Dames , hebben jullie wel eens een gigolo besteld?

04-08-2016 23:33 34 berichten
Hoe was het? waar? beviel het? wat was de reden? nieuwsgierigheid, onbevredigde lust of vermaak?
Nee, ik betaal niet voor wat ik gratis kan krijgen.
quote:Phaedra_ schreef op 04 augustus 2016 @ 23:34:

Nee, ik betaal niet voor wat ik gratis kan krijgen.Dit dus, haha phaedra wat ben je toch ook soms lekker droog
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ik hoef niet op zoek naar seks dat lijkt mij altijd wel te vinden.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Iets met koeien kopen en gratis melk.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Maar als ik er een kado krijg van een gulle gever wil ik het best een keer uitproberen.
...
Nee.
Gigolo schap is mannen uitbuiting en daar doe ik niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
nee
Niet geschoten is altijd mis
Ik bestel alleen eten maar de bezorger mag ongedeerd weer verder hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nou nog nooit in mij opgekomen, een gigolo bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik jong, onbezonnen en vrijgezel was en ik wel eens zware jeuk had? Neuh, altijd genoeg (gratis) neukvoer uit kroeg kunnen halen.
quote:Phaedra_ schreef op 04 augustus 2016 @ 23:34:

Nee, ik betaal niet voor wat ik gratis kan krijgen.Dit.
Nee. Wel eens naar gekeken. Maar een plaatje zegt mij niks. Als een man niet lekker ruikt (voor MIJ niet lekker ruikt, en dat heeft weinig te maken met zijn werkelijke geur) of raar praat bijvoorbeeld knap ik af. En dat zie je niet op een foto.



Misschien kun je met een kraampje op de markt gaan staan en daar je waren aanprijzen. Ook bij zakelijke events is er vaak een dienstenmarkt.
Maar, gezien het soort reacties dat je krijgt, en het feit dat jouw PBbox nog niet is overstroomd met berichten van smachtende dames, heb jij met je logische hoofd nog niet bedacht dat er wellicht geen afzetmarkt is voor jouw diensten?
Nee. Als ik seks heb met iemand wil ik op z'n minst een klik voelen met die persoon. En of het klikt zie je niet op een foto. Dat hangt trouwens niet af van iemands uiterlijk, maar heeft veel meer te maken met of ik kan lachen of een leuk gesprek kan voeren met iemand. De hoeveelheid spieren of de lengte of omtrek van zijn gereedschap interesseert me dan weer helemaal niets.
Nee dat is niets voor mij. A: ik moet iemand echt leuk vinden om er seks mee te hebben en kan het niet zomaar met iemand die ik nog nooit heb gezien. EN B: Betalen? Nee dat doe ik niet.
Ga je dan Aristoteles bespreken...?
Nee ben echte Nederlander. Gratis!
Alle reacties Link kopieren
Nee. Lijkt me echt 100x niks, seks met een wildvreemde.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nee en ik ken ook geen vrouw die dat ooit heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook nog nooit gedaan
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Hier bij de friettent kan je die zo bestellen.

gigolotje - speciaal. Is met friet en zo'n extra lange frikadel voor als kapsalon niet je ding is.

Ik vond het niet bijzonder.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Mijn man doet t gratis.
Nee, ik zou echt never nooit betalen voor seks. Ik kan makkelijk een man aan de haak slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven