Cougar vs Toyboy

24-01-2015 03:13 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste heren dames

Een korte introductie...

Op mijn 18e ben ik ooit in contact gekomen met een oudere vrouw (38) via een datingsite

na een korte chat kwam al vrij snel een telefoontje. Een telefoontje die de hele nacht doorging

Het was een zeer leuk gesprek waar in we het over van alles en nog wat hadden, zo ook seks. Na dit telefoontje

volgden een paar maanden telefooncontact. Het zag er naar uit dat we een keer gingen afspreken tot op het moment

dat ze het contact verbrak, wat ik altijd heel erg jammer heb gevonden. Naast dat ik baalde dat de fantasie niet plaats had gevonden was het pijnlijke dat ik min of meer gevoelens voor haar had gekregen puur om haar persoon en lach.

Nu ik 20 ben blijft de fantasie om eens onder de lakens te gaan met een oudere vrouw bestaan.



Hier mijn vraag:

Als vrouw en jonge knul tot hoever werkt een seksrelatie en kan dit uitbloeien tot een echte relatie

Ik hoop dat er hier mensen zijn die misschien in een zelfde soort situatie hebben gezeten en hun verhaal kunnen vertellen

Omdat deze topic onder seks valt wil ik ook vragen of mensen wat betreft (cougar/toyboy) hun avonturen willen delen

of er over mee te praten! Hoe was de seks? Wat is de maximale leeftijdskloof? Deel jij ook deze fantasie? Wat kan wat kan niet?

Tips and trics etc...

Ik bedoel maar lang leven seks!
Alle reacties Link kopieren
hazelnooten

01-07-2015, 01:16

Maar goed ik ben ook geen 18 meer, rond de laat 20



hazelnooten

01-07-2015, 17:55

Ik ben nu ook geen 18 meer hoor. Ben nu 30



Nou Hazelnooten, nog gefeliciteerd dan. Je verjaardag op een forum gevierd, gezellig.
Ja Rooss, blijkbaar...toch een heel raar gevoel hoor...zo'n " aanbod" van een 27 jarige...

Ach best vlijend, maar ben: 1- getrouwd ...en 2- val niet op jongere mannen...



Ik heb er nooit over gefantaseerd om te seksen met een jongere man. Heb hem dat ook gezegd. Ik zei: ik zou het idee hebben dat ik met mijn zoon in bed lig....

Op een of andere manier bleef hij aanhouden....maar goed...is nu voorbij en gelukkig ook maar.

maar voor mij mag iedereen doen wat hij wilt hoor...mits het legaal blijft...
Mijn toyboy sekst enorm goed!

Ik zou m geen 26 geven, damn! Menig oudere man kan er wat van leren.



En qua gespreksstof ook prima hoor, natuurlijk niet onze levenservaringen maar daar is hij ook niet voor aangenomen natuurlijk
Ik kies ze trouwens niet op leeftijd uit hoor, ze mogen ook echt wel ouder zijn.

Met hem was er echter een enorme klik en toen ik zijn leeftijd hoorde schrok ik wel, toch vond ik het geen reden om te skippen...
Ja SweetKiss...maar jij bent zelf nèt 30 geworden...dan is het verschil niet zo groot...

Houden zo...je hebt gelijk! En om jouw woord even te stelen: damn! ...ik ben ( weer) een beetje jaloers...
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 17 februari 2015 @ 14:15:

Ik zie nogal wat posts van oudere dames die het hebben over knulletjes enzo van 18-20 jaar. Dat was misschien zo toen jullie zelf die leeftijd hadden maar tegenwoordig beginnen we wat eerder, een gewone "knul" van 20 heeft al behoorlijk wat ervaring op sexgebied.

Over sex met oudere dames ben ik niet zo enthousiast, technisch wel bedreven maar het lijf van een vrouw van midden 40 die niet regelmatig naar de sportschool gaat..........Trouwens, waarom zou je dat doen, als je zelf zo oud bent kan je altijd nog werk maken van vrouwen van die leeftijd maar jongere wordt dan een stuk lastiger. Wees blij dat je nog jong bent en dus jonge vrouwen kan krijgen, een ouwe vent zal je voor gek verklaren



Ik vind het als ouwe lul echt onsterfelijk grappig dat je wel of geen knulletje zijn denkt af te meten aan iemands seksuele ervaring.

Een tekst als deze bewijst vooral dat je nog niet volwassen genoeg bent om het mentale verschil tussen een vent en een knulletje te snappen. Met al jullie veronderstelde sekservaring kom ik weinig tot geen twintigjarigen tegen die al mentaal volwassen zijn. Zeker weten dat het gros zijn was nog laat doen door mammie, en op jezelf wonen op die leeftijd zie ik tegenwoordig alleen maar minder gebeuren dan "vroeger". Een generatie vol seksende knulletjes zogezegd..
quote:Tinkerbell69 schreef op 02 juli 2015 @ 11:00:

Ja SweetKiss...maar jij bent zelf nèt 30 geworden...dan is het verschil niet zo groot...

Houden zo...je hebt gelijk! En om jouw woord even te stelen: damn! ...ik ben ( weer) een beetje jaloers...



O ja is 'damn' mijn woord...kan idd weleens zijn dat ik het vaak gebruik, grappig dat jij het opmerkt!

En klopt...net 30
anoniem_239611 wijzigde dit bericht op 02-07-2015 14:33
Reden: te snel...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als 10 jaar leeftijdsverschil ook een toyboy is, dan heb ik wel ervaring. 20 jaar zou ook nog niet legaal zijn voor mij haha!!



Enkele jaren geleden heb ik hem ontmaagd, na jaren de boot afhouden. Kort erna kreeg hij een relatie en stuurde hij wel nog een paar keer een bos rozen. Vorige maand zocht hij opeens weer contact én nu komt hij deze zomer nog eens langs.



Het zou nooit een relatie kunnen worden, maar hij is wel een beetje een oude ziel (met weinig levenservaring). Dat maakt dat het gevoel ook gewoon goed zit, ik denk dan inmiddels ook dat liefde in verschillende vormen kan komen. Puur voor de lust zou ik het niet snel doen denk ik.
...
quote:Quaintrelle schreef op 02 juli 2015 @ 15:01:



Het zou nooit een relatie kunnen worden, maar hij is wel een beetje een oude ziel (met weinig levenservaring). Dat maakt dat het gevoel ook gewoon goed zit, ik denk dan inmiddels ook dat liefde in verschillende vormen kan komen. Puur voor de lust zou ik het niet snel doen denk ik.



Ik snap m niet...bedoel jij; mijn gevoel zit goed en ik denk dat ik liefde voel en zelfs een relatie wel zie zitten?



Ik doe het wel puur voor de lust btw...bevalt mij prima, maar smaken verschillen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 02 juli 2015 @ 09:34:

Tink, boven de 40 heb je nooit meer reden om onzeker te zijn hoor, er is altijd wel een jong blaadje dat bij jou "sekslessen" wil volgen.

Van mij mogen ze állemaal het dak op.Zoals ik al zei het is ook het karakter en gedrag van oudere vrouwen niet perse het figuur. Jij komt gewoon over als een zuur tante. Tink niet, die bekijkt het van de positieve kant.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 02 juli 2015 @ 09:43:

hazelnooten

01-07-2015, 01:16

Maar goed ik ben ook geen 18 meer, rond de laat 20



hazelnooten

01-07-2015, 17:55

Ik ben nu ook geen 18 meer hoor. Ben nu 30



Nou Hazelnooten, nog gefeliciteerd dan. Je verjaardag op een forum gevierd, gezellig.Ja, 30 / 28 wat maakt het uit, ertussen in .
Alle reacties Link kopieren
Als je een man zoekt die goed is in bed. Moet je kijken of hij sport, of hij 5 km rennend af kan leggen in 25 minuten.

Uit mijn ervaring weet ik gewoon dat als ik veel sport in bed gewoon veel meer aan kan zonder te stoppen. En niet na een paar standjes met een slapjanus zit.
quote:hazelnooten schreef op 02 juli 2015 @ 17:39:

[...]





Zoals ik al zij het is ook het karakter en gedrag van oudere vrouwen niet perse het figuur. Jij komt gewoon over als een zuur tante. Tink niet, die bekijkt het van de positieve kant.



Een 'zuur' tante....

Goh...ik heb na jaren een, denk ik, redelijk goed beeld van Rooss...maar een 'zuur' tante past daar echt niet bij!
quote:hazelnooten schreef op 02 juli 2015 @ 17:39:

[...]





Zoals ik al zij het is ook het karakter en gedrag van oudere vrouwen niet perse het figuur. Jij komt gewoon over als een zuur tante. Tink niet, die bekijkt het van de positieve kant.Laat ik dit dan eens van een positieve kant bekijken...Dan is Rooss op zijn minst een heel mooi diepgeel/ gouden citroentje...niet zuur...maar fris....door het zure / frisse van een citroen wordt je getriggerd...het houdt je scherp. Een druppel citroen in een druppel vet.....laat het vet oplossen...het reinigd zeg maar...en werkt verhelderend....een citroen is altijd duidelijk herkenbaar...en o zo prettig / nodig op een forum als dit...
quote:hazelnooten schreef op 02 juli 2015 @ 17:50:

Als je een man zoekt die goed is in bed. Moet je kijken of hij sport, of hij 5 km rennend af kan leggen in 25 minuten.

Uit mijn ervaring weet ik gewoon dat als ik veel sport in bed gewoon veel meer aan kan zonder te stoppen. En niet na een paar standjes met een slapjanus zit.Lieverd...vooral blijven rennen....pfff...ik ben klaar ermee.
quote:Tinkerbell69 schreef op 02 juli 2015 @ 18:02:

[...]





Laat ik dit dan eens van een positieve kant bekijken...Dan is Rooss op zijn minst een heel mooi diepgeel/ gouden citroentje...niet zuur...maar fris....door het zure / frisse van een citroen wordt je getriggerd...het houdt je scherp. Een druppel citroen in een druppel vet.....laat het vet oplossen...het reinigd zeg maar...en werkt verhelderend....een citroen is altijd duidelijk herkenbaar...en o zo prettig / nodig op een forum als dit...





Als je het van die kant bekijkt.... hihi
quote:hazelnooten schreef op 02 juli 2015 @ 17:50:

Als je een man zoekt die goed is in bed. Moet je kijken of hij sport, of hij 5 km rennend af kan leggen in 25 minuten.

Uit mijn ervaring weet ik gewoon dat als ik veel sport in bed gewoon veel meer aan kan zonder te stoppen. En niet na een paar standjes met een slapjanus zit.





Ik dacht dat al die mannen gewoon niet geil van mij werden...er is dus nog hoop?

Oh Yes!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetKiss schreef op 02 juli 2015 @ 17:53:

[...]





Een 'zuur' tante....

Goh...ik heb na jaren een, denk ik, redelijk goed beeld van Rooss...maar een 'zuur' tante past daar echt niet bij!

Dit zie jij helemaal verkeerd, Sweetje lief!

Zuur ben ik.. and lovin' it!

Dajemn!!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 02 juli 2015 @ 18:02:

[...]





Laat ik dit dan eens van een positieve kant bekijken...Dan is Rooss op zijn minst een heel mooi diepgeel/ gouden citroentje...niet zuur...maar fris....door het zure / frisse van een citroen wordt je getriggerd...het houdt je scherp. Een druppel citroen in een druppel vet.....laat het vet oplossen...het reinigd zeg maar...en werkt verhelderend....een citroen is altijd duidelijk herkenbaar...en o zo prettig / nodig op een forum als dit...





Lekker ding.
...
quote:hazelnooten schreef op 02 juli 2015 @ 17:50:

Als je een man zoekt die goed is in bed. Moet je kijken of hij sport, of hij 5 km rennend af kan leggen in 25 minuten.

Uit mijn ervaring weet ik gewoon dat als ik veel sport in bed gewoon veel meer aan kan zonder te stoppen. En niet na een paar standjes met een slapjanus zit.De laatste keer dat mij dat overkwam was ik na 24 minuten en 47 seconden terug, helemaal kapot, drijfnat van het zweet en was mevrouw in geen velden of wegen meer te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt zeker pas écht eng als een vrouw 5 KM rent in 25 minuten??
...
quote:Rooss4.0 schreef op 02 juli 2015 @ 21:48:

Het wordt zeker pas écht eng als een vrouw 5 KM rent in 25 minuten?? 5km in 25min? Dat haal je lopend nog wel. Zelfs ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 02 juli 2015 @ 22:23:

[...]





5km in 25min? Dat haal je lopend nog wel. Zelfs ik.Jaaa jaa ... dat is minimaal 12 kmph, dat loop jij niet hoor .. on
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 02 juli 2015 @ 21:48:

Het wordt zeker pas écht eng als een vrouw 5 KM rent in 25 minuten?? Reken maar uit, een botsing tegen iemand die ongeveer 12 kmph gaat met 12kmph.
quote:Rooss4.0 schreef op 02 juli 2015 @ 21:34:

[...]



Dit zie jij helemaal verkeerd, Sweetje lief!

Zuur ben ik.. and lovin' it!

Dajemn!!



Ja anders 'zuur' dan dat ik 'zuur' zie...grijs en mopperend op alles en iedereen! Zo'n beeld had ik erbij...

Zo'n zuurpruim...dat ben jij echt nie!!



Dat ik soms lekker alles zoetig en keurrijk vertel en jij met jouw zuurtje mij even weer een spiegel laat zien en ik na ga denken..ja dat zuurtje wel, maar ik heb het idee dat hij dat niet bedoelt.
anoniem_239611 wijzigde dit bericht op 03-07-2015 07:53
Reden: ...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven