ding om mijn piemel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf deze gekocht:







Hier zit ook een trildingetje op. Best een lekker gevoel (had het niet zo sterk verwacht). Als je dus nog denkt aan zo'n grappig speeltje moet je ook een denken of je een trildingetje er bij neemt...





Groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven