De Nederlnadse man...

16-08-2014 01:00 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
...heeft geen sexappeal, want ze zijn saai, terughoudend, bescheiden en dat blijkt uit alles wat ze in bed te bieden hebben. Met welke buitenlandse man lig jij het liefst in bed? Uiteraard graag met een toelichting.

Wie zijn de geilste mannen?

Totaal aantal stemmen: 67

Toch de Nederlanders. (43%)
of de Turken... (4%)
misschien de Marokkanen (9%)
... de Surinamers (3%)
Antilianen (3%)
Afrikanen (1%)
Aziaten (4%)
Latino's (3%)
Fransen (3%)
Italianen (1%)
Grieken (1%)
Spanjaarden (4%)
Russen (1%)
Scandinaviërs (6%)
de Britten (7%)
.. of komen ze uit het Midden Oosten? (3%)
To je komt niet erg aardig over.......................
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 21:56:

Wat een stom topic. Ben je MocroloverT?Ik heb nog nooit met een Marokkaan in bed gelegen. Jij toevallig wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 augustus 2014 @ 02:42:

[...]



Je bent niet gezellig bezig, nogal logisch dat als je schrijft dat je geen man bent en ook geen vrouw dat mensen dan vragen of je dan een transgender bent. En die ironie van je die werkt niet, tenminste niet in geschreven taal. Ironie is trouwens ook helemaal niet gezellig.Ik zal de volgende de volgende smiley plaatsen bij een ironisch post., misschien dat je het dan wel begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
Was best wel geinteresseerd in de meningen, helaas zijn die moelijk te vinden tussen al die scheldwoorden in deze 4 paginas lange topic. Maar volgens de poll winnen de Nederlandse mannen zo te zien. Hoe zou het met de vrouwen zitten?
Alle reacties Link kopieren
TO, omdat jij dit vind vindt vwb de nederlandse man wil nog niet zeggen dat het zo is.

Ik heb een voorkeur voor de nederlandse man omdat er natuurlijk veel overeenkomsten zijn qua normen en waarden, ook vwb sex. Ik geef de voorkeur aan een vent die mij als gelijkwaardig beschouwd, respect toont en rekening houdt met mijn wensen.

Als je dan wil generaliseren dan zijn italianen, spanjaarden en zelfs amerikanen te macho, duitsers te correct en afgemeten, Belgen te verlegen, marokkanen te neerbuigend en surinamers denken alleen aan eigen gerief. Ik heb even de ervaringen van mijn vriendinnen meegenomen hierin.



En eigenlijk is het de grootste flauwekul. Maar goed als je wil vasthouden aan vooroordelen en je hierop je keuzes maakt dan ben je niet te benijden. Dan sta je behoorlijk bekrompen in het leven. Wellicht kijk je niet alleen zo tegen de nederlandse man aan maar ook tegen nederland. Het lijkt me niet dat je hier dan gelukkig bent of kunt worden.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 18 augustus 2014 @ 22:14:

Was best wel geinteresseerd in de meningen, helaas zijn die moelijk te vinden tussen al die scheldwoorden in deze 4 paginas lange topic. Maar volgens de poll winnen de Nederlandse mannen zo te zien. Hoe zou het met de vrouwen zitten?Leuk om te lezen dat er iemand net als ik geïnteresseerd is in serieuze reacties. Inderdaad, helaas hebben maar weinig mensen de moeite genomen om serieus te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het maar op Nederlands, geen cultuurverschil, geen gezeur.
verba volant, scripta manent.
quote:boylichtenstein schreef op 18 augustus 2014 @ 22:18:

[...]



Leuk om te lezen dat er iemand net als ik geïnteresseerd is in serieuze reacties. Inderdaad, helaas hebben maar weinig mensen de moeite genomen om serieus te reageren.



jaja...



Niet zo zielig doen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 18 augustus 2014 @ 22:03:

[...]



Ik heb nog nooit met een Marokkaan in bed gelegen. Jij toevallig wel?

Dat vraag ik niet.

Ik vraag of jij misschien de MocroloverT van het VF bent en nu op andere manier de spanning laat oplopen totdat de plaatjesdrang het overneemt.



Dát vraag ik en als jij mijn vragen niet beantwoordt krijg je ook echt niets van mij te horen. Begrepen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het begrepen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fijne wijze van communiceren hanteer ik hierboven of niet? Zoek jij het even uit zeg, Commandeer je hond en blaf zelf. Goedenavond.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn, gaatie ???
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
5 op een rij! Wauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 18 augustus 2014 @ 21:52:

[...]



1. Een typefout is geen spelfout.

2. Ik heb geen idee wat jouw opmerking over het huishouden te maken heeft met de aantrekkelijkheid van de buitenlandse man. Probeer je soms te zeggen dat je op Scandinavische/Zweedse mannen valt? Deze is namelijk geëmancipeerder dan de Nederlandse,"Deze zijn" .
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 18 augustus 2014 @ 22:18:

TO, omdat jij dit vind vindt vwb de nederlandse man wil nog niet zeggen dat het zo is.

Ik heb een voorkeur voor de nederlandse man omdat er natuurlijk veel overeenkomsten zijn qua normen en waarden, ook vwb sex. Ik geef de voorkeur aan een vent die mij als gelijkwaardig beschouwd, respect toont en rekening houdt met mijn wensen.

Als je dan wil generaliseren dan zijn italianen, spanjaarden en zelfs amerikanen te macho, duitsers te correct en afgemeten, Belgen te verlegen, marokkanen te neerbuigend en surinamers denken alleen aan eigen gerief. Ik heb even de ervaringen van mijn vriendinnen meegenomen hierin.



En eigenlijk is het de grootste flauwekul. Maar goed als je wil vasthouden aan vooroordelen en je hierop je keuzes maakt dan ben je niet te benijden. Dan sta je behoorlijk bekrompen in het leven. Wellicht kijk je niet alleen zo tegen de nederlandse man aan maar ook tegen nederland. Het lijkt me niet dat je hier dan gelukkig bent of kunt worden.Ik heb verschillende ervaringen met Nederlandse mannen om te kunnen oordelen dat zij de Nederlandse cultuur en aard vertegenwoordigen: saai, bot, teder noch passievol, net zo grauw als het weer en ze ademen de bekende spruitjeslucht. Ik heb meerdere ervaringen met verschillende buitenlandse mannen. Uit deze ervaringen geef ik de voorkeur aan de Zweedse man: zeker niet preuts, maar direct en toch teder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 22:23:

[...]



Dat vraag ik niet.

Ik vraag of jij misschien de MocroloverT van het VF bent en nu op andere manier de spanning laat oplopen totdat de plaatjesdrang het overneemt.



Dát vraag ik en als jij mijn vragen niet beantwoordt krijg je ook echt niets van mij te horen. Begrepen?Jouw eerste reactie was onduidelijk. Bedankt voor je toevoeging. Het is nu duidelijk. Ik ken en ik ben MocroloverT van het vivaforum niet.
Helaas voor jou ga ik niet op commando een poll invullen. Lekker sfeertje hier
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 22:27:

Fijne wijze van communiceren hanteer ik hierboven of niet? Zoek jij het even uit zeg, Commandeer je hond en blaf zelf. Goedenavond.Daag me maar niet uit om over de Nederlandse vrouw te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem met dit soort onderwerpen is dat er altijd mensen zijn die politieke incorrectheid zien in wat voor vraagstelling dan ook. Vervolgens plaatsen ze boze heftige reacties waar dan weer heftig op wordt gereageerd en het escaleert al snel. Ik ben nu best wel nieuwsgierig naar wat men over het algemeen vind over de Nederlandse, Spaanse, Marrokaanse, Chinese (etc.) vrouw maar ben te bang om zo'n topic te openen na deze te hebben gelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 18 augustus 2014 @ 22:37:

[...]



Ik heb verschillende ervaringen met Nederlandse mannen om te kunnen oordelen dat zij de Nederlandse cultuur en aard vertegenwoordigen: saai, bot, teder noch passievol, net zo grauw als het weer en ze ademen de bekende spruitjeslucht. Ik heb meerdere ervaringen met verschillende buitenlandse mannen. Uit deze ervaringen geef ik de voorkeur aan de Zweedse man: zeker niet preuts, maar direct en toch teder.



Ook wel eens overwogen dat jouw ervaringen niet alleen afhankelijk zijn van de man maar ook van jouw input? Als je de nederlandse man benadert met een "o gut daar heb je weer zo'n nederlander" dan is het bij voorbaat al een verloren zaak voor deze man. Niet tegen op te boksen zo'n vooroordeel.Terwijl ik denk dat de zweed al punten voorligt omdat jij er al vanuit gaat dat hij voldoet aan jouw eisen.

Ik heb genoeg ervaringen met expats om te weten dat vooroordelen verblinden. Het is een bril die je op hebt en waarmee je de wereld oftewel Nederland bekijkt. In jouw geval dan de nederlandse man.

Daarnaast de uitspraken die jij doet over de nederlandse man is denigrerend en erg uit de hoogte. Jij mag de nederlandse man dan niet leuk vinden, ik denk dat de nederlandse man daar niet spijtig om zal zijn. Misschien dat zijn botte, saaie en niet-passievolle houding iets te maken heeft met jouw arrogante en uit de hoogte houding?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 18 augustus 2014 @ 23:00:

Het probleem met dit soort onderwerpen is dat er altijd mensen zijn die politieke incorrectheid zien in wat voor vraagstelling dan ook. Vervolgens plaatsen ze boze heftige reacties waar dan weer heftig op wordt gereageerd en het escaleert al snel. Ik ben nu best wel nieuwsgierig naar wat men over het algemeen vind over de Nederlandse, Spaanse, Marrokaanse, Chinese (etc.) vrouw maar ben te bang om zo'n topic te openen na deze te hebben gelezen Misschien moet je het topic neutraler openen door de vraag te stellen: 'Er gaat niet boven de Nederlandse vrouw, maar uit welk land komt de vrouw minstens net zo knap of aantrekkelijk als haar?'
quote:cindysantisakul schreef op 18 augustus 2014 @ 23:00:

Het probleem met dit soort onderwerpen is dat er altijd mensen zijn die politieke incorrectheid zien in wat voor vraagstelling dan ook. Vervolgens plaatsen ze boze heftige reacties waar dan weer heftig op wordt gereageerd en het escaleert al snel. Ik ben nu best wel nieuwsgierig naar wat men over het algemeen vind over de Nederlandse, Spaanse, Marrokaanse, Chinese (etc.) vrouw maar ben te bang om zo'n topic te openen na deze te hebben gelezen Het probleem met het openen van een topic als deze is dat er meteen een complete groep (in dit geval nederlandse mannen) afgeschreven wordt. Niks neutraals aan en alleen bedoeld om reacties uit te lokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven