De Nederlnadse man...

16-08-2014 01:00 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
...heeft geen sexappeal, want ze zijn saai, terughoudend, bescheiden en dat blijkt uit alles wat ze in bed te bieden hebben. Met welke buitenlandse man lig jij het liefst in bed? Uiteraard graag met een toelichting.

Wie zijn de geilste mannen?

Totaal aantal stemmen: 67

Toch de Nederlanders. (43%)
of de Turken... (4%)
misschien de Marokkanen (9%)
... de Surinamers (3%)
Antilianen (3%)
Afrikanen (1%)
Aziaten (4%)
Latino's (3%)
Fransen (3%)
Italianen (1%)
Grieken (1%)
Spanjaarden (4%)
Russen (1%)
Scandinaviërs (6%)
de Britten (7%)
.. of komen ze uit het Midden Oosten? (3%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 16 augustus 2014 @ 10:14:

Oh joepie, een jankende Neger uit een dwergstaat...
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 augustus 2014 @ 09:44:

Goeiemorgen

Heeft reageren nog zin, of kijken jullie in de ochtend oveak heel anders tegenaan?

En is TO nou een vrouw (zoals hijzij om 1.45 beweerde) of een man (2.00 uur)Hermafrodiet?
Je bent zelf een theepot
Mijn vriend zijn afkomst staat er niet tussen. Maar ik moet zeggen dat ik ooit geen idee heb hoe zijn landgenootjes in bed zijn.



En Nederlanders kan ik ook niet over oordelen.
quote:Naara schreef op 16 augustus 2014 @ 03:54:

[...]



Inderdaad, en nog heel erg fantasieloos ook.



Doe mij maar een moslimman, die krijgen vanuit de Koran mee dat seks plezier voor beiden moet zijn.



Ben jij dan het vrouwtje wat geslagen mag worden of de hoer waarop de moslimman mag oefenen?



Wat een onzin gezwets, ook van TO. Niets te maken met nationaliteit (of religie)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen buitenlander. De meeste kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands. Alsof je met een kleuter praat. Daar word ik niet bepaald geil van



Iedere zijn eigen smaak etc. Gelukkig
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 16 augustus 2014 @ 03:54:

[...]



Inderdaad, en nog heel erg fantasieloos ook.



Doe mij maar een moslimman, die krijgen vanuit de Koran mee dat seks plezier voor beiden moet zijn.Dat lijkt me juist een preuts volk. Als je daar het woord seks al zegt word je afgeslacht?
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 16 augustus 2014 @ 03:54:

[...]



Inderdaad, en nog heel erg fantasieloos ook.



Doe mij maar een moslimman, die krijgen vanuit de Koran mee dat seks plezier voor beiden moet zijn.

Het is best wel ernstig als een man hiervoor DE KORAN nodig heeft!?



En heb jij als geboren moslima, werkelijk gesekst met Nederlandse mannen? Of roep je gewoon maar dat ze 'heel erg fantasieloos' zijn, in een poging de islamitische superioriteit te benadrukken?



Wat je schrijft suggereert dat de koran bijna een soort Kamasutra is.

.
Alle reacties Link kopieren
De Nederlandse man...

1. kan foutloos een topic-titel typen

2. krijgt van zijn ouders mee dat dochters èn zoons allebei helpen in het huishouden. (En o, wat is zijn vriendin/vrouw later blij, dat ze geen verwend prinsje/nietsnut in huis heeft.)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk alleen maar twee nederlanders, een turk en een Marokkaan gehad, en die laatste twee schepte allebei bijzonder veel op over hun bedprestaties. Maar de Turkse man merkte vol verbazing op dat de vrouw daar beneden twee gaten had zitten. Dus dat was geen succes. Geef mij maar een Nederlander.
Alle reacties Link kopieren
Nederlanders zijn gewoonweg superieur.



hey is boyliechtenstein Quinsy Gario?
Alle reacties Link kopieren
Er gaat niets boven Japannertjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Latino's en Arabieren: slechte ervaringen, never again.

Beste ervaringen met NL mannen, Belgisch (was er maar eentje), Brits, Joegoslavisch, Frans en Israelisch (ook maar eentje).
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 01:43:

[...]

Dat wordt wel duidelijk uit je politiek incorrecte reacties door het gebruik van de termen 'homo' en 'buitenlander'.Mooie, quasi politiek-correctie, corrigerende opmerking. Staat helaas in schril contrast met je OP en je betoog in de draad "vriend is biseksueel":quote:boylichtenstein schreef op 15 augustus 2014 @ 23:47:

Dat soort mannen ken ik! Eerst zijn het macho's die zich homofoob gedragen, na een eerste ervaring met een jongen noemen ze zich biseksueel en voor je het weet lopen ze met hun handtas te zwaaien, staan ze in een string op een boot en neuken ze zich een slag in de rondte door met andere nichten naar bed te gaan. Ik adviseer je om snel mogelijk een punt achter je relatie te zetten!Welke van je reacties is ironisch bedoeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan eigenlijk niet vergelijken met mannen uit andere landen, want heb alleen maar Nederlanders gehad.



En bij die Nederlanders zaten goede neukers en wat minder goede neukers.

Ik heb maar een keer een slechte neuker gehad eigenlijk...



Verder heb ik de beste, geilste en heftigste seks gehad met een op en top Nederlander: lang, blond en lekker
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat TO natuurlijk overduidelijk een man is die graag de Nederlandse vrouw hier probeert over te halen om ook op zijn afkomst te vallen, kan ik ik maar 1 vraag stellen. Ik heb gister avond te veel gedronken, is het goed als ik nog even over je heen kots en je dan niet meer terug komt hier?
Ik kan niet echt zeggen dat de afkomst wat zegt over de kwaliteiten, wel verschil gemerkt in de egootjes.



TO presteerd alleen maar in bed?



Wat saai! Dan ken ik toch echt wat Nederlandse mannen die gevarieerder en spannender plekjes kunnen bedenken om heftige passievolle seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 augustus 2014 @ 02:23:

[...]



Neger, homo, lesbisch. Dat zijn woorden die hier zonder ook maar met 1 gedachte aan discriminatie wordt gebruikt. Zelfs het blad 'l homo ( voor homo's) gebruikt het woord homo. Ik voed mijn kinderen niet politiek correct op. Ik voed mijn kinderen op met de gouden regel dat iedereen gelijk is en dat iedereen mag zijn wie die wil.Fijn om te horen dat jij je kinderen opvoedt met de boodschap dat ieder mens gelijk is. Hopelijk komt deze boodschap ook over op andere mensen. Hierover kan nog wel eens verwarring over bestaan als jouw kinderen de Afrikaanse buurman een neger noemt, de homoseksuele kapper een homo en de gymdocente een lesbo.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 16 augustus 2014 @ 10:36:

[...]





Ben jij dan het vrouwtje wat geslagen mag worden of de hoer waarop de moslimman mag oefenen?



Smakeloos...
Naar mijn mening, is de groep mensen die het hardst roept dat dingen niet gezegd mogen worden (homo, neger enz) de groep die racisme en onbegrip in stand houdt. Zo wordt er een lading gegeven aan een woord, waar dit helemaal niet nodig is. Als mensen nu eens wat minder zeiken en zeuren en kijken naar de context en bedoeling van woorden, wordt de wereld een stuk leuker.



Zoals ik tijdens een workshop van het COC geleerd heb: vieze homo is een belediging. Homo is een constatering. Daarbij lijkt het me niet dat je een random iemand op straat gaat aanspreken met homo, dat doe ik ook niet bij een hetero.Net als dat ik niemand aanspreek met neger of blanke. Normale mensen doen dat ook niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:mala8 schreef op 16 augustus 2014 @ 11:29:

De Nederlandse man...

1. kan foutloos een topic-titel typen

2. krijgt van zijn ouders mee dat dochters èn zoons allebei helpen in het huishouden. (En o, wat is zijn vriendin/vrouw later blij, dat ze geen verwend prinsje/nietsnut in huis heeft.)

1. Een typefout is geen spelfout.

2. Ik heb geen idee wat jouw opmerking over het huishouden te maken heeft met de aantrekkelijkheid van de buitenlandse man. Probeer je soms te zeggen dat je op Scandinavische/Zweedse mannen valt? Deze is namelijk geëmancipeerder dan de Nederlandse,
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 18 augustus 2014 @ 21:49:

Naar mijn mening, is de groep mensen die het hardst roept dat dingen niet gezegd mogen worden (homo, neger enz) de groep die racisme en onbegrip in stand houdt. Zo wordt er een lading gegeven aan een woord, waar dit helemaal niet nodig is. Als mensen nu eens wat minder zeiken en zeuren en kijken naar de context en bedoeling van woorden, wordt de wereld een stuk leuker.



Zoals ik tijdens een workshop van het COC geleerd heb: vieze homo is een belediging. Homo is een constatering. Daarbij lijkt het me niet dat je een random iemand op straat gaat aanspreken met homo, dat doe ik ook niet bij een hetero.Net als dat ik niemand aanspreek met neger of blanke. Normale mensen doen dat ook niet geloof ik.Wat bedoel je met normale mensen? Zijn normale mensen toevallig blank en heteroseksueel?
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 16 augustus 2014 @ 01:04:

[...]



Voor de overige mensen die reageren: graag een serieuze reactie met een toelichting!Nee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stom topic. Ben je MocroloverT?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:optimaal2014 schreef op 16 augustus 2014 @ 17:30:

Buiten dat TO natuurlijk overduidelijk een man is die graag de Nederlandse vrouw hier probeert over te halen om ook op zijn afkomst te vallen, kan ik ik maar 1 vraag stellen. Ik heb gister avond te veel gedronken, is het goed als ik nog even over je heen kots en je dan niet meer terug komt hier?Heb ik hier een afkomst gepromoot? Ik heb alleen de Nederlandse man afgewezen. Misschien kun je beter nog maar een slok nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven