de prijs van houden van

07-02-2016 11:38 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seks..... een volwassen leven gedoe. Zo zonde.

Begon op de middelbare school met pesten door meisjes. Te mager vonden ze.

Nam me toen al voor om gewoon door mezelf te zijn een leuke vrouw te vinden en daarmee fijne seks te ervaren.

Oeps..... jonge vrouwen dromen van gespierd en stoer en ik was alleen maar slank en eerlijk. Dat schoot niet op dus.

Als dertiger was het dan eindelijk zover. Een lieve en leuke vrouw in mijn leven.

Helaas bleek een familielid in haar jeugd aan haar gezeten te hebben en dat had heel veel invloed op haar behoefte aan lichamelijke intimiteit.

Ja, ik beleefde met haar de eerste keer en nog een paar keer meer.

Toen was het voorbij. Ze kon het echt niet meer. Echt zonde voor haar en natuurlijk ook voor mij.

Richting de 40 met haar goedkeuren begonnen met zoeken naar een vrouw die openstaat voor het regelmatig delen van een fijne vrijpartij. Omdat die behoefte nu eenmaal heel menselijk is....

Betaalde seks bleek niet bevredigend te zijn omdat vrijen zoveel meer is dan wat technische handelingen.

Tien jaar later..... meer dan ¤ 1000 armer aan datingsites, veel wisselende ervaringen rijker.

Paar honderd vrouwen geschreven, enkele tientallen dates, veel afwijzingen, heel soms een fijne ervaring.

Veel fake op die datingsites. De "echte" vrouwen die er staan worden bestookt door mannen in overtal.

Vrouwen die iemand voor ernaast zoeken willen stoer en gespierd. Dat is blijkbaar niet leeftijdgebonden.

Volgens mij zijn heel andere dingen belangrijk maar goed, het is blijkbaar ingebouwd bij velen.

Dan had je diverse vrouwen die in werkelijkheid geld wilden. Commentaar overbodig.

Enkele fijne ervaringen gehad met vrouwen die gescheiden waren en wel iets anders wilde proberen.

In de praktijk bleken ze dan toch snel weer te verlangen naar een complete relatie.

Voor mij jammer maar misschien wel begrijpelijk.

Maar al met al (nog) niet die vrouw gevonden om voor lange tijd die fijne ervaring te delen.

En zo fantaseer ik nog steeds de fantasieën van 30 jaar terug:

Samen douchen en dan elkaar fijn aanraken

Heerlijk uitgebreid voorspel met heel veel (tong)zoenen

Elkaar nemen zoals je bent

Genieten als je ziet dat de ander geniet

Steeds meer opgewonden raken

Heel puur en menselijk en vrijen

Ik weet het, voor jullie is dit al sinds jaar en dag gesneden koek.

Mensen van mijn leeftijd hebben gemiddeld 3000 keer seks gehad.

Dan fantaseer je wellicht niet meer zoals ik dat doe.

Had ik weg moeten gaan bij mijn vriendin om dit te voorkomen?

Misschien wel...... maar heel simpel: ik hou heel veel van haar.

Noem dit dus maar de prijs van houden van

Ik heb mijn best gedaan, ben open, toegankelijk en menselijk.

Veel meer kan ik niet doen. Waardeer de vriendschappelijke contacten die ik kreeg en enkele bijzondere ervaringen.

Ongetwijfeld had het nog beter gekund maar ik ben wel klaar met de Second Loves, Victoria Milans e.d.

Toch hoop ik ergens nog steeds op die pure ervaring voor langere tijd.

Iemand met wie ik regelmatig kan delen dat vrijen gewoon fijn en fun is!

Beter laat dan nooit....

Misschien heeft één van jullie nog een verrassende zoektip!
Het is toch logisch dat veel mensen die naast hun relatie iemand voor sex zoeken, dit doen met iemand waar ze in 1 keer een fysieke klik mee hebben? Voor het liefde gedeelte hebben ze al iemand.



Lijkt me dat je intimiteit zoekt en geen sex, dan zou ik toch therapie voor je vriendin voor stellen.
"Ik heb niet te bieden wat vrouwen zoeken, dus hebben die vrouwen ongelijk"



Altijd weer bijzonder om te lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je de seks in je fantasie te mooi maakt, wat jij beschrijft is niet de gewone huis tuin en keukenseks in een langdurige relatie na een jaar of 15.

Ben je nog bij je vrouw vanwege de eventuele kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Is je vriendin/vrouw in therapie geweest? Misschien anders toch nog eens een andere therapie, samen?



Jouw 'wensen' klinken vooralsnog niet raar of buitensporig. Of heb je eigenlijk heel kinky verlangens die jd hier nog niet beschreven hebt ofzo?
In de praktijk bleken ze dan toch snel weer te verlangen naar een complete relatie.



Want jij wil dat niet?



Lama, net goed gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo de prijs van houden van? Als je echt van haar gehouden had, had je met liefde en geduld je partner hiermee geholpen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
De meeste vrouwen vinden gespierd niet belangrijk maar zoeken wel alleen voor seks iemand die ze aantrekkelijk vinden. Dat vind ik niet raar, maar heeft weinig met slank of gespierd te maken.



Therapie lijkt me voor je vrouw ook heel belangrijk.

Dit is iets wat in elk geval gedeeltelijk overwonnen moet kunnen worden.

Wat ik zo lees verlang je niet naar platte seks maar naar intiem vrijen.
Vertel je de vrouwen die je tegenkomt ook hoe en waarom je sex met ze hebt? Misschien wordt t daarom niks. Ik zou afknappen op iemand die zo met z'n partner omgaat. Kan je haar niet laten gaan en zodat ze iemand als partner krijgt die niet met anderen wil sexen.

En als jij echt vrij bent trek je misschien ook andere vrouwen aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 07 februari 2016 @ 11:59:

Vertel je de vrouwen die je tegenkomt ook hoe en waarom je sex met ze hebt? Misschien wordt t daarom niks. Ik zou afknappen op iemand die zo met z'n partner omgaat. Kan je haar niet laten gaan en zodat ze iemand als partner krijgt die niet met anderen wil sexen.

En als jij echt vrij bent trek je misschien ook andere vrouwen aan.Inderdaad, gun je partner de vrijheid om een echte vent te ontmoeten die wel echt van haar houdt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Je vrouw vindt samen douchen al too much?



Klinkt ernstig, is ze in behandeling geweest?
Alle reacties Link kopieren
Je kan therapieën wat je wilt, maar als je een partner hebt die seks als een recht ziet en zo over vrouwen denkt als deze TO, dan zal geen therapie op deze wereld werken. Niet zij moet in therapie, hij moet in therapie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
TO is inderdaad nogal een calimero.
Alle reacties Link kopieren
Je vrouw gunt jou blijkbaar een vrijpartij. Daar heeft ze toestemming voor gegeven en dat is via prostituees onder andere haalbaar. Jij geeft aan dat het niet genoeg is. Je zoekt meer, meer intimiteit. Naar mijn idee ga je dan voorbij aan waar je toestemming voor kreeg van je vrouw. Weet je zeker dat ze het ook eens is met het zoeken van een soort tweede relatie? Want zo komt het op mij over. Alsof je seksueel toestemming hebt, maar emotioneel vreemd gaat.

Als ik mijn vent een neukbeurt met een ander gun, verwacht ik in elk geval niet dat hij iemand zoekt om lekker mee te douchen, die hem neemt zoals hij is, etc. Dan verwacht ik gewoon plain seks. Het inhoudelijke emotionele deel haalt ie gewoon bij mij.

En logisch dat bij plain seks uiterlijk een rol speelt. Ik kan me niet voorstellen dat jij heel enthousiast raakt van iemand die totaal niet aan jouw schoonheidsideaal voldoet, als het alleen om het neuken gaat.



Wees blij met hoe open minded je vrouw is en hou het daar ook gewoon bij.
Ik heb de hele klaagzang niet gelezen maar wat een flauwekul dat vrouwen stoere gespierde mannen willen.
quote:Dubbs schreef op 07 februari 2016 @ 12:19:

Ik heb de hele klaagzang niet gelezen maar wat een flauwekul dat vrouwen stoere gespierde mannen willen.Precies. Ik hou eerder van iele mannetjes. Maar helaas TO, ze moeten ook wel karakter hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 07 februari 2016 @ 12:14:

TO is inderdaad nogal een calimero.Nogal ja. Hij zal zich bij zijn partner ongetwijfeld als een verongelijkte kleuter opgesteld hebben in plaats van liefde, geduld en begrip getoond hebben. Ik gun zijn partner een echte vent die een wereld voor haar open laat gaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je nou?

Seks?

Of de verbintenis die bij seks kan ontstaan?

Want volgens mij is dat eerste makkelijk te vinden

Het tweede heb je volgens mij alleen bij een langere relatie



Ik begrijp ook niet zo goed wat het eerste deel van je OP met de rest van je verhaal te maken heeft

Dat meisjes alleen maar dromen maar gespierde mannen

Dat is zulke klinkklare onzin en ik begrijp niet wat het in het verhaal toevoegd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 07 februari 2016 @ 12:22:

[...]





Precies. Ik hou eerder van iele mannetjes. Maar helaas TO, ze moeten ook wel karakter hebben.Ik ook, zet vanaf mijn tienertijd tot nu al mijn vriendjes op een rij, en het zijn allemaal gespierde spijkers
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ppfff al die mannen de laatste weken weer op een vrouwen forum.. Kunnen mannen niet een eigen forum krijgen??
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2016 @ 12:23:

Wat zoek je nou?

Seks?

Of de verbintenis die bij seks kan ontstaan?

Want volgens mij is dat eerste makkelijk te vinden

Het tweede heb je volgens mij alleen bij een langere relatie



Ik begrijp ook niet zo goed wat het eerste deel van je OP met de rest van je verhaal te maken heeft

Dat meisjes alleen maar dromen maar gespierde mannen

Dat is zulke klinkklare onzin en ik begrijp niet wat het in het verhaal toevoegdTO zoekt vooral een verklaring voor zijn zwaar tegenvallende seksleven. Staat los van zijn partner. Eigenlijk is zijn partner alleen maar bevestiging en illustratie van het feit dat het gehele universum samenspant om hem seks te ontzeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Maackii schreef op 07 februari 2016 @ 12:25:

Ppfff al die mannen de laatste weken weer op een vrouwen forum.. Kunnen mannen niet een eigen forum krijgen??

Vrouwenforum?

Waar baseer je dat op?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 07 februari 2016 @ 12:26:

[...]



TO zoekt vooral een verklaring voor zijn zwaar tegenvallende seksleven. Staat los van zijn partner. Eigenlijk is zijn partner alleen maar bevestiging en illustratie van het feit dat het gehele universum samenspant om hem seks te ontzeggen

Oh wow....

Das best een dingetje dan zeg



Misschien maf, maar persoonlijk zou ik een zwaar tegenvallend seksleven toch wel ergens in verband brengen met mijn relatie die ik op dan moment heb



En mijn miserabele seksleven voor mijn partner zou ik vooral mijzelf aanrekenen geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 07 februari 2016 @ 12:26:

[...]



TO zoekt vooral een verklaring voor zijn zwaar tegenvallende seksleven. Staat los van zijn partner. Eigenlijk is zijn partner alleen maar bevestiging en illustratie van het feit dat het gehele universum samenspant om hem seks te ontzeggenTO heeft idd een externe locus of control. Calimero.....
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:JollyJ schreef op 07 februari 2016 @ 12:26:

[...]



TO zoekt vooral een verklaring voor zijn zwaar tegenvallende seksleven. Staat los van zijn partner. Eigenlijk is zijn partner alleen maar bevestiging en illustratie van het feit dat het gehele universum samenspant om hem seks te ontzeggenDenk dat je hier de spijker op de kop slaat Jolly.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven