dikke piercing naald

21-11-2015 21:19 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft voorgesteld dat ik morgen gepiercet wordt in beide tepels.

het is wel kort dag maar ik vindt het okay, het was al eerder besloten dat mijn tepels gepiercet moesten.

ik vindt zelf ook dat ik gepiercde tepels moet hebben.

ik heb al meerdere piercings in mijn schaamlippen. en mijn clithood draagt ook een staafje.

dus mijn tepels moeten ook. ik vindt het ook heerlijk om te hebben.

maar ik vindt de naald en ringen die er door moeten erg dik, ik schrok er een beetje van.

mijn vriend heeft ze gehaald ze zijn 4 mm. kan dat gewoon gepiercet worden? mijn vriend zegt dat het beter is omdat ik

mijn tepels na genezing wil gaan stretchen. is dit echt beter?
Moet?



Ik zou me laten informeren en piercen bij een erkende piercingshop.
Ik mag toch hopen dat je hier de boel komt ophitsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zoveel móeten... van wie moet dat dan allemaal? Heb jij zelf ook een mening?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend rare ondertoon heeft jouw bericht.

Beslist jouw vriend alles voor je?



De gangbare dikte van een tepelpiercing is 1.6 mm.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Even geloept..



Je noemt jezelf een onderdanige sl*t. Daar komt dan waarschijnlijk het moeten vandaan.



Maar is jouw vriend wel een ervaren/erkende piercer?
quote:missmisery schreef op 21 november 2015 @ 21:29:

Wat een ontzettend rare ondertoon heeft jouw bericht.

Beslist jouw vriend alles voor je?



De gangbare dikte van een tepelpiercing is 1.6 mm.



Dit dus.



Ik heb zelf ook tepelpiercings. Die zijn 1,6 mm. 4 mm is volgens mij ronduit gevaarlijk, dan niet enorm pijnlijk.



Laat je asjeblieft goed inlichten door een goede piercer. Tepelpiercings zijn zo complex, laat daar niet de eerste en beste idioot mee knoeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 21 november 2015 @ 21:27:

Ik lees zoveel móeten... van wie moet dat dan allemaal? Heb jij zelf ook een mening?jawel ik heb ook zeker een mening maar ik ben wel wat onderdanig op seks gebied. ik vindt wel zelf dat ik gepiercet zou moeten zijn.
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:32:

[...]



jawel ik heb ook zeker een mening maar ik ben wel wat onderdanig op seks gebied. ik vindt wel zelf dat ik gepiercet zou moeten zijn.Wat moet daar aan dan?
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:32:

[...]



jawel ik heb ook zeker een mening maar ik ben wel wat onderdanig op seks gebied. ik vindt wel zelf dat ik gepiercet zou moeten zijn.Maar valt een piercing nemen onder seks?
quote:yajes schreef op 21 november 2015 @ 21:35:

[...]



Maar valt een piercing nemen onder seks?Nee. Wel wanneer er sprake is van een TPE oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:32:

[...]



jawel ik heb ook zeker een mening maar ik ben wel wat onderdanig op seks gebied. ik vindt wel zelf dat ik gepiercet zou moeten zijn.

Hoezo?!

En even dit:

ik vind

jij vindt

hij vindt

wij vinden

jullie vinden

zij vinden
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 21 november 2015 @ 21:32:

Even geloept..



Je noemt jezelf een onderdanige sl*t. Daar komt dan waarschijnlijk het moeten vandaan.



Maar is jouw vriend wel een ervaren/erkende piercer?

Nee hij is geen piercer in beroep ofzo, maar hij heeft ook mijn schaamlippen gepiercet zonder probleem.

hij weet wel wat hij doet, maar ik vond het een beetje dik, het zal wel gaan denk ik.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 21:36:

[...]



Nee. Wel wanneer er sprake is van een TPE oid.Zegt me niks?
Alle reacties Link kopieren
quote:THE-BATWOMAN schreef op 21 november 2015 @ 21:32:

[...]





Dit dus.



Ik heb zelf ook tepelpiercings. Die zijn 1,6 mm. 4 mm is volgens mij ronduit gevaarlijk, dan niet enorm pijnlijk.



Laat je asjeblieft goed inlichten door een goede piercer. Tepelpiercings zijn zo complex, laat daar niet de eerste en beste idioot mee knoeien.Inderdaad! Het genezingsprocess is ook erg lang. Het kan wel twee jaar duren. Ik raad je aan om eerst een gewone tepelpiercing (staafje, 1.6mm) te laten zetten bij een goede piercer, voordat je gaat stretchen. Laat het stretchen ook bij de piercer doen en ga er vooral niet zelf mee lopen klooien!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:38:

[...]



Nee hij is geen piercer in beroep ofzo, maar hij heeft ook mijn schaamlippen gepiercet zonder probleem.

hij weet wel wat hij doet, maar ik vond het een beetje dik, het zal wel gaan denk ik.

Dit kan niet serieus zijn?

Weet je wel dat het heel lang duurt voordat tepels genezen zijn na een piercing? En dan nog een twee keer zo dikke naald?
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:38:

[...]



Nee hij is geen piercer in beroep ofzo, maar hij heeft ook mijn schaamlippen gepiercet zonder probleem.

hij weet wel wat hij doet, maar ik vond het een beetje dik, het zal wel gaan denk ik.

Oh, dan ga je dat toch lekker doen.

Je weet dat een tepelpiercing met een tang wordt gezet?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:38:

[...]



Nee hij is geen piercer in beroep ofzo, maar hij heeft ook mijn schaamlippen gepiercet zonder probleem.

hij weet wel wat hij doet, maar ik vond het een beetje dik, het zal wel gaan denk ik.Waarom open je dit topic? Geil je op de "afkeuring" van anderen?
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:38:

[...]



Nee hij is geen piercer in beroep ofzo, maar hij heeft ook mijn schaamlippen gepiercet zonder probleem.

hij weet wel wat hij doet, maar ik vond het een beetje dik, het zal wel gaan denk ik.





Dit is echt niet oke.

Echt. NIET.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 21:43:

[...]



Waarom open je dit topic? Geil je op de "afkeuring" van anderen?nee zeker niet. ik geil op andere dingen
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan maar hopen dat je bonbonella's er niet afrotten of je een andere enge infectie oploopt omdat je een amateur ijzerwaren door je tepels laat prutsen.
quote:yajes schreef op 21 november 2015 @ 21:26:

Ik mag toch hopen dat je hier de boel komt ophitsen?Denk het nu wel zeker te weten.
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:49:

[...]



nee zeker niet. ik geil op andere dingenGeef dan eens antwoord op de eerste vraag.
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 21:49:

[...]



nee zeker niet. ik geil op andere dingenbij voorbeeld op het dragen van piercing ringen in mijn tepels.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 21:50:

[...]



Geef dan eens antwoord op de eerste vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven