Demonisering van mannen met een voorkeur voor grote borsten.

13-08-2016 19:48 81 berichten
Ik word er echt ziek van...

Vandaag weer zo'n stelletje simpleminded creatures in de snackbar.

Sta ik daar op mijn kapsalon te wachten, hoor ik het volgende commentaar:

'Ja, zie je wel? Hier staat dat mannen die op grote borsten vallen grotendeels laagopgeleid en minder intelligent zijn.'

Terwijl ik omkeek zag ik dat de dames in kwestie, in de twintig en geen grammetje te veel, zelf ook niet tot de categorie van de beter bedeelden hoorden.

Vinden ze het dan noodzakelijk om zichzelf dan te troosten met dergelijke berichten? dacht ik bij mezelf.



Ik word er echter schijtziek van dat je als gezonde vent met een voorliefde voor een bepaald fysiek kenmerk al bij voorbaat word weggezet als seksist en vrouwonvriendelijk persoon.

ik ben zelf persoonlijk iemand die van natuurlijk grote borsten houd. (siliconen zijn niet mijn smaak)

Dit terwijl het gewoon natuurlijk is en niets met mijn politieke voorkeur te maken heeft of hoe ik de vrouw verder als mens in schat.

Is dit dus nu echt noodzakelijk?



Ik vind het behoorlijk cliché en kortzichtig om iemand op smaak te beoordelen.

Zeg nu zelf eerlijk, als er in een mannenblad een artikel zou verschijnen die beweert dat vrouwen die bijvoorbeeld van grote donkere geslachtsdelen houden minder intelligent zouden zijn dan hun andere seksegenoten zou de wereld te klein zijn.

Wat jullie dames?
Alle reacties Link kopieren
zie mijn avatar
quote:Rooss4.0 schreef op 13 augustus 2016 @ 19:58:

Ik vind kapsalon heel vies eigenlijk. Je patat wordt er zo klammenappig en sompig van en ik snap niet wat daar nou lekker aan kan zijn.Plus je krijgt genoeg calorieën voor drie dagen binnen.
Alle reacties Link kopieren
Nou kapsalon én voorkeur voor grote borsten! Zou je ook nog kunnen uitwijden over je muziek smaak? Even kijken of mijn beeld klopt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
To ga je niet meer naar de traiteur?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gehoord dat mannen die erg op grote borsten vallen te weinig borstvoeding hebben gehad. (Nu hoop ik oprecht niet dat dit gaat uitmonden in een borstvoeding discussie)
quote:slekire schreef op 13 augustus 2016 @ 20:51:

Ik heb wel gehoord dat mannen die erg op grote borsten vallen te weinig borstvoeding hebben gehad. (Nu hoop ik oprecht niet dat dit gaat uitmonden in een borstvoeding discussie)klopt, vaak hebben ze ook prostaatproblemen en projecteren ze hun eigen bal gevoel op de borsten van een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ach Martin jongen! Ben je d'r weer? Gezellig hoor.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik leer weer wat op dit forum ik zit gewoon hardop te lachen in m'n eentje....is dat echt waar?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik pas oneerlijk vind? Dat een man (vaak) wel meteen kan zien hoe groot de borsten van een vrouw zijn, maar wij arme vrouwen maar af moeten wachten welk formaat de heren in hun broek hebben
En wát als je als vrouw op grote lullen valt? Heb je dan óók een lager iq?
Lange mannen hebben doorgaans grotere pikken.

Aziaten hebben daarom ook meestal kleine lullen.
quote:Yggdrasil- schreef op 13 augustus 2016 @ 21:06:

Lange mannen hebben doorgaans grotere pikken.

Aziaten hebben daarom ook meestal kleine lullen.jij kijkt regelmatig voorbijgangers in de broek?
quote:S-Meds schreef op 13 augustus 2016 @ 21:09:

[...]



jij kijkt regelmatig voorbijgangers in de broek?Uiteraard!
Ff: oeleboele lulletje voele
Alle reacties Link kopieren
Het getuigt in elk geval niet van intelligentie als je jezelf gelijk dommer voelt door zo'n onderzoek, of wel? Of ben je nu je voorkeur aan het bijstellen?



Mijn man is dus kennelijk door onderzoek bewezen slim. Wist ik natuurlijk wel, want hij heeft mij uitgekozen
Later is nu
Als die poes maar nat wordt.
quote:Dormouse schreef op 13 augustus 2016 @ 21:03:

Weet je wat ik pas oneerlijk vind? Dat een man (vaak) wel meteen kan zien hoe groot de borsten van een vrouw zijn, maar wij arme vrouwen maar af moeten wachten welk formaat de heren in hun broek hebbenTsja. Life sucks hè.
Poezen houden niet van water
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 augustus 2016 @ 21:33:

[...]





Tsja. Life sucks hè.Ja
Alle reacties Link kopieren
Ach jongen toch.
Alle reacties Link kopieren
Moet ik er hier achter komen dat mijn man blijkbaar niet zo slim is
Alle reacties Link kopieren
quote:gestippeld schreef op 13 augustus 2016 @ 21:52:

Moet ik er hier achter komen dat mijn man blijkbaar niet zo slim is+1
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 13 augustus 2016 @ 20:31:

En tja als je TO even snel loept dan kom je erachter dat ie niet zo heel gemiddeld is.

Daar zit je dan met je onderzoek...Nou, ik denk wel zeker te weten dat de TO niet zo'n hoog IQ heeft. Wat dat betreft is hij qua dit onderzoek dus héél gemiddeld
Alle reacties Link kopieren
quote:gestippeld schreef op 13 augustus 2016 @ 21:52:

Moet ik er hier achter komen dat mijn man blijkbaar niet zo slim isBlijkbaar is mijn man een stuk dommer geworden na mn zwangerschap
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
En jj gelooft wat er hardop voorgelezen wordt uit de blaadjes die bij de snackbar liggen?





Tsja.......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven