Cougar daten

02-05-2016 14:08 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,

Een tijd geleden heb ik een datingprofiel aangemaakt op badoo om wellicht in contact te komen met een cougar. Tot nu toe alleen nog maar met meiden van mijn leeftijd wat gedaan, maar vind het nu nog wel erg spannend om een vrouw te zoeken die ouder is als ik. Jammer genoeg op badoo zijn er niet veel vrouwen actief. Daarnaast heb je wel cougardatingsites, maar als ik daar reviews over lees dan kun je beter je geld verbranden...



Mijn vraag is nu:

Weet iemand een platform om met een vrouw in contact te komen die ouder is als ik? Niet zozeer een relatie maar puur voor een spannende date (of vaker natuurlijk). De reden dat ik dit hier plaats is omdat hier zat vrouwen zitten, wellicht weten er een paar waar vrouwen te vinden zijn die vallen op jongere mannen.



Superbedankt voor jullie info alvast!
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw misschien maar gewoon in kroegen? Wat is er spannender dan real-life flirten? En anders reguliere datingsites en daarop rondzoeken naar vrouwen die wat ouder zijn dan jijzelf. Hele specifieke sites zijn inderdaad vaak even zinvol als de reclames voor 0900-lijnen
Alle reacties Link kopieren
Een kroeg?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Tinder, en je wensen duidelijk in je profiel aangeven. En je leeftijd aanpassen naar de leeftijd van de vrouwen die je zoekt met de mededeling in je profiel wat je echte leeftijd is en waarom je een andere leeftijd hebt opgegeven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Contactadvertentie in het plaatselijke dagblad.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 14:12:

Een kroeg?Met een kroeg heb ik al snel het idee dat ik een biervrouw aan de haak sla waar weinig vrouwelijks van over is haha. Het moet wel een beetje een dame zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
gewoon een paar pbtjes versturen hier.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 14:13:

Contactadvertentie in het plaatselijke dagblad.Gr. gesch. aantr. jonge m. zkm v. 40+ v. vrijbl. geile dates

Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:15:

gewoon een paar pbtjes versturen hier.Denk dat dat niet heel erg op prijs wordt gesteld door de moderatoren xD
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:14:

[...]

Met een kroeg heb ik al snel het idee dat ik een biervrouw aan de haak sla waar weinig vrouwelijks van over is haha. Het moet wel een beetje een dame zijn ;)Kroeg naast een theater na de voorstelling? Allemaal gezellig kwebbelende dames aan de witte wijn als we het toch over stereotypen hebt haha. Maar even zonder gekheid, kijk even rond wat voor kroegen in de buurt zijn, zit nogal wat verschil in onderling, echt niet elke kroeg trekt een bier-zuipend publiek. En anders zijn er ook nog wijnbars, lounges, ontelbare variaties van gelegenheden waar men vanachter een bar alcohol serveert
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 14:18:

[...]





Kroeg naast een theater na de voorstelling? Allemaal gezellig kwebbelende dames aan de witte wijn als we het toch over stereotypen hebt haha. Maar even zonder gekheid, kijk even rond wat voor kroegen in de buurt zijn, zit nogal wat verschil in onderling, echt niet elke kroeg trekt een bier-zuipend publiek. En anders zijn er ook nog wijnbars, lounges, ontelbare variaties van gelegenheden waar men vanachter een bar alcohol serveert Thx voor je idee, wat adviseer je in den haag?
Alle reacties Link kopieren
Speeltuinen, schoolplein enz
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:19:

[...]

Thx voor je idee, wat adviseer je in den haag?Een rondje door de stad gaan en kijken wat je tegenkomt haha. Geen idee, ik kom niet uit die omgeving. Misschien dat iemand anders hier je daarmee kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 14:21:

Speeltuinen, schoolplein enz's ochtends om 8:15 een beetje rondhangen op een schoolplein en moeders aanspreken met 'zo kom jij hier vaker?'
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:24:

[...]



's ochtends om 8:15 een beetje rondhangen op een schoolplein en moeders aanspreken met 'zo kom jij hier vaker?'Zoiets. En die vrouwtjes gaan nooit meer uit, dus je maakt gelijk meer kans als je haar uitnodigt om ergens een kop koffie te doen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:24:

[...]



's ochtends om 8:15 een beetje rondhangen op een schoolplein en moeders aanspreken met 'zo kom jij hier vaker?'



Weet je in ieder geval dat je de komende uren niet door kinderen gestoord wordt



Ov Hell trouwens? Je nick?
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:24:

[...]



's ochtends om 8:15 een beetje rondhangen op een schoolplein en moeders aanspreken met 'zo kom jij hier vaker?'You should know........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 14:27:

[...]



You should know........ Er wordt serieus flink wat afgeneukt vanaf zo'n schoolplein.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 14:26:

[...]





Weet je in ieder geval dat je de komende uren niet door kinderen gestoord wordt



Ov Hell trouwens? Je nick?Lijkt mij wel een beetje vreemd om rond te gaan hangen bij een school haha, kan ik mijn hengel meenemen ><
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind je ergens een vacature voor de functie van huismeester in een senioren- of zelfs bejaardenflat, gooi je hengel uit.
verba volant, scripta manent.
In Den Haag kun je een rondje Denneweg doen.

Maar je hoopt natuurlijk hier iemand tegen te komen.

Tip: zolang je het cougar noemt, ga je geen vrouw regelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:19:

Thx voor je idee, wat adviseer je in den haag?Een avondje CP
Niet geschoten is altijd mis
Huize "Rust roest",



ik heb gehoord dat daar een aantal cougars zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:14:

[...]





Met een kroeg heb ik al snel het idee dat ik een biervrouw aan de haak sla waar weinig vrouwelijks van over is haha. Het moet wel een beetje een dame zijn ;)In kroegen wordt ook wijn gedronken en juist irl kun je zien of je een 'dame' hebt of niet. Overigens, bijzondere definitie van dame heb jij: ze mag geen 'biervrouw' zijn, maar wel in voor een one night stand. Een echte dame?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 14:13:

Contactadvertentie in het plaatselijke dagblad.Jm 19 zkt oudere dm voor seks
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven