Demonisering van mannen met een voorkeur voor grote borsten.

13-08-2016 19:48 81 berichten
Ik word er echt ziek van...

Vandaag weer zo'n stelletje simpleminded creatures in de snackbar.

Sta ik daar op mijn kapsalon te wachten, hoor ik het volgende commentaar:

'Ja, zie je wel? Hier staat dat mannen die op grote borsten vallen grotendeels laagopgeleid en minder intelligent zijn.'

Terwijl ik omkeek zag ik dat de dames in kwestie, in de twintig en geen grammetje te veel, zelf ook niet tot de categorie van de beter bedeelden hoorden.

Vinden ze het dan noodzakelijk om zichzelf dan te troosten met dergelijke berichten? dacht ik bij mezelf.



Ik word er echter schijtziek van dat je als gezonde vent met een voorliefde voor een bepaald fysiek kenmerk al bij voorbaat word weggezet als seksist en vrouwonvriendelijk persoon.

ik ben zelf persoonlijk iemand die van natuurlijk grote borsten houd. (siliconen zijn niet mijn smaak)

Dit terwijl het gewoon natuurlijk is en niets met mijn politieke voorkeur te maken heeft of hoe ik de vrouw verder als mens in schat.

Is dit dus nu echt noodzakelijk?



Ik vind het behoorlijk cliché en kortzichtig om iemand op smaak te beoordelen.

Zeg nu zelf eerlijk, als er in een mannenblad een artikel zou verschijnen die beweert dat vrouwen die bijvoorbeeld van grote donkere geslachtsdelen houden minder intelligent zouden zijn dan hun andere seksegenoten zou de wereld te klein zijn.

Wat jullie dames?
Alle reacties Link kopieren
Dat de betekenis/definitie van het begrip "grotendeels" niet algemeen bekend is.
Kies een andere Nick. En leer typen. Je doet alle vooroordelen eer aan!
Je bent omgeveer hetzelfde als Willem. Maar dan andersom.



Willem doet zich heel dom, volks en platvloer voor, terwijl het een intelligente man is.



Jij precies andersom.
Alle reacties Link kopieren
ik ben geen "dame". En voor mijn part houd je van grote borsten. Vind het zelf nogal kortzichtig, want ik houd eerst van mensen en ik houd van mensen om de mens die ze zijn, niet vanwege de tieten die ze hebben of de maat van hun penis of ballen of andere geslachtsdelen. Tuurlijk, in een perfecte wereld zou je je perfecte uiterlijk gekoppeld aan een perfect innerlijk willen. Leuk om over te fantaseren. Maar een man die kwijlend naar een stel grote borsten staat te kijken zou ik eerlijk gezegd net zo onsmakelijk vinden als een vrouw die kwijlend naar een zichtbare bobbel in een broek staat te kijken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Dubbz schreef op 13 augustus 2016 @ 19:53:

Je bent omgeveer hetzelfde als Willem. Maar dan andersom.



Willem doet zich heel dom, volks en platvloer voor, terwijl het een intelligente man is.



Jij precies andersom.
Alle reacties Link kopieren
Dat het begrip 'demonisering' aan inflatie onderhevig is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Voorkeur is niets mis mee, vrouwen afschieten omdat ze niet aan je voorkeur van "grote borsten/grote billen/blond/bruin haar" voldoen is kortzichtig. Zoveel mensen met een voorkeur maar ook zoveel mensen die uiteindelijk de liefde vinden in iemand waarvan ze gezegd hadden nooit (op eerste gezicht) op te vallen.
Ik hou zelf juist níet van grote borsten. Ik snap dat je er zelf meestal niet al te veel aan kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kapsalon heel vies eigenlijk. Je patat wordt er zo klammenappig en sompig van en ik snap niet wat daar nou lekker aan kan zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Ow jij weer.. praat eens normaal wannabe universitair ding
quote:Dubbz schreef op 13 augustus 2016 @ 19:53:

Je bent omgeveer hetzelfde als Willem. Maar dan andersom.



Willem doet zich heel dom, volks en platvloer voor, terwijl het een intelligente man is.



Jij precies andersom.
'Simpleminded creatures' ja?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet waarom je op een 'vrouwen' forum gaat mekkeren over je voorkeur en hoe sneu je bent. Want dat ben je. Wat nou? Ik kijk niet naar mannen omdat ik val op grote piemels. Jij valt op borsten, verder kijken is dus moeilijk. En wat moet ik daarmee als vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Hoi martje, is ban weer opgeheven?
apatura wijzigde dit bericht op 13-08-2016 20:17
Reden: Permaban geeft discussie
% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 13 augustus 2016 @ 20:02:

Hoi martje, is je permaban weer opgeheven?Een permaban wordt nooit opgeheven.
...
Alle reacties Link kopieren
Huh ik mis wat ...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 13 augustus 2016 @ 20:02:

Hoi martje, is je permaban weer opgeheven?



Wat denk je dat het woord 'permanent' betekent?



Ennuh TO, het feit dat je van grote borsten houdt maakt je niet minder aantrekkelijk, maar dat je het allemaal zo op jezelf betrekt wél.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 13 augustus 2016 @ 20:08:

[...]





Wat denk je dat het woord 'permanent' betekent?



Ennuh TO, het feit dat je van grote borsten houdt maakt je niet minder aantrekkelijk, maar dat je het allemaal zo op jezelf betrekt wél.permanent ik dacht dat je je dan voor straf zo'n kapsel moest laten aanmeten om weer terug te mogen komen op VF

Alle reacties Link kopieren
Martin is toch al onder veel verschillende nicks van t forum afgekickt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Al Bundy was gek op dikke titten. Oh, dat was ook een typetje.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben gewoon gelijk hoor. Er is onderzocht én bewezen dat hoogopgeleide mannen en rijke mannen de voorkeur hebben voor vrouwen met kleine borsten.



Ben je nu op je pik getrapt, omdat jij dom en waarschijnlijk ook arm bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 13 augustus 2016 @ 20:23:

Ze hebben gewoon gelijk hoor. Er is onderzocht én bewezen dat hoogopgeleide mannen en rijke mannen de voorkeur hebben voor vrouwen met kleine borsten.



Ben je nu op je pik getrapt, omdat jij dom en waarschijnlijk ook arm bent?



Overigens mis je een cruciaal woord als je het hebt over onderzoeken, namelijk: gemiddelde.



De gemiddelde hoogopgeleide man geeft de voorkeur aan kleinere borsten.



Een beetje onderzoeker weet dat hij, als het om onderzoeken met mensen (organismen) gaat, alleen maar iets kan zeggen over het gemiddelde.
Alle reacties Link kopieren
En tja als je TO even snel loept dan kom je erachter dat ie niet zo heel gemiddeld is.

Daar zit je dan met je onderzoek...
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 13 augustus 2016 @ 20:31:

En tja als je TO even snel loept dan kom je erachter dat ie niet zo heel gemiddeld is.

Daar zit je dan met je onderzoek...En helaas niet door boven-gemiddeld intellect

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven