Cougar daten

02-05-2016 14:08 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,

Een tijd geleden heb ik een datingprofiel aangemaakt op badoo om wellicht in contact te komen met een cougar. Tot nu toe alleen nog maar met meiden van mijn leeftijd wat gedaan, maar vind het nu nog wel erg spannend om een vrouw te zoeken die ouder is als ik. Jammer genoeg op badoo zijn er niet veel vrouwen actief. Daarnaast heb je wel cougardatingsites, maar als ik daar reviews over lees dan kun je beter je geld verbranden...



Mijn vraag is nu:

Weet iemand een platform om met een vrouw in contact te komen die ouder is als ik? Niet zozeer een relatie maar puur voor een spannende date (of vaker natuurlijk). De reden dat ik dit hier plaats is omdat hier zat vrouwen zitten, wellicht weten er een paar waar vrouwen te vinden zijn die vallen op jongere mannen.



Superbedankt voor jullie info alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 17:26:

[...]



Ach, ik begrijp het wel. Niet vanwege de leeftijd, maar een vrouw die alles al een keer gedaan heeft, die weet hoe het werkt, niet verlegen is of half frigide, enz, dat lijkt me voor een gemiddelde 20'er best aantrekkelijk.



Maar dat 'zoeken' snap ik niet. Ik kan me best voorstellen dat ik een keer met een lekker ding van in de 20 in bed beland, maar dan omdat díe kerel lekker is op dat moment en niet vanwege zijn leeftijd. En als ik het idee krijg dat ik gewoon een 'cougarproject' ben dan gaat het feest sowieso niet door. Brr.

Dit.

Ik begrijp dus niet waarom het die leeftijd moet zijn. Iemand van 40 kan ook al haar hele leven recht op en neer doen, terwijl een vrouw van 30 een puntje aan je pipi en je fantasieën kan zuigen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 17:28:

[...]



Dit.

Ik begrijp dus niet waarom het die leeftijd moet zijn. Iemand van 40 kan ook al haar hele leven recht op en neer doen, terwijl een vrouw van 30 een puntje aan je pipi en je fantasieën kan zuigen.Ja, dat is wel zo. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na een paar dames van 20 die vinden dat seks iets voor mannen is en die alles vies en eng vinden, geen fantasieen hebben en eigenlijk nergens geil van worden gewoon zin hebt in een lekker wijf in bed dat los gaat. En natuurlijk zijn niet alle dames van 20 half frigide en alle dames van 40 knettergeil, dat is onzinnig, maar dat zal wel achter die fantasie zitten vermoed ik.
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 17:27:

[...]



Vrijer.Nou, we hebben wel echt verkering inmiddels.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 17:33:

[...]





Nou, we hebben wel echt verkering inmiddels.

Zo noemde men de verkering vroeger toch?



Ik weet dat je verkering hebt met een leukerd ook nog eens.
Vrijer is inderdaad een leuk woord ja.

Nog wat ouder dan ik ben.





Ja, wat een knapperd he?

Potverdomme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 17:31:

[...]



Ja, dat is wel zo. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na een paar dames van 20 die vinden dat seks iets voor mannen is en die alles vies en eng vinden, geen fantasieen hebben en eigenlijk nergens geil van worden gewoon zin hebt in een lekker wijf in bed dat los gaat. En natuurlijk zijn niet alle dames van 20 half frigide en alle dames van 40 knettergeil, dat is onzinnig, maar dat zal wel achter die fantasie zitten vermoed ik.

Die dames van 40 zijn er ook. En nog eens uitgeblust na het kindwerpen.



Zeg gewoon dat je seks wil met een ervaren vrouw die je stuk trekt. Het gaat toch om de ervaring dan, niet om de leeftijd?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 17:31:

[...]



Ja, dat is wel zo. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na een paar dames van 20 die vinden dat seks iets voor mannen is en die alles vies en eng vinden, geen fantasieen hebben en eigenlijk nergens geil van worden gewoon zin hebt in een lekker wijf in bed dat los gaat. En natuurlijk zijn niet alle dames van 20 half frigide en alle dames van 40 knettergeil, dat is onzinnig, maar dat zal wel achter die fantasie zitten vermoed ik.Je slaat de spijker op zn kop!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 17:40:

[...]



Die dames van 40 zijn er ook. En nog eens uitgeblust na het kindwerpen.



Zeg gewoon dat je seks wil met een ervaren vrouw die je stuk trekt. Het gaat toch om de ervaring dan, niet om de leeftijd?Ik vind het appart dat je een verklaring zoekt voor iets wat je niet interesseert, erg vaag, iedereen heeft zo zn fantasieëen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 17:45:

[...]





Ik vind het appart dat je een verklaring zoekt voor iets wat je niet interesseert, erg vaag, iedereen heeft zo zn fantasieëen...Het interesseert me wel. Ik vind het fascinerend dat mensen fantasieën bouwen op vooroordelen en daar zo star aan vasthouden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat wel, de aantrekkingskracht van een oudere vrouw.

Dat had ik vroeger ook en in de tijd voordat internet bestond, stond in Den Haag t Goude Hooft toen bekend om de dames die wel een groen blaadje lusten.

Nu ben ik zelf meer van de groene blaadjes
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 17:47:

[...]



Het interesseert me wel. Ik vind het fascinerend dat mensen fantasieën bouwen op vooroordelen en daar zo star aan vasthouden.Er zijn ook dames die vallen op oudere mannen, dat is nou eenmaal zo. En daar aan vasthouden, tjah het idee lijkt mij gewoon spannend dus ja dan denk ik dat ik mij daar inderdaad aan vasthoud ;)
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 17:42:

[...]





Je slaat de spijker op zn kop!



Maar dan heeft Moi gelijk toch?

Het gaat om een vrouw met ervaring, dan toch niet perse om de leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 17:55:

[...]





Maar dan heeft Moi gelijk toch?

Het gaat om een vrouw met ervaring, dan toch niet perse om de leeftijd?Wellicht een combinatie, oudere vrouwen kunnen er ook mooier uitzien ;)
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 18:14:

[...]





Wellicht een combinatie, oudere vrouwen kunnen er ook mooier uitzien ;)



Ok, dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

En ja, vrouwen van 40+ kunnen stunning zijn.

Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 17:31:

[...]



Ja, dat is wel zo. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na een paar dames van 20 die vinden dat seks iets voor mannen is en die alles vies en eng vinden, geen fantasieen hebben en eigenlijk nergens geil van worden gewoon zin hebt in een lekker wijf in bed dat los gaat. En natuurlijk zijn niet alle dames van 20 half frigide en alle dames van 40 knettergeil, dat is onzinnig, maar dat zal wel achter die fantasie zitten vermoed ik.Misschien moeten we er eens een project van maken dat we (jonge) vrouwen leren dat seks niet alleen iets voor mannen is Dat is toch alláng achterhaald?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 mei 2016 @ 18:40:

[...]





Misschien moeten we er eens een project van maken dat we (jonge) vrouwen leren dat seks niet alleen iets voor mannen is Dat is toch alláng achterhaald?Haha idd ><
Alle reacties Link kopieren
Haha, tussen de 35-50 en dan de vraag krijgen waarom je zo vasthoudt aan een specifieke leeftijd.



De term is (net als milf) voor de 1 turn-off, voor de ander turn-on. Snap prima dat je ervaring zoekt. Is eerder al mooi geschreven. Geen meisje, maar een vrouw. Niet bang om te zeggen of doen wat ze lekker vindt. Alle adolescente (of soms nog puberale) schaamte voorbij. gewoon lekker losgaan.



Voordeel van 1 die "cougar" ok vindt = dat ze zich daarmee associeert en het turn-om vindt, je zeker weet dat ze we zelf geen moeite mee heeft (en dat zelfs opwindend vindt). Dus iedereen die er over valt ten spijt, ik kan het begrijpen. Soort valse start.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 17:47:

[...]



Het interesseert me wel. Ik vind het fascinerend dat mensen fantasieën bouwen op vooroordelen en daar zo star aan vasthouden.

Nooit gefantaseerd over een grote neger zeker?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 02 mei 2016 @ 21:37:

[...]





Nooit gefantaseerd over een grote neger zeker? Natuurlijk, maar nooit bewust opgezocht om te daten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 17:42:

[...]





Je slaat de spijker op zn kop!

En dat is natuurlijk volslagen onzin.



En wat ik al zeg: ik ben half 30 bijna, maar ik zou zo ontzettend afhaken als ik merkte dat het iemand er alleen om te doen was dat ik in de 30 ben. Iemand vindt mij aantrekkelijk als vrouw of niet, maar als ik eerst uitgeselecteerd wordt als een soort project dan haak ik af.



Daarbij heb ik wel eens een date gehad met een wat jongere man. Tja, dat was dramatisch. Hij had weinig zinnigs te vertellen, behalve over zijn studentenleven en het gezuip daar omheen en hij had geen flauw benul van hoe mijn leven eruit zag. Communiceerde maar matig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 21:38:

[...]



Natuurlijk, maar nooit bewust opgezocht om te daten.Er zijn wel meer mensen die hun fantasieën ook in het echt willen uitleven beleven.

Iemands voorkeuren en smaak is gewoon heel persoonlijk bepaald.

Hele voetbalelftallen gaan eroverdoorheen soms
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Met alle respect TO, maar wie had je voor die date nog meer willen meenemen om die 'cougar' te bevredigen?

Ik zit als single dame (begin veertig) op een swingerssite en heb regelmatig types als jou in mijn mailbox die het wel eens met 'een oudere vrouw' (oudere vrouw? brrr, die term alleen al) willen doen. Het enige wat ik er eventueel nog aan begrijp is dat je graag eens met een vrouw zou seksen die alle onzekerheden en schaamte van haar jongere jaren achter zich heeft gelaten, maar verder...

Ik heb een klik op basis van uitstraling, een leuke flirt, wat te vertellen hebben, een stuk humor. En dan kan die man begin twintig zijn of eind vijftig, dat zal me worst wezen. Maar seks met me willen puur omdat ik ouder ben... thanx but no thanx.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 02 mei 2016 @ 22:06:

[...]





Er zijn wel meer mensen die hun fantasieën ook in het echt willen uitleven beleven.

Iemands voorkeuren en smaak is gewoon heel persoonlijk bepaald.

Hele voetbalelftallen gaan eroverdoorheen soms

Dat vind ik prima hoor.

Maar aantrekkelijk en een klik lijkt mij eis nummer 1 en niet iemands leeftijd of huidskleur.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Zijdus schreef op 02 mei 2016 @ 22:19:

(oudere vrouw? brrr, die term alleen al)



Ik heb een klik op basis van uitstraling, een leuke flirt, wat te vertellen hebben, een stuk humor. En dan kan die man begin twintig zijn of eind vijftig, dat zal me worst wezen. Maar seks met me willen puur omdat ik ouder ben... thanx but no thanx.Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 22:21:

[...]



Dat vind ik prima hoor.

Maar aantrekkelijk en een klik lijkt mij eis nummer 1 en niet iemands leeftijd of huidskleur.Eens!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven