Demonisering van mannen met een voorkeur voor grote borsten.

13-08-2016 19:48 81 berichten
Ik word er echt ziek van...

Vandaag weer zo'n stelletje simpleminded creatures in de snackbar.

Sta ik daar op mijn kapsalon te wachten, hoor ik het volgende commentaar:

'Ja, zie je wel? Hier staat dat mannen die op grote borsten vallen grotendeels laagopgeleid en minder intelligent zijn.'

Terwijl ik omkeek zag ik dat de dames in kwestie, in de twintig en geen grammetje te veel, zelf ook niet tot de categorie van de beter bedeelden hoorden.

Vinden ze het dan noodzakelijk om zichzelf dan te troosten met dergelijke berichten? dacht ik bij mezelf.



Ik word er echter schijtziek van dat je als gezonde vent met een voorliefde voor een bepaald fysiek kenmerk al bij voorbaat word weggezet als seksist en vrouwonvriendelijk persoon.

ik ben zelf persoonlijk iemand die van natuurlijk grote borsten houd. (siliconen zijn niet mijn smaak)

Dit terwijl het gewoon natuurlijk is en niets met mijn politieke voorkeur te maken heeft of hoe ik de vrouw verder als mens in schat.

Is dit dus nu echt noodzakelijk?



Ik vind het behoorlijk cliché en kortzichtig om iemand op smaak te beoordelen.

Zeg nu zelf eerlijk, als er in een mannenblad een artikel zou verschijnen die beweert dat vrouwen die bijvoorbeeld van grote donkere geslachtsdelen houden minder intelligent zouden zijn dan hun andere seksegenoten zou de wereld te klein zijn.

Wat jullie dames?
quote:gestippeld schreef op 13 augustus 2016 @ 21:52:

Moet ik er hier achter komen dat mijn man blijkbaar niet zo slim is
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik dat meer een indicatie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh dus daarom ging mijn ex steeds dommer doen toen ik tussen mijn 15e en 20e van een bescheiden B cup naar een D cup door knalde. Zijn hersens werden daardoor op non actief gezet! En ik maar denken 'wat lult die jongen opeens achterlijk'.

Nu mijn man maar goed in de gaten houden aangezien door de zwangerschap mijn borsten wederom bezig zijn aan een giga groeispurt. Ik ga ff cassetebandje voor hem opnemen voor in zijn walkman met daarop 'adem in....... adem uit.....' en een instructie over welk kledingstuk je op welke manier aan moet trekken 's ochtends.
Enne je mag best een voorkeur hebben voor iets qua lichaam maar wat mannen vaak doen is dan niet verder kijken dan dat. Ehm mijn ogen zitten HIER niet in mijn shirt
Ik heb gelukkig een billenman. Die zijn het mooiste.
Een schande is het! De demonisering van mannen met een voorliefde voor grote borsten!

Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht!
quote:Dubbz schreef op 13 augustus 2016 @ 19:53:

Je bent omgeveer hetzelfde als Willem. Maar dan andersom.



Willem doet zich heel dom, volks en platvloer voor, terwijl het een intelligente man is.



Jij precies andersom.En dat blijkt stukken lastiger te zijn...
quote:Dubbz schreef op 13 augustus 2016 @ 19:53:

Je bent omgeveer hetzelfde als Willem. Maar dan andersom.



Willem doet zich heel dom, volks en platvloer voor, terwijl het een intelligente man is.



Jij precies andersom. so true
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 14 augustus 2016 @ 08:51:

Een schande is het! De demonisering van mannen met een voorliefde voor grote borsten!

Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht!







Ik heb er ook van liggen woelen. Dat TO tot de minder bedeelden hoort als het gaat om IQ en intellect is al langer duidelijk, maar nu blijkt de arme kerel ook nog op grote borsten te vallen. Echt sneu voor hem. Ik heb geen oplossing helaas.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 14 augustus 2016 @ 09:50:

[...]









Ik heb er ook van liggen woelen. Dat TO tot de minder bedeelden hoort als het gaat om IQ en intellect is al langer duidelijk, maar nu blijkt de arme kerel ook nog op grote borsten te vallen. Echt sneu voor hem. Ik heb geen oplossing helaas.Nee, mij vergaat het ook zo. Sommige problemen in het leven lijken onoplosbaar.
Stomste topic sinds tijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 14 augustus 2016 @ 10:43:

Stomste topic sinds tijden.Dat zou je zeggen maar een rondje Google laat wel hele bijzondere samenhang zien tussen grote borsten en legio bijzondere, al dan niet, causale verbanden. Tuurlijk, de uni's zijn niet van het hoogste niveau en meestal komen deze onderzoeken uit Engeland waar de dames ook schijnbaar cultureel anders denken maar het zet je toch te denken....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Het is gewoon de kift. End of story.
quote:Amand schreef op 14 augustus 2016 @ 11:29:

Het is gewoon de kift. End of story.Euh......jij vind het toch ook gewoon lullig dat deze groep gedemoniseerd wordt? Das toch onverteerbaar!?
quote:Nicotientje schreef op 14 augustus 2016 @ 11:36:

[...]



Euh......jij vind het toch ook gewoon lullig dat deze groep gedemoniseerd wordt? Das toch onverteerbaar!?Een beetje kerel haalt z'n schouders er over op en geniet met volle teugen van al dat moois van Moeder Natuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 14 augustus 2016 @ 10:43:

Stomste topic sinds tijden.Maar nu blijft ie wel steeds in je lijstje favorieten verschijnen. Jammer he?
Later is nu
Ja grrr echt waarom hebben ze internet in Noorwegen.
Alle reacties Link kopieren
Je laatste stelling klacht wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 14 augustus 2016 @ 08:54:

[...]



En dat blijkt stukken lastiger te zijn...
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 augustus 2016 @ 11:55:

[...]





Een beetje kerel haalt z'n schouders er over op en geniet met volle teugen van al dat moois van Moeder Natuur.Maar kennelijk kan TO dat niet. Misschien kun jij hem leren 'een beetje kerel' te worden? Van man tot man zeg maar? Al wordt er momenteel betwijfeld of TO wel een man is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nah. Ik heb ook weekend hè.
Ik vind het zooooo naar, dat je tegenwoordig soms haast moet zeggen ; hallo! Leuk een beetje diep in mn ogen kijken maar hiero zitten m'n tietuh he! Zoooo vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig? Dat was 20 jaar terug niet anders hoor
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik word een beetje moe van dat hele hoog- en laag opgeleid gedoe van de laatste tijd. In mijn optiek is het gewoon een manier om jezelf boven een ander te zetten en een ander te kleineren. Iemands opleiding niveau gebruiken als reden voor een voorkeur is ontzettend dom.
Een beetje intellectueel (en zowat elk normaal persoon) geeft geen barst om wat anderen al dan niet van hem denken omwille van deze of gene voorkeur, laat staan dat ze er zich door aangesproken voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven