Date sites zijn fake.

03-04-2013 23:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 08 april 2013 @ 18:57:

[...]





?



Hoezo 'precies?'

Jij kent Hans langer dan gisteren en vandaag?Ik hoef zowel Hans als iemand met een psychische stoornis, verstandelijke beperking, lichamelijke handicap etc niet te kennen om te weten dat deze beperkingen niet te vergelijken zijn
Natuurlijk zit autisme niet in hetzelfde straatje met bijvoorbeeld een verstandelijk beperkte met een IQ van 50. Een dove ook niet met een blinde. Er is alleen wél 1 overeenkomst: Tegen dezelfde ongeschreven regels aan kunnen lopen binnen een samenleving, wat een beperking op kan leveren als je je visvijver niet ruimer inzet.



Klinkt heel oneerlijk maar zo werkt het wel. Een bekend welgevierd advocaat gaat geen langdurige relatie aan met een caissière bij de Albert Heijn, een heel assertief en sociaal gericht persoon met ook nog eens een leuk uiterlijk kiest niet voor een relatie met een onaantrekkelijk type met in de omgang duidelijk aanwezige psychiatrische problemen. Een rijke goed uitziende voetballer uit de Eredivisie gaat geen ONS beginnen met een zeer verlegen vrouw in een jurkje met tasje gekocht bij de Zeeman in 2009.
quote:pseudo schreef op 08 april 2013 @ 19:01:

[...]





Ik hoef zowel Hans als iemand met een psychische stoornis, verstandelijke beperking, lichamelijke handicap etc niet te kennen om te weten dat deze beperkingen niet te vergelijken zijn



De behoefte naar liefde wel. Ik zie niet in waarom daar geen matches in te maken zijn.



Mensen zónder diagnostisch gestelde DSM 'beperkingen' lopen ook regelmatig tegen beperkingen aan. Zoals ik al zei, niet met geld om kunnen gaan. Of structureel niet trouw kunnen zijn aan hun partner. Vind ik ook nogal een beperking. Wij noemen dat dan 'normale mensen'. Ja doei.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard zijn er een hoop voorbeelden van mensen uit verschillende 'lagen van de bevolking' die verder keken dan dat en gelukkig zijn met elkaar, maar dat zijn inderdaad uitzonderingen. En daar gaat het me ook niet om. Waar het me om gaat is jouw advies aan een man met een stoornis in het autistisch spectrum (wat verrassend veel mensen hebben, in meer of mindere mate); zoek iemand die ook gehandicapt is. Aanmatigend en ondoordacht (met welke beperking van een ander kan een autist dealen?).



En wie zegt dat iedereen met een handicap of beperking dezelfde religie/achtergrond/etc heeft waardoor mensen goed matchen? En waar ligt wat jou betreft de grens? Waarom plaats je Hans in dezelfde 'categorie' als een bijvoorbeeld schizofreen of iemand die in een rolstoel zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 25 minuten van het filmpje gezien. Ik zie mijzelf niet als een relatie met haar, maar ik zou best haar gezelschap kunnen zin voor een korte tijd. In het echt heb ik een vrouw gekend die zwaar autistisch is, slechthorend, en veel jonger dan ik. Ik vind de omgang met haar lastig, moet ik toegeven.



Maar realiseer je ook dat ze 18 is? Een meisje of vrouw van 18 past niet bij een man van 46. Haar belevingswereld is ook heel anders dan de mijne, zelfs als zij niet verstandelijk gehandicapt is, en ik niet autistisch. Maar ze zou best een leuk karakter kunnen hebben, denk ik.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 04 april 2013 @ 00:09:

[...]





Dan zou ik me ook als fake voordoen .Je 'voordoen als fake'... bijzonder!
quote:pseudo schreef op 08 april 2013 @ 19:30:

Uiteraard zijn er een hoop voorbeelden van mensen uit verschillende 'lagen van de bevolking' die verder keken dan dat en gelukkig zijn met elkaar, maar dat zijn inderdaad uitzonderingen. En daar gaat het me ook niet om. Waar het me om gaat is jouw advies aan een man met een stoornis in het autistisch spectrum (wat verrassend veel mensen hebben, in meer of mindere mate); zoek iemand die ook gehandicapt is. Aanmatigend en ondoordacht (met welke beperking van een ander kan een autist dealen?).



En wie zegt dat iedereen met een handicap of beperking dezelfde religie/achtergrond/etc heeft waardoor mensen goed matchen? En waar ligt wat jou betreft de grens? Waarom plaats je Hans in dezelfde 'categorie' als een bijvoorbeeld schizofreen of iemand die in een rolstoel zit?



Ik vind het prettig dat je nu meer uitleg geeft.

Waarom vind jij dat aanmatigend en ondoordacht? Aanmatigend is een waardeoordeel die ik niet zie. Ondoordacht is wat anders. Dat leg je uit tussen de aanhalingstekens. Ik verwacht dat een autist prima samen kan leven met een ander - beperkt of niet- als het dezelfde normen en waarden als hij/zij naleeft. Net als jij en ik, dus.

Wat bedoel je dus met 'ondoordacht'?



Ik plaats Hans in de categorie van iemand die in een rolstoel leeft omdat beide personen beperkingen ervaren in het dagelijks leven.
quote:zammm schreef op 08 april 2013 @ 19:33:

[...]





Je 'voordoen als fake'... bijzonder!



Je hebt de smiley gemist? Plus er staat 'zou' en sloeg ook nog eens op het vetgedrukte in de post van iemand anders.



Want, nee, faken heb ik een schijthekel aan nl. Heel vervelend als je met zo iemand te maken krijgt.
quote:hans66 schreef op 08 april 2013 @ 19:31:

Ik heb 25 minuten van het filmpje gezien. Ik zie mijzelf niet als een relatie met haar, maar ik zou best haar gezelschap kunnen zin voor een korte tijd. In het echt heb ik een vrouw gekend die zwaar autistisch is, slechthorend, en veel jonger dan ik. Ik vind de omgang met haar lastig, moet ik toegeven.



Maar realiseer je ook dat ze 18 is? Een meisje of vrouw van 18 past niet bij een man van 46. Haar belevingswereld is ook heel anders dan de mijne, zelfs als zij niet verstandelijk gehandicapt is, en ik niet autistisch. Maar ze zou best een leuk karakter kunnen hebben, denk ik.



Oké, het meisje in de documentaire is 18. Dat is veel te jong voor jou. Dat realiseer ik mij. En een vrouw van jou leeftijd die deze beperking heeft? Je zegt dat je de omgang met haar lastig kunt vinden. Geldt dat ook als ze jouw leeftijd heeft? Is het de omgang sowieso of de omgang met haar vanwege haar beperking?

Op welke manier is de omgang voor jou dan lastig in dit specifieke geval/situatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 08 april 2013 @ 19:31:

Ik heb 25 minuten van het filmpje gezien. Ik zie mijzelf niet als een relatie met haar, Maar dat was toch ook de vraag helemaal niet? De vraag was toch: "zou je een relatie kunnen hebben met iemand zoals zij". En dan wordt uiteraard niet bedoeld die ook 18 is zoals zij, maar natuurlijk die ook autistisch is zoals zij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hans, zie/ervaar jij dat het meisje van 18 in het door mij aangegeven filmpje 'anders' is? Kun en wil je benoemen waarom je met dat meisje (als ze van jou leeftijd was) geen relatie zou willen? Je zegt dat je denkt dat ze wel een leuk karakter zou kunnen hebben.
quote:Bambi schreef op 08 april 2013 @ 20:00:

[...]





Ik vind het prettig dat je nu meer uitleg geeft.

Waarom vind jij dat aanmatigend en ondoordacht? Aanmatigend is een waardeoordeel die ik niet zie. Ondoordacht is wat anders. Dat leg je uit tussen de aanhalingstekens. Ik verwacht dat een autist prima samen kan leven met een ander - beperkt of niet- als het dezelfde normen en waarden als hij/zij naleeft. Net als jij en ik, dus.

Wat bedoel je dus met 'ondoordacht'?



Ik plaats Hans in de categorie van iemand die in een rolstoel leeft omdat beide personen beperkingen ervaren in het dagelijks leven.



Aan deze laatste alinea dien ik qua volledigheid ook toe te voegen dat voor de samenleving/potentiele toekomstige liefdespartners of ONS's of seksdates het in 1 oogwenk ook dúidelijk te zien is dat Hans of een persoon in een rolstoel beperkingen in het leven ervaart en in elk geval 'anders' is.

Zeer waarschijnlijk net zo duidelijk te zien als hoe Hans dat aan de 18-jarige dame uit het filmpje wat ik plaatste kon 'zien'/ervaarde.



Hans komt ook zo over in real life. Dat geeft niks (duh, erger zijn de notoire vreemdgangers die zogenaamd normaal zijn) maar moet niet vergeten worden in adviezen of ondersteuning.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 08 april 2013 @ 20:43:

Oké, het meisje in de documentaire is 18. Dat is veel te jong voor jou. Dat realiseer ik mij. En een vrouw van jou leeftijd die deze beperking heeft? Je zegt dat je de omgang met haar lastig kunt vinden. Geldt dat ook als ze jouw leeftijd heeft? Is het de omgang sowieso of de omgang met haar vanwege haar beperking?

Op welke manier is de omgang voor jou dan lastig in dit specifieke geval/situatie?Het is haar verstandelijke beperking om langdurig met haar om te gaan. Voor een korte tijd zou mij dat best wel lukken, maar het zou mij meer energie kosten dan het omgaan met iemand zonder deze beperking. I.h.a. heb ik wel enig ervaring in het omgaan met mensen met een beperking. Veel van hen woonden en - na mijn verhuizing - wonen bij mij in de buurt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 08 april 2013 @ 20:48:

Hans, zie/ervaar jij dat het meisje van 18 in het door mij aangegeven filmpje 'anders' is? Kun en wil je benoemen waarom je met dat meisje (als ze van jou leeftijd was) geen relatie zou willen? Je zegt dat je denkt dat ze wel een leuk karakter zou kunnen hebben.Vanwege haar verstandelijke beperking. Ik vermoed dat zij meer op mij zal steunen dan ik daarvoor energie heb, zoals ik al zei. Ik kan dat dus niet opbrengen, wel overigens voor een korte tijd. Aan de andere kant vind ik het wel leuk om dingen die zij niet begrijpt, uit te leggen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:mark43 schreef op 03 april 2013 @ 23:28:

Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?Mark heeft helemaal gelijk, kraak deze goede man toch niet af, het is ook allemaal pure volksverlakkerij...Tinder, Lexa, allemaal een pot nat...gebaseerd op hetzelfde principe als dat van de arme Nigeriaan die in slecht Nederlands (met google translate vertaald) een smeekbede per e-mail afsteekt in de hoop dat de geadresseerde een naieve idioot is die geld over heeft en dit over wil maken...ik heb me ook als een naieveling opgesteld, heb me op talloze sites ingeschreven, betaalde en onbetaalde...als je al een echte geinteresseerde aan de haak hebt geslagen blijkt het een oud wijf te zijn van 75 of zo of zo een die door jan en alleman een leven lang is genegeerd en die vindt jou dan leuk, fijn, bedankt), En mensen die zeggen dat ze hun partner via gratis sites zijn tegengekomen zeg ik dit: bibedibabedibooo...waarom zou iemand zijn tijd opofferen om voor jou gratis een geschikte partner of sexdate te zoeken? voor de lol? een barmhartige samaritaan die zijn leven slijt met het koppelen van mensen? gratis bestaat niet...mensen die dit schrijven zijn zelf medewerker van zo'n site...wat heb je trouwens aan gratis sites: je kunt alleen rondkijken, zodra je een bericht wilt sturen moet je lid worden, totale nonsense! waarom zou je dan eigenlijk lid worden als je alleen kunt rondkijken...pik dan een terrasje, kun je ook rondkijken...)..voor snelle seks kan men nog altijd gewoon het beste naar de hoeren. je betaalt, je krijgt waar je voor kwam, punt. Wie een relatie of een vriendin wil moet of geduld hebben en vooral GELUK...je hebt het of je hebt het niet... (zoals ik, ik heb het niet!), als je de ware niet tegenkomt..who cares...niet getreurd, er zijn ergere dingen in het leven...je hebt niemand NODIG om je gelukkig te maken...creeer zelf je geluk. In elk geval Mark: kop op, je komt met wat geluk vast en zeker een goeie tegen, verspil je geld niet op die sites...koop iets voor jezelf voor dat geld en stop je goede geld niet zomaar in de zakken van die zakkenrollers, leugenaars en dieven op internet! het allerbeste, succes!
Alle reacties Link kopieren
Ach, ook op de reguliere datingsites zitten mannen/vrouwen die het of niet zo nauw nemen met de waarheid of die site maakt idd zelf fake profielen aan. Is niet per se voorbehouden aan puur seks datingsites.



En zoals ik al op 'het' andere topic aangaf, niet op elke (seks)dating site betaal je als man extra. Soms ook gewoon een abonnement, net als de vrouw en niets meer.



Ik word er af en toe wel een beetje moe van hoor, dat afgeven op dat zo ongeveer elke site wordt weggezet als zouden zo ongeveer álle vrouwen fake zijn.



Als je als man toch merkt dat je moet gaan betalen, extra, voor sms of wat dan ook, gaat er dan geen belletje rinkelen?



Ik heb een profiel gehad op AM, met regelmaat op de chat/mailen gezeten en echt geen enkele man daar, klaagde over extra betalen om met een vrouw in contact te komen, ondanks dat zij een abonnement hadden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Datingsites met betaling per bericht of per minuut zijn meestal sites waar het alleen gaat om inkomsten. Cyber-hoertjes beantwoorden de vragen met meestal (zeer) korte zinnetjes. Ze krijgen per berichtje een provisie. Daarom zijn ze kort en vol typefouten. Wil je wat verdienen dan moet je een aantal per uur halen. Het is van hun uit gezien niet de bedoeling dat het tot een date komt. Op het laatste moment wordt die toch afgezegd. Voor diegene die een date zoekt is het een net zo grote kans op een goede date als de hoofdprijs in de loterij. Maak je geen illusie dat je op dit soort sites tot een goede afspraak kom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met Iceteapeach eens dat er een verschil gemaakt moet worden tussen "gewone" en seksdatingsites. Seksdatingsites zijn voor het grootste gedeelte nep. Ik vind wel dat er veel mensen erin trappen en zouden moeten opletten. Ik zou ook de zwendel willen bestrijden. Ik ben dan niet ver af van de mening dat seksdatingsites moeten worden verboden, omdat ze vaak alleen oplichting als doel hebben.



En als je het alleen hebt over datingsites denk ik toch dat je als man met kop en schouder boven de rest moet uitsteken wil je in aanmerking komen voor een date. Datingsites zijn alleen voor zeer aantrekkelijke en sociaal hoogbegaafde mannen en voor de meeste vrouwen (hoewel zij niet aan dergelijke eisen hoeven te voldoen om toch een kans te maken).



Ik weet dat veel mensen het hierover niet met mij eens zijn, maar omdat ik logisch nadenk en weet van de verhoudingen tussen mannen op datingsites, zal ik mijn mening hierover tot mijn spijt niet veranderen. Ik kan niet tot andere conclusies komen dan deze.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben via AdultMatch een aantal keren leuke contacten opgedaan. Wij (een getrouwd stel) zoeken soms een biseks jongen/man voor trioseks en een heteroman als minnaar voor mijn vrouw. Zij heeft daardoor ruim vier jaar een leuke relatie gehad. Samen hebben wij twee keer een man erbij gehad voor enkele maanden. Maar er zitten inderdaad wel erg veel fakers op een dergelijke datingsite. Alleen is onze ervaring, dat die erg snel door de mand vallen. Als ze daar hun kick uit krijgen, hebben wij daar geen last van, maar het is natuurlijk wel irritant. Wij betaalden niet bij AdultMatch. Een stel is daar in het voordeel, want het aantal mannen is daar erg groot. Wij konden alleen reageren op mannen die ons een berichtje stuurden. Zij moesten wel betalen, wat ik wel logisch vind. Met zelf betalen op sites hebben wij geen ervaring.



Hans66 schreef: En als je het alleen hebt over datingsites denk ik toch dat je als man met kop en schouder boven de rest moet uitsteken wil je in aanmerking komen voor een date. Datingsites zijn alleen voor zeer aantrekkelijke en sociaal hoogbegaafde mannen en voor de meeste vrouwen (hoewel zij niet aan dergelijke eisen hoeven te voldoen om toch een kans te maken).



Daar heeft hij grotendeels gelijk in. Maar wat verwacht je dan van een stel of een vrouw, die alle keus heeft. Sociaal hoogbegaafd hoeft niet per se, maar dat sociale kneuzen (het andere uiterste) het niet redden hoeft geen betoog. Als je alle keus hebt, dan neem je toch degene met een goed verhaal en een leuk figuur. Ook bij een leukeontmoeting in de kroeg gaan wij eerder in gesprek met leuke mensen met een goed verhaal, dan met zeurkousen die er niet uit zien.



Zijn wij zelf dan fotomodellen? Nee hoor, maar een leuk gezicht is heel iets anders dan een fotomodel voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Zeker als je nog niet weet voor welke datingsite je wilt kiezen, is het wellicht handig eerst eens rond te kijken welke profielen er op de diverse datingsites te vinden zijn. Ik heb dat gedaan op Singlezoeker, maar volgens mij zijn er tal van dit soort sites. In mijn zoektocht naar dates en datingsites stuitte ik ook een aantal keer op erotische datingsites. Inderdaad, de meeste profielen en dan vooral van de vrouwen op dit soort datingsites zijn nep, of al heel lang verlopen. Geef mij maar gewoon de grotere datingsites, als Pepper, Lexa, of Relatieplanet.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wil je weten hoe het echt zit?



Er is een site waar vrouwen zich aanmelden. Zij krijgen per ontvangen bericht 10 cent. De bedoeling is dat zij mannen zo lang en zo veel mogelijk aan de praat houden om natuurlijk berichtjes terug te krijgen. Het ene moment ben je een jonge meid van 20 en als je op verzonden hebt gedrukt ben je een vrouw van 50. De mannen praten dus niet met 1 vrouw, ze praten met honderden verschillende vrouwen. Die vrouwen kunnen in de geschiedenis terugkijken en in het logboek terugkijken om te zien wat die man allemaal doet als ze iets niet begrijpt in het bericht. Het is strikt verboden om daadwerkelijk toe te zeggen op een afspraak of een afspraak te maken, dan word je ontslagen namelijk en dat willen die vrouwen niet ;).



Hoe ik dit weet? Een vriendin van mij doet dit om bij te verdienen. Zij verdient +- 60 euro in de week extra hiermee met 2 uurtjes chatten per dag ongeveer. Mannen worden zwaar opgelicht. Ik heb eens zitten meekijken met haar. Sorry maar wat een domme gasten zijn het ook :') Mannen van 60 die echt denken dat een wilde hete chick van 22 interesse heeft. Kom op eey.
Alle reacties Link kopieren
Welke je ook neemt, het is allemaal FAKE. Van tientallen dating sites is er 1 database. Daarop staan duizenden foto's en namen. De computer pakt een willekeurige naam en plakt er een foto aan vast. Sommige computers zijn al zo slim opgezet dat ze je plaatsnaam gebruiken. Ook stukken van je eigen tekst kun je soms terug vinden in de antwoorden. Je kunt geen actie ondernemen want in de kleine lettertjes staat duidelijk entertainment. Gewoon vermaak tegen betaling. Ook chat boxen en cam-sites werken met gefingeerde namen en stukjes ingeblikte video. Sites die (bijna) gratis zijn zoals date.nl en twoo.nl hebben vrijwel geen seks op de rol staan. Meestal gezapige vrouwen die afhaken zodra je over seks wilt praten. Mannen, het is moeilijk om aan een goede date te komen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens met mannen. Dat lukt geheid.



Veel plezier en wel met een condoom erom he?!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Topic is uit 2013 en onderhand een enorm uitgekauwd onderwerp ook nog eens.
wij slapen nooit.
waar zijn de echte mannen gebleven die op een vrouw durven afstappen in plaats berichtjes sturen. als een man op me af komt en leuk benadert word ik daar veel warmer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven