Creampie eating

23-09-2014 00:05 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag over bovengenoemde,wie doet dit/wil dit weleens doen



Mij lijkt het heerlijk om eens te doen als een andere man is klaargekomen in het kutje van mijn vriendin.........



Overgens lik ik haar ook als ik zelf in haar ben gekomen.



Graag serieuze reacties/ervaringen
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 00:22:

Ik niet. Als een man mij wil likken zal het mij echt om het even zijn wat de reden is. En als dat inhoudt dat ik eerst door een andere meneer genomen moet worden, ach nou ja, dan offer ik me wel op.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben ruime opvattingen over sex,en ja ik heb er geen problemen mee dat een andere man haar lekker neemt.....mijninziens heeft dat overgens niets met homo zijn te maken deze fantasie.......
Als je het zaad zo lekker vindt...waarom gebruik je je vriendin dan als doorgeefluik.. waarom doe je het niet gewoon rechtstreeks..



Het is niet mijn ding..
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 23 september 2014 @ 00:26:

[...]





Zeg ik dat? Er staat een vraagteken achter, dus het is een vraag. Ik ken het van het cuckhold gebeuren en voor zover ik weet heb je dan als man biseksuele gevoelens.





Niet alles heeft een reden he?



Laat TO lekker zijn gang gaan en laat TO ons verder blijven in het ongewisse over zijn fantasieën. Wat boeit het?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Heb in de gaten dat de die hard forummers vinden dat ik ook de reacties moet accepteren die het niet met mijn voorkeuren eens zijn.....nou bij deze dan.
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 00:22:

[...]





Ik niet. Als een man mij wil likken zal het mij echt om het even zijn wat de reden is. En als dat inhoudt dat ik eerst door een andere meneer genomen moet worden, ach nou ja, dan offer ik me wel op.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2014 @ 00:26:

[...]

Hemel, als ik bij elke seksuele handeling in bed eerst moet forummen wat men er van denkt....
quote:timmetje79 schreef op 23 september 2014 @ 00:29:

Heb in de gaten dat de die hard forummers vinden dat ik ook de reacties moet accepteren die het niet met mijn voorkeuren eens zijn.....nou bij deze dan.Wie zijn die "Die Hard Forummers"? We zijn namelijk al een tijdje op zoek naar het groepje.
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 00:34:

[...]



Wie zijn die "Die Hard Forummers"? We zijn namelijk al een tijdje op zoek naar het groepje. Komen we ze nu eindelijk op het spoor?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me overgens sterk dat ik de enige in heel Nederland ben die hier interesse in heeft.....
quote:timmetje79 schreef op 23 september 2014 @ 00:37:

Het lijkt me overgens sterk dat ik de enige in heel Nederland ben die hier interesse in heeft.....Je beseft toch dat je op een vrouwenforum zit, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:timmetje79 schreef op 23 september 2014 @ 00:37:

Het lijkt me overgens sterk dat ik de enige in heel Nederland ben die hier interesse in heeft.....





Just checking: je weet waar je post?



En wat doet iemands mening over jouw fantasie er toe? Zolang het niets met kinderen en dieren te maken heeft.

Echt knul, wat doet onze mening er toe?





Ohhhh je had geyle verhaaltjes willen lezen. Tsssss, schrijf dat dan.
Je bent zelf een theepot
Niveau van de mannen hier is echt om te janken
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 23 september 2014 @ 00:35:

[...]



Komen we ze nu eindelijk op het spoor?
Je bent zelf een theepot
quote:ladyveraa schreef op 23 september 2014 @ 00:45:

Niveau van de mannen hier is echt om te janken

Niet enkel hier



*domme grap*
quote:timmetje79 schreef op 23 september 2014 @ 00:37:

Het lijkt me overgens sterk dat ik de enige in heel Nederland ben die hier interesse in heeft.....Grappig dat jij denkt dat heel NL hier meeleest en schrijft. Ik denk dat je op zoek moet naar een ander forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 23 september 2014 @ 00:49:

[...]



Grappig dat jij denkt dat heel NL hier meeleest en schrijft. Je vergeet België!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2014 @ 00:50:

[...]





Je vergeet België!
To, zo stil ineens?
Alle reacties Link kopieren
Yep ismene,zat niet te wachten op allerlei gezeik zeg maar....
Alle reacties Link kopieren
T lijkt jullie dus blijkbaar niets als n man dit doet bij jullie.....
Je hebt ons ook geen vraag gesteld. Je komt, op een vrouwenforum, zeggen dat je graag vreemd sperma van jouw vriendin lekt. Wat verwacht je dat wij zeggen?
Tja...



De meeste dames zijn hier altijd zo hard voor degenen die een best wel vreemde voorkeur hebben..en dan om een mening vragen..



Maar het feit dat je man bent..heeft hier niks mee te maken..ze doen hetzelfde bij een vrouw....
Ik vind het altijd lachen...



de topics en de reacties..



Geweldig...één grote soap
Alle reacties Link kopieren
Een soap ja idd merk het,ik dacht juist vrouwen zullen dit wel lekker/oke vinden......niet dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven