Date sites zijn fake.

03-04-2013 23:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?
Alle reacties Link kopieren
Daar is een topic over, zal het ff uppen
Goh je hebt m op de sekspijler staan, neem aan dat je ook op dat soort sites zit? Tja 0900belmesletje worden inderdaad draaiende gehouden door types als buurvouw miep van 2 straten verderop... Maar dat wist je vast zelf ook wel?
Alle reacties Link kopieren
Zal eerder aan jezelf liggen dan aan de betreffende dame. Iemand haakt niet zomaar af. Je kan het kortzichtig vinden, maar ik vind de toon van je openingsbericht van dien aard dat als je je op dezelfde manier uit op een datingsite ik zou afhaken.



Ben zelf overigens niet van de datingsites. Niet omdat het nep is en veel geld kost, maar vanwege de mannen die veelal alleen uit zijn op seks. En ik dus niet.



Waarom duik je niet gewoon de kroeg in?
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Zal eerder aan jezelf liggen dan aan de betreffende dame. Iemand haakt niet zomaar af. Je kan het kortzichtig vinden, maar ik vind de toon van je openingsbericht van dien aard dat als je je op dezelfde manier uit op een datingsite ik zou afhaken.



Ben zelf overigens niet van de datingsites. Niet omdat het nep is en veel geld kost, maar vanwege de mannen die veelal alleen uit zijn op seks. En ik dus niet.



Waarom duik je niet gewoon de kroeg in?
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:mark43 schreef op 03 april 2013 @ 23:28:

Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?



Dergelijke sites bestaan dankzij sufferds zoals jij
ach ventje toch

T is eigenlijk net zoiets als Sinterklaas
Nee. Ik ben al jaren getrouwd met iemand die ik via een gratis site heb leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook sinds een tijdje samen met iemand die ik via een datingsite (Paiq) heb leren kennen. Gratis trouwens.



Maar ja, als jouw insteek seks is, en je op die datingsite net zo`n toon aanslaat als hier, kan ik me voorstellen dat de vrouwen afhaken.
quote:boterbloem11 schreef op 04 april 2013 @ 00:06:

Ik ben ook sinds een tijdje samen met iemand die ik via een datingsite (Paiq) heb leren kennen. Gratis trouwens.



Maar ja, als jouw insteek seks is, en je op die datingsite net zo`n toon aanslaat als hier, kan ik me voorstellen dat de vrouwen afhaken.Dan zou ik me ook als fake voordoen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 03 april 2013 @ 23:38:

Zal eerder aan jezelf liggen dan aan de betreffende dame. Iemand haakt niet zomaar af. Je kan het kortzichtig vinden, maar ik vind de toon van je openingsbericht van dien aard dat als je je op dezelfde manier uit op een datingsite ik zou afhaken.



Ben zelf overigens niet van de datingsites. Niet omdat het nep is en veel geld kost, maar vanwege de mannen die veelal alleen uit zijn op seks. En ik dus niet.



Waarom duik je niet gewoon de kroeg in?Jij verwoordt exact wat ik denk, op alle punten!
Nog nooit betaald voor een datingsite.

Nog nooit betaald voor een date ook.

Seksdatingsites kunnen best fake zijn, geen idee.

Op relatiesites hangen een hoop fakers rond maar betalen hóeft niet.



Voor seks, stante pede, kun je waarschijnlijk beter dan maar echt betalen, als die sites je een vermogen kosten terwijl je niet krijgt wat je wil.

Zonde van je geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat Mark een beetje gelijk heeft. Er bestaat veel zwendel en oplichterij m.b.t. datingsites. Ik denk dat Mark daar wel een andere toon aanslaat dan hier, waar hij zijn frustraties uit.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ben al bijna 10 jaar samen met mijn vriend die ik heb leren kennen via een datingsite. We wonen samen en kind nummer 3 is onderweg. Heb ook niet betaald voor deze site. Dus het kan wel.



Ligt natuurlijk ook wel aan de manier waarop je je presenteert.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriend via een datingsite dus het is heus niet allemaal oplichterij en afhakende mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriend via Relatieplanet......na een stuk of zes dates met jongens waarvan ik na een uurtje dacht, kan ik niet beter lieve Mona voor jullie bellen kwam ik met hem in contact. Dus...het kan echt.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me aan bij itsmesassie, heb ook mijn vriend via relatieplanet leren kennen.

Zowel mannen als vrouwen betalen op RP maar OMG , ben zoooo blij met mijn vriend !!!

Kan dus inderdaad echt en nog niet 1 faker ontmoet, hoewel ik me dit andersom ( vrouwelijke fakers) eerlijk gezegd sneller voor kan stellen.

Wij grappen nog af en toe, bedankt meneer of mevrouw relatieplanet !!

Haha maar menen het wel .

So in loveeee
Alle reacties Link kopieren
Sluit me aan bij itsmesassie, heb ook mijn vriend via relatieplanet leren kennen.

Zowel mannen als vrouwen betalen op RP maar OMG , ben zoooo blij met mijn vriend !!!

Kan dus inderdaad echt en geen faker ontmoet, hoewel ik me dit andersom ( vrouwelijke fakers) eerlijk gezegd sneller voor kan stellen.

Wij grappen nog af en toe, bedankt meneer of mevrouw relatieplanet !!

Haha maar menen het wel .

So in loveeee
Alle reacties Link kopieren
quote:mark43 schreef op 03 april 2013 @ 23:28:

Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?

Mark heeft het over seksdatingsites want "gewone" datingsites kosten je geen "vermogen". Hooguit een paar tientjes per kwartaal.



Mark: laatst zag ik een reportage waarbij duidelijk werd dat op zulke sites vermeld wordt dat het niet om echte profielen gaat maar mannen lopen hun lul achterna, he?!
quote:goudenmeid schreef op 04 april 2013 @ 21:52:

[...]



Mark heeft het over seksdatingsites want "gewone" datingsites kosten je geen "vermogen". Hooguit een paar tientjes per kwartaal.



Mark: laatst zag ik een reportage waarbij duidelijk werd dat op zulke sites vermeld wordt dat het niet om echte profielen gaat maar mannen lopen hun lul achterna, he?!



Ook op seksdatingsites betaal je geen godsvermogen hoor. Sommigen zijn echt niet duurder dan bijv. RP of Lexa. De kosten gaan 'm vaak zitten in die dure sms-diensten waar veel mannen op gaan reageren.

En dan vraag ik me (niet voor het eerst) af, hoe je daar nu kan intrappen. Dan wéét je toch dat dat, naast je abonnement, (grof) geld gaat kosten waar een fake profiel ook nog eens vaak achter zit.
Mannelijke fakers zijn er ook genoeg. Wellicht niet zozeer in de betaalde sms-diensten maar wel in het zich totaal anders voordoen (andere identiteit aannemen) en als het puntje bij paaltje komt domweg afzeggen of niet op komen dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het allemaal niet met die mannen, zo ingewikkeld is het niet (nou ja, situaties als met Hans66 daargelaten dan) en het is hier al zo vaak uitgelegd. Lees een beetje hier en elders, doe je best, zet je in, leef je in zie de lol van de zoektocht in...
Alle reacties Link kopieren
Dibbes!!!!
Alle reacties Link kopieren
Veel datingprodfielen zijn nep. Dat is makkelijk te achterhalen gewoon al door de vacature advertenties op marktplaats. Daar zoeken ze regelmatig mensen die onder een bepaald profiel schuilgaan en doen alsof ze interesse hebben. het klopt dus wat je vermoedt.
quote:Tedvrpl schreef op 04 april 2013 @ 23:37:

Dibbes!!!! je bent regelmatiger hier te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven