Cougar daten

02-05-2016 14:08 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,

Een tijd geleden heb ik een datingprofiel aangemaakt op badoo om wellicht in contact te komen met een cougar. Tot nu toe alleen nog maar met meiden van mijn leeftijd wat gedaan, maar vind het nu nog wel erg spannend om een vrouw te zoeken die ouder is als ik. Jammer genoeg op badoo zijn er niet veel vrouwen actief. Daarnaast heb je wel cougardatingsites, maar als ik daar reviews over lees dan kun je beter je geld verbranden...



Mijn vraag is nu:

Weet iemand een platform om met een vrouw in contact te komen die ouder is als ik? Niet zozeer een relatie maar puur voor een spannende date (of vaker natuurlijk). De reden dat ik dit hier plaats is omdat hier zat vrouwen zitten, wellicht weten er een paar waar vrouwen te vinden zijn die vallen op jongere mannen.



Superbedankt voor jullie info alvast!
Verdomme! Hoor ik alweer niet tot de doelgroep !

Dit keer omdat ik wel es biertje drink in de kroeg....het leven van een ouwe taart/cougar is hard
quote:Nicotientje schreef op 02 mei 2016 @ 23:10:

Verdomme! Hoor ik alweer niet tot de doelgroep !

Dit keer omdat ik wel es biertje drink in de kroeg....het leven van een ouwe taart/cougar is hard

Te oud of te jong?



Ik ga wel met je mee een biertje drinken anders.
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 23:17:

[...]



Te oud of te jong?



Ik ga wel met je mee een biertje drinken anders.Alcohol doen't solve any problems, then again.....neither does milk
Alle reacties Link kopieren
en het huishouden dan? want dat blijft natuurlijk weer liggen als jullie bier gaan drinken.
very metal
Daar heb ik oa een jongere kerel voor.

Hij klopt, veegt en zuigt nog als een malle.

Mijn eigen Mike Dyson zeg maar.
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 23:24:

en het huishouden dan? want dat blijft natuurlijk weer liggen als jullie bier gaan drinken.Daar hebben we jou voor.
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 23:24:

en het huishouden dan? want dat blijft natuurlijk weer liggen als jullie bier gaan drinken.



Ik begrijp je punt KING !

en ik trek me er lekker toch niks van aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 23:26:

Daar heb ik oa een jongere kerel voor.

Hij klopt, veegt en zuigt nog als een malle.

Mijn eigen Mike Dyson zeg maar.Dat wil ik ook wel.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Is te regelen.

Mijnese heeft een broer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 23:32:

Is te regelen.

Mijnese heeft een broer...Laat hem mij maar appen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Toch een hoopvol gevolg van een redelijk kansloos topic!
Alle reacties Link kopieren
Tja, wanneer al die 20 jarige knapen kiezen voor 40 jarige vrouwen, dan zullen de 40 jarige mannen zich maar over die 20 jarige vrouwen moeten ontfermen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Het is niet anders....

Gelukkig is dat al sinds mensheugenis niet anders en kijkt niemand daar meer van op.

Dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 03 mei 2016 @ 11:05:

Tja, wanneer al die 20 jarige knapen kiezen voor 40 jarige vrouwen, dan zullen de 40 jarige mannen zich maar over die 20 jarige vrouwen moeten ontfermen.Ik offer me wel op
koekies zijn lekker
TO, probeer Patricia Paay eens te benaderen, zou ik zeggen. Via social media bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 15:02:

[...]



Jaaaaa idd! En hij danste er natuurlijk de samba mee, echt metal weet je wel

Neh, speelde echt gruwelijk snel, was stikjaloers wans kon zelf pas net Smoke on the Water foutloos uit m'n gitaar krijgen.

ik kom er net achter dat abbaths nieuwe soloproject niet zo solo is. guess who's joining?

ik ga ze zien op fortarock.
very metal
Ik snap wel dat het je lekkker lijkt seks te hebben met een vrouw die veel meer ervaring heeft, niet verlegen is in bed, alles al een keer gedaan heeft enz, maar wat heb JIJ (of wat heeft de gemiddelde 19-jarige) zo'n vrouw nu te bieden?

En als je dan ook nog niet normaal over vrouwen praat, maar ze cougar noemt. Tja.



Maar wat heb jij, zo'n onervare jong knulletje zo'n vrouw te bieden?



Veel vrouwen met iets meer ervaring willen ook wel een echte man. Zeker als het om alleen seks gaat.

Een man die ze alle hoeken van de kamer laat zien en er iets van kan. Ze n**** met passie. Het lang kan volhouden ook, kan likken zoals het hoort, een man die iets kan in bed. Ervaring heeft, het snapt.

Als je er een beetje goed uitziet heb je het als single vrouw op gebied van seks voor het uitkiezen.

Wat maakt dan dat een vrouw voor zo'n enorm jong iemand kiest? Wat heb jij te bieden?

Zie je er ook uit als de gemiddelde 19-jarige?



Ik doe geen just seks, maar als ik het wel zou doen koos ik voor een echte man. Beetje dominant (hebben ook meestal van die jonge gastjes niet), lang, breed, stoer, donker , een echte man, een man die snapt hoe het werkt en bij wie ik dat al kan merken in de woorden die hij gebruikt en hoe hij overkomt.

De gemiddelde 19-jarige praat zo niet en is zo ook echt niet in bed...

Ik denk iemand tussen de 30 en 40 (ben zelf 35).
En diezelfde dingen waarom jij met je 'cougar' wilt neuken, denk je niet dat een vrouw die ook zoekt in een man??



En die term of hoe jij dat ziet (cougar, MILF), daar droog je sowieso spontaan van op.

Echt zo'n praat voor zo'n bleu knulletje.
Alle reacties Link kopieren
@miss-pippilotta

Je slaat de spijker op zijn kop.

Vol spanning wacht ik het antwoord van to af.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 mei 2016 @ 21:54:

En diezelfde dingen waarom jij met je 'cougar' wilt neuken, denk je niet dat een vrouw die ook zoekt in een man??



En die term of hoe jij dat ziet (cougar, MILF), daar droog je sowieso spontaan van op.

Echt zo'n praat voor zo'n bleu knulletje.Die knulletjes denken oprecht dat vrouwen die termen leuk vinden om te horen. Ze snappen al niks van meiden van hum eigen leeftijd en al helemaal niet van vrouwen die nog iets ouder zijn. Ik heb wel eens een fling gehad met een student van 27 (redelijk open relatie hier). Niet alleen was de knul gruwelijk mooi, hij was ook nog eens hoog intelligent en had nog wat te vertellen ook. Het feit dat hij heel eeg jong was, was dus gewoon een toevalligheid. En werkelijk totaal irrelevant. Want als vrouw ben je echt niet op zoek naar iets 'jongs' (liever niet zeg), maar naar iets leuks. Maar probeer dat de TO maar eens wijs te maken. Die denkt dat vrouwen en masse een natte slak krijgen omdat hij jong is. En dat is dus niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 mei 2016 @ 21:32:

Ik snap wel dat het je lekkker lijkt seks te hebben met een vrouw die veel meer ervaring heeft, niet verlegen is in bed, alles al een keer gedaan heeft enz, maar wat heb JIJ (of wat heeft de gemiddelde 19-jarige) zo'n vrouw nu te bieden?

En als je dan ook nog niet normaal over vrouwen praat, maar ze cougar noemt. Tja.



Maar wat heb jij, zo'n onervare jong knulletje zo'n vrouw te bieden?



Veel vrouwen met iets meer ervaring willen ook wel een echte man. Zeker als het om alleen seks gaat.

Een man die ze alle hoeken van de kamer laat zien en er iets van kan. Ze n**** met passie. Het lang kan volhouden ook, kan likken zoals het hoort, een man die iets kan in bed. Ervaring heeft, het snapt.

Als je er een beetje goed uitziet heb je het als single vrouw op gebied van seks voor het uitkiezen.

Wat maakt dan dat een vrouw voor zo'n enorm jong iemand kiest? Wat heb jij te bieden?

Zie je er ook uit als de gemiddelde 19-jarige?



Ik doe geen just seks, maar als ik het wel zou doen koos ik voor een echte man. Beetje dominant (hebben ook meestal van die jonge gastjes niet), lang, breed, stoer, donker , een echte man, een man die snapt hoe het werkt en bij wie ik dat al kan merken in de woorden die hij gebruikt en hoe hij overkomt.

De gemiddelde 19-jarige praat zo niet en is zo ook echt niet in bed...

Ik denk iemand tussen de 30 en 40 (ben zelf 35).



Dit is totaal subjectief, totaal gebaseerd op jouw mening en voorkeur. Jij hebt de voorkeur aan zulke mannen, er zijn ook vrouwen die het tegenovergestelde zoeken. Misschien is de verhouding groter qua vrouwen die een man zoeken met ervaring en ouder is, maar er zijn zeker vrouwen die het juist leuk vinden een jongere knul te vinden.



Verdere opmerkingen over dat men denkt dat ik niet weet waar ik het over heb met hoe ik oudere vrouwen moet benaderen, dat hoef je mij niet 100 keer uit te leggen. Geef mij liever wat tips ipv de grond in te stampen, ik kom hier voor advies niet voor gejank van jullie...
Goh nee, dat werkt. De mensen waar je het van moet hebben en die je vertellen dat je het onhandig aanpakt wegzetten met 'dat gejank van jullie'





Klinkt echt vet sexy, en daar houden de oudere dames wel van
quote:Luukrukasu schreef op 06 mei 2016 @ 12:19:

[...]





Dit is totaal subjectief, totaal gebaseerd op jouw mening en voorkeur. Jij hebt de voorkeur aan zulke mannen, er zijn ook vrouwen die het tegenovergestelde zoeken. Misschien is de verhouding groter qua vrouwen die een man zoeken met ervaring en ouder is, maar er zijn zeker vrouwen die het juist leuk vinden een jongere knul te vinden.



Verdere opmerkingen over dat men denkt dat ik niet weet waar ik het over heb met hoe ik oudere vrouwen moet benaderen, dat hoef je mij niet 100 keer uit te leggen. Geef mij liever wat tips ipv de grond in te stampen, ik kom hier voor advies niet voor gejank van jullie...



Oké, dat kan.



Maar lees dan ook de post van Orangetree.



In elk geval vragen wij: wat heb jij een vrouw die een stuk ouder en meer ervaren is te bieden?

Want ze vallen niet gewoon zomaar op een knulletje van 19 omdat je 19 bent of zo. Dat is van weinig vrouwen een voorkeur denk ik.



Je moet dus wel iets te bieden hebben, kan op meerdere gebieden zijn (zoals Orangetree bijvoorbeeld ook benoemt, of wat ik benoem).



Maar ik lees geen antwoord...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 06 mei 2016 @ 12:23:

Goh nee, dat werkt. De mensen waar je het van moet hebben en die je vertellen dat je het onhandig aanpakt wegzetten met 'dat gejank van jullie'





Klinkt echt vet sexy, en daar houden de oudere dames wel van Ooit gehoord wat het verschil is tussen behulpzame en afkrakende feedback?
quote:Luukrukasu schreef op 06 mei 2016 @ 12:19:

[...]





Dit is totaal subjectief, totaal gebaseerd op jouw mening en voorkeur. Jij hebt de voorkeur aan zulke mannen, er zijn ook vrouwen die het tegenovergestelde zoeken. Misschien is de verhouding groter qua vrouwen die een man zoeken met ervaring en ouder is, maar er zijn zeker vrouwen die het juist leuk vinden een jongere knul te vinden.



Verdere opmerkingen over dat men denkt dat ik niet weet waar ik het over heb met hoe ik oudere vrouwen moet benaderen, dat hoef je mij niet 100 keer uit te leggen. Geef mij liever wat tips ipv de grond in te stampen, ik kom hier voor advies niet voor gejank van jullie...



Ik heb een veel jongere vriend maar alsnog wel een stuk ouder dan jij bent en de lol van hem vind ik dat hij het nooit over zijn of mijn leeftijd heeft.



In het begin was ik er wel mee bezig, dat geef ik toe. Vooral omdat ik me nauwelijks kon voorstellen dat zo'n lekker stuk gescheurd goed niet bij me weg te slaan was.

Inmiddels vind ik hem nog net zo heerlijk als de eerste keer dat ik hem zag maar we zijn het 'hahaha, Leo heeft een toyboy' stadium al láng voorbij.



Jonge mannen/oudere vrouwen, het zijn net mensen he.

Dus wees jezelf als je gaat daten en leg juist niet de nadruk op je leeftijd maar ben een leuke, begeerlijke man.



En zeg nooit dat iemand 'jankt'.

Zo onaantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven