de prijs van houden van

07-02-2016 11:38 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seks..... een volwassen leven gedoe. Zo zonde.

Begon op de middelbare school met pesten door meisjes. Te mager vonden ze.

Nam me toen al voor om gewoon door mezelf te zijn een leuke vrouw te vinden en daarmee fijne seks te ervaren.

Oeps..... jonge vrouwen dromen van gespierd en stoer en ik was alleen maar slank en eerlijk. Dat schoot niet op dus.

Als dertiger was het dan eindelijk zover. Een lieve en leuke vrouw in mijn leven.

Helaas bleek een familielid in haar jeugd aan haar gezeten te hebben en dat had heel veel invloed op haar behoefte aan lichamelijke intimiteit.

Ja, ik beleefde met haar de eerste keer en nog een paar keer meer.

Toen was het voorbij. Ze kon het echt niet meer. Echt zonde voor haar en natuurlijk ook voor mij.

Richting de 40 met haar goedkeuren begonnen met zoeken naar een vrouw die openstaat voor het regelmatig delen van een fijne vrijpartij. Omdat die behoefte nu eenmaal heel menselijk is....

Betaalde seks bleek niet bevredigend te zijn omdat vrijen zoveel meer is dan wat technische handelingen.

Tien jaar later..... meer dan ¤ 1000 armer aan datingsites, veel wisselende ervaringen rijker.

Paar honderd vrouwen geschreven, enkele tientallen dates, veel afwijzingen, heel soms een fijne ervaring.

Veel fake op die datingsites. De "echte" vrouwen die er staan worden bestookt door mannen in overtal.

Vrouwen die iemand voor ernaast zoeken willen stoer en gespierd. Dat is blijkbaar niet leeftijdgebonden.

Volgens mij zijn heel andere dingen belangrijk maar goed, het is blijkbaar ingebouwd bij velen.

Dan had je diverse vrouwen die in werkelijkheid geld wilden. Commentaar overbodig.

Enkele fijne ervaringen gehad met vrouwen die gescheiden waren en wel iets anders wilde proberen.

In de praktijk bleken ze dan toch snel weer te verlangen naar een complete relatie.

Voor mij jammer maar misschien wel begrijpelijk.

Maar al met al (nog) niet die vrouw gevonden om voor lange tijd die fijne ervaring te delen.

En zo fantaseer ik nog steeds de fantasieën van 30 jaar terug:

Samen douchen en dan elkaar fijn aanraken

Heerlijk uitgebreid voorspel met heel veel (tong)zoenen

Elkaar nemen zoals je bent

Genieten als je ziet dat de ander geniet

Steeds meer opgewonden raken

Heel puur en menselijk en vrijen

Ik weet het, voor jullie is dit al sinds jaar en dag gesneden koek.

Mensen van mijn leeftijd hebben gemiddeld 3000 keer seks gehad.

Dan fantaseer je wellicht niet meer zoals ik dat doe.

Had ik weg moeten gaan bij mijn vriendin om dit te voorkomen?

Misschien wel...... maar heel simpel: ik hou heel veel van haar.

Noem dit dus maar de prijs van houden van

Ik heb mijn best gedaan, ben open, toegankelijk en menselijk.

Veel meer kan ik niet doen. Waardeer de vriendschappelijke contacten die ik kreeg en enkele bijzondere ervaringen.

Ongetwijfeld had het nog beter gekund maar ik ben wel klaar met de Second Loves, Victoria Milans e.d.

Toch hoop ik ergens nog steeds op die pure ervaring voor langere tijd.

Iemand met wie ik regelmatig kan delen dat vrijen gewoon fijn en fun is!

Beter laat dan nooit....

Misschien heeft één van jullie nog een verrassende zoektip!


Mooi topic!

Dank daarvoor Maneer en vele vele anderen. Eigenlijk vooral die anderen! Maar twee bijdrages van maneer hier. Thnxz forummerTs!!
quote:Corona67 schreef op 07 februari 2016 @ 16:20:

[...]





[afbeelding]



Ik wist niet dat Nicotientje en Jolly een date hadden.

Best romantisch spijkerpoepen op je 1e date.

(Leuk pakje trouwens Jolly. Ik had jou ouder geschat eigenlijk als ik je lees )Jolly wint steeds...heeft zoveel meer geduld als ik. En drinkt ook minder, dat scheelt waarschijnlijk ook
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 17:15:

[...]





Jolly wint steeds...heeft zoveel meer geduld als ik. En drinkt ook minder, dat scheelt waarschijnlijk ook kakzooi..
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 17:15:

[...]





Jolly wint steeds...heeft zoveel meer geduld als ik. En drinkt ook minder, dat scheelt waarschijnlijk ook Geduld, alleen water drinken en jaaaaaaaaaren meer ervaring met poepen hè
Alle reacties Link kopieren
Geweldig jullie theekransje op de zondagmiddag. Op een paar goede punten na zoveel flauwekul.

Mijn vriendin en ik liggen bijna onder het bed van het lachen.

Hopelijk zijn sommigen van jullie je eigen frustraties kwijt.

Varkenshaasje biefstuk.......... beter een Spaanse peper erin.... doet wonderen.

Er was mij verteld dat op het Vivaforum een stel grapjassen zit maar jullie overtreffen mijn stoutste verwachtingen.

Mijn onderwerp was serieus bedoeld maar dat gaat hem hier niet meer zo worden.

Jullie zijn echt top.
Wij wel. Jouw spiegel werkt helaas niet best
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 19:00:

Geweldig jullie theekransje op de zondagmiddag. Op een paar goede punten na zoveel flauwekul.

Mijn vriendin en ik liggen bijna onder het bed van het lachen.

Hopelijk zijn sommigen van jullie je eigen frustraties kwijt.

Varkenshaasje biefstuk.......... beter een Spaanse peper erin.... doet wonderen.

Er was mij verteld dat op het Vivaforum een stel grapjassen zit maar jullie overtreffen mijn stoutste verwachtingen.

Mijn onderwerp was serieus bedoeld maar dat gaat hem hier niet meer zo worden.

Jullie zijn echt top.Ik vond het ook fijn !
quote:JollyJ schreef op 07 februari 2016 @ 18:52:

[...]



Geduld, alleen water drinken en jaaaaaaaaaren meer ervaring met poepen hè

Oooh echt???

Dus dat is je geheim!
Alle reacties Link kopieren
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 19:00:

Geweldig jullie theekransje op de zondagmiddag. Op een paar goede punten na zoveel flauwekul.

Mijn vriendin en ik liggen bijna onder het bed van het lachen.

Hopelijk zijn sommigen van jullie je eigen frustraties kwijt.

Varkenshaasje biefstuk.......... beter een Spaanse peper erin.... doet wonderen.

Er was mij verteld dat op het Vivaforum een stel grapjassen zit maar jullie overtreffen mijn stoutste verwachtingen.

Mijn onderwerp was serieus bedoeld maar dat gaat hem hier niet meer zo worden.

Jullie zijn echt top.Ik geloof er niets van dat jij en je vriendin bijna onder het bed van het lachen liggen. Je vriendin in ieder geval niet, dat jok je want je OP is triest.
Alle reacties Link kopieren
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 19:00:

Geweldig jullie theekransje op de zondagmiddag. Op een paar goede punten na zoveel flauwekul.

Mijn vriendin en ik liggen bijna onder het bed .Nou, da's al een stuk in de goede richting
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 februari 2016 @ 19:34:

[...]





Nou, da's al een stuk in de goede richting suus toch!
Alle reacties Link kopieren
Best veel negatieve reacties hier. Zouden we massaal zo reageren als een vrouw dit zou hebben geschreven.

1) ze zit niet lekker in haar vel, of is niet moeders mooiste ( te dik, te dun) en mannen/vriendjes hebben dat ook gezegd tegen haar.

2) haar man wil nauwelijks of niet met haar vrijen ( om welke persoonlijke rede van hem dan ook)

3) ze verlangt naar intieme sex.



Volgens mij reageert een groot gedeelte hier dan opeens veel sympathieker.



Ik heb geen oplossingen, maar ik zie TO in een ander licht.
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 14:23:

Blijven oefenen met die spijker Jolly en Nicotientje. Dan komt vanzelf het moment dat je de plank niet misslaat.

In mijn verhaal staan geen eigen conclusies. Dat vrouwen gespierd en stoer willen hebben ze vaak genoeg zelf geschreven aan me.

En daarop baseer ik wat ik schrijf.

Top overigens dat jullie daar anders over denken!

Mijn vriendin en ik hebben meer karakter dan sommigen hier ooit zullen ontwikkelen. Geeft niets trouwens.

Calimero??? Leuk hoor uit mijn jeugd.

Barbapappa, Tom & Jerry..... zullen jullie ook wel kennen.

Zij die datgene wat ik schrijf standaard negatief vertalen moeten dat vooral blijven doen.

Zo kom je de zondagmiddag ook door.

Wat ik maar wil zeggen...... ik sta open voor positieve tips.O zo niet neukbaar dit.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 februari 2016 @ 19:34:

[...]





Nou, da's al een stuk in de goede richting
Alle reacties Link kopieren
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 19:00:

Geweldig jullie theekransje op de zondagmiddag. Op een paar goede punten na zoveel flauwekul.

Mijn vriendin en ik liggen bijna onder het bed van het lachen.

Hopelijk zijn sommigen van jullie je eigen frustraties kwijt.

Varkenshaasje biefstuk.......... beter een Spaanse peper erin.... doet wonderen.

Er was mij verteld dat op het Vivaforum een stel grapjassen zit maar jullie overtreffen mijn stoutste verwachtingen.

Mijn onderwerp was serieus bedoeld maar dat gaat hem hier niet meer zo worden.

Jullie zijn echt top.Ik geloof hier niks van. Je vriendin ligt echt niet schuddebuikend van het lachen over de bank gedrapeerd omdat zij , vanwege misbruik in haar jeugd, geen seks kan hebben en mensen jouw lichaamsbouw belachelijk maken. Ik geloof ook niet dat jullie samen dit topic geopend hebben en samen de reacties lezen en dan op deze manier ageren. Dus iets van dit is al niet waar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tootje21 schreef op 07 februari 2016 @ 20:00:

Best veel negatieve reacties hier. Zouden we massaal zo reageren als een vrouw dit zou hebben geschreven.

1) ze zit niet lekker in haar vel, of is niet moeders mooiste ( te dik, te dun) en mannen/vriendjes hebben dat ook gezegd tegen haar.

2) haar man wil nauwelijks of niet met haar vrijen ( om welke persoonlijke rede van hem dan ook)

3) ze verlangt naar intieme sex.



Volgens mij reageert een groot gedeelte hier dan opeens veel sympathieker.



Ik heb geen oplossingen, maar ik zie TO in een ander licht.Je bent als vrouw nooit te lelijk voor een seksdatingsite. Dus je vergelijking gaat niet op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 07 februari 2016 @ 19:34:

[...]





Nou, da's al een stuk in de goede richtingHahahaha
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tootje;

Ik denk het niet. Geloof niet dat het uitmaakt of het een man of een vrouw is die de vraag stelt in dit geval. Geloof dat het calimero gehalte me in beide gevallen het meest opgevallen zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 07 februari 2016 @ 20:37:

Tootje;

Ik denk het niet. Geloof niet dat het uitmaakt of het een man of een vrouw is die de vraag stelt in dit geval. Geloof dat het calimero gehalte me in beide gevallen het meest opgevallen zou zijn.



Precies, een vrouw die piept, miept en zeikt krijgt dat ook te horen.

Maar ik denk dat bij TO de soep niet zo heet werd gegeten en dan druk ik me subtiel uit
Je bent zelf een theepot
Pfffff.....



Niet doorheen te komen. deprimerend topic.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het triest dat een opa van mijn vriendin zoveel kapot heeft gemaakt. En dat mijn vriendin dat voor zichzelf heeft afgesloten en daarom ook niet in therapie wil. Dus Benq, je hebt gelijk. Het is eigenlijk helemaal niet lachen. Maar een aantal dames hier maakt er een schertsvertoning van. En dat kan ik echt niet serieus nemen. Hebben ze dan zoveel frustratie in hun leven dat het er op zo'n manier uitkomt. Tootje heeft een interessant punt. Worden mannen hier serieus genomen? Is het zo belachelijk dat ik ook verlang naar een fijne vrijpartij op z'n tijd? En nee, prostitutie is geen oplossing, want vrijen is meer dan neuken alleen. Voor sommigen hier misschien nieuws.

En iemand vroeg zich af of je kan vrijen met iemand met wie je uiterlijk eerst geen klik hebt. Ja, dat kan. Want een mens is meer dan zijn uiterlijk alleen.

Nicotientje, sterkte met je Caimerocomplex. Jij lijkt me een leuke Barbabelle.

Suzanne, oordeel niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het triest dat je partner zichzelf en jullie samen geen leuk seksleven gunt. Hoe liefdevol is dat?



En ze zegt jou een leuk seksleven te gunnen, maar ze ziet dat dat op deze manier niet werkt. Maar dat vindt ze voor jou niet erg genoeg om met zichzelf aan de slag te gaan.

Dus,.... Bestempel alle vrouwen die jou niet willen fijn als liefdeloos, oppervlakkig, ijdel, etc. Maar wees eerlijk : je eigen partner wil jou ook niet. En dat is nog wel degene die je door en door kent en die van je zegt te houden, je lief en leuk vindt. Datgene waarvan jij zegt dat die vrouwen je niet eens de kans geven om dat te laten zien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:maneer schreef op 07 februari 2016 @ 21:52:

Tootje heeft een interessant punt. Worden mannen hier serieus genomen?

Als hier een vrouw komt klagen dat ze nooit leuke seks heeft omdat mannen nou eenmaal alleen vallen op slank met grote borsten, dan is ze ook een zeurpiet.



Maar het klopt dat ik de meeste mannen op dit forum niet serieus neem. De meeste vrouwen ook niet, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp prima dat een seks-e/o i timiteitsarme relatie niet je van het is. Was het dapper van je vrouw jou seks te laten zoeken buiten jullie relatie of egoistisch ( alles is goed zolang hij maar niet weggaat)? Geen idee.



Dat die buiten-de-deurseks niet is geworden wat je ervan verwachtte had ik je ook wel vooraf kunnen vertellen. De meeste single vrouwen willen uiteindelijk meer en de getrouwde vrouwen kunnen uit een herl legioen gehuwde mannen kiezen om vreemd mee te gaan.



Je posts zijn doordrenkt met zuurheid en teleurstelling. Deels is dat te begrijpen. Jouw verhaal is iets dat bijna dagelijks te lezen valt hier, tja, dan worden er soms geintjes gemaakt, zeker met de toon van je posts.



Tips? Ga ( nog) eens investeren in thuis, geens seks wellicht maar misschien wel intimiteit in een vorm die past. Niet iedereen is het gegeven om met een halleluja-leven avhter de rug te eindigen. En als je hulp van derden nodig hebt om dat te accepteren is dat niet gek. Maar ga het niet op alle vrouwen gooien.
Je bent zelf een theepot
Maneer; ik moest even denken welke nou Barbabella was. Een van de barbapapa koters, dat wist ik dan weer wel. En iets met schoonheid kralen en spiegeltjes. Helaas gingen er niet gelijk lampjes branden maar das ongetwijfeld geheel en al mijn gebrek aan culturele ontwikkeling. Ik kan me niet herinneren dat ik iets over jouw uiterlijk gemeld heb hier. Ik geloof zelfs niet eens in de uitspraak dat alle vrouwen gespierde mannen willen. Iets waar jij zo van overtuigd bent blijkbaar. Maar je zal er vast een ludiek idee bij gehad hebben.

Ik heb je situatie niet willen chargeren. De toonzetting van je post echter wel. Jij zoekt iets zeldzaams en bent verongelijkt dat je dat niet lukt en legt daarvoor de schuld bij de ander. En zelfs min of meer bij alle vrouwen.

Dat kan niet kloppen.

Dat het frustrerend voor je is snap ik wel maar je wat late entree in dit ( inmiddels uit de klauwen gelopen) topic heeft niet bijgedragen aan meer compassie voor je omdat je vooral om je heen schopte.

Ik had me een heel ander topic verloop voor kunnen stellen met een minder verwijtende Calimero achtige start.



Oke en nu gaat Barbabella zich eerst es ff een half uurtje afschminken en een beetje zitten tutten voor de spiegel.

Truste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven