Dick pics

05-04-2015 21:10 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig met al dat sexting komt er een moment dat je een "dick pic" ontvangt en de vraag is eigenlijk heel simpel:



wel of niet geil?

(en waarom wel of niet?)

Dick pics

Totaal aantal stemmen: 168

Dick pics zijn NIET geil (85%)
Dick pics zijn WEL geil (15%)
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 05 april 2015 @ 21:31:

Het is een stelletje aan het vrijen gezien door een sleutelgat. Je ziet met name de (rug van de) man l



Aha nou dus ook geschikt voor de pasen
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 april 2015 @ 21:32:

[...]



ik stem nooit. ik weet zeker dat er geen 1 vrouw geil wordt van een potloodventerVan een potloodventer niet nee maar zolang het niet opgedrongen wordt kan het best geil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vinden alleen mannen dat geil (dat zal die 10%) zijn
Niet geil. Vooral omdat er meestal niet eens om gevraagd wordt, maar wel gestuurd.

In Amerika willen ze volgens mij een wet instellen waardoor een ongevraagde dick pic als sexual harassment wordt gezien
Alle reacties Link kopieren
Ooo een dick pic. nou snap ik hem.



Wat een sneu iets zeg. En dat is al ouderwets, vroeger op msn werd dat al verstuurd.

Blijft net zo sneu als 10 -15 jaar terug.
Alle reacties Link kopieren
IK heb toch heel wat afgechat, maar een dick pick heb ik echt nog nooit ontvangen

Was ook gelijk einde gesprek geweest dan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nooo Go echt een afknapper.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Nee ik word er niet warm van. Vind het zelfs een beetje ranzig, terwijl ik een penis in het echt verre van ranzig vind. Gek he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 05 april 2015 @ 21:53:

IK heb toch heel wat afgechat, maar een dick pick heb ik echt nog nooit ontvangen

Was ook gelijk einde gesprek geweest dan

Was het bij mij ook hoor.

Ook vaak zat dat de webcam door de andere kant aangezet werd omdat ze wilden laten zien hoe ze eruit zagen.

Het enige wat dan te zien was, was de dick. Voor mij hoefde dat iig niet.



Dus TO, het is ouderwets.
Alle reacties Link kopieren
En MeneerNieuwschierig kan je wat met deze stemmen en reacties?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ouderwets? Sexting (seksueel getinte foto's versturen) is anders hot and happening.



Veelal onder tieners, jong volwassenen denk ik.
Ik heb niet gestemd, mis de optie 'hangt er vanaf'
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet geil. Het is de ego van de man die gestreeld wil worden (no pun intended)

En tja, een lul is voor mij een lul. Kan me er wel een voorstelling van maken en ik zie hem misschien wel in het echt. Geen foto voor nodig.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Nee, echt niet geil wat mij betreft. Waarschijnlijk zelfs een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het lijf wat er aan vast zit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
@Troosje, het bevestigt wat ik al dacht. Eerlijk gezegd snap ik het wel, maar vind ik het wel jammer. Sturen kan best leuk zijn, mits in een relatie waarin dat kan.



Andersom (vrouw stuurt expliciete foto naar man) wordt juist wel heel erg geil gevonden (in ieder geval door de ontvangende mannen).



Overigens als iets 15 jaar geleden al werd gedaan betekent het niet dat het nu ouderwets is. Met de toename van whatsapp, snapchat, etc. is het sturen van sexueel getinte berichten veel frequenter en gewoner.



Ik durf te beweren dat veel forummers hier die 5 jaar geleden nooit naakt op een foto zouden gaan (laat staan versturen aan een ander) dat inmiddels wel eens gedaan hebben en nog leuk vonden ook :-)
Alle reacties Link kopieren
Niet geil, vooral lachwekkend.

Mannen bedenken zich denk ik niet in dat zo'n foto vaak de vriendenkring rondgaat om even goed te lachen
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
Dick pics zijn alleen voor gays opwindend, net als jouw avatar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 05 april 2015 @ 22:11:





Overigens als iets 15 jaar geleden al werd gedaan betekent het niet dat het nu ouderwets is. Met de toename van whatsapp, snapchat, etc. is het sturen van sexueel getinte berichten veel frequenter en gewoner.





Een bepaald soort slag mensen zullen dat best doen

Ik zie werkelijk het nut niet van het versturen van je vleeswaren...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ehhhh, nee.
Alle reacties Link kopieren
Dank je jo12345 voor je fijne bijdrage
Alle reacties Link kopieren
quote:thefiepie schreef op 05 april 2015 @ 22:13:

Niet geil, vooral lachwekkend.

Mannen bedenken zich denk ik niet in dat zo'n foto vaak de vriendenkring rondgaat om even goed te lachenGoogle voor de grap eens bij afbeeldingen op "pinokkio piemel"
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast veel vrouwen van een plaatje genieten zoals jouw avatar. Toch vind ik bijv mijn avatar sexier. Door de blik in zijn ogen en nonchalante houding.

Maar goed, dat is dan ook Norman Reedus



Ik wil wat te fantaseren hebben en met een dick pic heb ik dat niet meer. Het cadeautje is al uitgepakt.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Doe mij idd Norman maar
Ik vind Dick pics voornamelijk zelfverheerlijking van de verzender.

En inderdaad, de foto gaat gelijk rond en dan niet in positieve zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven