Cuckolding

09-05-2014 14:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met cuckolding? Of zitten momenteel in zo'n relatie? En hoe ver gaan jullie daar in?



Uitleg:

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws vreemdgaan.



In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.



Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Meest vergaande zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je er allebei gelukkig van wordt, moet je het vooral niet laten. Mijn pakkie an is het niet
cuckold....Koekoek Franck! Verveel je je weer eens?
Alle reacties Link kopieren
Wie bedenkt zoiets?



Kansloos
Alle reacties Link kopieren
Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met cuckolding Franck.
Alle reacties Link kopieren
De topicopener begint.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
@Giselle die heb ik niet... Vandaar dat ik nieuwsgierig ben!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je helaas ook niet helpen, had er eerlijk gezegd ook nog nooit over gehoord.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Cuckold?

Sorry, ik doe met mijn vriendin alleen aan cock-holding
Franck, google even, dan kom je vast op een oud topic van viva over dit onderwerp. Hier is al echt heel veel over geschreven.
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4: de zoekmachine hier op het forum gaf 0 resultaten...
Alle reacties Link kopieren
Echt, dit heeft al eens hier gestaan, in precies dezelfde bewoordingen.

Heb je het onderste stukje geknipt en geplakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 09 mei 2014 @ 14:38:

Cuckold?

Sorry, ik doe met mijn vriendin alleen aan cock-holding Ik dacht eerst zelfs dat dat er ook stond. Tot ik beter ging lezen.
odi et amo
quote:Franck schreef op 09 mei 2014 @ 14:45:

@Rooss4: de zoekmachine hier op het forum gaf 0 resultaten...Daarom zeg ik ook: even googelen. De zoekfunctie van viev doet het al 3000 jaar niet.
Cuckold
http://forum.acceptatie.v ... aring/list_messages/34678
Alle reacties Link kopieren
Roos, fijn je bent weer de reddende engel voor een man in nood!
Delen doe je samen
quote:Franck schreef op 09 mei 2014 @ 14:11:

Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier.
Alle reacties Link kopieren
Ja een keer als bull
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Met een ex hebben we wel eens een weddenschap gedaan met een ander stel, de man met de grootste mocht een trio doen met beide vrouwen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekken
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 17 december 2014 @ 17:51:

Met een ex hebben we wel eens een weddenschap gedaan met een ander stel, de man met de grootste mocht een trio doen met beide vrouwen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekkenWas het voor herhaling vatbaar?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 17 december 2014 @ 19:45:

[...]





Was het voor herhaling vatbaar?ja ik vond het wel geil en mijn toenmalige vriendin ook vanwege die grote lul. Maar je gaat steeds verder en uiteindelijk loopt het dan mis
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op een gegeven moment gestopt. Volgende stap was breeding.

En dat was een grens te ver voor mij.

Voor haar was het haar ultieme droom, om zo haar man te vernederen.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat als een vrouw een man zo wil vernederen, er dan iets niet helemaal goed zit bij haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fauley schreef op 17 december 2014 @ 21:14:

Ik zou zeggen dat als een vrouw een man zo wil vernederen, er dan iets niet helemaal goed zit bij haar.soms willen mannen zich zelf vernederen, ik heb er wel eens een gehad die mijn voeten wilde likken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven