De kans dat jij vreemd zult gaan....???

22-05-2014 15:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://tests.psychologiem ... elaties/Test%20vreemdgaan



En? Klopt de test?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
enige voorzichtigheid geboden



Mooi zo ... !
Alle reacties Link kopieren
"Dat hangt af van uw karakter en uw overtuigingen, stelt psychotherapeute Shirley Glass in haar boek Not Just Friends."



Oneens.Kans op vreemdgaan hangt met name af van aantrekkelijkheid (fysiek/ spontaniteit/ sociaal/ humor etc.)



Een lekker ding (m/v) die de keuze heeft uit vele aantrekkelijke en leuke mannen/ vrouwen, gaat eerder vreemd en heeft meer partners gehad. Kwestie van vraag en aanbod.



Wil je een loyale partner? Zoek dan een lelijkerd uit.



Een aardige stelling voor een volgend onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 22 mei 2014 @ 16:37:

"Dat hangt af van uw karakter en uw overtuigingen, stelt psychotherapeute Shirley Glass in haar boek Not Just Friends."



Oneens.Kans op vreemdgaan hangt met name af van aantrekkelijkheid (fysiek/ spontaniteit/ sociaal/ humor etc.)



Een lekker ding (m/v) die de keuze heeft uit vele aantrekkelijke en leuke mannen/ vrouwen, gaat eerder vreemd en heeft meer partners gehad. Kwestie van vraag en aanbod.



Wil je een loyale partner? Zoek dan een lelijkerd uit.



Een aardige stelling voor een volgend onderzoek.ahum!! Dus iemand die maar met 1 persoon seks heeft gehad is lelijk
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 22 mei 2014 @ 16:37:

Wil je een loyale partner? Zoek dan een lelijkerd uit.Of een zonder zelfvertrouwen
Alle reacties Link kopieren
3



Uw score betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken. U bent loyaal aan uw partner. U bent redelijk tevreden over uw relatie en heeft vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan. Bovendien weerhouden uw ethische principes u ervan om een affaire te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 22 mei 2014 @ 16:37:

"Dat hangt af van uw karakter en uw overtuigingen, stelt psychotherapeute Shirley Glass in haar boek Not Just Friends."



Oneens.Kans op vreemdgaan hangt met name af van aantrekkelijkheid (fysiek/ spontaniteit/ sociaal/ humor etc.)



Een lekker ding (m/v) die de keuze heeft uit vele aantrekkelijke en leuke mannen/ vrouwen, gaat eerder vreemd en heeft meer partners gehad. Kwestie van vraag en aanbod.



Wil je een loyale partner? Zoek dan een lelijkerd uit.



Een aardige stelling voor een volgend onderzoek.Hoe kan het dan dat er best veel lelijke mensen zijn die veel sekspartners hebben gehad en vreemd zijn gegaan.
Alle reacties Link kopieren
@ funky -> lelijkerds hebben dan weer wat anders die het mindere uiterlijk royaal compenseren, zoals macht & status of een goed gevoel voor humor wat hen dan toch weer zeer aantrekkelijk voor het andere geslacht maakt.



@ aurora -> ahum!! Dus iemand die maar met 1 persoon seks heeft gehad is lelijk -> niet per se. Het gaat om hoe groot is kans op vreemdgaan.



Een m/v die zeer gewild is bij het andere geslacht en daar veel aandacht van krijgt, zal zich in een relatie eerder laten verleiden tot vreemdgaan.



Niet voor niks dat bij voorbeeld voetballers en artiesten waarvoor de "groupies" in de rij staan meer vreemdgaan dan een doorsnee Nederlander.



Uiteraard kort door de bocht en psychologie van de koude grond, maar vermoedelijk wel èèn met een kern van waarheid.
Alle reacties Link kopieren
Uw score betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken. U bent loyaal aan uw partner. U bent redelijk tevreden over uw relatie en heeft vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan. Bovendien weerhouden uw ethische principes u ervan om een affaire te beginnen.



Zo klaar als een klontje
Alle reacties Link kopieren
Score: 2.



De redenen dat ik niet vreemd ga, daar stellen ze geen vragen over
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de test gedaan maar kon aan de vragen merken dat die niet op mijn situatie toegespitst is...lol

Ik ben singel, heb lieve vrienden/vriendinnen, eerlijk, trouw maar nooit monogaam en daar ben ik open over.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik had 0. Maar zonder die test had ik je dat ook wel kunnen vertellen
Alle reacties Link kopieren
Aurora, jij hebt toch helemaal geen test nodig om te weten dat jij je al op een hellend vlak bevind?



Funky, verrassende uitslag na wat jij wel gedaan hebt.



Boogschutter, ook een niet lelijke partner kan loyaal zijn.



Ik heb tot dusver een polygame relatie en kan mezelf niet vinden in de vragen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
ik had 2

en dat klopt wel, er is no way josé dat ik vreemd ga
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 22 mei 2014 @ 15:56:

Mijn score is 2. Ik hoef me dus ook geen zorgen te maken. Klopt als een bus, ik zou echt niet vreemd kunnen gaan.Same here, gelukkig maar haha
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik had 1 punt.



Uw score betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken. U bent loyaal aan uw partner. U bent redelijk tevreden over uw relatie en heeft vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan. Bovendien weerhouden uw ethische principes u ervan om een affaire te beginnen.



Ik ben niet 'redelijk tevreden', ik ben dik tevreden. En ik heb niet 'vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan', ik heb helemaal geen behoefte om vreemd te gaan.
Ik doe de test niet eens; nihil.
Fuck, ik had 1
Alle reacties Link kopieren
En hoe zit het met de lelijke mensen die dat allemaal niet bezitten en toch veel sekspartners hebben (gehad) en vreemdgaan? Ik ken genoeg vrouwen die best lelijk zijn maar waar toch heel veel mannen seks mee hebben gehad.



Dus. Highlander: fouten daar leren we van.
mijn score is 2. Klopt, ik ben totaal geen type dat ook maar zou overwegen om vreemd te gaan.
Alle reacties Link kopieren
1score

Uw score betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken. U bent loyaal aan uw partner. U bent redelijk tevreden over uw relatie en heeft vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan. Bovendien weerhouden uw ethische principes u ervan om een affaire te beginnen.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, hellend vlak. No way back
Alle reacties Link kopieren
Met uw score bevindt u zich op een hellend vlak.



Ik denk persoonlijk eerder in een gevarenzone.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 22 mei 2014 @ 17:42:

Aurora, jij hebt toch helemaal geen test nodig om te weten dat jij je al op een hellend vlak bevind?

Tja....ik wou het eerst aan jou vragen, maar ik kan je geen berichtjes sturen!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:highlander schreef op 22 mei 2014 @ 17:42:

Aurora, jij hebt toch helemaal geen test nodig om te weten dat jij je al op een hellend vlak bevind?







Ik dacht het, jij zegt het..
Alle reacties Link kopieren
Hellend vlak hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven