de prijs van houden van

07-02-2016 11:38 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seks..... een volwassen leven gedoe. Zo zonde.

Begon op de middelbare school met pesten door meisjes. Te mager vonden ze.

Nam me toen al voor om gewoon door mezelf te zijn een leuke vrouw te vinden en daarmee fijne seks te ervaren.

Oeps..... jonge vrouwen dromen van gespierd en stoer en ik was alleen maar slank en eerlijk. Dat schoot niet op dus.

Als dertiger was het dan eindelijk zover. Een lieve en leuke vrouw in mijn leven.

Helaas bleek een familielid in haar jeugd aan haar gezeten te hebben en dat had heel veel invloed op haar behoefte aan lichamelijke intimiteit.

Ja, ik beleefde met haar de eerste keer en nog een paar keer meer.

Toen was het voorbij. Ze kon het echt niet meer. Echt zonde voor haar en natuurlijk ook voor mij.

Richting de 40 met haar goedkeuren begonnen met zoeken naar een vrouw die openstaat voor het regelmatig delen van een fijne vrijpartij. Omdat die behoefte nu eenmaal heel menselijk is....

Betaalde seks bleek niet bevredigend te zijn omdat vrijen zoveel meer is dan wat technische handelingen.

Tien jaar later..... meer dan ¤ 1000 armer aan datingsites, veel wisselende ervaringen rijker.

Paar honderd vrouwen geschreven, enkele tientallen dates, veel afwijzingen, heel soms een fijne ervaring.

Veel fake op die datingsites. De "echte" vrouwen die er staan worden bestookt door mannen in overtal.

Vrouwen die iemand voor ernaast zoeken willen stoer en gespierd. Dat is blijkbaar niet leeftijdgebonden.

Volgens mij zijn heel andere dingen belangrijk maar goed, het is blijkbaar ingebouwd bij velen.

Dan had je diverse vrouwen die in werkelijkheid geld wilden. Commentaar overbodig.

Enkele fijne ervaringen gehad met vrouwen die gescheiden waren en wel iets anders wilde proberen.

In de praktijk bleken ze dan toch snel weer te verlangen naar een complete relatie.

Voor mij jammer maar misschien wel begrijpelijk.

Maar al met al (nog) niet die vrouw gevonden om voor lange tijd die fijne ervaring te delen.

En zo fantaseer ik nog steeds de fantasieën van 30 jaar terug:

Samen douchen en dan elkaar fijn aanraken

Heerlijk uitgebreid voorspel met heel veel (tong)zoenen

Elkaar nemen zoals je bent

Genieten als je ziet dat de ander geniet

Steeds meer opgewonden raken

Heel puur en menselijk en vrijen

Ik weet het, voor jullie is dit al sinds jaar en dag gesneden koek.

Mensen van mijn leeftijd hebben gemiddeld 3000 keer seks gehad.

Dan fantaseer je wellicht niet meer zoals ik dat doe.

Had ik weg moeten gaan bij mijn vriendin om dit te voorkomen?

Misschien wel...... maar heel simpel: ik hou heel veel van haar.

Noem dit dus maar de prijs van houden van

Ik heb mijn best gedaan, ben open, toegankelijk en menselijk.

Veel meer kan ik niet doen. Waardeer de vriendschappelijke contacten die ik kreeg en enkele bijzondere ervaringen.

Ongetwijfeld had het nog beter gekund maar ik ben wel klaar met de Second Loves, Victoria Milans e.d.

Toch hoop ik ergens nog steeds op die pure ervaring voor langere tijd.

Iemand met wie ik regelmatig kan delen dat vrijen gewoon fijn en fun is!

Beter laat dan nooit....

Misschien heeft één van jullie nog een verrassende zoektip!
Alle reacties Link kopieren
zorg dat je de gorilla van de sportschool wordt. en dan de vrouwtjes schofferen. dan moet je ze straks met je sporttas van je af meppen. die bitches.
very metal
Ik zat te klunzen dus dubbel.
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 14:41:

Denk ook dat daar het punt zit. In wat Impala zegt.

Jij hebt een partner Maneer, met liefde en de hele mikmak. Geen seks, en blijkbaar ook niet de intimiteit die je zoekt. Dus jij wilt een vrouw voor erbij voor alleen die seks en intimiteit.

Aangezien er best veel vrouwen zijn die eigenlijk een relatie willen en niet alleen seks, zul je in de kleinere vijver met vrouwen die alleen seks willen moeten vissen.

Tot zover niet onlogisch toch? Die kleinere vijver wordt bevist door een grote groep mannen en dus heb deze vrouwen het min of meer voor het uitkiezen.

En wellicht vang jij daardoor bot. Zou maar zo kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2016 @ 14:39:

[...]





Stel je voor dat het dan ook niet lukt. Dat het van die vrouwen een smoesje was omdat ze - weet ik veel - een pik van 5 cm niet zien ( zitten ) , afknappen op zijn conversatie, zijn kleding raar vinden....

Dit is natuurlijk een makkelijke manier om iemand af te wijzen " sorry, ik val op gespierd " , dan kan zo'n man niet ineens zeggen " o, het is geen knuppel maar ik kan er wel kunstjes mee, o, voor jou doe ik een pak aan, ik wil gerust over iets anders praten " ...ja zou kunnen. maar volgens to willen alle vrouwen gespierd en is hij dat niet. dan kan hij ondervinden of het daar aan ligt.
very metal
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 14:43:

[...]



ja zou kunnen. maar volgens to willen alle vrouwen gespierd en is hij dat niet. dan kan hij ondervinden of het daar aan ligt.Goh KING, houd jij rekening met de mogelijkheid dat TO er naast zit, op het gebied van spieren dan?
Alle reacties Link kopieren
Het is heel erg maar wel de waarheid. Maar sommige mensen zijn gewoon niet aantrekkelijk genoeg om heel erg geil van te worden. Dat is niet alleen uiterlijk hoor. Dus wat je zoekt, bestaat waarschijnlijk niet. Dat is wat ik denk. Mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben meestal sex met 1 persoon en dat is hun partner, als ze die hebben.



Aantrekkelijkheid, zou je zeggen, gaat over individuele smaak maar dat valt tegen, je hebt aantrekkelijke mensen en minder aantrekkelijke mensen. En die aantrekkelijke mensen hoeven helemaal niet knap te zijn. Sterker nog, erg knappe mensen hebben waarschijnlijk ook geen wilde sex met jan en alleman. Die zijn weer te knap. Zie je Maxima al met honderd mannen sex hebben, nee, de meeste zouden niet durven waarschijnlijk.



Als je heel weinig succes hebt op datingsites en irl, denk ik dat je niet tot de aantrekkelijke mensen van deze wereld behoort. En dan moet je je geluk elders zoeken. Maar goed, je hebt het over geile, wilde sex, maar dan intiem. Tja, dat kun je eigenlijk sowieso alleen met je eigen partner ervaren. Ik vind mensen met een fwb erg raar, die halen wat dingen door elkaar, volgens mij.



Waarom wil je vriendin geen sex meer eigenlijk, slecht libido? Heeft ze al eens overwogen met de pil te stoppen? Want ik heb ook een heel naar verleden met sexueel misbruik en dacht ook dat sex me niet meer interesseerde. Maar toen ik met de pil stopte, bleek dat mijn libido nog wel bestond. Was zeg maar levend begraven. Dus er is hoop voor je vriendin, maar dan moet ze wel willen. Ik ken meer vrouwen die nooit sex hebben en toch aan de pil zijn omdat het zo makkelijk is. Tja, ik hoop dat ze weten dat het je libido kan vermoorden. Dat heb ik hier geleerd, wist ik ook niet.



En ik kan nu dus wel weer sex hebben, had ik nooit verwacht. Dus zeg nooit nooit. Misschien kun je toch nog eens met je vriendin praten. Als ze echt geen sex met je wil, vind ik dat ze moet overwegen je je vrijheid te gunnen. Dat heb ik ook zeker gedaan, maar mijn libido kon dus gereanimeerd worden. Als je vriendin echt zoveel karakter heeft, laat haar dit dan lezen. Je kunt een moeilijk verleden verwerken. Kan. Echt. Therapie kan helpen maar vooral ook je eigen instelling. Ik zat 'opgesloten' in mijn eigen lichaam en dat was niet prettig. Ik deed het om te overleven, niet omdat ik er gelukkig van werd.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 14:43:

[...]



ja zou kunnen. maar volgens to willen alle vrouwen gespierd en is hij dat niet. dan kan hij ondervinden of het daar aan ligt.Ik vind het ook wel raar als je al jaren zoekt, je gemerkt hebt wat vrouwen zoeken en je blijft hardnekkig knokig, gratenbalerig en slungelig. Ook een soort van minachting, eigenlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2016 @ 14:48:

[...]





Ik vind het ook wel raar als je al jaren zoekt, je gemerkt hebt wat vrouwen zoeken en je blijft hardnekkig knokig, gratenbalerig en slungelig. Ook een soort van minachting, eigenlijk.en het kan sowieso geen kwaad om het beste uit jezelf te halen.
very metal
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 15:05:

[...]



en het kan sowieso geen kwaad om het beste uit jezelf te halen.Maneer is zelfs al een beetje beter als de anderen.....meer karakter in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 15:05:

[...]



en het kan sowieso geen kwaad om het beste uit jezelf te halen.Ook dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 15:09:

[...]



Maneer is zelfs al een beetje beter als de anderen.....meer karakter in elk geval.dan is het straks een superman!
very metal
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 15:15:

[...]



dan is het straks een superman!Moet ie de , op spieren geilende bitches, van zich af slaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 14:23:

Mijn vriendin en ik hebben meer karakter dan sommigen hier ooit zullen ontwikkelen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 14:23:

Blijven oefenen met die spijker Jolly en Nicotientje. Dan komt vanzelf het moment dat je de plank niet misslaat.

In mijn verhaal staan geen eigen conclusies. Dat vrouwen gespierd en stoer willen hebben ze vaak genoeg zelf geschreven aan me.

En daarop baseer ik wat ik schrijf.

Top overigens dat jullie daar anders over denken!

Mijn vriendin en ik hebben meer karakter dan sommigen hier ooit zullen ontwikkelen. Geeft niets trouwens.

Calimero??? Leuk hoor uit mijn jeugd.

Barbapappa, Tom & Jerry..... zullen jullie ook wel kennen.

Zij die datgene wat ik schrijf standaard negatief vertalen moeten dat vooral blijven doen.

Zo kom je de zondagmiddag ook door.

Wat ik maar wil zeggen...... ik sta open voor positieve tips.Je zelfverheven praatjes zijn te doorzichtig knul
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nou? Waarom jonge vrouwen? Meervoud second love.

?

Wat is fijne seks? Wil je iets met Angelina Jolie? Oh nee... die is niet jong meer. Maar wat denk je te vinden?



Ik wil niet per se een gespierde kerel, wel eentje die een ruggengraat heeft. Jou vreet ik voor ontbijt denk ik. En voor een beetje goede seks heb je niet alleen een stijf piemeltje nodig. zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 februari 2016 @ 14:33:

Je hebt al een paar honderd !?! vrouwen benaderd? Denk je dat die gek zijn en niet doorhebben dat ze voor jou niet speciaal en gewoon inwisselbaar zijn? Dan zou het voor mij ook niet hoeven nee.Maar als je ze dat niet verteld dan weten ze het niet.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 07 februari 2016 @ 15:26:

[...]



Je zelfverheven praatjes zijn te doorzichtig knulNogal
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 15:21:

[...]



Moet ie de , op spieren geilende bitches, van zich af slaan.of hij neemt ze allemaal.
very metal
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 15:27:

[...]



of hij neemt ze allemaal.is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Begin eens te begrijpen waarom vrouwen zich geven en het nemen van een man. Dat heeft niks te maken met spieren, haar of iets. Ik denk niet dat jij iemand bent van geven, meer van nemen. Helaas makker, dan komt het niet tot intimiteit. Dan kan je honderden euro's betalen, maar vind je het niet. Geven is heel bijzonder en delen en nemen ook. Ik snap dat je dat zoekt, maar het gaat je zo niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 15:27:

[...]

of hij neemt ze allemaal.Hij wil luv intimiteit dames, niet alleen maar platte sex. Het is een man met karakter he.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 07 februari 2016 @ 15:34:

[...]



Hij wil luv intimiteit dames, niet alleen maar platte sex. Het is een man met karakter he.Maar geen relatie.
Je bent zelf een theepot
Zou de positieve conclusie nu uiteindelijk zijn dat de sportschool het antwoord voor TO is?

Vind ik wel een opbouwende reactie zo op de zondagmiddag.

Had niet echt verwacht dat er nog iets zinvols uit zou komen, zeker niet na de warme reactie van TO maar na een dip is deze kleine opleving wel een mooi resultaat. Voor de zondagmiddag dan he! Op vrijdag had je wellicht iets meer waar voor je geld gekregen maar das de prijs van posten op zondag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nihou schreef op 07 februari 2016 @ 15:33:

Begin eens te begrijpen waarom vrouwen zich geven en het nemen van een man. Dat heeft niks te maken met spieren, haar of iets. Ik denk niet dat jij iemand bent van geven, meer van nemen. Helaas makker, dan komt het niet tot intimiteit. Dan kan je honderden euro's betalen, maar vind je het niet. Geven is heel bijzonder en delen en nemen ook. Ik snap dat je dat zoekt, maar het gaat je zo niet lukken.Volgens mij heeft hij een lieve vrouw, thuis
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
[quote]SweetFirefly schreef op 07 februari 2016 @ 15:34:

[...]



Hij wil luv intimiteit dames, niet alleen maar platte sex. Het is een man met karakter he.[/quo



Absoluut. Hoe kunnen we hem zo massaal laten lopen! Zo'n leuke man! Zijn karakter en spieren heeft hij goed verborgen. Ik wil hem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven