De meest verschrikkelijke namen voor seks.

08-02-2012 22:53 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net op een topic over babydancen...OMG hoe kom je er op?

Net zoals klussen ook zo erg.



Wat vind jij de meest erge namen voor seks?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Cd ( ConDooms ) draaien?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
De enige echte!



geluid aan
Je bent zelf een theepot
Ik vind naaien echt heel erg!



En klussen en moest hard lachen om van billemans gaan.



Doppie maken nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Kezen, ook zo'n vage benaming.
Alle reacties Link kopieren
Geen benaming voor sex, maar ik hoorde laatst m'n buurjongen zeggen over een meisje die hij had ontmoet: M'n kabouter staat zo overeind als ik die slikpony zie'

Voorheen noemde hij z'n 'kabouter' zijn 'kleine man'

Echt TE erg.

En dat werkt dan in het hogere bankwezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 16 december 2012 @ 03:46:

Kezen, ook zo'n vage benaming.Als je genoeg hebt met kezen, ga je toch een keer jannen of klazen of miepen? Oeps... een partner zit niet te wachten op iemand die miept!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst bij de gynocoloog, zij noemde het samenleving ; hoe vaak hebben jullie samenleving? Van shock wist ik niet wat ik moest zeggen. Hihihi. Ze dacht dat il het een brutale vraag vond.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde onlangs: "aankwasten" en "vadertje en moedertje spelen" en "diepte-interview".
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleur schreef op 16 december 2012 @ 09:14:

Ik was laatst bij de gynocoloog, zij noemde het samenleving ; hoe vaak hebben jullie samenleving? Van shock wist ik niet wat ik moest zeggen. Hihihi. Ze dacht dat il het een brutale vraag vond.Haha, dat zei mijn moeder vroeger ook in haar soort van sexuele voorlichting. Ik snapte er niks van en heb niets meer gevraagd ter voorkoming van nog meer verbazing/verwarring.
Alle reacties Link kopieren
The old in out in out . Verschrikkelijk. Thanks Stanley Krubick!
M'n vriend zegt soms dat hij 'mijn gleuf effe wil dichtkitten'.

Vind ik zelf nooit zo charmante manier om seks te beschrijven, dus past in dit rijtje.
Vriend zegt wel eens 'even lekker nemen'' ,daar moet ik dan om lachen. Verder alles wat hier denk ik al genoemd is. We zeggen ook wel eens,kom we gaan even gezellig doen. Waarmee we seks bedoelen. Komt omdat er in de Libelle ooit een enquite stond waaruit je kon kiezen waarom je seks had. Een van de opties was: omdat het gezellig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 08 februari 2012 @ 22:53:

Ik las net op een topic over babydancen...OMG hoe kom je er op?

Net zoals klussen ook zo erg.



Wat vind jij de meest erge namen voor seks?"Klussen" moet wel de allerergste term EVER zijn. Eerlijk waar, tot twee jaar geleden kende ik die term nog geeneens en de eerste keer dat ik het las dacht ik: Seriously? Laat dan maar...
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Geen benaming voor sex, maar ik hoorde laatst m'n buurjongen zeggen over een meisje die hij had ontmoet: M'n kabouter staat zo overeind als ik die slikpony zie'



Slikpony :-s
Alle reacties Link kopieren
Klussen? Babydancen? Werkelijk? Gatverdegatver. Ik zou spontaan en volkomen opdrogen....
Alle reacties Link kopieren
quote:meeske schreef op 20 december 2012 @ 10:41:

Geen benaming voor sex, maar ik hoorde laatst m'n buurjongen zeggen over een meisje die hij had ontmoet: M'n kabouter staat zo overeind als ik die slikpony zie'



Slikpony :-sKabouter? Heeft ie zo'n klein micropikkie dan?
Alle reacties Link kopieren
In een heel oud boekje werd gesproken over de 'samenleving'.



Als je er goed over nadenkt taalkundig best een mooie en juiste benaming. Maar het betekent tegenwoordig toch iets anders....
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
"Krikken" vind ik een erge.
Alle reacties Link kopieren
"Het doen met iemand" zal ongetwijfeld al zijn genoemd in de betekenis van seks hebben. Toevallig kent het Engels dezelfde uitdrukking: to do it with someone. Maar ik ken ook een variant: to do someone, bijv. "I think I could do her". Maar dan heeft het een wat meer egocentrische betekenis. Iemand die dat zegt is dan meer op zichzelf gericht, en Engelse vrouwen zouden van zo'n uitdrukking niet gecharmeerd zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Soppen. bah.
Alle reacties Link kopieren
In tweeën splitsen...
Rampestampen

Batsen

Palen

Ketsen



Zo banaal.
quote:fiolier schreef op 28 december 2012 @ 00:55:

In tweeën splitsen...



Ik ga je in tweeen scheuren..





Ik dacht ut niet. Dus.
pompen
Gehoord in een kroeg:



Ik ga me wijf straks met me blauwgeaderde yoghurt pomp helemaal vol batsen.



Echt ik zou hem uit mijn ( niet me ) bed trappen. In zijn ballen. Zo had dat die blauw geaderde yoghurt pomp alleen nog maar vlokjes zure yoghurt kan spuiten. Idioot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven