derrie in het putje

16-08-2015 19:09 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik ben twee weken vrij geweest van de fabriek. En nu het zondag was werd het tijd weer eens te douchen. Dus vanmiddag toen ik mijn bed uit kwam ben ik onder de douche gestapt.



Maar, en misschien herkennen de mannen en vrouwen het hier wel, onder de douche begon ik al snel met mijzelf te spelen. En wat ook lekker was was de douchestraal op mijn pielemoos. Uiteindelijk kwam ik klaar.



Maar nu komt het. En misschien hebben jullie raad. Het doucheputje loopt niet meer door. Er zit allemaal haar in en klodders sperma. Maar het lijkt wel lijm. Ik ben dus een hele tijd bezig geweest, op mijn knieën in de douchekabine, om dat putje leeg te pulken.



Hoe doen jullie dat nadat je ( voor de man) of jouw vriend (voor de vrouw) onder de douche is klaargekomen? Mijn sperma klonkert meteen samen tot lijm. Heeft iemand een handige oplossing zodat ik niet na iedere treksessie op mijn knieën moet?






't is maar goed dat je geen vrouw hebt



je moet er toch niet aan denken, al die lijm in je doos......
Dit topic hoort trouwens thuis op de pijler thuis!
Sperma is ook een hele sterke lijm, ooit wel eens een kind uit elkaar zien vallen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 16 augustus 2015 @ 19:13:

Dit topic hoort trouwens thuis op de pijler thuis!Ja, dat acht ik eerst ook maar omdat er nogal expliciet taalgebruik in voor komt en de antwoorden misschien sekstips bevatten durfde ik dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 16 augustus 2015 @ 19:14:

Sperma is ook een hele sterke lijm, ooit wel eens een kind uit elkaar zien vallen?haha, nice
Dasty is toch overal goed voor?
Klinkt als de dekprop van cavia's.

Zeker weten dat je geen cavia bent?
Ontstopper er op.
quote:Cateautje schreef op 16 augustus 2015 @ 19:13:

Dit topic hoort trouwens thuis op de pijler thuis!Met de waarschuwing: Andijvie erbij, het is tenslotte een huishoudelijke vraag.
Alle reacties Link kopieren
Heeft HG hier geen oplossing voor (letterlijk en figuurlijk)

Alle reacties Link kopieren
Even wat soda en azijn in het putje, uurtje wachten en doorspoelen. Klaar!



Wat zal jouw putje stinken...
Alle reacties Link kopieren
Sperma klontert altijd bij warm water. Veel zeep gebruiken doet t veel oplossen
Love the life you live. Otherwise make it the life you love
Hoe verzint ie t
Alle reacties Link kopieren
Hek open? Putje dicht!



Hoi Willem..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 16 augustus 2015 @ 19:42:

Hoe verzint ie tJouw onderschrift met betrekking tot dit topic.. Jij zal er iig niet gauw last van hebben Badmeester..
Nou ja.. dat dus..
Ik ben nog al een beelddenker..
quote:reisa1978 schreef op 16 augustus 2015 @ 19:29:

[...]





Met de waarschuwing: Andijvie erbij, het is tenslotte een huishoudelijke vraag.Dat is pas ellende, andijvie in je doucheputje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2015 @ 19:46:

[...]





Dat is pas ellende, andijvie in je doucheputje.Vooral als er een onverwachts / verdacht sausje oveheen zit.
Koningswater, werkt altijd.
quote:Velma schreef op 16 augustus 2015 @ 19:50:

Koningswater, werkt altijd.Doe es een recept?
Voor het douchen de haren uit het putje halen. Tegen de muur klaarkomen en afspoelen met heel veel water en zeep. Niet op het putje richten dus.
koude douche nemen

werkt tweeledig: je raakt niet zo opgewonden én je sperma klontert niet
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2015 @ 19:51:

[...]





Doe es een recept?3el Salpeterzuur met 3 el Zoutzuur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven