De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

18-08-2014 23:56 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door het topic 'de Nederlandse man'. Wat vind men in Nederland van de Nederlandse vrouw? Zijn Nederlandse vrouwen de ideale droomvrouwen voor de Nederlanders en Medelanders? Of liever toch een exotische Latina of Aziaat? En waarom dan wel?



Ik heb dit topic in de sekspijler geplaatst omdat de originele topic hier ook in staat, maar vaak komt er natuurlijk meer bij kijken dan pure dierlijke aantrekkingskracht. Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek.



Er zijn natuurlijk te veel nationaliteiten om op te noemen. Om die reden noem ik alleen nationaliteiten in de poll waarvan ik denk dat er grote aantallen in Nederland wonen en misschien een paar willekeurige nationaliteiten per werelddeel en misschien een paar generalisaties per regio (Midden Oosten, Scandinavie etc.). De rest zal ik helaas onder 'overige' nationaliteiten moeten plaatsen.

De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Totaal aantal stemmen: 231

De Nederlandse vrouw (32%)
De Spaanse vrouw (5%)
De Italiaanse vrouw (4%)
De Britse vrouw (1%)
De Franse vrouw (2%)
De Poolse vrouw (0%)
De Russische vrouw (3%)
Overige Oost Europese landen (3%)
De Marokkaanse vrouw (9%)
De Turkse vrouw (2%)
De Surinaamse vrouw (3%)
De Antiliaanse vrouw (1%)
De Scandinavische vrouw (5%)
De vrouw uit het Midden Oosten (3%)
De Braziliaanse Vrouw (4%)
De Zuid-Amerikaanse vrouw (5%)
De Noord-Amerikaanse vrouw Geen stemmen
De Chinese vrouw (1%)
De Japanse vrouw (2%)
De Thaise vrouw (1%)
De Vietnamese vrouw (1%)
De Indische vrouw (4%)
De Indonesische vrouw (3%)
De Afrikaanse vrouw (3%)
Overige Nationaliteiten (3%)
Ik mis de Zuid-Koreaanse vrouw, maar goed, vrouwen uit het Midden Oosten, met name uit Libanon, zijn over het algemeen oogverblindend mooi mede dankzij de medewerking van de plastische chirurg



Ik vind het te laat om mijn hoofd nog te breken over het maken van een keuze dus die vraag skip ik
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de ouwe vrouw. Zijn er ook een boel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:fienpien1 schreef op 19 augustus 2014 @ 00:35:

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Venezuelaanse vrouwen (schrijf ik dat goed?) de mooiste vrouwen zijn? Die worden geloof ik ook het meest bekroond tot miss world? Ikzelf vindt Russen wel knap. Op de iets te bleke huid na.Miss verkiezingen zijn daar razend populair. Plastische chirurgie ook.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Overig.
Vrouwen uit Venezuela zijn Venezolaanse vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
Of de Oekraïense vrouw...



Українська жинка...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ek vergeet die vrouens in Suid-Afrika. Hulle is pragtig!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En de halfbloed vrouw?? Dan heb je het beste uit 2!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 augustus 2014 @ 00:05:

mijn buurvrouwen zijn allebei Nederlands. De ene is mooi en de ander lelijk als de nacht. Is dat niet een beetje gemeen?
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste staat mijn afkomst er niet bij.



Ten tweede: waarom heb je voor Spanjaarden- en Portugezen bv niet gewoon 'mediterraans' of zuid Europees neergezet ;)



Ten derde: Wat nou als je een half of kwart bloedje bent? Tel je dan niet meer mee
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 augustus 2014 @ 00:31:

waarom niet Kaukasisch, Aziatisch, Afrikaans?

of

Blank

Licht bruin

Donker bruin

Geel

Zwart
Het allermooist zijn dames uit Marokko of Iran



Maar ik dacht nooit op afro amerikaanse dames te vallen en zag gisteren toch een hele hele mooie in de documentaire twnety feet from stardom.
quote:badmeester schreef op 19 augustus 2014 @ 08:23:

Het allermooist zijn dames uit Marokko of Iran



Maar ik dacht nooit op afro amerikaanse dames te vallen en zag gisteren toch een hele hele mooie in de documentaire twnety feet from stardom.F*ck, gemist! Was ie op TV? Dan vind ik 'm misschien nog bij Uitzending Gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 19 augustus 2014 @ 00:37:

Ik mis de Zuid-Koreaanse vrouw, maar goed, vrouwen uit het Midden Oosten, met name uit Libanon, zijn over het algemeen oogverblindend mooi mede dankzij de medewerking van de plastische chirurg



Ik vind het te laat om mijn hoofd nog te breken over het maken van een keuze dus die vraag skip ik Haha werd ik helemaal blij zie ik ineens mede dankzij plastisch chirurgie
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk vind ik een mengelmoesje (lichtgetint) het mooiste.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je iets nou het mooiste vinden? Overal is toch wel iets moois van?
Als de poll-vraag is "DE MOOIE NEDERLANDSE VROUW, OF LIEVER TOCH EXOTISCH?", dan kan het antwoord alleen maar zijn



1. DE MOOIE NEDERLANDSE VROUW

2. LIEVER TOCH EXOTISCH

3. GEEN VOORKEUR



Waarbij overigens volstrekt onduidelijk is wat de "MOOIE NEDERLANDSE VROUW" inhoudt danwel "EXOTISCH".
Ik vind mijn vrouw de mooiste. Aan de typische Vivaforumtroelen:

Ja, de zin begint met "ik". En, ja, ik noem haar de mijne! Waarbij overigens volstrekt onduidelijk blijft of antwoord 1, 2 of 3 van toepassing is.
Mooi is een erg subjectief begrip. Mijn vriend vindt me mooi. Mijn ex vindt me een lelijke trol.



(not really, louter ter illustratie hoe onzinnig deze vraag is)
Zolang het voor jou maar duidelijk is!
Ik vind mezelf wel een lekker wijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 19 augustus 2014 @ 10:04:

Hoe kan je iets nou het mooiste vinden? Overal is toch wel iets moois van?



Tuurlijk is overal wat moois aan! Ik val niet op blonde mannen, vind dat gewoon niet zo mooi. Kan een blonde man wel hele mooie ogen hebben bijvoorbeeld het zegt ook niks. Ik val ook niet op licht getint maar licht getinte vrouwen vind ik qua huidskleur gewoon het mooiste, kunnen ze wel bijvoorbeeld een hele lelijke neus hebben :-)



Volgens mij kan je dus ook niet zeggen dat je een gehele persoon het mooiste vind maar wel de typische kenmerken van bijvoorbeeld een Nederlandse/Aziatische/Afrikaanse vrouw.
quote:vrouwtje89 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 08:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "De mooie Nederlandse vrouw, of liever to..."" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 19 augustus 2014 @ 00:05</a>:</b>

mijn buurvrouwen zijn allebei Nederlands. De ene is mooi en de ander lelijk als de nacht.</div></blockquote> Is dat niet een beetje gemeen? Ja maar ze kan er niks aan veranderen. Bij wie moet ze klagen?
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 19 augustus 2014 @ 10:04:

Hoe kan je iets nou het mooiste vinden? Overal is toch wel iets moois van?nou, er lopen hier mannen op mijn werk, waar echt niks moois aan is (dus dat zal ook voor vrouwen gelden).
Theemok, ik zocht vergeefs de "vind ik leuk" knop. Ik vind je wel een lekkerschrijvend wijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven