De fantasie van Echo XXX

23-10-2016 10:10 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn benieuwd wat jullie van onderstaande fantasie vinden en we zijn benieuwd wat dit met je doet.



Echo XXX

[img]null[/img]

Eindelijk zijn We op weg. Will en ik rijden samen in de camper de straat uit. Ik weet niet waar We heen gaan. Enkel dat ik de komende 48 uur uur helemaal van hem ben. Al langere tijd geeft Will suggestieve hints over wat mij dit weekend te wachten staat. Natuurlijk heb ik nog steeds geen enkel idee, maar het maakte wel dat mijn fantasie continu geprikkeld werd. Ik ben een klein beetje zenuwachtig, maar dat weegt niet op tegen de opluchting dat het eindelijk zo ver Is. Ontspannen zit ik naast Will, We draaien de snelweg op. Zo nu en dan kijkt hij mij met een onderzoekende blik aan en kan dan zijn eigen opwinding moeilijk verbergen. Hij heeft zichtbaar zin in het komende weekend. Ongetwijfeld heeft hij van alles geplant.

Het Is druk op de weg, de vrijdagavond spits. We kletsen onderweg een beetje. Met momenten probeer ik sluw wat informatie te ontlokken, maar Will kent me natuurlijk al langer dan vandaag.

Na ruim anderhalf uur rijden neemt Will de afrit. De omgeving oogt rustig, waarschijnlijk een of ander natuurgebied. Door het mooie weer zien We best veel andere mensen. Veel mensen op de fiets, wandelaars en 'dagjes mensen'. Na enige tijd komen We in de buurt van een groot meer. Het Is er druk, allerlei mensen netjes bedekt Door hun zwemkleding. Ik verbaas me als hij stopt op deze plek. Ik Had verwacht dat er wel een afgekaderde naturisten stukje zou zijn. Wanneer de motor uitgaat kijkt Will me aan. Hij wacht mijn reactie rustig af. "Zijn We er al?" Vraag ik. "Ja, de komende 24 uur zullen wij de camper op deze plek laten staan." Ik kijk nogmaals om me heen, ik zie dat er nog een stuk of 6 campers staan. Om me heen zie ik alleen maar geklede mensen. Oké, dit Had ik dan weer niet verwacht. Even voel ik mij opgelucht dat hij mij hier gewoon weg niet naakt kan laten rondlopen, dat kan hij gewoon niet maken tegenover al deze 'normale' mensen.

"Zo, nu pakken wij eerst onze handdoeken en zwemkleding en ga ik een koud biertje drinken bij het meertje." Zegt Will. Stomverbaasd kijk ik hem aan; een bikini, die heb ik natuurlijk niet meegenomen. Uiteraard wist hij dit van tevoren, elk slipje wat ik mee zou nemen zou 'rechtstreeks de prullenbak in gegooid worden' , aldus Will.

Plagerig vraagt hij of ik een bikini mee heb. 'Nee, natuurlijk niet' antwoord ik.

Wat ga je dan aandoen op het strandje? Ik werp een blik op mijn rode zomerjurkje.

"Nou, dit " Antwoord ik.

Will lacht en zegt dat niet zo passend te vinden. Will vraagt of ik niet iets 'sexy'ers bij me heb. "Nou, alleen lingerie"... Ik voel de bui al hangen. "Nee, dat kan natuurlijk ook niet" zegt Will tot mijn verbazing. Even blijft het stil, ik wordt een beetje zenuwachtig en Will heeft er zichtbaar plezier in om mij zo te teasen. "Gelukkig heb ik wat voor je mee genomen" zegt hij. Ik durf nog niet opgelucht te zijn, eerst maar eens zien wat. Will rommelt wat in zijn 'speeltas' en haalt er een klein pakje uit. Het Is een met cadeaupapier ingepakt pakje, niet groter als mijn hand. Hij heeft me het pakje en zegt overdreven opgewekt "omdat ik zo veel van je houd"' met een brede grijns op zn gezicht. Nog steeds gieren de zenuwen door mijn lijf.

Snel pak ik het cadeautje uit en zie een wit jurkje. Een jurkje met een haltertop. Wederom stomverbaasd over dit ogenschijnlijk nette zomerjurkje. Met terrechte achterdocht kijk ik naar het jurkje en daarna naar Will. Hij lacht liefelijk en zegt me het aan te trekken. Ik doe mijn jurkje en uit en wil het witte jurkje aantrekken. "Hoho, bh mag ook uit!" Ik doe wat hij zegt en trek het witte jurkje aan. Oei, best kort . Het zou in een parenclub niet uit de toon vallen. "Heel mooi! !" Zegt Will met weer die triomfantelijke grijns. Hij opent een kastdeur met een passpiegel op de deur." Holy shit!!" Het jurkje Is super doorschijnend. Mijn tepels zijn heel goed te zien. Ik kijk Will aan "kom op , dit kan toch niet? !" Vraag ik hem geschrokken. "Natuurlijk wel! Als ik je hier naakt mocht laten lopen, zou ik dat doen. Maar dat mag nou eenmaal niet overal. Maar het Is niet strafbaar om een jurkje te dragen wat wellicht een klein beetje doorschijnend Is. " wellicht een klein beetje... man man man. . Ik weet dat het geen enkele nut heeft de discussie aan te gaan. Natuurlijk weet hij dat dit spannender Is dan geheel naakt op een nudistenstrandje te lopen. Ik hoef ooj niets te zeggen, hij weet wat ik nu denk. Will kijkt mij met een verwachtingsvolle glimlach aan. Ik besluit me niet te laten kennen en kijk hem uitdagend aan. "Oke, prima!" Zeg ik stoerder dan dat ik me voel. Nog even heb ik een klein beetje hoop dat het niet tegenstribbelen resulteert in genade, maar helaas. Will stapt de camper uit en ik volg hem. Ik voel me uiterst naakt en kijk wat beschamend om me heen. Will sluit de camper af en pakt mijn hand. Hij geeft me nog een liefdevolle kus en We lopen richting het meer. Beschamend sla ik mijn ogen neer en gluur zo nu en dan om me heen. Ik zie mensen over hun zonnebril gluren maar ergens heb ik nog de kinderlijke gedachte dat als ik hen niet zie, zij mij ook niet zien..

Na ongeveer 100 meter lopen, langs heel veel mensen, vind hij een plekje voor onze Hamdoekken. Will legt de handdoeken neer en ik ga snel liggen. Op mijn buik natuurlijk. Opgelucht dat ik de heenweg in ieder geval achter de rug heb. Will komt naast me liggen en trekt me naar zich toe. Hij kust en knuffelt me. "Oops". Zegt Will wederom overdreven. "Ik ben mijn biertje vergeten" ..

Fuck!!

"Loop jij even terug? In de koelkast liggen blikjes bier en fris, neem voor jezelf ook wat mee!"

Ik zeg niets, maar mn hoofd tolt. Ik vond het al lastig om in dat stomme jurkje hierheen te lopen, maar dat was nog met hem aan mijn zijde. Nu moet ik dat pokke stuk alleen lopen. 2 keer! Ik twijfel, hij ziet het. "Toe maar even, meissie! " en hij geeft me de sleutel van de camper. "Oh, en ik wil dat je oogcontact maakt met elke man die je onderweg tegenkomt. " Ik zucht overdreven, om mijn statement duidelijk te maken. Ik sta langzaam op. Ik kijk nog even vlug om me heen en tippel snel naar de camper, ik maak geen oogcontact zoals Will opgedragen heeft. Hij ziet toch niet aan mijn achterkant of ik dat wel of niet doe. Nu lijken mensen zelfs nog meer te kijken naar me. Sommige zo onopvallend mogelijk, maar ook enkele heren die ongegeneerd wellustig aan het staren zijn.

Snel open ik de camper en ben blij dat ik even ontsnap aan de blikken, de blikken en mijn eigen gêne. Ik pak een biertje en een cola Light en wil weer terug gaan.

Ik voel me een beetje baldadig en pak snel mn grote zonnebril en zet deze op. Dit voelt fijner.

Ik loop weer richting Will. Mijn houding nu meer zelfverzekerd, haast uitdagend.

Met een ietwat triomfantelijke blik loop ik weer naar de handdoeken en wacht Will's reactie af...

"Oh, een zonnebril" zegt hij alsof hij niet doorheeft dat ik hem uitdaagde. "Goed idee, haal die van mij dan ook maar op".

Meteen heb ik Door dat dit zijn reactie Is op mijn testende gedrag. Ik baal ervan dat ik nogmaals op en neer moet. Het lopen in het jurkje gaat me beter af, maar het Is natuurlijk nu wel heel opvallend dat ik in 5 min 3 keer heen en weer loop. Die mensen zullen wel denken...

Ik pak Will's zonnebril en als blijk van goed gedrag, zet ik mijn zonnebril bovenop mijn hoofd en maak overdreven oogcontact zoals opgedragen. Will lijkt de intentie te begrijpen en kijkt me trots aan.

Enige tijd liggen We heerlijk ontspannen te kletsen op onze Handdoeken. Als We ons drinken op hebben, liggen We heerlijk te genieten van het zonnetje. Het koelt snel af, het Is ook al rond 7 uur.

"Ik denk dat je het water nog wel even in wilt?" Vraagt Will. "Nou, liever niet!" Antwoord ik. Het gaat me nu nog niet eens om het doorschijnende witte jurkje, die drempel ben ik al wel over. Ik heb een hekel aan koud water en zwemmen, en daarbij Is het ook niet meer zo warm dat het afkoelen aangenaam zou kunnen zijn. Will blijft me verwachtingsvol aankijken. "Ga jij mee dan?" Vraag ik.

"Haha, nee! Dat Is mij nu te koud"

Ik kijk Will aan en doe geen enkele moeite mijn irritatie te verbergen, integendeel, ik wil dat hij ziet dat ik dit echt niet Cool vind.

Mijn boze blikken maken echt geen verschil. "Ga naar het water en je mag pas terug komen als je Tot je nek in het water bent geweest"

Nukkig sta ik op, discussie heeft geen zin. Ik loop richting het meer. Wanneer ik tot mijn enkels in het water sta, blijkt het water nog een stuk kouder dan verwacht. Even twijfel ik, rek ik tijd. Echter weet ik dat het er toch van komt, hoe lang ik ook tijd rek. Ik kijk niet achterom, maar voel zijn ogen branden in mijn rug. Ik verman mezelf en zet een paar passen vooruit. Ik sta nu tot mn knieën in het water. Ik doe nog 3 passen en ga dan vlug hurken. Het water komt tot mijn schouders en snel draai ik om en loop richting Will Will lift zichtbaar te genieten van zijn plagerige opdrachtjes. Redelijk onschuldig maar zo komen We beiden wel goed in onze 'rollen'. Hij weet dat ik op deze wijze de omslag beter kan maken... game on!

Al bibberend en klappertandend loop ik terug naar Will. Mijn stijve tepels nu nog duidelijker zichtbaar. Ik druk mijn natte koude lijf tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om me heen en houd me even vast. "Kom, we gaan even naar binnen" zegt hij. We staan op en hij slaat een handdoek om me een. Met zijn arm om mijn schouders lopen We naar de camper.

Eenmaal binnen trekt Will het jurkje uit. Dat gaat nogal moeizaam omdat het doorweekt Is.

Hij leidt me naar het bed en gaat bovenop me liggen. Will zoent me en brengt zijn vingers naar mn kutje. Hij vingert me hard en al snel ben ik weer opgewarmd. Will staat op en geeft me opdracht om mijn lichaam zo te draaien dat ik op mijn rug op het bed lig met mijn hoofd over de rand. Op deze positie Is mijn keel toegankelijk om hem te ontvangen. Hij brengt zijn stijve pik langzaam in mijn mond. Ik begin vrijwel gelijk te kokhalsen, maar hij trekt niet terug. Hij stoot een aantal keer flink en trekt dan even terug. Ik slik en hap naar adem, maar vrijwel meteen stoot hij wederom genadeloos in mn mond. Hij herhaald dit een keer of 5, ik lijk het steeds beter te kunnen ondergaan.

Hij trekt terug en geeft me een kus op mijn mond. "Heerlijk!" Becomplimenteerd hij mij.

Will staat op, pakt 2 wijnglazen en een fles wijn uit de koelkast. Ook een box verse sushi.

Onder het genot van een wijntje genieten We van elkaars gezelschap. We kletsen, knuffelen, eten en drinken. Ik voel me volledig ontspannen en bemind. Will pakt me vast en kijkt me met een serieuze blik aan. "Waar, Waneer en met wie We ook zijn, je weet toch dat je het stopwoord altijd kan gebruiken als het niet goed voelt?" Verbaast over de plotselinge ommekeer van de sfeer, antwoord ik bevestigend. "Dat weet ik toch!"

"Nooit vergeten dus!"

Even lijkt de opwinding op te laden in de kleine ruimte.

Will kust me, neukt me heerlijk terwijl hij me met een liefdevolle blik aankijkt.

"Goed!" Zegt hij "ga op je rug liggen en sluit je ogen, je mag ze pas openen wanneer ik het zeg." Ah, speeltijd! Meteen doe ik wat Will me opdraagt. Ik voel dat hij wat aan het matras rommeld, hij lijkt er iets onder vandaan te pakken. Ik hoor een herkenbaar geluid; de boeien.

De gedachte alleen al maakt me heerlijk nat. "Armen boven je hoofd." Ik doe wat hij zegt. Het bed is niet heel groot, dus met mn armen boven mn hoofd, komt het matras tot mijn knieholtes. Ik kan met mn voeten op de grond komen. Geduldig wacht ik af, terwijl Will de boeien vast maakt en deze op een of andere manier fixeert aan het bed.

Hoewel dit alles slechts enkele minuten in beslag neemt, voel ik mijn vochtige kutje al als ik mijn benen tegen elkaar duw.

Ik luister geconcentreerd naar zijn handelingen. Ik hoor dat hij opstaat en hoor hem wat rommelen in de camper. Ik lig weerloos, machteloos in de duisternis maar op deze momenten voel ik mij het meest veilig. Trots, opgewonden en vol spanning wacht ik af.

Ik hoor hem naar me toe lopen en voel dat hij plaatsneemt naast me op het bed. Hij blinddoekt me en legt uit dat dit een stukje zekerheid Is dat ik echt in het donker blijf. Hij fluisterd zachtjes en ietwat onheilspellend in mn oor "zal je alles voor me doen?" "Ja" Zeg ik met een inmiddels hese stem.

"Jij gaat zo hard geneukt worden, gebruikt als een sletje. Mijn sletje, mijn hoertje. Voor mij, maar niet door mij. Maak me trots, trotser of allertrotst. Als je het stopwoord hard genoeg roept, zal ik je misschien kunnen horen"

De spanningen gieren Door mijn lijf. Hoewel ik weet dat hij me op zit te naaien door het idee te geven dat hij niet in de buurt blijft, ben ik ineens uiterst bewust van mijn kwetsbaarheid. Will geeft me toch een lange kus en staat op. Ik hoor de deur van de camper open gaan en met een klap meteen weer dicht. Vervolgens. . . Stilte.

Het Is lastig om een tijdsinschatting te maken; het donker, de stilte, mijn eigen ademhaling. Mijn gedachten dwalen af, fantasieën over wat er zal gebeuren helpen me de tijd Door te komen.

Dan hoor ik stemmen, van buiten. De camper dempt het meeste geluid, dus ik kan niet verstaan wat er gezegd wordt. Wel kan ik zo nu en dan een lach horen. Ook nu duurt het nog erg lang voordat er iets gebeurt. Na een kwartier wat minimaal een uur lijkt te duren, hoor ik de deur open gaan. Ik ben zeer gefocust op de geluiden die ik hoor. Vrijwel meteen heb ik Door dat er meerdere mensen instappen. Ik tel er 4 of 5, door de beweging van de camper met instappen. Ik hoor de deur sluiten. "Nou, dit Is ze dan. Denk eraan; jullie mogen alles met haar doen, maar niey tegen haar of elkaar praten. Veel plezier zal ik maar zeggen!"

Ik hoor de deur weer opengaan en aansluitend weer dichtklappen.

Even is het stil, nou ja stil... het Is duidelijk hoorbaar dat er veel mensen in een kleine ruimte zijn.

Ik voel een hand op mijn knie, ik schrik en duw mijn benen tegen elkaar. Dan nog rdn hand op mijn bovenbeen. Ik voel dat iemand plaatsneemt naast me op het bed, gevolgd Door een hand op mijn borst. Ook aan mijn andere zijde komt iemand liggen en ik voel een hand zachtjes over mijn hals en gezicht strelen. Iemand begint mijn nek zachtjes te zoenen, ik voel dat hij een stoppelbaard heeft. Ik voel iemand hard aan mijn tepel zuigen, tegelijkertijd voel ik een hand mijn kutje in glijden. Ik kreun luid. Het duister, al die handen, de angst... het maakt me bloedgeil. Mijn focus op mijn omgeving vervaagd. Ik focus me nu op mijn lichaam. Ik voel dat mijn knieën uit elkaar getrokken worden Door de personen naast me. Daar lig ik dan. Vastgebonden, geblindeerd, open, kwetsbaar en totaal machteloos. Overgeleverd aan God mag weten wie.

Ik voel een tong over mijn kutje glijden. De warmte geeft me tintelingen in mijn buik. Ik voel hoe 2 vingers in me glijden en al snel lig ik luid te kreunen op het bed. De seksuele spanning Is overweldigend, mijn gedachten staan stil. Ik geef me over aan het moment. Ik voel me langzaam dieper in de duisternis glijden.

De tong stopt, de vingers trekken zich terug. Ik voel hoe een stijve pik in me geschoven wordt. Heel langzaam, gevolgd Door een harde kreun. Ritmisch begint hij zich te bewegen, ongeduldig gaat het bewegen over in plat gepomp. Ik voel overal handen; ze strelen,kneden en knijpen mijn benen , buik, borsten, hals en gezicht. Na een korte tijd, het kan haast niet langer geweest zij dan 2 minuten hoor ik hoe de pompende man zijn hoogtepunt bereikt. Ik hoor hem nahijgen als hij terugtrekt. Dan wordt er van positie gewisseld. Ik voel dat de man links van mij opstaat en hoor Hoe een condoom verpakking open gescheurd wordt. Een aantal vingers voelen hoe nat ik ben alvorens er een nieuwe pik ingebracht wordt. Deze blijft een rijd rustig op en neer bewegen, terwijl mijn clitje iets minder rustig geplaagd wordt. Mijn knieën worden omhoog geduwd en bij elkaar gedrukt. Ik kan merken dat de heren in kwestie elkaar assisteren en helpen om mij in gewenste positie te brengen. Het stoten wordt harder, sneller, dieper. Luid kreunend ontvang ik hem. Hij trekt terug zonder dat ik een orgasme opgemerkt heb. Tijd voor dr volgende.

Ik wordt met behulp van 2 en daarna meer handen op mijn buik gedraaid. Mijn kont wordt omhoog getrokken en mijn knieën eronder geplaatst. Dan wordt ik genadeloos hard genomen. Ik pak de lakens vast, kreun en vloek. Dan houd het op, net zo abrupt als dat het begon. Een andere pik vult mij weer en gaat Door op het ritme waarop de vorige gestopt Is. Onder het neuken krijg ik meerdere tikken op mijn kont, het doet geen zeer. Iemand knijpt venijnig in mijn tepel. Een 'au!' Komt geïrriteerd over mijn lippen en gelijk stopt het knijpen. Ik voel vederlichte kusjes op mijn rug, in sterk contrast met het genadeloos stoten in mn kut. Gedurende een tijdje wordt er afgewisseld van pikken, al voel ik nu amper het verschil.

Ik wordt geneukt, in positie gelegd, gevingert, meer geneukt en gestreeld. Langzamerhand merk ik op dat de een na de ander zich in mijn kut tot een orgasme stoot. Ik tel er 5 in totaal. Daarna is het even stil. Liefelijk wordt ik weer op mijn rug geholpen en wordt ik liefkozende gestreeld en gezoend. Dan hoor ik de deur en hoor de mannen 1 voor 1 uitstappen. De klap van de deur klinkt hard en ik hoor weer verder gepraat en gelach buiten de camper.

De deur gaat open en nu hoor ik slechts 1 iemand binnenkomen. Ik weet dat het Will Is.

Hij komt naast me liggen en zoent me. " Ik ben zo verschrikkelijk trots op je! Mijn lieve mooie, geile subje" ik kreun goedkeurend. "Hoe gaat het?" Ik antwoord met een korte 'goed'. "Was het geil?" Wederom antwoord ik kort en bondig 'echt wel'.

Will inspecteert mijn kut met zijn vingers. "Geen pijn? "

Ik vertelde dat ik geen pijn Had en dat ik nat genoeg Was. Enige tijd ligt Will liefkozend tegen me aan . "Will je wat drinken? " Ik heb wel dorst dus vraag om een slokje water. Will rommelt en helpt me met drinken. Ik voel me ontspannen

"Ik ben echt heel trots op je! Wil je me nog trotser maken?" Ik schud gewillig 'ja'

"Goed, zo meisje! Zet em op"

Will staat op en opent de deur van de camper weer. Ik hoor de mannen weer binnenkomen.

Wederom hoor ik meerdere mensen binnenkomen. Het ritueel begint opnieuw. Handen strelen en ontdekken me. Ik vraag me af of dit dezelfde mannen zijn als daarvoor . Wanneer ik wederom om de beurt genomen wordt en ze zichzelf met behulp van mijn lichaam tot een hoogtepunt brengen, begrijp ik dat dit waarschijnlijk andere mannen zijn dan enige momenten geleden. Nu ben ik meer bewust van mijn omgeving. Ik tel 4 orgasmes, 4 mannen dus. Deze keer lijkt het langer te duren, misschien ook wel omdat ik meer in mn hoofd zit. Gelukkig checken de betreffende heren regelmatig of ik nog vochtig genoeg ben, en gebruiken regelmatig wat spuug om te voorkomen dat het zeer gaat doen.

Ik lig stilletjes te genieten. Niet zozeer van het neuken, dat lijkt vooral op 'afwerken', maar vooral van mijn machteloosheid, het duister en de mogelijkheid om Will trots te kunnen maken. Na enige tijd zijn ook deze mannen klaar en ik hoor ze de camper verlaten. Will komt weer binnen, stelt dezelfde controle vragen. Ik geef bij navraag eerlijk aan dat ik wel wat schraal ben geworden Door dat geneuk. Ik hoor Will rommelen en voel hoe hij me liefdevol insmeert met olie. Eerst over mijn borsten, buik en benen. Gevolgd Door mijn kut. Alles wordt glad en glibberig gemaakt. "Ik ben nu nog trotser op je! Wat bof ik met jou als sub!"

Ik herinner me de woorden die je eerder koos: 'trots, trotser en trotst'. Ik realiseer me dat mijn beproeving nog niet ten einde Is. Nou ja , beproeving... ik zal zeker niet beweren dat ik niet genoten heb van deze geile ervaring. Spannend, eng, denigrerend om zo gebruikt te worden Door wildvreemden, maar oh zo geil en opwindend. "Ben je klaar voor de volgende groep?" Vraagt Will.

Even twijfel ik; de eerste keer Was super opwindend. Ik genoot met volle teugen om zo gebruikt te worden. De 2e keer Was het nieuwe en geile er een beetje af en begon ik zeer zeker lichamelijke ongemakken te ervaren. Het gevoel van afwerken kwam boven en verloor daardoor de glans van de fantasie...

'Trotst ' dat Is mijn doel natuurlijk. Ik doe alles voor die man. Maar ik weet dat hij ook 'trotst' Is als ik aangeef dat het genoeg geweest Is. Ik laat de voor en nadelen mijn gedachte passeren en besluit om de volgende groep te willen ontvangen. De seks zal me weinig brengen, maar de gedachte dat ik dit voor hem doe Is geruststellend. Daarbij wil ik me niet laten kennen, voor niemand onder doen. Ik wil alles wat voor me geplant heeft kunnen ondergaan, mijn grenzen opzoeken. Het stopwoord is voor mij altijd een serieus iets geweest, iets wat ik niet zomaar inzet bij gebrek aan zin. Het Is iets waarmee ik de regie terugneem indien dit noodzakelijk Is voor mijn veiligheid. Veiligheid in de zin van grenzen. Will zou nooit willen dat ik iets doe waar

Ik niet achtersta.

Ik kan een volgende groep ontvangen en zal dat dus ook doen. Voor hem.

Will lijkt mn twijfel te hebben opgemerkt en gaat niet weg voordat hij gecheckt heeft dat ik het echt aankan en dit ook wil doen.

Natuurlijk kan ik dat! Ik maak met mezelf de afspraak dat ik deze groep nog toelaat maar wanneer er nog meer komen, te vragen of We kunnen stoppen. Al heb ik nog niet besloten als puntje bij paaltje komt ik bereidt ben om het stopwoord te gebruiken. We zullen zien hoe het loopt. Eerst deze groep maar. Will gaat weer de camper uit en wederom hoor ik meerdere mannen binnenkomen.

Strelen, zoenen, vingers en pikken. Ik onderga het allemaal weer. Zelf ervaar ik zoals ik verwacht Had weinig genot, al proberen ze het voor mij echt wel aangenaam te maken. Deze mannen hadden waarschijnlijk net als ik deze fantasie, maar ze zijn allemaal even respectvol in deze situatie. Gek eigenlijk; om naar de acties van deze mannen te kunnen kijken en het respectvol te noemen. Hoezeer Is mijn visie op seks veranderd. Ik merk het aan hun aandacht voor mij. Ik merk het aan de man die tussendoor checkt of ik nog wel nat genoeg ben, aan de man die luistert naar mijn kreunen en het verschil herkent tussen genot en pijn hierin. Ik merk het aan de harmonie onderling. Geen haantjesgedrag, maar elkaar ondersteunen en assisteren. Nee, deze mannen zijn niet zomaar van straat geplukt. Ze zijn hierop uitgekozen. Mijn volle vertrouwen in Will maakt ook dat ik haast zeker weet dat hij toekijkt, regisseert. Wanneer de laatste luid kreunend klaarkomt ben ik er voor mijn gevoel wel klaar mee. Nu telde ik 5 mannen. Ik neem me voor om Will om een time out te vragen. Ik hoor de mannen weer naar buiten gaan en hoor gedempte stemmen buiten. Even lig ik na te genieten. Niet van de seks, maar van de vreselijk geile fantasie die nu daadwerkelijk gebeurt Is. Dat ik dit als jonge vrouw kan toestaan en me er zo trots en zelfverzekerd over voelen. Ik vraag me af hoeveel vrouwen er in Nederland zijn die zo volledig vrij mogen en kunnen zijn als ik op seksueel gebied. Hoewel ik in mijn fantasieën altijd uitgeput en leeg achterblijf, voel ik nu euforie. Alsof ik net een ritje gemaakt heb in een super gave achtbaan. Als kind kreeg ik het van achtbanen, nu blijkbaar van gangbangs.

Na enige tijd hoor ik de mensen buiten de camper afscheid nemen en ik hoor de deur. Ondanks mijn euforie heb ik nu echt behoefte aan warmte en intimiteit. Will komt binnen en komt naast me liggen. Hij maakt voorzichtig mijn boeien los en ik kruip heerlijk tegen hem aan. Beiden zeggen We niets. Daar liggen We eem tijdje tot hij in mijn oor fluisterd dat hij trots op me Is. "Trotst?" Vraag ik hem liefelijk. "Ja, trotst". Antwoord hij lachend.

We besluiten heerlijk samen te chillen en met een muziekje op liggen We van elkaar te genieten. We praten na over de avond, wat ik het geilst vond en wat het meest vervelend.

Ik voel me ontspannen en vol energie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral erg veel tekst.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Allemachtig wat een saai en langdradig stuk tekst.
Alle reacties Link kopieren
Ik haakte af na de derde zin...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Niet over lullen maar gewoon doen



Tekst is niet door heen te komen. Wat een afknapper
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wat een cliché.. TO, zelfs mijn meest saaie sexpartij was nog geiler dan dit verhaal..
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Tsja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeft iemand een samenvatting?
Zo. Dat was wel een ideale voorbereiding op feyenoord ajax
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 23 oktober 2016 @ 10:32:

Heeft iemand een samenvatting?Gangbang omdat Will het wilde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is mij nog een beetje te vroeg voor deze lectuur.
Alle reacties Link kopieren
Ook goeiemorgen...
Alle reacties Link kopieren
alinea's zijn een probleem?
Ik haakte af bij de naam Will.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2016 @ 10:33:

[...]



Gangbang omdat Will het wilde.

Thanks.



Die Will wilde wel, dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 23 oktober 2016 @ 10:39:

[...]



Thanks.



Die Will wilde wel, dus.Will wilde zijn wilde wijf laten wippen door wioeste wildelingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hamdoeken?



Leuk verhaal, lekker kort
Ik haakte af na de eerste alinea wegens teveel spelfouten.
Alle reacties Link kopieren
Typisch gevalletje van de wet van Wuiles
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:ClassyLadeee schreef op 23 oktober 2016 @ 10:28:

Wat een cliché...Vooral die sushi. Had dan voor brrelnoten gekozen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort..



Ik ben afgehaakt bij "Will en ik rijden samen in de camper de straat uit." zowel van de naam Wil als een camper zijn zo niet geil.. Als ik die zie krijg ik hoogstens zin om af te wassen tegen de verveling..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2016 @ 10:45:

[...]





Vooral die sushi. Had dan voor brrelnoten gekozen.En i.p.v. een rood zomerjurkje gewoon een tuinbroek. Totaal fantasieloos!
Sjongejongejongejonge........
Herhaling van zetten
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2016 @ 10:41:

[...]



Will wilde zijn wilde wijf laten wippen door wioeste wildelingen.
Een echte dom kent de grenzen en zal nooit vertrouwen misbruiken voor eigen genot. Een dom is een gever.



Wil is geen dom. Wil is een egocentrische klootzakken die zijn vrouw schraal laat worden. Raar hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven