De lusten van een getrouwde vrouw

06-04-2016 15:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 26 jarige drukke man, heb een eigen bedrijf en reis zoveel mogelijk.Ik probeer nu alles uit het leven te halen en daar heb ik doelbewust voor gekozen. Dat ik momenteel geen tijd heb voor een relatie heb ik ook geaccepteerd, alleen blijf ik een mens en blijf je altijd behoeftes hebben.



Een hele tijd terug ben ik op het vliegveld in contact gekomen met een mooie dame. Zij was 37 en stond in dezelfde situatie als ik, geen lasten maar wel de lusten. Ik heb een aantal keren met haar afgesproken en het waren absoluut wilde dagen en nachten.



Op een later moment kwam ik erachter dat ze getrouwd was en ook kinderen had. Op dat moment ging ik er heel anders naar kijken en nam ik ook afstand. Ik blijf die gevoelens hebben voor volwassenere oudere dames.



Wat vinden jullie? Kunnen 2 volwassenen zo’n ‘’lust-relatie’’ hebben en hier bewust voor kiezen ook al zit de een in een vaste relatie?
Dat heet geen relatie, dat heet je man besodemieteren.
Tja. Wat allemaal niet kan.
George Clooney film gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het ervaren toch? Dus ja, het kan.

Maar ik neem aan dat je wilt weten of het moreel verwerpelijk is?
...
Alle reacties Link kopieren
Tsja, alles kan zo onderhand. En het gebeurt, dus ja het kan.
Alle reacties Link kopieren
kijk, Dat we daar beidden bewust voor kiezen is voor mij geen probleem. Alleen zou ik het vrij klote vinden als ik in een relatie zou zitten en mijn vrouw zou dat flikken bij mij. De dame in kwestie was bloedmooi en daar heb ik mij door laten leiden. Ik wist ook niet dat ze getrouwd was. Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel zeggen. Ze kan wel werkelijk genieten in bed. het waren heerlijk hete nachten. Kwam ook doordat we veel konden doen met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:marko26 schreef op 06 april 2016 @ 15:27:

kijk, Dat we daar beidden bewust voor kiezen is voor mij geen probleem. Alleen zou ik het vrij klote vinden als ik in een relatie zou zitten en mijn vrouw zou dat flikken bij mij. De dame in kwestie was bloedmooi en daar heb ik mij door laten leiden. Ik wist ook niet dat ze getrouwd was. Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?ja, jijzelf twee jaar geleden, het Forum vergeet nooit iets
Alle reacties Link kopieren
quote:marko26 schreef op 06 april 2016 @ 15:27:

kijk, Dat we daar beidden bewust voor kiezen is voor mij geen probleem. Alleen zou ik het vrij klote vinden als ik in een relatie zou zitten en mijn vrouw zou dat flikken bij mij. De dame in kwestie was bloedmooi en daar heb ik mij door laten leiden. Ik wist ook niet dat ze getrouwd was. Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?Jep, ook meegemaakt. Wat mij betreft ideaal. Ik zou alleen niet graag in de schoenen van haar echtgenoot willen staan, maar ik ervaar dat niet als mijn probleem. Als een vrouw wil vreemdgaan doet ze dat toch wel, dus dan maar beter met mij
quote:lilalinda schreef op 06 april 2016 @ 15:33:

[...]



ja, jijzelf twee jaar geleden, het Forum vergeet nooit iets
quote:marko26 schreef op 06 april 2016 @ 15:27:

kijk, Dat we daar beidden bewust voor kiezen is voor mij geen probleem. Alleen zou ik het vrij klote vinden als ik in een relatie zou zitten en mijn vrouw zou dat flikken bij mij. De dame in kwestie was bloedmooi en daar heb ik mij door laten leiden. Ik wist ook niet dat ze getrouwd was. Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?



Wat hypocriet zeg.

Ik hoop dat je het zelf een keer meemaakt, dan kijk je wel uit voor je je leuter in een getrouwde vrouw hangt.
quote:marko26 schreef op 06 april 2016 @ 15:27:

kijk, Dat we daar beidden bewust voor kiezen is voor mij geen probleem. Alleen zou ik het vrij klote vinden als ik in een relatie zou zitten en mijn vrouw zou dat flikken bij mij. De dame in kwestie was bloedmooi en daar heb ik mij door laten leiden. Ik wist ook niet dat ze getrouwd was. Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?



Kijk eens bij het minaressentopic op relaties.

Daar zijn er meer met een gebonden lover.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gelul, na twee jaar ben je nog steeds 26?

heb je nog meer fantasietjes die je hier gaat posten?

voor wat betreft je vraag: lees het minnaar topic eens door. veel plezier.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit komt echt nooit voor. Jeetje joh, wat een verháál!
Alle reacties Link kopieren
Wel de lusten en niet de lasten...



Heeey! Dat is mijn verhaal
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je gewoon twee volwassenen OF bedoel je één volwassene en één die haar man belazert??
Jeetje wat bijzonder. Gewoon dezelfde affaire als twee jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er nog niet eerder van gehoord. Je valt hier van de ene verbazing in de andere.
Maar Marko haalt dan ook alles uit het leven. Hartstikke fijn, knul.
Wat blijf jij lang 26 zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:marko26 schreef op 06 april 2016 @ 15:29:

Ik moet wel zeggen. Ze kan wel werkelijk genieten in bed. het waren heerlijk hete nachten. Kwam ook doordat we veel konden doen met elkaar.Toe maar jochie, gooi het er maar uit
Je bent zelf een theepot
Ik geloof wel in het bestaan van Friends With Benefits en ik geloof ook dat dat een goede deal kan zijn voor beiden. Niks mis mee wat mij betreft.quote:Op een later moment kwam ik erachter dat ze getrouwd was en ook kinderen had.Getrouwd zijn en kinderen hebben hoeft een FWB niet in de weg te staan, maar het allerbelangrijkste laat je in de OP wel achterwege: hoe staat haar partner er in? Of ze haar partner bedriegt hangt namelijk niet af van het feit dat ze sex met anderen heeft, maar wel van de afspraken die zij met haar partner heeft. Monogamie is nog steeds de norm maar niet vanzelfsprekend. Er bestaan ook (gelukkige, succesvolle) relaties die in meer of mindere mate open zijn.
quote:Orangetree schreef op 06 april 2016 @ 15:53:

Wat blijf jij lang 26 zegKan best, ik ben ook heul lang 33 geweest, eerst was ik bijna 33, toen ongeveer 33 en toen net 33 geweest, al met al een kleine 10 jaar
Alles kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven