Dickpics

14-02-2017 14:18 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren verstuur ik ze wel eens, maar nu ben ik toch benieuwd wat de vrouwen er nou echt van vinden. Houden jullie van dickpics? Zo ja, wat is er leuk aan en waar voldoet een goede dickpic aan? En zo nee: waarom niet?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2017 @ 14:40:

[...]





Jah......



Misschien scheelt het als je ze alleen stuurt naar vrouwen die weten dat het eventueel alleen om seks gaat?



Ik had niet zo'n behoefte aan een scharrel, zocht meer vastigheid en dan was het, voor mij dan, nogal een afknapper.



Als er alleen plannen zijn om een keer van bil te gaan is het misschien anders.

Persoonlijk geef ik er niks om, om erecte piemelfoto's. Het windt me niet op en een gespreksonderwerp vind ik het ook niet.

Het blijft toch een beetje een raar ding.



Wat zeg je dan?

Ik vind 'n pik niet mooi of zo. En behalve 'lekkere lange/dikke/roze lul!' weet ik er geen complimenten over te bedenken.

'Goh, wat een brede zaknaad heb je', 'zo hé, die ene ader is mooi blauw' of 'zelden zulke laaghangende ballen gezien', ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt.



Bij die foto's trok de achtergrond vaak mijn aandacht.

Een openstaande kast vol troep, ongezellige huiskamers met veel zwart en kil glas, een afschuwelijk dekbed of veel bloot in in de schaamstreek maar dan witte tennisssokken aan voeten of zo.



Als de tamp aan een bekende man vastzit is het misschien anders maar een dickpik van een onbekende, het is niet mijn ding.
quote:strikjemetstippels schreef op 14 februari 2017 @ 14:33:

[...]



https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_waffleThánk you!
Alle reacties Link kopieren
Ik zet dat soort foto's altijd op Instagram, samen met 4 profielfoto's waaronder dus van de verzender en mogen mijn vriendinnetjes pick the dick spelen. Public shaming, it's great, it's true.
quote:Pieps01 schreef op 14 februari 2017 @ 14:21:

Las ooit eens;



Dickpics zijn als je kat die met een dood vogeltje thuis komt; je zal er vast trots op zijn maar no way dat ik het aanraak.
quote:GateKeeper schreef op 14 februari 2017 @ 14:41:

Ik zet dat soort foto's altijd op Instagram, samen met 4 profielfoto's waaronder dus van de verzender en mogen mijn vriendinnetjes pick the dick spelen. Public shaming, it's great, it's true.





Als je nog eens zo iets hebt dan lijkt me dat wel een leuk spel voor hier. Dit is nu echt iets waar ik nog nooit aan heb gedacht
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 14:26:

Nou, heb met de jaren wel geleerd ze niet ongevraagd te sturen. Reacties gemengd, maar meestal wel enthousiast. Soms is het spanningverhogend in een gesprek, soms denkt de vrouw dan 'it's all about sex'.



Zo snel al

En als je ze stuurt denken zij SOMS dat je sexuele intenties hebt? Je bedoeld dat ze ook vaak denken dat je het komisch bedoelde .. of stuur je ook vaak aan huisartsen voor een professionele mening?
Alleen als de dick van die pic vastzit aan mn vriend.. Anders; nee, piemels zijn niet mooi..
Alle reacties Link kopieren
Doe je er ook een strikje om met Valentijn?
Say it like you mean it.
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 14:33:

Zo'n tip 'niet doen' komt toch altijd impliciet over als een aansporing om het toch te doen...



Ook hier gemengde reacties dus, maar algemene trend: geen onbekende dick als pic?Als ik een piemel wil zien, gluur ik wel even naar binnen bij mijn man. Maar over het algemeen kan ik vrij lang vooruit zonder de beeltenis van een mannelijk geslachtsorgaan op mijn netvlies.
Alle reacties Link kopieren
tegenvraag: waarom versturen mannen ze zo graag??
quote:AskWendy schreef op 14 februari 2017 @ 14:53:

Doe je er ook een strikje om met Valentijn?Of doop hem even in de chocola.
Alle reacties Link kopieren
quote:AskWendy schreef op 14 februari 2017 @ 14:53:

Doe je er ook een strikje om met Valentijn?Goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ga ook geen klapstoel voor een restaurant zetten en kijken, als ik honger heb, dan ga ik eten.

Ik kan niks met een foto, helegaar niks.

Het haalt de hele fantasie weg, its there op je beeldscherm en je kan er geen moer mee.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 februari 2017 @ 14:59:

tegenvraag: waarom versturen mannen ze zo graag??Stukje ego denk ik?
[img]http://i66.tinypic.com/2e2340l.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren




Alsjeblieft Apenzuurtje.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 14 februari 2017 @ 15:07:

[IMG]http://i66.tinypic.com/2e2340l.jpg[/IMG]Thanks
Alle reacties Link kopieren
quote:Apezuurtje schreef op 14 februari 2017 @ 15:09:

[...]





Thanks Graag gedaan
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 15:05:

[...]





Stukje ego denk ik?Het is ook maar net waar je trots op bent. De een is trots op z'n intellectuele capaciteiten, de ander.....niet.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 14 februari 2017 @ 15:19:

[...]



Het is ook maar net waar je trots op bent. De een is trots op z'n intellectuele capaciteiten, de ander.....niet. Het één sluit het ander niet uit
quote:mrorange schreef op 14 februari 2017 @ 15:24:

[...]





Het één sluit het ander niet uitJe denkt dat een onbekende vrouw je nog serieus neemt als je haar een foto van je klokkenspel hebt gestuurd?
Ooit een gekregen. Niet eens hard!



Maar dit prachtige exemplaar was zelfs zonder erectie bijzonder mooi en van goed formaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2017 @ 14:40:

[...]Wat zeg je dan?

Ik vind 'n pik niet mooi of zo. En behalve 'lekkere lange/dikke/roze lul!' weet ik er geen complimenten over te bedenken.

'Goh, wat een brede zaknaad heb je', 'zo hé, die ene ader is mooi blauw' of 'zelden zulke laaghangende ballen gezien', ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt.



Bij die foto's trok de achtergrond vaak mijn aandacht.

Een openstaande kast vol troep, ongezellige huiskamers met veel zwart en kil glas, een afschuwelijk dekbed of veel bloot in in de schaamstreek maar dan witte tennisssokken aan voeten of zo..
...
Alle reacties Link kopieren
O nee, als ik ze verstuur, gaat het puur om sex. Wat niet betekent dat ik geen intellectuele capaciteiten zou hebben...
Ik hou er wel van mits ik al sex heb gehad met de dick in kwestie. En voor iedereen die zegt dat piemels lelijk zijn; er zijn echt wel mooie.



De meeste zijn niet om aan te zien maar een grote, dikke, rechte, harde besneden lul met een klein strak klokkenspel eronder kan prachtig zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven