Dickpics

14-02-2017 14:18 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren verstuur ik ze wel eens, maar nu ben ik toch benieuwd wat de vrouwen er nou echt van vinden. Houden jullie van dickpics? Zo ja, wat is er leuk aan en waar voldoet een goede dickpic aan? En zo nee: waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Piemels zijn super lelijk.

Ik mag hopen dat je ze niet zomaar naar vrouwen stuurt trouwens.
Internagelaktisch
Las ooit eens;



Dickpics zijn als je kat die met een dood vogeltje thuis komt; je zal er vast trots op zijn maar no way dat ik het aanraak.
Nee, sneu gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat dit een topic was waar dickpics geplaatst mochten worden.......



*camera weer opbergt*
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht even dat dit een "plaats hier je dickpic" topic zou zijn maar nee, goddank niet.



Ik hou van dickpics. Maar alleen van dicks waar ik de smaak, geur en het gevoel van ken. Van onbekende pikken hoef ik geen pic, zo prachtig zijn ze nou ook weer niet.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps01 schreef op 14 februari 2017 @ 14:21:

Las ooit eens;



Dickpics zijn als je kat die met een dood vogeltje thuis komt; je zal er vast trots op zijn maar no way dat ik het aanraak. Ik vind het sowieso een rare gewoonte om foto's aan te raken eigenlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er niks an. Speel liever op mn fantasie met spannende praatjes.
Alle reacties Link kopieren
Dickpicks zijn over het algemeen kutfoto's.
Ik vond het altijd lekker makkelijk om ze te krijgen.

Kon ik degene die me ongevraagd met z'n snikkel confronteerde meteen blokkeren op datesite, mail of app.



Krijg je er ooit enthousiaste reacties op?

Ik wist vaak niet meer wat ik moest zeggen nadat ik een foto rechtop had gekregen. Ik was dan wel uitgeluld, letterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb met de jaren wel geleerd ze niet ongevraagd te sturen. Reacties gemengd, maar meestal wel enthousiast. Soms is het spanningverhogend in een gesprek, soms denkt de vrouw dan 'it's all about sex'.
Alle reacties Link kopieren
Ongevraagde dickpics zijn altijd schokkend en een afknapper.



Heb er zelf weinig mee maar kan soms als ik de mijne erg mis er wel om vragen. Maar dat is meer zoiets van aaah daar is tie dan! Miss you.
Van een man waar je al sex mee hebt vind ik dat leuk, maar ongevraagd een dick pick nee, niet leuk. Je zou van mij meteen een foto van een blue waffle terug krijgen (tip: niet googlen).
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 14 februari 2017 @ 14:29:

Van een man waar je al sex mee hebt vind ik dat leuk, maar ongevraagd een dick pick nee, niet leuk. Je zou van mij meteen een foto van een blue waffle terug krijgen (tip: niet googlen).Kun je in eufemistische bewoordingen uitleggen wat het betekent?
Oh dear, how sad, never mind.
Súpergeil.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n tip 'niet doen' komt toch altijd impliciet over als een aansporing om het toch te doen...



Ook hier gemengde reacties dus, maar algemene trend: geen onbekende dick als pic?
quote:Hayek schreef op 14 februari 2017 @ 14:32:

[...]



Kun je in eufemistische bewoordingen uitleggen wat het betekent? https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_waffle
Alle reacties Link kopieren
Chick with Dick
Alle reacties Link kopieren
Succes gegarandeerd. Een erectie is dan meteen gekilled
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 14 februari 2017 @ 14:29:

Van een man waar je al sex mee hebt vind ik dat leuk, maar ongevraagd een dick pick nee, niet leuk. Je zou van mij meteen een foto van een blue waffle terug krijgen (tip: niet googlen).Gegoogled
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 14 februari 2017 @ 14:33:

[...]



https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_waffle
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook wel eens pics van Dick.. ik vind hem me toch een lul...
Say it like you mean it.
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 14:33:

Zo'n tip 'niet doen' komt toch altijd impliciet over als een aansporing om het toch te doen...



Ook hier gemengde reacties dus, maar algemene trend: geen onbekende dick als pic?Een nee is voor jou een ja?
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 14:26:

Nou, heb met de jaren wel geleerd ze niet ongevraagd te sturen. Reacties gemengd, maar meestal wel enthousiast. Soms is het spanningverhogend in een gesprek, soms denkt de vrouw dan 'it's all about sex'.



Jah......



Misschien scheelt het als je ze alleen stuurt naar vrouwen die weten dat het eventueel alleen om seks gaat?



Ik had niet zo'n behoefte aan een scharrel, zocht meer vastigheid en dan was het, voor mij dan, nogal een afknapper.



Als er alleen plannen zijn om een keer van bil te gaan is het misschien anders.

Persoonlijk geef ik er niks om, om erecte piemelfoto's. Het windt me niet op en een gespreksonderwerp vind ik het ook niet.

Het blijft toch een beetje een raar ding.



Wat zeg je dan?

Ik vind 'n pik niet mooi of zo. En behalve 'lekkere lange/dikke/roze lul!' weet ik er geen complimenten over te bedenken.

'Goh, wat een brede zaknaad heb je', 'zo hé, die ene ader is mooi blauw' of 'zelden zulke laaghangende ballen gezien', ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt.



Bij die foto's trok de achtergrond vaak mijn aandacht.

Een openstaande kast vol troep, ongezellige huiskamers met veel zwart en kil glas, een afschuwelijk dekbed of veel bloot in in de schaamstreek maar dan witte tennisssokken aan voeten of zo.



Als de tamp aan een bekende man vastzit is het misschien anders maar een dickpik van een onbekende, het is niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ok dus gewoon een foto van een pik is het?



Tja, weet je ik hoop nog altijd dat ik een potloodventer tegen kom en dat het mij dan lukt om een snelle gevatte opmerking te maken. Maar tegen een foto een snelle gevatte opmerking maken lijkt me toch minder leuk.



Gewoon niet doen dus zo mooi zijn ze nou ook weer niet he.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven