Dildo's 2

18-08-2015 21:42 34 berichten
N.a.v. het andere topic, waar kun je dildo's voor gebruiken?
Zal ik het dan nog maar een keer melden? Want nu staat het wél in het goede topic.



Zuignapdildo aan de muur in de badkamer en voilá. Je hebt een handdoekhaakje. Werkt hier al 2 jaar perfect trouwens.

Oma keek eerst wel heel raar en vond het zedig.
anoniem_246061 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 21:45
Reden: ...
% gewijzigd
Decoratie?
Rammelaar
Alle reacties Link kopieren
Als stop in de dijk, dan hoef je je duim niet te gebruiken. Vaak na een periode van grootte droogte.
Deegroller
Wc rol houder
Gordijnrail voor het wc raampje?
Alle reacties Link kopieren
Als deurstop

Speeltje voor de hond,kan hij lekker op kauwen.
Oh als deurstopper gebruiken is ook een goed idee.
anoniem_246061 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 21:49
Reden: ...
% gewijzigd
Of je plakt 2 dildo's onder je schoenen. Taddaaa, killerheels.
Alle reacties Link kopieren
Met dildo's moet je oppassen. Ik ben een keer gevallen over een paarse dildo. Dat was na een periode van gladheid, dus iedereen zei: oh, je bent uitgegleden. Maar nee, ik was over een paarse dildo gestruikeld. Het was heel slapstick en ik keek nog om me heen of iemand het gezien had. Niemand had het gezien en dat vond ik dan weer jammer. Struikel je een keer over een paarse dildo, is er niemand om daarom te lachen.
IMHO
Wespenmepper ivm de wespenplaag



Extra zitplaats als je schoonmoeder op visite komt



Als kunst in de vensterbank
Alle reacties Link kopieren
opening er in maken voor een lippenbalsem.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Waargebeurd verhaal. Waarom iemand op een verlaten parkeerplaats in Groningen een paarse dildo had laten slingeren, dat is een vraag waar ik me tot op de dag van vandaag nog wel eens het hoofd over breek.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Sproeikop voor aan de tuinslang.
tis goed bedoeld
Ik haal er troep mee uit die tussen mijn tanden zit. Is wel wroeten hoor.
Ooit mijn schoonmoeder een buttplug gegeven en wijs gemaakt dat het zo'n rubberen stop is voor wijnflessen. 3 jaar later heeft ze nog steeds niks door en gebruikt ze de buttplug nog steeds als een wijnflesstopper.
anoniem_246061 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 21:57
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Handvatten voor je fiets.
tis goed bedoeld
https://www.youtube.com/watch?v=9lDBao_Xztc
quote:grimblegrumble schreef op 18 augustus 2015 @ 21:54:

Waargebeurd verhaal. Waarom iemand op een verlaten parkeerplaats in Groningen een paarse dildo had laten slingeren, dat is een vraag waar ik me tot op de dag van vandaag nog wel eens het hoofd over breek.Weet je zeker dat je het antwoord wilt weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 18 augustus 2015 @ 21:56:

Ooit mijn schoonmoeder een buttplug gegeven en wijs gemaakt dat het zo'n rubberen stop is voor wijnflessen. 3 jaar later heeft ze nog steeds niks door en gebruikt ze de buttplug nog steeds als een wijnflesstopper. NIET!
IMHO
quote:SherlotteHolmes schreef op 18 augustus 2015 @ 21:56:

Ooit mijn schoonmoeder een buttplug gegeven en wijs gemaakt dat het zo'n rubberen stop is voor wijnflessen. 3 jaar later heeft ze nog steeds niks door en gebruikt ze de buttplug nog steeds als een wijnflesstopper.



Whahahaha tranen over m'n wangen

Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 18 augustus 2015 @ 21:59:

[...]



Weet je zeker dat je het antwoord wilt weten?Ja. Dit knaagt nu al vijf jaar aan me, dus dat zou ik best eens willen weten, ja. Waarom een dildo? Waarom paars? Waarom daar? Waarom toen? Was het eigenlijk wel een dildo, of was het een vibrator?
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven