Condoom afgetrokken tijdens seks

01-08-2016 13:35 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Laatst had ik seks met iemand die ik een tijdje terug heb leren kennen in het uitgaan. Hij nam eerst zelf al het initiatief niet om een condoom te gebruiken, had zelf ook geen condoom bij hem en toen vroeg ik hem of hij met alle meiden waar hij mee slaapt geen condoom gebruikt, waarop hij dan 'nee' antwoordde. Ik neem al jaren de pil niet meer, omdat ik al een hele tijd single ben en ik zou niet weten waarom ik de pil moet nemen als 3 keer misschien het maximum is dat ik seks heb in een jaar. Zelf al nam ik de pil, heb ik ook in het begin van mijn relatie eerst seks met condoom.



Ik knapte al af op het feit dat hij geen condoom ging gebruiken, maar het ergste van alles is dat hij hem er gewoon al afgetrokken had toen ik tussendoor voelde! Hij zei dat hij het niet gemerkt had en wilde hem niet meteen beschuldigen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat hij hem gewoon afgedaan heeft, gezien hij er al géén ging gebruiken in de eerste plaats en ik het condoom terugvond aan de andere kant van mijn bed. Ik begrijp echt niet waarom sommige mannen zo moeilijk doen hierover. Ik vind het een afknapper!

Laatst kwam ik ook terug een man tegen waar ik vroeger lange tijd mee weggeweest ben en maanden seks mee heb gehad en die zei me dat hij me graag nog eens terug gezien had bij mij thuis of bij hem thuis, omdat de seks vroeger wel goed liep tussen ons. Toen hij de vraag stelde of ik nu al de pil nam en ik hem dus moest teleurstellen, zei hij dat hij wel op tijd ging terugtrekken. "Is een condoom te veel gevraagd misschien?" "Ik voel niks meer als ik een condoom omdoe, en ik zal dan niet klaarkomen". En zo waren we uitgepraat.



Is dit nu eigenlijk het enige waar een man om geeft als hij seks heeft misschien? Wat hij voelt en dat hij kan klaarkomen, want zo komt het toch over? Heeft dit dan al geen voldoening meer voor een man om een vrouw opgewonden te zien door hem tot op het punt dat ze klaarkomt? Ik was ook niet persé verliefd op alle mannen waar ik al seks mee gehad heb, maar nooit dacht ik enkel aan mijn eigen plezier en deed ik mijn kleren terug aan van het moment dat ik klaargekomen was en mocht hij het maar zelf zien af te maken.
je kunt deze vragen beter op een mannenforum stellen
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel logisch dat een man zelf ook wil klaarkomen en iets wil voelen tijdens de seks, maar ik heb altijd condooms gebruikt en eerlijk gezegd nooit een vriendje gehad dat daar niet mee kon klaarkomen. Het zal misschien iets minder voelen, maar je voelt ook weer niet niks.



Condoom stiekem afdoen tijdens de seks is gewoon rattengedrag.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Het verdient niet de schoonheidsprijs dat die kerel het condoom er halverwege stiekem af had geschoven. Wat ik ook wel vreemd vind, is dat jij verwacht dat een man helemaal in extase schiet door jou op te geilen en jou te zien klaarkomen, maar dat jij het raar vindt dat de man in kwestie ook graag wil klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Achterlijke lui.

Maar goed, van wat ik uit je verhaal begrijp heb je hem dus wel een condoom om gedaan, en ergens tijdens de seks heeft hij hem eraf gehaald??!!! De man heeft een hele sterke kinderwens ofzo? Heb je een morning after pil geslikt?
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat het een rotstreek is, zou ik als ik jou was wel even een SOA-testje laten doen. Aangezien meneer blijkbaar vies is van een condoom.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik vind het niet meer dan normaal dat een man zelf ook graag klaar wilt komen. Condoom af doen tijdens de seks vind ik echt niet kunnen. Ik snap dat hij het niet zo lekker vind want zelf vnd ik het ook niet zo lekker met condoom maar het is dan of met condoom of anders geen seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 01 augustus 2016 @ 13:39:

Het lijkt me wel logisch dat een man zelf ook wil klaarkomen en iets wil voelen tijdens de seks, maar ik heb altijd condooms gebruikt en eerlijk gezegd nooit een vriendje gehad dat daar niet mee kon klaarkomen. Het zal misschien iets minder voelen, maar je voelt ook weer niet niks.



Condoom stiekem afdoen tijdens de seks is gewoon rattengedrag.Dit inderdaad. Ik kan geen seks hebben zonder condoom (om medische redenen) en ik heb het ook nog nooit meegemaakt dat een man daar niet door kon klaarkomen. Uiteraard gebeurde het wel eens dat het klaarkomen niet lukte, maar dat lag dan niet aan het condoom.
quote:Sue-Heck schreef op 01 augustus 2016 @ 13:46:

Buiten dat het een rotstreek is, zou ik als ik jou was wel even een SOA-testje laten doen. Aangezien meneer blijkbaar vies is van een condoom.En misschien een zwangerschapstest (als je nog vruchtbaar bent)
Veel mannen vinden seks zonder condoom lekkerder. Helaas kan ik een man daarin niet zomaar tegemoet komen.



Ik doe het namelijk alleen zonder als ik een vaste relatie heb en hij een SOA test gedaan heeft. Mocht een man bij mij echt moeilijk doen over een condoom, mag hij gaan. Dan vertouw ik hem namelijk niet genoeg om verder te gaan. Ik slik de pil niet, dus correct condoom gebruik is noodzakelijk voor mij om niet zwanger te raken.



Als een man niet kan klaarkomen met een condoom is dat overigens een mankement van zijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wil een man klaarkomen en dat is zijn volste recht ook om hem daarop te focussen, want anders zou je ook geen seks hebben met iemand waarmee je geen relatie hebt. Ik bedoelde gewoon dat ik het al ver gaan vind, dat sommige mannen om die reden al zouden vergeten dat ze iemand kunnen zwanger maken (ik ben altijd meteen duidelijk dat ik niets neem) of een soa oplopen/doorgeven en dat ik dat egoïstisch vind. Er zijn ook andere manieren om hem te doen klaarkomen dan seks alleen (in het geval hij moeilijk zou klaarkomen door condoom), en het lijkt precies dat de mannen die ik tegenkom zo ver niet willen denken, terwijl seks toch iets is dat je met 2 doet.
Een man die liever het risico neemt om je een SOA te bezorgen of ervoor zorgt dat jij een hele hoop hormonen moet slikken (morning after pil) is het natuurlijk absoluut niet waard om seks mee te hebben.
Niet klaarkomen met condoom heb ik nooit gezien. Minder lekker misschien, maar je kunt met je handen zonder condoom toch zoveel voorbereiden dat het alleen het laatste stukje nog moet?



Condoom halverwege ineens kwijt zijn en 'het niet hebben gevoeld' doet zijn hele verhaal toch teniet? Ik vind dat zo'n achterbakse, bijna gewelddadige actie! Hij kon je wel een soa hebben gegeven! Mensen hebben wel gevangenisstraf gekregen voor het bewust besmetten van iemand. No way dat ik niet door het lint was gegaan. Kotsmisselijk word ik ervan. Zo respectloos naar jouw lichaam toe.
Alle reacties Link kopieren
Seks zonder condoom is ook gewoon lekkerder. Niet zo moeilijk!



Maar een SOA oplopen is erger dan iets minder voelen tijdens de seks. Chlamydia of zo is nog te overzien, maar je mag je SOA over het algemeen niet zelf uitzoeken !



Maar je hoort het wel steeds vaker dat mannen de vrouwen 'dwingen' op wat voor manier dan ook om het zonder te doen. Nu is halverwege afdoen op zijn zachts gezegd schofterig, daar heb ik niet eens woorden voor. Dat sommigen zo ver zullen gaan laat wel zien dat men de noodzaak van veilig vrijgen steeds minder in gaat zien.



Ik zou er maling aan hebben. Veilig of niet, en wie moeilijk doet weet het gat van de deur wel te vinden.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 01 augustus 2016 @ 13:42:

Achterlijke lui.

Maar goed, van wat ik uit je verhaal begrijp heb je hem dus wel een condoom om gedaan, en ergens tijdens de seks heeft hij hem eraf gehaald??!!! De man heeft een hele sterke kinderwens ofzo? Heb je een morning after pil geslikt?Al een geluk dat ik het niet 100% vertrouwde of hij ging nog klaargekomen zijn in mij ook en als ik het dan pas ging gemerkt hebben, ging ik helemaal flippen denk ik! Nee ik heb de morning-after-pil niet geslikt, omdat het maar enkele minuten geduurd heeft en ik heb gehoord dat die pil ook heel slecht is voor het lichaam, dat je dit kan vergelijken met een dosis van 7 jaar de gewone pil.
Enkele minuten is al genoeg om een zwangerschap te veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem over een paar weken een berichtje sturen. Met een foto van een echo en zeggen dat hij papa gaat worden.

Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 01 augustus 2016 @ 14:22:

Enkele minuten is al genoeg om een zwangerschap te veroorzaken.Nee joh, dat kan pas na 8 minuten...
If accidentally read, induce vomiting.
quote:Sarcastaballcoach schreef op 01 augustus 2016 @ 14:27:

[...]



Nee joh, dat kan pas na 8 minuten...Ja klopt, maar ik wilde To even laten schrikken
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn condooms tegen soas en niet voor anticonceptie. Lijkt mij heel raar als je alleen maar vertrouwd op een stukje latex ivb zwanger worden..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarcastaballcoach schreef op 01 augustus 2016 @ 14:27:

[...]



Nee joh, dat kan pas na 8 minuten...
Alle reacties Link kopieren
quote:gpgp schreef op 01 augustus 2016 @ 14:29:

Volgens mij zijn condooms tegen soas en niet voor anticonceptie. Lijkt mij heel raar als je alleen maar vertrouwd op een stukje latex ivb zwanger worden..
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 01 augustus 2016 @ 14:24:

Ik zou hem over een paar weken een berichtje sturen. Met een foto van een echo en zeggen dat hij papa gaat worden.

[img]https://i.ytimg.com/vi/yxdA1M35u1s/hqdefault.jpg[/img]Hahaha.. Ik denk nu dat ik gemerkt heb wat voor een klootzak het eigenlijk is, dat hij me zal zeggen dat het onmogelijk is dat het kind van hem is en dat hij me binnen de 5 minuten geblokkeerd heeft op alle social media, zodat ik hem ooit nog kan bereiken
Alle reacties Link kopieren
quote:catloverke schreef op 01 augustus 2016 @ 14:31:

[...]



Hahaha.. Ik denk nu dat ik gemerkt heb wat voor een klootzak het eigenlijk is, dat hij me zal zeggen dat het onmogelijk is dat het kind van hem is en dat hij me binnen de 5 minuten geblokkeerd heeft op alle social media, zodat ik hem ooit nog kan bereiken Laat hem maar even zweten, hij kan je op social media blokkeren maar de gedachten dat hij papa zal worden mag best wel even wat stress veroorzaken. Wat een eikel!
quote:catloverke schreef op 01 augustus 2016 @ 14:31:

[...]



Hahaha.. Ik denk nu dat ik gemerkt heb wat voor een klootzak het eigenlijk is, dat hij me zal zeggen dat het onmogelijk is dat het kind van hem is en dat hij me binnen de 5 minuten geblokkeerd heeft op alle social media, zodat ik hem ooit nog kan bereiken Grote kans dat je straks je eigen echo kunt sturen. Daar staat je eigen naam nog bij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven