De Nederlnadse man...

16-08-2014 01:00 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
...heeft geen sexappeal, want ze zijn saai, terughoudend, bescheiden en dat blijkt uit alles wat ze in bed te bieden hebben. Met welke buitenlandse man lig jij het liefst in bed? Uiteraard graag met een toelichting.

Wie zijn de geilste mannen?

Totaal aantal stemmen: 67

Toch de Nederlanders. (43%)
of de Turken... (4%)
misschien de Marokkanen (9%)
... de Surinamers (3%)
Antilianen (3%)
Afrikanen (1%)
Aziaten (4%)
Latino's (3%)
Fransen (3%)
Italianen (1%)
Grieken (1%)
Spanjaarden (4%)
Russen (1%)
Scandinaviërs (6%)
de Britten (7%)
.. of komen ze uit het Midden Oosten? (3%)
Alle reacties Link kopieren
quote:qoesje schreef op 16 augustus 2014 @ 02:23:

Ik stel alleen een vraag, maar goed.

Succes in je leven verder met het corrigeren van anderen mensen en hun mening.Als je denkt dat het woord ironie dezelfde betekenis heeft als transgender, dan kan ik je niet serieus nemen en dan mag ik je best corrigeren. Jammer dat je net doet alsof je onschuldig bent.
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 02:32:

[...]



Als je denkt dat het woord ironie dezelfde betekenis heeft als transgender, dan kan ik je niet serieus nemen en dan mag ik je best corrigeren. Jammer dat je net doet alsof je onschuldig bent.Je bent niet gezellig bezig, nogal logisch dat als je schrijft dat je geen man bent en ook geen vrouw dat mensen dan vragen of je dan een transgender bent. En die ironie van je die werkt niet, tenminste niet in geschreven taal. Ironie is trouwens ook helemaal niet gezellig.
quote:kiki1987 schreef op 16 augustus 2014 @ 02:23:

Mijn ervaring is dat Nederlandse mannen denken dat ze goed zijn in bed en vooral heel erg veel opscheppen



.

Inderdaad, en nog heel erg fantasieloos ook.



Doe mij maar een moslimman, die krijgen vanuit de Koran mee dat seks plezier voor beiden moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een vreemde vooronderstelling dat per se één bevolkingsgroep geil zou zijn. Elke man is anders. Daarin kunnen ook mannen van één bevolkingsgroep nogal verschillen.



Als hij er goed uitziet, lekker ruikt en inhoud heeft maakt het me echt niet uit wat voor kleur of achtergrond hij heeft. Van Nederlanders tot Italianen, Surinamers, Afrikanen, Israëli's, Joegoslaven, Venezolanen en Turken; ik vond ze allemaal geil op het moment dat ik met ze in bed lag. Dus tja. Een beetje een non-issue dit, zorgt volgens mij juist voor meer discriminatie. (Als je naar de etymologie van het woord 'discriminatie' kijkt, betekent het puur 'onderscheiden' of 'ongelijk behandelen'.)
Alle reacties Link kopieren
Dan kunnen we best wel even generaliseren. TO doet raar misschien is ze wel lesbisch. Ik heb al meerdere nationaliteiten gehad en het maakt geen ene ruk uit. Bij mannen is het ook gewoon zo dat ze op een bepaald type vallen, lijkt mij dat TO bevestiging zoekt voor het feit dat ze liever een "neger" lul neemt.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Eens Zephora! Ik denk dat het meer met de 'opvoeding' te maken heeft. Behalve degene met wie ik ooit gehuwd was, altijd heerlijke sex-partners gehad van verschillende nationaliteiten.

Even historisch perspectief (ook interessant ivm wk voetbal etc) het staat (nationaliteits) denken bestaat pas sinds begin 19e eeuw, toen grosso modo de huidige Europese landsgrenzen zijn 'getrokken'. Toen is het m.i. vreselijke huidige wij-zij denken versterkt/gecreëerd.
Alle reacties Link kopieren
Oh jottem! Wat een gezéllig topic zeg!



Oh ja, ik ben allergisch voor de gebiedende wijs, dus ik voel me niet geroepen met je polletje mee te doen. Noch hou ik van generaliseren, dus ik neuk gewoon wie ik op dat moment geil vind. Of mag dat niet?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een vervelende sfeer! En wat een stomme OP!



Ik heb alleen maar nederlanders gehad, wil niks anders want daar hou ik niet van. Ik ben niet racistisch maar het doet me gewoon niks. En ook in mijn huidige relatie heb ik niks te klagen.

Mijn kerel is niet saai, heeft zeker sexappeal. En ik hoef niet een of andere streberige ruwe kunstenaar in bed :/

Wat is er mis met lief, teder en vol overgave?



Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve je stempel drukken?
Alle reacties Link kopieren
Belgen staan er niet tussen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zei altijd: commandeer je hond en blaf zelf.



Dus mister mooiboyliechtendinges.. Wat neuk je zelf het liefst? Welke man kies je uit je eigen lijst?
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op zaterdag 16 augustus 2014 01:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="K.Ninchen in "De Nederlnadse man..."" class="messagelink">K.Ninchen schreef op 16 augustus 2014 @ 01:02</a>:</b>

Het liefst met mannen uit Liechtenstein.</div></blockquote>Voor de overige mensen die reageren: graag een serieuze reactie met een toelichting! Gekkenhuis.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:slagroom-met-dip schreef op 16 augustus 2014 @ 08:01:

Bah, wat een vervelende sfeer! En wat een stomme OP!



Ik heb alleen maar nederlanders gehad, wil niks anders want daar hou ik niet van. Ik ben niet racistisch maar het doet me gewoon niks.



Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve je stempel drukken?Ach gut, je bent niet racistisch, je meeeennnnttttt utt!!!!
gebiedende wijs:



MEN NEME een boyliechtenstein en MEN TREKKE hem/haar/het door de plee.



er is niets mis met de NL man in bed.

er is niets mis met welke man dan ook in bed.



als je maar bij elkaar past.



punt
quote:Naara schreef op 16 augustus 2014 @ 09:25:

[...]



Ach gut, je bent niet racistisch, je meeeennnnttttt utt!!!!



is dit nou sarcastisch bedoeld of niet?



en dat komt dan van iemand die zegt

Doe mij maar een moslimman, die krijgen vanuit de Koran mee dat seks plezier voor beiden moet zijn.



was dat ook sarcastisch bedoeld?



en dat is niet racistisch? kom op zeg.... doe effe normaal.
Ik lig het liefst met niemand in bed. Lekker rustig, alle ruimte en geen gezeik
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 16 augustus 2014 @ 09:25:

[...]



Ach gut, je bent niet racistisch, je meeeennnnttttt utt!!!!

Zo hey, mag iemand ff lekker zélf bepalen waar hij/zij op valt en het bed mee deelt?



Jij sekst tegenwoordig toch ook alleen maar met moslimmannen?

.
Alle reacties Link kopieren
ik ben van de donkere man, maar de mannen uit de culturen waarin ze niet oraal willen geven, maar wel oraal willen krijgen komen steeds lager op de ranglijst. bij bijvoorbeeld surinamers wil dit nog weleens voorkomen. ik zeg: ongeschikt!
Alle reacties Link kopieren
To... Wat doe je dan in godsnaam in nederland? Zo'n hekel aan.. Mensen die in nederland komen wonen om vervolgens onze traditie's, mannen, vrouwen, nouja eigenlijk alles wat nederlands is eens even flink af te kraken. Ik zou zeggen; emigreer lekker naar een land waar de mannen jou wel bevallen en bespaar ons jou gezeur.
je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Heeft reageren nog zin, of kijken jullie in de ochtend oveak heel anders tegenaan?

En is TO nou een vrouw (zoals hijzij om 1.45 beweerde) of een man (2.00 uur)
Alle reacties Link kopieren
Oh, istie er weer?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:lilalinda schreef op 16 augustus 2014 @ 09:44:

Goeiemorgen

Heeft reageren nog zin, of kijken jullie in de ochtend oveak heel anders tegenaan?

En is TO nou een vrouw (zoals hijzij om 1.45 beweerde) of een man (2.00 uur)Ik gok op de moeder van Cartman.
Oh joepie, een jankende Neger uit een dwergstaat...
quote:Suze02 schreef op 16 augustus 2014 @ 10:14:

Oh joepie, een jankende Neger uit een dwergstaat...Nou ja, die heeft dan wel heul veul te compenseren hè...
quote:Suze02 schreef op 16 augustus 2014 @ 10:14:

Oh joepie, een jankende Neger uit een dwergstaat... Briljant.
Stora:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven