De piemel-hatjoe van mijn man

05-11-2012 18:13 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!



Al een tijdje kom ik hier op het forum. Niet als schrijfster hier maar wel als lezeres.

Ik kan echt genieten van jullie verhalen! Over jullie romantische liefdeslevens.

Of van jullie hektische carieres. Of van jullie trieste gebeurtenissen.

Ok daar geniet ik niet echt van maar het is meer dat ik mee leef!

Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!



Ok nu hoor ik jullie denken waarom als je alleen mee leest schrijf je dan hier nu op het forum.

Nou dat komt dus zo.



Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe

best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens

mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat

ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien

doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!

Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.

Is het normaal dat het zo plakt?
Ik heb het al een paar keer zomaar op straat of tijdens het tandenpoetsen of de afwas moeten denken: piemel-hatjoe. En dan moet ik iedere keer bijna hardop lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ja TO, goed gevonden! Ik denk dat je er zelf ook krom om hebt gelegen, of niet?
Alle reacties Link kopieren
piemel-hatjoe? Zeg gewoon sperma.
quote:PourHomme schreef op 07 november 2012 @ 13:49:

piemel-hatjoe? Zeg gewoon sperma.



Juist niet!



Sperma is zo 2011.
Alle reacties Link kopieren
Echt, bedankt voor dit topic! Ben ondanks m'n slechte nacht toch heel erg vrolijk wakker geworden, haha. Wel een beetje vreemd dat je sperma zonodig piemel-hatsjoe moet noemen, maar ons wel allemaal voor hoer uit kan maken, terwijl je geen idee hebt hoe ons seksleven eruit ziet :S
Alle reacties Link kopieren
Piemelhatjoe... hoe triest...
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem241020141 schreef op 05 november 2012 @ 18:26:

Nick plus ava verteld mij dat je behoorlijk gelovig bent. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen je behoorlijk voor te lichten, jammer dat je geen idee hebt waarom sperma (zo heet dat spul namelijk) glibberig, plakkerig enz is. Jammer dat je je man pikstraf geeft omdat de substantie van zijn zaad je niet aanstaat.



Je bent wanhopig zeg je... maar waarom dan? Hoeveel last heb je van zijn plakkerige zaad? Het is toch óf hap-slik-weg of ergens in je wat er na een toiletbezoek weer uit is?

Dit goedje hoort deze substantie te hebben... behalve bij een droogkloot, dan stuift het.Whahaha ik kom niet meer bij...dan stuift het :rolling:echt je kan mij opvegen hiero
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Piemel-hatjoe ... Wat een denigrerende benaming voor het mooie sperma wat wij produceren. Want daar gaat het toch om, meen ik? Sperma plakt soms wat en soms ook niet. Ligt eraan wat je eet, hoe je gesteldheid is, stress of niet, hoelang geen ejaculatie gehad, hoelang opgehouden enz. Verder ga ik er niet op in. Nutteloos topic dit.
.
Praat als de volwassen vrouw die je bent en zeg gewoon sperma.



Hoeveel last heb je van dat geplak dan? Het is doorslikken of het verdwijnt in je vagina (of anus). En dan is het plassen en het is weg.

Plakkerig is normaal trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Het is als frunniken aan je neus, oorlel, of de nagels van je andere hand. Iets waarvan je denkt; niet iedereen hoeft het te zien. Man van TO voelt zich wel heel geborgen bij zijn partner, wat wel lief is.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Is een topic van 2012 dames..
Ik denk niet dat TO nog meeleest hoor.
quote:SpringDing schreef op 28 juli 2015 @ 23:52:

Is een topic van 2012 dames..

Ah, thanks. Even kijken wie het waarom geupt heeft.



Die oude meuk moet Viva gewoon weg doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 28 juli 2015 @ 23:52:

Is een topic van 2012 dames.. ... en heren.



En dat uppen zal ik wel onbewust gedaan hebben. Ik lees gewoon de topics en ga dan echt niet bekijken van wanneer dat topic dan is. Als het topic ouder is, is het dan niet actueel meer dan? Verder bestaat er ook nog zoiets als een slotje erop gooien of anders die hele meuk wegkieperen.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, de bullshit topic van 2012. En dit vinden mensen echt grappig? Infantiel woordje als piemel-hatjoe?
quote:Manlief schreef op 29 juli 2015 @ 00:04:

[...]

... en heren.



En dat uppen zal ik wel onbewust gedaan hebben. Ik lees gewoon de topics en ga dan echt niet bekijken van wanneer dat topic dan is. Als het topic ouder is, is het dan niet actueel meer dan? Verder bestaat er ook nog zoiets als een slotje erop gooien of anders die hele meuk wegkieperen.

Natuurlijk is dit topic niet meer actueel en oude meuk.

Lees jij echt topics die al <3 jaar niet meer actief zijn? Waarom?
quote:Sensy12 schreef op 29 juli 2015 @ 00:09:

Oh ja, de bullshit topic van 2012. En dit vinden mensen echt grappig? Infantiel woordje als piemel-hatjoe?Jawel, inmiddels een viva klassieker
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 00:16:

[...]



Jawel, inmiddels een viva klassiekerZie mijn motto
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 00:16:

[...]



Jawel, inmiddels een viva klassiekerEn zo infantiel.
quote:Moiren_ schreef op 29 juli 2015 @ 00:19:

[...]



En zo infantiel.Een Infantiele klassieker
quote:Sensy12 schreef op 29 juli 2015 @ 00:18:

[...]





Zie mijn motto Ken nie zien nie op me mobiele foon
We doen niet meer aan smileys
Is kapot ofzooooo
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 00:19:

[...]



Een Infantiele klassieker

Ik vind het geen klassieker. Het zijn steeds dezelfden die het hier roepen.



Mosterd is een klassieker. Een Yoego is een klassieker. De klauwhamer is een klassieker. Piemelhatsjoe is gewoon infantiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 00:20:

[...]



Ken nie zien nie op me mobiele foon



Speciaal voor jou een copy paste van mijn motto:



...and this is why aliens won't talk to us (past bij mijn alien ava)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven