Depressief

06-05-2016 19:44 45 berichten
Hallo allemaal, ik zit er op dit moment erg doorheen en voel me heel anders.. Ik heb mijn geaardheid geaccepteerd dat ik bi ben maar nu zit ik met het volgende wat ik heel naar en vervelend vind.. Borsten trekken me erg aan ook van mensen die ik niet knap vind ofzo maar ik heb het dus ook in de familie gehad dat ik dat had dit vind ik dus heel erg. Ik wil dat helemaal niet en het gaat me dus niet om de persooon maar dat lichaamsdeel trekt me vaak erg aan. Ik voel me hier erg alleen in en voel me vaak een erg vies persoon. Soms denk ik dat ik er maar beter niet kan zijn omdat ik me zo raar en eenzaam daar in voel..
Alle reacties Link kopieren
Zo lang je je handjes netjes thuishoudt is er niks aan de hand toch? Ik vind borsten ook een boeiend onderdeel van de vrouw en het maakt niet uit aan wie ze vast zitten. Ik hoef er verder niks mee. Jij ook niet toch?
...
Rooss4.0 nee klopt maar ik voel me dan seksueel aangetrokken tot die borsten heb jij dat ook dan? Ik wil dat bij familie helemaal niet zo ervaren en wil er ook absoluut niks mee doen! X
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me seksueel aangetrokken tot een persoon, niet tot een stel borsten. Ik denk dat je een mooi en opwindend uitzicht verward met gevoelens.



Depressief vind ik een vreemd woord trouwens in deze context. En ook niet geheel eerlijk naar mensen die met echte depressie kampen.
...
Ja klopt maar fijn dat je reageerd. Maar jij kan dus ook seksueel opgewonden raken van borsten van iemand die je niet knap vind ofzo of bij iemand in de familie?
Alle reacties Link kopieren
Jij leest wat je wilt lezen schijnbaar?



Ik schreef volgens mij dat ik kan genieten van een mooi borsten-uitzicht maar dat ik opgewonden raak van een persoon.



Dus nee, ik raak niet opgewonden van familie borsten of van lelijk persoon borsten. Ik raak in de regel opgewonden van een leuke, lekkere vent en heel soms van een mooi persoon met prachtige borsten.
...
Rooss4.0 ja daarom voel ik me dus heel raar dat ik wel heb..
Ik voel me dan raar dat ik me aangetrokken voel tot zoveel borsten. Dat wil ik helemaal niet en voel me echt een raar en stom iemand..
Maar hoe bedoel je het precies? Ik vind borsten ook mooi. En billen.



Ik ben dan geen bi, maar kijk graag naar mooie vrouwen. Mijn beste vriendin heeft fantastische billen, daar kijk ik dus ook graag naar. Ik complimenteer haar ook vaak daarmee, kan het niet laten. Mijn broer heeft ook mooie billen trouwens, dat kan je toch gewoon vinden? Ik vind het ergens ook wel gewoon een vaststelling van een feit.
_lupine_ fijn dat je reageerd! Nou ik bedoel dat ik opgewonden word van borsten niet van allemaal natuurlijk maar wel van veel borsten. En daar voel ik me naar bij dat ik dat ook bij familie heb en dat wil ik dus helemaal niet. Ik voel me dan echt vies en raar mens
Ik zit er echt erg mee en voel me heel raar ..
Tja...



Ik denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Wat je voedt, groeit alleen maar. En het zijn ook alleen maar gedachten, je doet er verder niets mee, laat het dan ook. Je moet ook wel in gedachten houden dat heel veel mensen gedachten of fatasieen hebben, die ze eigenlijk niet vinden kunnen. Het is een heel menselijk iets. Als jouw hersenen of gedachten borsten geil vinden dan is dat zo. Je moet er bij familie gewoon niks mee doen en je er niet zo sterk op focussen.
Wat voor familie gaat het trouwens om?
_lupine_ ja daar heb je wel gelijk in! Hier kan ik wel wat mee. Dankjewel
Ik had het bij mijn tante en bij mijn zus. Wil dat absoluut niet en vind het ook erg. Mijn zus is er ook op van de hoogte maar die zegt ook al daar kan je niets aan doen.
Joh. Niemand is roomser dan de paus hoor. Verwacht dat ook niet van jezelf dan.
Hoe bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon accepteren dat je opgewonden wordt van -naar jouw idee- verboden borsten. Daarmee haal je de zwaarte er af. We vergeten zo vaak te lachen om onze eigenaardigheden. Ben je nog jong?
...
Rooss4.0 ja ben nog maar 20 jaar. Ik probeer het ook te accepteren maar ik denk elke keer dat ik een raar iemand ben en dat maakt het zwaar. Het doet me wel goed jullie reacties! X
Ik ben benieuwd of nog meer vrouwen of mannen dit herkennen?
Misschien kan je je titel laten veranderen, want dat gaat natuurlijk echt nergens over.
Nou en.



Iedereen denkt *gekke* dingen. Ik heb dat net zo goed als jij. Maar dan niet ovete sexuele aantrekkingskracht voor mensen maar gewoon andere vreemde gedachten. Maar ik maak mij er niet zo druk om. Zolang ik er niks mee doe ik er niks aan de hand. En ik houd het da ook altijd voor mij



Maar je aangetrokken voelen tot een lichaamsdeel kan even een van je fases zijn want jij bent wel vaker zoals ik lees enorm met geaardheid etc bezig. En maakt je dan op een negatieve manier veel en veel te druk hier over.



Je bent niet gekker dan iedere ander. En iedereen heeft wel zo iets. Je probleem is dan ook het jezelf te druk maken om niks.
Lampie1986 fijn dat je reageerd! Ja klopt in mijn hoofd word het ook erger gemaakt wellicht. Maar die gedachtes wil je natuurlijk helemaal niet hebben maar vind het erg dat ik er opgewonden van word maar kan het beter maar accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Op deze manier wordt het inderdaad al snel een warboel aan gedachten en gevoelens. Je voelt je misschien opgewonden of denkt je opgewonden te voelen, vervolgens heb je daar gedachten over (dat mag niet, ik ben raar) en de bijbehorende gevoelens (onzeker, verdrietig of boos). En daar heb je misschien ook weer gedachten over en gevoelens. Zijn wij mensen goed in!

Het kan denk ik helpen als je merkt dat je je opgewonden gaat voelen of dat denkt, dat je dan "goh, interessant "tegen jezelf zegt. Alleen dat. Krijg je meer gevoelens en gedachten? "goh interessant ". Vervolgens ga je verder je taartje eten of vraag je hoe je nichtje het doet op school of vul je het schaaltje nootjes bij. Dat doe je met je volle aandacht.



Maar echt iedereen denkt weleens rare dingen. Dit is hoe ik ermee omga.
Geen....
kaartje7654 ja klopt ik maak me ook wel erg druk.. Maar wil die gedachtes gewoon niet hebben want voel me dan gewoon vies en raar.. Ik voel me dan vooral anders maar ik zal toch die gedachtes moeten verzetten en misschien wel zo gaan denken hoe jij het hier boven beschrijft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven